quote:Op maandag 15 februari 2010 14:12 schreef octopussy het volgende:
Lekker lomp inderdaad! Ik had van Orea begrepen dat het ziekenhuis verder vol was en dat ze daarom op de kraamafdeling lag.
Trouwens, toen ik vrijdagnacht met die vreselijke buikpijn bij de spoedpost naar binnen strompelde vroegen ze of ik kwam om te bevallen. Ik wist even niet wat ik moest zeggen
Het zal wel iets in die trant zijn geweest ja. Het kwam er in ieder geval op neeer dat het erg pijnlijk (geestelijk dus) ws om daar te liggen.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:08 schreef pessie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heeeeeeel pijnlijk!
Maar dat is net als jonge vrouwen die door baarmoederkanker hun baarmoeder moeten laten verwijderen door een gyneacoloog ook op zo'n afdeling liggen. En dan krijgen ze zustertjes aan hun bed met "en wat is het, een jongen of een meisje"
het lijkt me toch dat daar heus wel op de afdeling van bekend is dat die vrouwen een bm-verwijdering hebben ondergaanquote:Op maandag 15 februari 2010 14:08 schreef pessie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heeeeeeel pijnlijk!
Maar dat is net als jonge vrouwen die door baarmoederkanker hun baarmoeder moeten laten verwijderen door een gyneacoloog ook op zo'n afdeling liggen. En dan krijgen ze zustertjes aan hun bed met "en wat is het, een jongen of een meisje"
"liever wel" ?quote:Op maandag 15 februari 2010 14:12 schreef octopussy het volgende:
Lekker lomp inderdaad! Ik had van Orea begrepen dat het ziekenhuis verder vol was en dat ze daarom op de kraamafdeling lag.
Trouwens, toen ik vrijdagnacht met die vreselijke buikpijn bij de spoedpost naar binnen strompelde vroegen ze of ik kwam om te bevallen. Ik wist even niet wat ik moest zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |