abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 februari 2010 @ 19:35:25 #151
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_78027814
Asy, wat doe je?! Ik schrik er helemaal van. . Van harte gefeliciteerd!!!

En ook octo; wat fijn! Hannah is een lieve naam .
En Co_Ol maar met smart wachten.. Al die voordringers ook! Succes nog
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_78027823
die eileiders zijn al afgeklemd free, al jaren dus spontaan zwanger worden kon al niet. Dus van mij mag ie weg. Maar liever niet nu. Maarja die pijn trek ik ook niet nog 5.5 maand.... lastig.
  maandag 15 februari 2010 @ 19:37:06 #153
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78027873
quote:
Op maandag 15 februari 2010 19:25 schreef Orea het volgende:
Octo & Asy, ze zijn er! Van harte!

Hier geen blindedarm ontsteking maar mijn eileider die waarschijnlijk op knappen staat. (hyydrosalpinx, met vocht gevulde eileider waar ik al aan geopereerd ben en waardoor ivf voor ons de enige mogelijkheid was) moet toch blijven en morgen weer door de molen bij de gyn. *zucht* ik ben hier zo klaar mee.....blij dat het mijn blindedarm niet is, maar mischien toch operatie hieraan...
sterkte, wat een nare diagnose. En wat er al gevraagd werd. Beinvloedt dit de zwangerschap niet?
  maandag 15 februari 2010 @ 19:39:50 #154
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_78027993
Vergeet ik Orea helemaal , heel veel sterkte meid!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  maandag 15 februari 2010 @ 19:41:10 #155
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_78028060
Octo gefeliciteerd met Hannah!

Asy gefeliciteerd met "harry" (ben benieuwd naar zn echte naam).
  maandag 15 februari 2010 @ 19:41:44 #156
259886 pessie
pi_78028082
Orea Vet balen (en pijnlijk)

Ik vergat cool: Zal wel even moeilijk zijn al die "voordringers" maar jullie kindje is er sowieso vrijdag! Hij/zij komt echt! Nog even geduld! (tenzij jullie nu al bezig zijn natuurlijk)
pi_78028114
Qua operatie niet. Het kan geen kwaad opereren maar liever niet natuurlijk. Morgen maar eens goed overleggen.

Fijne is dat ik de kleine begin te voelen! Dat stelt wat gerust
pi_78028271
Nieuwe top 10

05 februari 2010: Co_oL (papa) <= Hup bevallen jij !
15 februari 2010: Ymme (jongen)
17 februari 2010: Sc0rPi0n (papa)
*** 19 februari 2010: Happyme28 en Marky *** (jongen)
23 februari 2010: Leonieke (jongen)
07 maart 2010: Chantal20
09 maart 2010: Webkim (jongen)
10 maart 2010: Egg-Bird
07 april 2010: _NIKKI_ (meisje)
23 april 2010: Shandaly
♥ K, N, R en F ♥
pi_78028289
Florian
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_78028512
Hannah:
15-02-2010
16:36
3238 g.

Moeder en kind doen goed, wachten nog op paar uitslagen Hannah zit net aan de Borst.
  maandag 15 februari 2010 @ 19:52:24 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78028562
Zo, ik heb de bezem even door de OP gehaald, schuift de top 10 nog even lekker hard door.
Octo en Asyniur zijn er natuurlijk uit, maar ook een paar anderen die al maanden niet meer hier gezien zijn.
  maandag 15 februari 2010 @ 20:02:39 #162
259886 pessie
pi_78029011
Heej ik kan de OP op 1 scherm zien zonder te scrollen
pi_78029069
quote:
Op maandag 15 februari 2010 19:52 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, ik heb de bezem even door de OP gehaald, schuift de top 10 nog even lekker hard door.
Octo en Asyniur zijn er natuurlijk uit, maar ook een paar anderen die al maanden niet meer hier gezien zijn.
*gloep*

ik wacht graag nog ff met werpen hoor! guppies moeten gewoon groeien en blijven zitten waar ze zijn
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_78029094
quote:
Op maandag 15 februari 2010 19:35 schreef Orea het volgende:
die eileiders zijn al afgeklemd free, al jaren dus spontaan zwanger worden kon al niet. Dus van mij mag ie weg. Maar liever niet nu. Maarja die pijn trek ik ook niet nog 5.5 maand.... lastig.
bahbah, ik hoop dat er iig snel *een* oplossing komt. sterkte ermee hoor!! *knufs*
  maandag 15 februari 2010 @ 20:13:47 #165
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78029514
Orea, wat klote nou.... Ik hoop dat ze iets voor je kunnen doen. Heel veel sterkte gewenst
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 15 februari 2010 @ 20:16:56 #166
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78029638
Octo en Asynur, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie babytjes

Orea, sterkte...
Make love, not war ☮
  maandag 15 februari 2010 @ 20:19:51 #167
259886 pessie
pi_78029774
Oh ja, daarnet had ik een schilder in mn buik, en zonet weer een plop. Lijkt toch echt een baby in te zitten (insert smiley met brede lach en traantjes).
pi_78029795
Wauw allemaal verse beebjes!

Gefeliciteerd allemaal!
pi_78029926
Gefeliciteerd Asy en Octo met de geboorte van jullie kleintjes

Vandaag voor mij een mijlpaal, 20 weken en een gezond beebje

Grunsfan hoe is jouw 20 weken echo gegaan?

pi_78030102
Nou der heeft er hier een lekker verse ananas gegeten (door Sc0rP) vers gesneden dus kom maar op met die baby

K heeft trouwens wel last van harde buiken (die nu ook wat langer aanduren en wat pijnlijker zijn)
♥ K, N, R en F ♥
  maandag 15 februari 2010 @ 20:36:08 #171
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_78030516
quote:
Op maandag 15 februari 2010 15:05 schreef pessie het volgende:

[..]

"liever wel" ?

En ik meen dat vrouwen die daar liggen vanwege een dergelijke operatie daar liggen omdat de gyneacoloog daar rondloopt ofzo. En het zal vast wel bekend zijn maar verplegend personeel let daar misschien niet altijd even goed op.

En octo: zet em op!
Ff offtopic, maar de afdeling heet : Gyneacologie en Obstetrie. Obstetrie is verloskunde en alles wat verder te maken heeft met zwangerschap en bevallen, de rest is alle andere gyneacologische kwalen. Zolang het te vermijden is liggen al deze patienten gescheiden, alleen bij echte topdrukte komt het voor dat er gemengd wordt. maar ook dan wordt er zeker wel rekening gehouden met achtergronden ed. (al hoor je best schrijnende verhalen, "een zustertje" die aan het bed vraagt wat het geworden is na een BMV is echt een broodje aap)

Weer wegsluipt
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 15 februari 2010 @ 20:37:14 #172
259886 pessie
pi_78030565
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:27 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Nou der heeft er hier een lekker verse ananas gegeten (door Sc0rP) vers gesneden dus kom maar op met die baby

K heeft trouwens wel last van harde buiken (die nu ook wat langer aanduren en wat pijnlijker zijn)
komen ze ook regelmatig?
pi_78030913
Orea, fijn dat het niet een blindedarmontsteking is, maar nu wel weer helemaal balen dat het weer je oude kwaaltje is... is het al zeker dat het alleen verholpen kan worden met een operatie?

Harry's echte naam is !!!
pi_78031939
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:36 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ff offtopic, maar de afdeling heet : Gyneacologie en Obstetrie. Obstetrie is verloskunde en alles wat verder te maken heeft met zwangerschap en bevallen, de rest is alle andere gyneacologische kwalen. Zolang het te vermijden is liggen al deze patienten gescheiden, alleen bij echte topdrukte komt het voor dat er gemengd wordt. maar ook dan wordt er zeker wel rekening gehouden met achtergronden ed. (al hoor je best schrijnende verhalen, "een zustertje" die aan het bed vraagt wat het geworden is na een BMV is echt een broodje aap)

Weer wegsluipt
Niet helemaal broodje aap, ik keek altijd over mijn lijk en Emmy lag toen op de gynaecologie afdeling en de keuken-zuster vroeg haar wat het geworden was. (ik geloof na een eierstok verwijdering)
pi_78032058
ouch, pijnlijk...
  maandag 15 februari 2010 @ 21:08:29 #176
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_78032122
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:04 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:

[..]

Niet helemaal broodje aap, ik keek altijd over mijn lijk en Emmy lag toen op de gynaecologie afdeling en de keuken-zuster vroeg haar wat het geworden was. (ik geloof na een eierstok verwijdering)
Hoewel pijnlijk en uitermate ongepast en echt afschuwelijk niet "een zustertje". Dat zijn mensen van de voeding of de huishoudelijke dienst. Die waarschijnlijk óók het verschil tussen Gyn en ob niet weten.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_78032866
Wat een enorme geboortegolf de afgelopen dagen

Sindell gefelciteerd met je dochter
DJRandall gefeliciteerd met je zoon
Freecell gefeliciteerd met zoon Florian zo'n mooie naam ook Tara en Leander gefeliciteerd
Octopussy gefeliciteerd met Hannah
En Asyniur gefeliciteerd met Harry

pi_78032979
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:36 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Weer wegsluipt
Euhm, niks broodje aap. Dat gebeurde in mijn geval dus soort van
pi_78033021
En een aparte post voor Orea. Wat een vreselijk slechte timing om het maar lullig uit te drukken. Heel veel sterkte meid
pi_78033165
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:25 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Euhm, niks broodje aap. Dat gebeurde in mijn geval dus soort van
dat is dan echt heel erg vervelend en heel erg pijnlijk.

Maar ik denk dat buuf gewoon bedoelt dat het écht niet zo is dat pasbevallen vrouwen standaard op 1 kamer liggen met vrouwen bij wie de bm verwijderd is en dat het ook heus niet zo is dat die zustertjes erg denigrerend trouwens eigenlijk magoe nergens van op de hoogte zijn. En zo komt het wel een beetje over.
Er is daar in een ziekenhuis heus over nagedacht en ik geloof dat gewoon niet dat het schering en inslag zou zijn. Natuurlijk zijn er uitzonderingen maar goed, iets met uitzondering en regel bevestigen
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78033307
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Hoewel pijnlijk en uitermate ongepast en echt afschuwelijk niet "een zustertje". Dat zijn mensen van de voeding of de huishoudelijke dienst. Die waarschijnlijk óók het verschil tussen Gyn en ob niet weten.
de mensen van je verzekering weten het ook niet hoor. heeft mij nog eens een hoop gezeur gekost na een curretage.
pi_78033469
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:29 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Maar ik denk dat buuf gewoon bedoelt dat het écht niet zo is dat pasbevallen vrouwen standaard op 1 kamer liggen met vrouwen bij wie de bm verwijderd is en dat het ook heus niet zo is dat die zustertjes erg denigrerend trouwens eigenlijk magoe nergens van op de hoogte zijn. En zo komt het wel een beetje over.
Er is daar in een ziekenhuis heus over nagedacht en ik geloof dat gewoon niet dat het schering en inslag zou zijn. Natuurlijk zijn er uitzonderingen maar goed, iets met uitzondering en regel bevestigen
owh zo (sorry, ben ook niet zo helder op het moment ). Dat denk ik ook niet nee.
Maar hier is het wel allemaal op een gang, dus je ziet wel eens een zwangere vrouw langswaggelen of als je zelf langs die kamers loopt zie je ze liggen. Zulke dingen kun je ook niet voor 100% scheiden. En wat mij betreft hoeft dat ook niet.
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:32 schreef simmu het volgende:

[..]

de mensen van je verzekering weten het ook niet hoor. heeft mij nog eens een hoop gezeur gekost na een curretage.
Huh? Wat heeft de verzekering daarover te zeuren dan?
pi_78033573
Waaahahhhhhhh Asy je Harry is er Gefeliciteerd meid!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 15 februari 2010 @ 21:37:08 #184
259886 pessie
pi_78033580
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:29 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Nee, wat ik had gehoord lag inderdaad niet op een kamer met pasbevallen vrouwen, maar er was wel iemand geweest die had gevraagd wat het was.
pi_78033795
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:37 schreef pessie het volgende:

[..]

Nee, wat ik had gehoord lag inderdaad niet op een kamer met pasbevallen vrouwen, maar er was wel iemand geweest die had gevraagd wat het was.
ja en? Das dan hoogstwaarschijnlijk een uitzondering. En de kans is ook nog eens erg groot dat het geen 'zustertje' of verpleegster is geweest maar een schoonmaakster of iemand van de eetkarrenploeg.
Zoals ik zei, lompe dingen gebeuren nu eenmaal, vooral uit onwetendheid (denk aan een ongewenst kinderloos stel waaraan gevraagd wordt waar hun kleine nou een keertje blijft...) maar dat betekent toch niet dat het in zo'n ziekenhuis schering e inslag is en dat verplegend personeel nergens van op de hoogte is?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78033944
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:35 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Huh? Wat heeft de verzekering daarover te zeuren dan?
die zeggen dan na een curretage na een miskraam dat je helemaal niet zwanger bent geweest en dan dus de no claim zelf moet betalen.
  maandag 15 februari 2010 @ 21:45:24 #187
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78034052
Tuurlijk is verplegend personeel op de hoogte, die lezen namelijk de statussen voor ze aan hun dienst beginnen. Zal inderdaad meestal een keukenhulp of schoonmaakster zijn als zoiets al gebeurd. En dan nog zullen die allemaal zo'n fout maar 1 keer maken.... Het is zeer, zeer vervelend en naar als zoiets gebeurd, maar ik zie het niet als een doelbewust kwetsen. Zoals huup al aangeeft, lompe dingen gebeuren en zullen blijven gebeuren... Als ik eens naga wat ik allemaal heb moeten aanhoren over m'n miskramen Maar goed, meestal is het gewoon goed bedoeld allemaal

Ik zelf heb er nu echt genoeg van dat ik in niemandsland zit, gelukkig woensdag de echo, nu maar hopen dat alles dan nog in orde blijkt te zijn....
  maandag 15 februari 2010 @ 21:47:24 #188
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78034162
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:43 schreef simmu het volgende:

[..]

die zeggen dan na een curretage na een miskraam dat je helemaal niet zwanger bent geweest en dan dus de no claim zelf moet betalen.
Ik heb bij al m'n miskramen geen enkele keer gezeur gehad over m'n eigen risico / noclaim... Ja de cytotec moest ik zelf betalen, maar dat is bij alle medicijnen. Verder nooit problemen gehad...
pi_78034238
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:43 schreef simmu het volgende:

[..]

Dat is wel erg pijnlijk ja

Maar wie zei er dan dat het schering en inslag is? Het ging toch meer om het punt dat het pijnlijk is als het gebeurt?
In mijn geval was het een meisje dat bloed kwam prikken. Natuurlijk kon ze het ook niet weten, maar als je in een ziekenhuis werkt vind ik wel dat je over iemand's toestand geen aannames moet doen.
pi_78034390
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:45 schreef flugeltje het volgende:
Tuurlijk is verplegend personeel op de hoogte, die lezen namelijk de statussen voor ze aan hun dienst beginnen. Zal inderdaad meestal een keukenhulp of schoonmaakster zijn als zoiets al gebeurd. En dan nog zullen die allemaal zo'n fout maar 1 keer maken.... Het is zeer, zeer vervelend en naar als zoiets gebeurd, maar ik zie het niet als een doelbewust kwetsen. Zoals huup al aangeeft, lompe dingen gebeuren en zullen blijven gebeuren... Als ik eens naga wat ik allemaal heb moeten aanhoren over m'n miskramen Maar goed, meestal is het gewoon goed bedoeld allemaal

Ik zelf heb er nu echt genoeg van dat ik in niemandsland zit, gelukkig woensdag de echo, nu maar hopen dat alles dan nog in orde blijkt te zijn....
Ik heb zusters gehad die overduidelijk de status niet (goed) hadden gelezen. Ik moest ze vertellen wat ze vooral wel en niet moesten doen

Maar over het algemeen ben ik erg te spreken over de verzorging die ik heb gehad. Ik zal niet met angst en beven nog eens naar het ziekenhuis gaan
pi_78034487
Voor Asy! Van harte met harry!

Orea, wat waardeloos. Veel sterkte.
  maandag 15 februari 2010 @ 21:55:04 #192
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78034613
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:51 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Ik heb zusters gehad die overduidelijk de status niet (goed) hadden gelezen. Ik moest ze vertellen wat ze vooral wel en niet moesten doen

Maar over het algemeen ben ik erg te spreken over de verzorging die ik heb gehad. Ik zal niet met angst en beven nog eens naar het ziekenhuis gaan
Uitzonderingen zijn er inderdaad altijd wel, maar over het algemeen zullen ze wel weten waarom je in het ziekenhuis ligt.

Ook bij mij is er wel eens wat mis gegaan. (te veel verdoving in de ruggenprik, waardoor het 'blok' te hoog kwam en ik een paar zeer angstaanjagende momenten heb beleefd voor men met atropine de boel weer recht wist te trekken) Toch heb ik daarna weer voor diezelfde manier van verdoving gekozen, overigens meldde ik het dan wel altijd even van de eerdere problemen

Ik ben ook over het algemeen zeer te spreken over het ziekenhuis, ik vind het zelfs fijner dan de verloskundigenpraktijk. Met name omdat ik de verloskundigen bij mij op de praktijk te 'zacht' vind en ik meer hou van een zakelijke benadering...
  maandag 15 februari 2010 @ 21:58:32 #193
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_78034855
Asyniur en hubby, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!
Ik ben heel benieuwd naar zijn naam!
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 15 februari 2010 @ 22:03:07 #194
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78035076
orea, wat onwijs naar dat je wellicht nu nog geopereerd moet worden!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 15 februari 2010 @ 22:46:43 #195
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_78037483
*waait op weg naar bed nog even snel langs om te zien of er Octo- en Co_Ol-nieuws is*

Orea, gatverdamme zeg, ik hoop echt dat hier iets aan kan gebeuren zonder een operatie door te moeten. Gelukkig levert het geen gevaar op voor je zwangerschap, maar damn vrouw, je zit er maar mooi mee. Dikke en beterschap!

Octo en lief, JAAAHH!! Daar is ze dan, jullie Hannah! Wat een geweldige naam en wat een superfijn nieuws! Lieverd, geniet ervan, ik wens jullie alle geluk, gezondheid en goeds dat er te vinden is WOOHOO!

En OMGOMGOMGMOG!! WHAAAAA!! *krabbelt weer op stoel* Asy, wat suf, die had ik níet aan zien komen! Jeeej, meis, voor jou en je man vréselijk gefeliciteerd! Ik ben zó blij voor je, wat gaahaaf! Ook voor jullie het allermooiste dat de wereld te bieden heeft (en gvd, nu moet ik wachten op de naam, grmbl! Ben benieuwd! )..
3!
  maandag 15 februari 2010 @ 22:47:34 #196
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_78037534
En wiens echo zag ik daarnet nou? Ik weet niet meer, sorry, maar wat móói!
3!
  maandag 15 februari 2010 @ 22:55:49 #197
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_78037946
Van harte met jullie baby's

Geniet ervan!!!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_78039910
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:37 schreef pessie het volgende:

[..]

komen ze ook regelmatig?
Nee en K ligt nu al op 1 oor
♥ K, N, R en F ♥
  dinsdag 16 februari 2010 @ 07:07:11 #199
35189 Troel
scherp en bot
pi_78046450
Asy

Wat heerlijk zoveel kleine baby'tjes

Kom op, volgende
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 16 februari 2010 @ 07:22:21 #200
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78046492
Hoop dat je een lekkere nachtrust gehad hebt Asy, mogen we dan nu een foto en de naam?

Hier wederom een slap vaatdoekje zo 's ochtends. Ik hoop echt dat ik snel wat meer energie ga krijgen hoor, dit is ook niks. Verder heb ik vanochtend wat kramp/spierpijn linksonder in m'n buik/heup/lies. Lijkt niet op bandenpijn, misschien m'n darmen of spieren... Enifn; nog maar 1 dagje en dan weten we eindelijk meer. Aan de ene kant vind ik mezelf een ontzettend stoer wijf dat ik in de tussentijd niet naar de verpleegkundige ben geweest om naar het hartje te luisteren, aan de andere kant ben ik toch wel weer wat nerveus aan het worden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')