abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78017708
Lekker lomp inderdaad! Ik had van Orea begrepen dat het ziekenhuis verder vol was en dat ze daarom op de kraamafdeling lag.

Trouwens, toen ik vrijdagnacht met die vreselijke buikpijn bij de spoedpost naar binnen strompelde vroegen ze of ik kwam om te bevallen. Ik wist even niet wat ik moest zeggen
pi_78017789
quote:
Op maandag 15 februari 2010 14:12 schreef octopussy het volgende:
Lekker lomp inderdaad! Ik had van Orea begrepen dat het ziekenhuis verder vol was en dat ze daarom op de kraamafdeling lag.

Trouwens, toen ik vrijdagnacht met die vreselijke buikpijn bij de spoedpost naar binnen strompelde vroegen ze of ik kwam om te bevallen. Ik wist even niet wat ik moest zeggen
Graag!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_78017863
quote:
Op maandag 15 februari 2010 14:08 schreef pessie het volgende:

[..]

Dat is inderdaad heeeeeeel pijnlijk!

Maar dat is net als jonge vrouwen die door baarmoederkanker hun baarmoeder moeten laten verwijderen door een gyneacoloog ook op zo'n afdeling liggen. En dan krijgen ze zustertjes aan hun bed met "en wat is het, een jongen of een meisje"
Het zal wel iets in die trant zijn geweest ja. Het kwam er in ieder geval op neeer dat het erg pijnlijk (geestelijk dus) ws om daar te liggen.
pi_78017955
quote:
Op maandag 15 februari 2010 14:08 schreef pessie het volgende:

[..]

Dat is inderdaad heeeeeeel pijnlijk!

Maar dat is net als jonge vrouwen die door baarmoederkanker hun baarmoeder moeten laten verwijderen door een gyneacoloog ook op zo'n afdeling liggen. En dan krijgen ze zustertjes aan hun bed met "en wat is het, een jongen of een meisje"
het lijkt me toch dat daar heus wel op de afdeling van bekend is dat die vrouwen een bm-verwijdering hebben ondergaan en dat ze enkel en alleen op de kraamafdeling terecht komen als er écht geen plek is verder in het ziekenhuis.
Pijnlijk misschien maar wachten tot er plaats is lijkt me ook niet echt een optie...

Octo heel heel heel veel succes, nog eventjes meid en dan heb je je meiske vast!!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78018795
Octo succes nog even!!

♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_78018950
Octo, sterkte nog even! Hopenlijk zet de ontsluiting door en kun je over niet al te lange tijd gaan persen. Nog even en je meisje zal er zijn

Co_OL, het einde is in zicht! Woensdag is al overmorgen en het is vrijdag voor je het weet Sterkte, ook voor je vrouw.

Tico, wat klote dat je je zo pokke voelt. Maar als het echt niet gaat, moet je je gewoon een dagje ziekmelden hoor. Niet fijn, maar soms wel nodig. Hopen dat die zetpillen echt gaan helpen.

Hier vandaag even een baaldag. Lig eigenlijk de hele dag al in bed, beetje i-netten en doezelen. Saai zo alleen thuis. Heb eigenlijk niets te doen en voel me ook niet top. Zo maar even een dutje doen ofzo.
  maandag 15 februari 2010 @ 15:05:04 #82
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_78019508
quote:
Op maandag 15 februari 2010 14:12 schreef octopussy het volgende:

"liever wel" ?

En ik meen dat vrouwen die daar liggen vanwege een dergelijke operatie daar liggen omdat de gyneacoloog daar rondloopt ofzo. En het zal vast wel bekend zijn maar verplegend personeel let daar misschien niet altijd even goed op.

En octo: zet em op!
pi_78019612
Octo succes nog even dat is het klaar

Dus je man loopt steeds te ijsberen door de gangen
pi_78021354
zo mri zit erop nu maar wachten op de uitslag. Octo wat spannend allemaal ik moet steeds aan jullie denken.

Amaranta lig hier idd omdat de rest vol was. Maar liever hier dan bijv neurologie.
pi_78022189
Orea: wanneer komt de uitslag?
Wel beroerd hoor, zo tijdens de zwangerschap wil je dat er echt niet bij hebben
pi_78022942
octo man :
Hannah is geboren !!! meer detals later
pi_78022968
En opnieuw zo'n mooie naam!
Gefeliciteerd Octopussy en Octoman
  maandag 15 februari 2010 @ 16:55:03 #88
35189 Troel
scherp en bot
pi_78022982
Octo! S! Gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_78023026
Welkom Hannah!!
Octo en man, van harte gefeliciteerd!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78023074
JEeeeeee nieuwe baby!!!
Gefeliciteerd! Hoe is het met de moeder?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_78023109
Octo en man, gefeliciteerd met Hannah!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_78023126
-dubbel-

[ Bericht 89% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2010 17:03:38 (dubbel) ]
pi_78023129
Octo gefeliciteerd met Hannah
pi_78023286
Octo en man gefeliciteerd met Hannah!!!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_78023349
Dat is snel gegaan ineens!
Lieve Stefan en Linda, ontzettend gefeliciteerd met de geboorte van Hannah! Hoop dat alles goed is gegaan en dat jullie nu lekker verliefd naar jullie meisje aan het kijken zijn.
  maandag 15 februari 2010 @ 17:12:41 #96
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_78023367
Octo en Octo man gefeliciteerd met jullie dochter.
pi_78023423
Dat is ineens snel!

Gefeliciteerd met Hannah! Ga lekker genieten!
pi_78023623
Hannah welkom

Octo en man, gefeliciteerd!
pi_78023651
Hannah

Gefeliciteerd octo + man
♥ K, N, R en F ♥
pi_78023703
Jaah, daar is de kleine dame! Hannah! Gefeliciteerd Octo + man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')