abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78025149
Werk je ff twee manden strijk weg, is Harry opeens geboren

Asy van harte gefeliciteerd Wat raar dat al die mensen die net voor mij staan aan het bevallen zijn
  maandag 15 februari 2010 @ 18:27:20 #127
186094 Floria
Ghost of shark
pi_78025355
quote:
Op maandag 15 februari 2010 18:20 schreef leonieke het volgende:

Asy van harte gefeliciteerd Wat raar dat al die mensen die net voor mij staan aan het bevallen zijn
Je kunt het niet langer ontkennen, ook jij zal! En misschien wel heul binnenkort!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_78025382
quote:

Nog een week en jij werpt tussen de strijk door ook je ventje
pi_78025553
Asy en J, zomaar een Harry erbij!!! gefeliciteerd!!!!!

Octo en Octoman, ook gefeliciteerd met Hannah!
quote:
Op maandag 15 februari 2010 14:18 schreef huuphuup het volgende:

[..]

het lijkt me toch dat daar heus wel op de afdeling van bekend is dat die vrouwen een bm-verwijdering hebben ondergaan en dat ze enkel en alleen op de kraamafdeling terecht komen als er écht geen plek is verder in het ziekenhuis.
Pijnlijk misschien maar wachten tot er plaats is lijkt me ook niet echt een optie...

Octo heel heel heel veel succes, nog eventjes meid en dan heb je je meiske vast!!
volgens mij is het bij sommige ziekenhuizen ook vrij standaard dat je op die afdeling komt na een bm-verwijdering... dat was wel zo toen bij mijn moeder de bm verwijderd werd. zij lag niet op zaal met jonge moeders, maar wel op dezelfde afdeling. een paar kamers waren voor ander soort operaties enzo, en de rest was voor verloskunde of dingen die met zwangerschap te maken hadden.
pi_78025715
Gefeliciteerd Octo en Asy met jullie baby's
quote:
Wat raar dat al die mensen die net voor na mij staan aan het bevallen zijn
pi_78025773
wow dat gaat wel hard zo !

asy gefeliciteerd met "Harry" <= kom maar op met die naam
♥ K, N, R en F ♥
  maandag 15 februari 2010 @ 18:48:52 #132
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78026027
Welja, ga je even een uurtje of wat liggen.... gaat ineens iedereen bevalllen!!
Asyniur jij !!! Wat leuk! Gefelciteerd meid.

Octo jij ook van harte!!!

pi_78026051
Woooooooooooooooooooow!! Nieuwe Beebs!

Asy, jullie Harry is er...ahwwwwwww , ik ben zoooo benieuwd naar zn naam! E
Octomama en octopapa, ongelooflijk gefeliciteerd met jullie Hannah! Wat een prachtige naam!
En natuurlijk Freecell, TARA en grote Broer Leander.. Florian is er, wat heerlijk, wat fijn!! Ik vind zn naam geweldig icm Leander!

Eerst lekker bijkomen nu! Ik wens jullie een heerlijke kraamtijd en ongelooflijk veel liefde, geluk en vooral plezier met elkaar!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_78026075
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ben er eigenlijk nog niet helemaal klaar voor. Mentaal dan.
Voor de rest zal alles wel op zijn pootjes vallen: de kinderkamer is al voor meer dan de helft af (wat het schilderen betreft dan toch), de adressen zijn bijna allemaal geschreven, de geboortelijst is bijna af, mijn koffer is half klaar, maar mentaal zit het nog niet helemaal zoals het moet, vrees ik Ik denk echt dat ik heel erg zou moeten bekomen

En begrijp me niet verkeerd: ik kijk heel erg uit naar de komst van ons kindje en kijk er naar uit dat ik hier thuis ben met de baby, maar de bevalling is iets waar ik nog niet helemaal klaar voor ben.
pi_78026163
En toch komt dat moment vaak ineens toch wel ergens Leonieke... Van mij mocht t tot voor de uitgerekende datum ook nog wel tijden duren, op de nieuwsgieirgheid na dan.. ik voelde me prima, vermaakte me prima, dus waarom niet... en toen een paar dagen nar de uitgerekende datum toen ging ineens die knop om, was ik er helemaal klaar voor en kon ik echt denken "kom maar op met die bevalling!"
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  maandag 15 februari 2010 @ 18:56:13 #136
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78026283
octo, van harte met hannah!

asy, van harte! dus toch zkh (maak ik op uit het feit dat cara zo dichtbij was)... hopelijk heb je de bevalling goed doorstaan en herstel je voorspoedig!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_78026295
quote:
Op maandag 15 februari 2010 18:52 schreef Poppedein het volgende:
En toch komt dat moment vaak ineens toch wel ergens Leonieke... Van mij mocht t tot voor de uitgerekende datum ook nog wel tijden duren, op de nieuwsgieirgheid na dan.. ik voelde me prima, vermaakte me prima, dus waarom niet... en toen een paar dagen nar de uitgerekende datum toen ging ineens die knop om, was ik er helemaal klaar voor en kon ik echt denken "kom maar op met die bevalling!"
Zie, je verwoordt het beter dan ik. Ik voel me prima, ben nieuwsgierig (uiteraard, dat ben ik al maanden ) en voel me echt goed nu ik thuis ben en niet meer moet gaan werken. En net omdat die knop nog niet is omgegaan, hoop ik echt dat het nog een tijdje duurt. Ik wil ook het gevoel hebben van "kom maar op met die bevalling" want nu heb ik er echt nog zo'n schrik voor

Maar eerst ga ik maar eens naar de grootvader van mijn man. Hij is vandaag 90 geworden en er moet dus gevierd worden
pi_78026372
quote:
Op maandag 15 februari 2010 18:33 schreef mijsje het volgende:
Asy en J, zomaar een Harry erbij!!! gefeliciteerd!!!!!

Octo en Octoman, ook gefeliciteerd met Hannah!
[..]

volgens mij is het bij sommige ziekenhuizen ook vrij standaard dat je op die afdeling komt na een bm-verwijdering... dat was wel zo toen bij mijn moeder de bm verwijderd werd. zij lag niet op zaal met jonge moeders, maar wel op dezelfde afdeling. een paar kamers waren voor ander soort operaties enzo, en de rest was voor verloskunde of dingen die met zwangerschap te maken hadden.
Ik lag afgelopen zomer ook op zo'n afdeling. Het valt natuurlijk allemaal onder gynaecologie, dus zo gek is het niet.

Ik heb het persoonlijk niet als pijnlijk ervaren langs de kamer met hoogzwangeren te lopen, maar toen een meisje dat bloed bij me kwam prikken vroeg of ik nog tot de bevalling in het ziekenhuis moest blijven liggen dacht ik wel even (Ik had een enorm opgezwollen buik).
pi_78026393
Gefeliciteerd Asyniur

geniet ze allemaal met al die verse babies
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_78026663
Welkom Harry!

En octo, je bent nu echt mama. En Stefan papa. Wat heerlijk! Prachtige naam ook, gaat leuk staan op de kerstkaartjes in december. Superontzettendkeiveel gefeliciteerd!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_78026672
asy en octo
van harte dames en heren! Gefeliciteerd met jullie kindertjes...
Ben benieuwd naar details en namen
pi_78026779
Wow!!!
Welkom op de wereld Hannah en "Harry"
Octo en man en asy en man van harte gefeliciteerd
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_78026854
Octopussy en , van harte gefeliciteerd met Hannah!
Asyniur en , van harte gefeliciteerd met "Harry"

Wat een babyboom ineens zeg!
pi_78026928
Octopussy en man, gefeliciteerd met de geboorte van Hannah

En Asy + man, dat is even stiekem gebeurd zeg! Geniet van jullie ventje!

Hannah en Harry...match made in heaven, toch?
Lotte!
Noah!
pi_78027072
quote:
Op maandag 15 februari 2010 16:53 schreef octopussy het volgende:
octo man :
Hannah is geboren !!! meer detals later
Jaaaaaah! Gefeliciteerd!

En Harry is er Hoera!
pi_78027389
Octo & Asy, ze zijn er! Van harte!

Hier geen blindedarm ontsteking maar mijn eileider die waarschijnlijk op knappen staat. (hyydrosalpinx, met vocht gevulde eileider waar ik al aan geopereerd ben en waardoor ivf voor ons de enige mogelijkheid was) moet toch blijven en morgen weer door de molen bij de gyn. *zucht* ik ben hier zo klaar mee.....blij dat het mijn blindedarm niet is, maar mischien toch operatie hieraan...
pi_78027510
quote:
Op maandag 15 februari 2010 19:25 schreef Orea het volgende:

Hier geen blindedarm ontsteking maar mijn eileider die waarschijnlijk op knappen staat. (hyydrosalpinx, met vocht gevulde eileider waar ik al aan geopereerd ben en waardoor ivf voor ons de enige mogelijkheid was) moet toch blijven en morgen weer door de molen bij de gyn. *zucht* ik ben hier zo klaar mee.....blij dat het mijn blindedarm niet is, maar mischien toch operatie hieraan...
en dat kan allemaal nu je zwanger bent??
Sterkte
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  maandag 15 februari 2010 @ 19:29:20 #148
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78027542
quote:
Op maandag 15 februari 2010 19:25 schreef Orea het volgende:

Ik kwam net kijken of er nieuws was van je!
Wat balen dat het die oude kwaal is. En dat er wrsch toch een operatie komt. En dan nog zo eng dichtbij die baarmoeder ook... Dikke dikke
pi_78027583
auwe Orea
En je mist wrs liever een blindedarm dan een eileider...
pi_78027589
Woi!

Hannah en Harry zijn geboren!

Gefeliciteerd en veel geluk Octo en Asy en natuurlijk ook voor de papa's!
Hardloper.
IG @webkim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')