gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 15 februari 2010 16:53 schreef octopussy het volgende:
octo man :
Hannah is geboren !!! meer detals later
Eindelijk mag ik jompelen! (ik wist het al maar mocht niks zeggenquote:Op maandag 15 februari 2010 17:28 schreef Ca.ra het volgende:
En nog meer goed nieuws, Harry van Asy heeft zich aangediend! Wat ik er van gehoord heb was het zeker geen makkelijke bevalling, maar ze heeft het hem maar mooi geklaard!
Harry (zijn echte naam maakt ze zelf bekend) is een ontzettend lief en tevreden mannetje. En Asy klonk na een doorgehaalde nacht wel vermoeid, maar ook als de sterke vrouw die ze is.
![]()
ik ben er helemaal jompelig van
![]()
Een heuse babyboomquote:Op maandag 15 februari 2010 17:28 schreef Ca.ra het volgende:
En nog meer goed nieuws, Harry van Asy heeft zich aangediend! Wat ik er van gehoord heb was het zeker geen makkelijke bevalling, maar ze heeft het hem maar mooi geklaard!
Harry (zijn echte naam maakt ze zelf bekend) is een ontzettend lief en tevreden mannetje. En Asy klonk na een doorgehaalde nacht wel vermoeid, maar ook als de sterke vrouw die ze is.
![]()
ik ben er helemaal jompelig van
![]()
Nou dan kan ik je wat dat betreft wel uit de droom helpen. Maar verder mag ik niks zeggenquote:Op maandag 15 februari 2010 17:39 schreef CrazyPrincess het volgende:
Je F5't eens een keer en er zijn weer twee kindjes geboren
Gefelicteerd Octomum, Octoman en meneer en mevrouw Asyniur![]()
Ik ga heel hard lachen als Harry echt Harry blijkt te heten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |