quote:Op donderdag 11 februari 2010 03:48 schreef sindell het volgende:
thanks, toch nog een nachtbraker
Heb nu ongeveer om de 5 minuten een wee, ze worden wel steeds pijnlijker, maar zijn beter te verdragen als ik zit dan wanneer ik lig. Ze duren alleen nog niet heel lang, ong 30 a 40 sec.
Hoef iig nog niemand te bellen, volgens mij duurt dit nog wel even. Maar mevrouw komt wel gewoon op de uitgerekende datum!
quote:foto Op donderdag 11 februari 2010 09:17 schreef Masegate het volgende:
Damn, ik ben jaloers op Sindell!
We zijn nu 3 dagen over de uitgerekende datum heen en er is nog helemaal niets aan de hand. Mijn vriendin zou zo nog even een stuk kunnen gaan fietsen ofzo.Als ze dat mocht van mij in ieder geval.
Haha, dank je.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:23 schreef freecell het volgende:
Hodicht! Ik zei nog:
[..]
Ik leef met jullie mee, écht!
Geef je vriendin een dikke knuffel!
En er ligt nu een beetje te veel sneeuw, maar zondag zat ik nog op de fiets hoor, mét dreumes vooropKan best
Checkquote:foto Op donderdag 11 februari 2010 09:27 schreef Floria het volgende:
Hophop hop mag Floria dan eindelijk in de op?! 14 september UD
Weet ik ook wel. Het ligt gewoon aan mij. Eerste kindje he...quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:27 schreef freecell het volgende:
Haha
Ik mag van TARA ook wel dingen niet meer, maar fietsen is nog geen probleemWaarom zou ik nu ineens van m'n fiets rollen? Doe ik anders ook niet
Nu ben ik echt zwanger!quote:
In Antwerpenquote:foto Op donderdag 11 februari 2010 09:55 schreef flugeltje het volgende:
Een aapje
Leonieke, waar is die zwanger-beurs? Als het Gent is kan ik wellicht met m'n schoonmoeder eens gaan kijken daar. Dat is vlakbij...
Pessie, nu al de perenijsjes?![]()
Hier gelukkig nog geen vreemde 'cravings' kan alleen melk blijven drinken als het aan mij ligt.
Zie, en daarom wil ik dus niet dat er ook maar één iemand weet dat het begonnen is. Ik hoop gewoon zo erg dat als het begint het buiten de spits is zodat mijn man mij kan komen ophalen en naar het ziekenhuis kan brengen. Anders moet ik iemand van zijn familie opbellen en dan is het hek helemaal van de dam.quote:foto Op donderdag 11 februari 2010 10:05 schreef simmu het volgende:
de eerste de beste die mij 's nachts wakker belt/sms't kan rekenen op waarschuwing 1. en er komt maar 1 waarschuwing, een volgende streek levert een "blijf het komende half jaar maar weg" op. als ik eraan begin om dergelijke ongein toe te staan bij onze familie kunnen we beter een webcam op mijn k** zetten. neen dus....
vorige keer 'mocht' ik tijdens de bevalling al puffend ook mensen te woord staan. men vond het toen ook vreemd dat ik ging smijten met die rotmobiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop