abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78013218
Hopelijk zetten die weeen dan snel echt door!

Orea heeft internet aangevraagd, dus als het goed is kan ze zo ook zelf weer wat meer vertellen.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 15 februari 2010 @ 12:12:32 #52
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_78014090
quote:
Op maandag 15 februari 2010 11:37 schreef tessie het volgende:
Hopelijk zetten die weeen dan snel echt door!

Orea heeft internet aangevraagd, dus als het goed is kan ze zo ook zelf weer wat meer vertellen.
Is ze al geopereerd (of heb ik dat stukje gemist).

En Co_ol, er lijkt dus iets te gebeuren!

En ik mocht Florian vasthouden heeeeeeeeuuuuuuuul lang!!!!!!!!! En ik vind em zo geweldig! En ik besef nu dat ik heel blij ga zijn met een kraamverzorgster, ik zou echt niet weten hoe het allemaal moet...

En vanaf 37 weken ben je LLM én heb je meldplicht op Fok!

Al nieuws van Octo? Ze heeft zich nog niet gemeld dus misschien is ze druk bezig! Nog even een .
pi_78014621
quote:
Op zondag 14 februari 2010 22:32 schreef flugeltje het volgende:

[..]

eerst octo, dan cool. Vervolgens Sc0rp, daarna asy, ymme, leonieke en happy
zo ik zou lachen als je voorspelling uit zou komen.

Maar het is hier nog rustig hoor. De buik beweegt wel, maar volgens mij bevalt het hem/haar net iets te veel en blijft hij/zij lekker zitten waar het zit.

Oh en er is weer ananas gekocht (nu vers )
♥ K, N, R en F ♥
pi_78015384
nou hoi! internet gaat niet echt lekker maar het werkt mri wordt geprikt nu qua pijn is het duidelijk maar geen koorts. Kan wel nog even duren want plekken bij mri zin schaars.

Gelukkig is frummel in orde en troost me door zich af n toe te laten voelen

Gisteren nog even thee gedaan bij octofamilie die ligt een paar kamers hier vandaan. Geen idee hoe het nu is overigens met ze.

pfff tikken schiet niet op zo. Ik stop er weer mee
pi_78015407
Update van de man van Octo:

ze ligt nu voor me aan:CTG, polsmeter, infuus, en nog meer van die rare dingen,

iig: vruchtwater hebben ze dus gebroken,en 3 CM ontsluiting.
meissie heeft gepoept in vruchtwater, en waarschijnlijk zit de navelstreng beetje klem.

ze meld dat ik moet doorgeven : Beenweeën. (dan weten jullie hoe het laat het is.)
en :God zij dank voor de ruggenprik.
  maandag 15 februari 2010 @ 13:03:14 #56
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_78015507
Succes octo en man!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_78015627
sterkte voor octo & familie en Orea!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 15 februari 2010 @ 13:07:53 #58
35189 Troel
scherp en bot
pi_78015640
L en S.

Hopelijk werkt het breken van de vliezen nu goed en gaat de ontsluiting wat sneller. Erg fijn dat ze een ruggeprik heeft gehad, hopelijk kan ze daardoor weer een beetje bijkomen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_78015673
Beenweeen
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_78015706
Ik hoop dat het een btje gaat vlotten bij Octo!

Orea
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † maandag 15 februari 2010 @ 13:18:45 #61
43556 miss_dynastie
pi_78015996
Thnx voor de update en heeeeeeeeeel veel succes, hopelijk wil het allemaal een beetje vlotten straks
pi_78016120
Free en Tara;

van harte met de geboorte van Florian Wat een mooierd zeg!

mijn 2 zonen zijn ook beiden op een zondag geboren
pi_78016122
Octo en man.
Ik weet dan wel niet wat beenween zijn. Maar het lijkt me zeer zeker geen pretje. Hopelijk duurt het nu niet meer al te lang. Succes!
  maandag 15 februari 2010 @ 13:37:21 #64
258612 nytar
boys boys boys
pi_78016554
Ik heb ook geen idee wat ik me moet voorstellen bij beenweeën, maar heel veel succes!
Orea; ook heel veel sterkte, fijn dat je je beeb nog even hebt kunnen zien en dat ie je gerust stelt!
pi_78016585
Ik ben echt in staat me zo ziek te melden.... Oi wat zit ik de tijd weg te kijken.. nog 2,5 uur....

Oh en nog 1 zetpil te gaan voor vandaag en dan zit ik alweer op de max...

pfff..

[/klaagmodus]
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_78016634
Wij zijn weer terug

as woensdag gaan ze inleiden, eerst beginnen met gel en dan verder zien. vrijdag is ze er zeker
pi_78016678
Octo, zet 'm op! Fijn dat je een ruggenprik hebt kunnen krijgen, kan me voorstellen dat je daar erg blij mee bent, zeker met beenweeen!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_78016702
quote:
Op maandag 15 februari 2010 12:59 schreef Orea het volgende:
nou hoi! internet gaat niet echt lekker maar het werkt mri wordt geprikt nu qua pijn is het duidelijk maar geen koorts. Kan wel nog even duren want plekken bij mri zin schaars.

Gelukkig is frummel in orde en troost me door zich af n toe te laten voelen

Gisteren nog even thee gedaan bij octofamilie die ligt een paar kamers hier vandaan. Geen idee hoe het nu is overigens met ze.

pfff tikken schiet niet op zo. Ik stop er weer mee
En is het nu wel of niet een blindedarm onsteking? Of heb ik weer eens niet goed gelezen?

Wat 'leuk'' dat je octo bent gaan opzoeken. Beter was geweest als de omstandigheden anders waren natuurlijk.

Hopelijk bevalt Octo snel. Want beenweeen lijken me echt vervelend. Ik had al enorme moeite met buikweeen dus ik moet er echt niet aan denken.
pi_78016778
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:40 schreef Co_OL het volgende:
Wij zijn weer terug

as woensdag gaan ze inleiden, eerst beginnen met gel en dan verder zien. vrijdag is ze er zeker
balen, maar inderdaad, vrijdag is ze er zeker. Probeer vast te houden aan het positieve. en-beetje-flauwe-heb-je-al-duizend-keer-gehoord-waarschijnlijk-opmerking: geniet de komende nachten maar van je nachtrust
dikke kus ook voor je vrouwtje, ze is een toppertje
  maandag 15 februari 2010 @ 13:51:52 #70
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_78017018
quote:
Op maandag 15 februari 2010 13:23 schreef ymme het volgende:
Octo en man.
Ik weet dan wel niet wat beenween zijn. Maar het lijkt me zeer zeker geen pretje. Hopelijk duurt het nu niet meer al te lang. Succes!
och, hoort erbij hoor
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_78017033
Sterkte octo en alvast voor Co_ol !
♥ K, N, R en F ♥
pi_78017151
zo, nu ben ik zelf in de gelegenheid om even te internetten. Lig er nu wel lekker bij, heb geen pijn en voel de weeën als harde buiken. Een zeer groot verschil met vanochtend.

Ik ben dus om een uur of 7.30 getoucheerd en daar bleek uit dat ik nog steeds iets van 1,5 cm ontsluiting maar had. Gelukkig kon de vlos wel de vliezen breken en een draadje op het hoofd van m'n meisje zetten. Heb toen sloten vol vruchtwater geloosd Alleen was het bruinig van kleur. Ze heeft dus in het vruchtwater gepoept. Thuis bevallen was sowieso dan al niet meer mogelijk geweest.
Ik ben ook gelijk aan de oxytocine gelegd om de weeën op te wekken. Dit zijn bij mij echt duidelijk beenweeën en ik kon ze onmogelijk wegpuffen of opvangen. De vlos heeft me toen aangeraden om een ruggenprik te nemen omdat ze zag dat het niet goed met me ging en het alleen maar erger zou worden.
Ze legde ook uit dat remifentanil (wat mijn 'drug of choice' was) niet handig was omdat je lichaam er op den duur aan went en wanneer het dan nog lang gaat duren het effect vermindert. Een uur daarna zat de ruggenprik er (moeiteloos) in

Omdat de navelstreng van de beeb ws. ietwat klem zit hebben ze een soort van pompje aangelegd om water in de baarmoeder terug te pompen. Daardoor krijgt die weer wat ruimte en de baby wat minder benauwd. Nu lig ik dus aan allerlei slangetjes en pompjes een beetje te soezen en wordt de oxytocine langzaam opgeschroefd. Wanneer de volledige ontsluiting er aan zit te komen zetten ze de ruggenprik uit zodat de persweeën goed door kunnen komen. Ik hoop dat dat lekker snel gebeurt want zowel ik als de kleine meid hebben het aardig te verduren en mijn man verveelt zich nogal

In ieder geval wil ik CO_ol en vrouw veel succes en voorspoed wensen en ik hoop van harte dat het bij haar lekker vlot gaat. Oh en een ruggenprik is fantastisch als het niet meer zo geweldig gaat. Niet te lang over twijfelen.

Orea was hier gisterenavond inderdaad om even te buurten (door toeval lag ze dus ook op de kraamafdeling) en ik vond het erg leuk om even met haar gekletst te hebben
Ik hoop dat je niet onder het mes hoeft meid, maar sowieso wens ik je veel sterkte toe! En als jullie kleintje geboren is dan moeten we zeker eens gaan motorrijden samen.
  maandag 15 februari 2010 @ 13:59:45 #73
259886 pessie
pi_78017285
Octo, balen van je beenweeën! Een vriendin had er veel aan als mensen hun gewicht op haar benen zetten. Of voel je ze nu niet meer door de ruggeprik? In ieder geval succes!!!

Orea, is het al duidelijk wat het is? En "leuk" dat je bent gaan theedrinken bij Octo-familie!

Co_ol: Woensdag dus plan van aanpak! Dat is al over 2 nachtjes!!! Jullie kindje komt ook echt eraan!
pi_78017398
Orea, wat is eigenlijk de reden dat je op de kraamafdeling ligt en niet op gewone afdeling? HEeft dat te maken met de zwangerschap?

Toevallig vertelde een collega laatst dat een vriendin van hem (die geen kinderen kan krijgen) na een operatie op de kraamafdeling was gelegd, beetje zeg maar.
  maandag 15 februari 2010 @ 14:08:12 #75
259886 pessie
pi_78017573
quote:
Op maandag 15 februari 2010 14:02 schreef amaranta het volgende:

Toevallig vertelde een collega laatst dat een vriendin van hem (die geen kinderen kan krijgen) na een operatie op de kraamafdeling was gelegd, beetje zeg maar.
Dat is inderdaad heeeeeeel pijnlijk!

Maar dat is net als jonge vrouwen die door baarmoederkanker hun baarmoeder moeten laten verwijderen door een gyneacoloog ook op zo'n afdeling liggen. En dan krijgen ze zustertjes aan hun bed met "en wat is het, een jongen of een meisje"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')