quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:07 schreef Orea het volgende:
Hier is het een extra verwarmd bad van 1.40m tot 2.00m. En er zijn oefeningen door het hele bad heenprima te doen!
En evenvoor de dinsdag verspringers! Ik ben vandaag 14 weken zwanger
dat klinkt al lang
(vooral in vergelijking met de 3 weken en 3 dagen toen ik erachter kwam
![]()
)
Nou je het zo vraagtquote:Op dinsdag 9 februari 2010 08:53 schreef amaranta het volgende:
Freecell, hoe voelt het nu eigenlijk voor je 'overtijd' gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Draakje, een half jaar alweerVoel je je al een eeuwigheid zwanger?
En Leonieke: je bént wel hoogzwanger meid! Er kan elk moment een baby uit je komen![]()
Je ticker wordt langzamerhand eng hè?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:13 schreef Asyniur het volgende:
Leonie heeft verlof!
En Orea, wat fijn hè? Jij gaat ook al zo hard![]()
Als ik op mijn ticker klik, dan kan ik niet geloven dat ie van mij is. Dat wij gewoon over maximaal 3 weken een baby hebben. Ik vind het echt nog steeds raar...
De vriendin van gisteren zei dat zij dat ook had. Zegt ze heel droog: weet je wat nog veel raarder is? als hij er eenmaal is, kun je je niet meer voorstellen dat hij er niet was...
Ja, al anderhalve week een aantal uren per dagquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:16 schreef DJRandall het volgende:
Leonieke: Hehe, je verdiende verlof! Wat heerlijk zeg!
Orea 14 weken![]()
Freecell: voorweeën....dat blijft maar duren he?
ow dat lijkt me ook zo vreemd! maar het is echt jou ticker!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:13 schreef Asyniur het volgende:
Leonie heeft verlof!
En Orea, wat fijn hè? Jij gaat ook al zo hard![]()
Als ik op mijn ticker klik, dan kan ik niet geloven dat ie van mij is. Dat wij gewoon over maximaal 3 weken een baby hebben. Ik vind het echt nog steeds raar...
De vriendin van gisteren zei dat zij dat ook had. Zegt ze heel droog: weet je wat nog veel raarder is? als hij er eenmaal is, kun je je niet meer voorstellen dat hij er niet was...
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou je het zo vraagt
Het voelt echt wel als overtijd gaaneen dikke knuf voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Draakje, een half jaar alweerVoel je je al een eeuwigheid zwanger?
En Leonieke: je bént wel hoogzwanger meid! Er kan elk moment een baby uit je komen
ik vind het echt geen niet als een eeuwigheid voelen, behalve als ik het hardop zeg!![]()
blijf me verbazen over alles wat er gebeurd dat wel
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou je het zo vraagt
Het voelt echt wel als overtijd gaan*dikke knuf* Ik hoop voor jou dat je niet meer te lang moet wachten en dat je héél binnenkort van die voorweeën verlost bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een half jaar? Bij jou lijkt de tijd echt wel te vliegenquote:Draakje, een half jaar alweerVoel je je al een eeuwigheid zwanger?
Ja, ik weet het, maar het voelt niet zo aan, maar dat komt volgens mij gewoon omdat ik nog niet zoveel last heb van de voorbereidingen (voorweeën e.d.). Af en toe wel eens steken, maar dat valt al bij al echt nog goed mee.quote:En Leonieke: je bént wel hoogzwanger meid! Er kan elk moment een baby uit je komen
ik heb geen idee. weet iemand trouwens toevallig of de partner vrij kan krijgen voor gynbezoeken of dat die daar echt vrije uren voor moet opnemen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:34 schreef Asyniur het volgende:
Ow freecell, ik hoop dat je baby snel komt. Dan hou ik de mijne nog wel even binnen...![]()
simmu, waarom doet sangdrax zo moeilijk? Ik heb soms echt het idee dat hij het jou nog moeilijker maakt dan je familie. Gewoon door niet achter je te staan of dingen zwaarder te maken dan nodig...
Hier in België kun je doorbetaald naar de dokter gaan als er echt geen mogelijkheid is om na de uren een afspraak te krijgen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:41 schreef flugeltje het volgende:
@simmu vrij krijgen is nooit een probleem in dit soort gevallen, je moet er alleen wel vrije uren voor opnemen. Dat moet ik als 'de zwangere' ook gewoon....
Bij ons krijg je hier geen verlof meer voor (ook niet voor begrafenissen buiten partner/kind), maar hebben we op jaarbasis als compensatie een extra vrije dag gekregen. Je moet dus sowieso vrij krijgen, maar het kan van je uren afgeschreven worden. (bij de callcenters wordt dit ook daadwerkelijk gedaan. Bij mij eigenlijk nooit, maar ik laat de meeste afspraken ook op m'n vrije dag vallenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:45 schreef Asyniur het volgende:
flugel dat is niet waar hoor! Als zwangere heb je recht om je controles gewoon te laten doen zonder dat het van je vrije uren af gaat hoor!
Voor de partner geldt dit niet (naar mijn weten)...
Wij hebben ook zoiets als een verlofmandje. Maar toch valt dit verlof niet onder het verlofmandje (wel alle feestdagen en het bijzonder verlof)quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bij ons krijg je hier geen verlof meer voor (ook niet voor begrafenissen buiten partner/kind), maar hebben we op jaarbasis als compensatie een extra vrije dag gekregen. Je moet dus sowieso vrij krijgen, maar het kan van je uren afgeschreven worden. (bij de callcenters wordt dit ook daadwerkelijk gedaan. Bij mij eigenlijk nooit, maar ik laat de meeste afspraken ook op m'n vrije dag vallen)
Martijn is ook op woensdag vrij, dus hij kan altijd wel mee en anders neemt hij vrij... Doet eigenlijk nooit iemand moeilijk over, de keren dat het niet lukte was het omdat er afspraken stonden waar hij niet onderuit kon, niet omdat z'n baas het niet goed vond...
jij als zwangere hoeft dat volgens mij niet hoor, er staat mij bij dat zulke dingen in de CAO vastliggen. een werkgever moet jou de gelegenheid geven om (zonder salarisverlies) op controles te gaan dacht ik. fnv bondgenoten roept dat iig welquote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:41 schreef flugeltje het volgende:
@simmu vrij krijgen is nooit een probleem in dit soort gevallen, je moet er alleen wel vrije uren voor opnemen. Dat moet ik als 'de zwangere' ook gewoon....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |