Je kunt het niet langer ontkennen, ook jij zal! En misschien wel heul binnenkort!quote:Op maandag 15 februari 2010 18:20 schreef leonieke het volgende:
Werk je ff twee manden strijk weg, is Harry opeens geboren
Asy van harte gefeliciteerdWat raar dat al die mensen die net voor mij staan aan het bevallen zijn
Nog een week en jij werpt tussen de strijk door ook je ventjequote:Op maandag 15 februari 2010 18:20 schreef leonieke het volgende:
Werk je ff twee manden strijk weg, is Harry opeens geboren
Asy van harte gefeliciteerdWat raar dat al die mensen die net voor mij staan aan het bevallen zijn
volgens mij is het bij sommige ziekenhuizen ook vrij standaard dat je op die afdeling komt na een bm-verwijdering... dat was wel zo toen bij mijn moeder de bm verwijderd werd. zij lag niet op zaal met jonge moeders, maar wel op dezelfde afdeling. een paar kamers waren voor ander soort operaties enzo, en de rest was voor verloskunde of dingen die met zwangerschap te maken hadden.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
het lijkt me toch dat daar heus wel op de afdeling van bekend is dat die vrouwen een bm-verwijdering hebben ondergaanen dat ze enkel en alleen op de kraamafdeling terecht komen als er écht geen plek is verder in het ziekenhuis.
Pijnlijk misschien maar wachten tot er plaats is lijkt me ook niet echt een optie...
Octo heel heel heel veel succes, nog eventjes meid en dan heb je je meiske vast!!
quote:Op maandag 15 februari 2010 18:20 schreef leonieke het volgende:
Wat raar dat al die mensen die net voor na mij staan aan het bevallen zijn
Zie, je verwoordt het beter dan ik. Ik voel me prima, ben nieuwsgierig (uiteraard, dat ben ik al maandenquote:Op maandag 15 februari 2010 18:52 schreef Poppedein het volgende:
En toch komt dat moment vaak ineens toch wel ergens Leonieke... Van mij mocht t tot voor de uitgerekende datum ook nog wel tijden duren, op de nieuwsgieirgheid na dan.. ik voelde me prima, vermaakte me prima, dus waarom niet... en toen een paar dagen nar de uitgerekende datum toen ging ineens die knop om, was ik er helemaal klaar voor en kon ik echt denken "kom maar op met die bevalling!"
Ik lag afgelopen zomer ook op zo'n afdeling. Het valt natuurlijk allemaal onder gynaecologie, dus zo gek is het niet.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:33 schreef mijsje het volgende:
Asy en J, zomaar een Harry erbij!!!![]()
gefeliciteerd!!!!!
Octo en Octoman, ook gefeliciteerd met Hannah!![]()
[..]
volgens mij is het bij sommige ziekenhuizen ook vrij standaard dat je op die afdeling komt na een bm-verwijdering... dat was wel zo toen bij mijn moeder de bm verwijderd werd. zij lag niet op zaal met jonge moeders, maar wel op dezelfde afdeling. een paar kamers waren voor ander soort operaties enzo, en de rest was voor verloskunde of dingen die met zwangerschap te maken hadden.
Jaaaaaah! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 15 februari 2010 16:53 schreef octopussy het volgende:
octo man :
Hannah is geboren !!! meer detals later
quote:Op maandag 15 februari 2010 19:25 schreef Orea het volgende:
Octo & Asy, ze zijn er! Van harte!
Hier geen blindedarm ontsteking maar mijn eileider die waarschijnlijk op knappen staat. (hyydrosalpinx, met vocht gevulde eileider waar ik al aan geopereerd ben en waardoor ivf voor ons de enige mogelijkheid was) moet toch blijven en morgen weer door de molen bij de gyn. *zucht* ik ben hier zo klaar mee.....blij dat het mijn blindedarm niet is, maar mischien toch operatie hieraan...
Ik kwam net kijken of er nieuws was van je!quote:Op maandag 15 februari 2010 19:25 schreef Orea het volgende:
Octo & Asy, ze zijn er! Van harte!
Hier geen blindedarm ontsteking maar mijn eileider die waarschijnlijk op knappen staat. (hyydrosalpinx, met vocht gevulde eileider waar ik al aan geopereerd ben en waardoor ivf voor ons de enige mogelijkheid was) moet toch blijven en morgen weer door de molen bij de gyn. *zucht* ik ben hier zo klaar mee.....blij dat het mijn blindedarm niet is, maar mischien toch operatie hieraan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |