quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:35 schreef pessie het volgende:
[..]
Leo en haar 9s![]()
En manlief gaat vanmiddag schaatsen en ik mag niet mee omdat ik snipverkouden ben en hij graag morgen met mij wil schaatsen(En het ijs waar hij wil schaatsen schijnt rampzalig te zijn en groot valgevaar op te leveren). Dus ik ga vanmiddag een taart bakken
Manlief is maandag jarig en hij wil die verjaardag vergeten maar zn ouders komen morgen wel even langs...
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:37 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Het mag sowieso niet te ver uitlopen, want 24 juli is onze trouwdag![]()
En bij ons in de familie zijn veel data dubbel bezet, of heel dicht bij elkaar
Mijn broer is eerste kerstdag jarig,
Dewi (onze dochter) is ook eerste kerstdag jarig,
Mijn oma was de 27ste jarig,
Ikzelf ben 28 december jarig,
Mijn neefje van 2 is ook de 28ste jarig
Om het makkelijk te houden ofzo zeg maar
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:37 schreef amaranta het volgende:
Pessie, ben je er al uit mbt de echos? Doen jullie nou wel of geen geslachtsbepalende echo>?
Ik kan er echt niets aan doenquote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:43 schreef freecell het volgende:
En ik ga even met TARA de stad in
Broodje eten en een trui oid voor hem scoren
Voordeel van ingedaald kind. Voelt alsof je met een kokosnoot tussen je benen loopt, maar wel minder bekkenpijn
Damn, dan wordt het bij jou opeens echt wel een pak luider.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:51 schreef amaranta het volgende:
oh 'geboortje' dat doe ik dus altijd fout
![]()
Wat stom.
@ Leonieke, ik heb ook wel zo'n tik hoor. Met cijfers enzo. Op de wekker en op de volumeknop. Laatsgenoemde moet altijd een vijfvoud zijn.
Ik heb ook heel veel 2hands gekocht, maar de 1e kleertjes nieuw.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:03 schreef leonieke het volgende:
pessie zo vlug wordt het niet juli, hoorEr moet nog zoveel veranderen en je bent nog niet halfweg
Rustig maar
![]()
En mijn man heeft me net gek verklaard. We hebben massa's kleren gekregen van mijn zus (ze heeft zelf twee jongetjes) maar nu wil ik toch persé nog iets zelf kopen als "eerste kleertjes". Mijn man, El practico, vindt het dan weer belachelijk van mij![]()
Maar! Sinds gisteren staan alle muren en het plafond in primer en nu is hij beginnen schilderen. Straks is de kamer toch nog af voor het kind geboren is![]()
\quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:03 schreef leonieke het volgende:
pessie zo vlug wordt het niet juli, hoorEr moet nog zoveel veranderen en je bent nog niet halfweg
Rustig maar
![]()
En mijn man heeft me net gek verklaard. We hebben massa's kleren gekregen van mijn zus (ze heeft zelf twee jongetjes) maar nu wil ik toch persé nog iets zelf kopen als "eerste kleertjes". Mijn man, El practico, vindt het dan weer belachelijk van mij![]()
Maar! Sinds gisteren staan alle muren en het plafond in primer en nu is hij beginnen schilderen. Straks is de kamer toch nog af voor het kind geboren is![]()
Voor alle duidelijkheid: het is niet dat mijn man een luierik is ofzo hoor... We hebben gewoon allebei een heel drukke baan, plus dat hij nu nog eens strontziek is (en ik hem dus eigenlijk liever in de zetel zou zien liggen).quote:
Nou, ik ga zijn eerste pakje wel bewaren. Dus dan is het fijn als het niet al eens door een ander gedragen is...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:09 schreef leonieke het volgende:
Zie, dat bedoel ik dus.
Zijn reactie: alsof hij dat zal weten of het nieuw is of niet...
Mijn reactie: "ja, maar voor de foto's..."
Vond hij dan weer geen geldige reden.
Ah, straks moeten we toch nog om kleren voor mij (pyjama's en een borstvoedingsbh). Hopelijk ligt er iets keischattigs in de winkel en kan ik hem zo overtuigen
Onder dat mom hebben wij een maxi cosi gekocht die meer jongens- dan meisjesachtig is... Het heeft toch niet door waar het in ligt, het gaat erom wat wij leuk vinden.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:09 schreef leonieke het volgende:
Zie, dat bedoel ik dus.
Zijn reactie: alsof hij dat zal weten of het nieuw is of niet...
Mijn reactie: "ja, maar voor de foto's..."
Vond hij dan weer geen geldige reden.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:11 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nou, ik ga zijn eerste pakje wel bewaren. Dus dan is het fijn als het niet al eens door een ander gedragen is...
Ik zeg: gewoon kopen. Anders had hij ook wel een kleinere auto kunnen kopen. Er zijn vele mensen met een kleine(re) auto en die krijgen hun kinderen ook vervoerd
Oh dit bedoelde ik ook helemaal niet zo hoor, het is meer dat ik begrepen had dat hij klussen niet leuk vind.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid: het is niet dat mijn man een luierik is ofzo hoor... We hebben gewoon allebei een heel drukke baan, plus dat hij nu nog eens strontziek is (en ik hem dus eigenlijk liever in de zetel zou zien liggen).
We zijn gewoon niet handig en hebben geen ervaring met zo'n zaken.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:13 schreef pessie het volgende:
[..]
Oh dit bedoelde ik ook helemaal niet zo hoor, het is meer dat ik begrepen had dat hij klussen niet leuk vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |