quote:Op zondag 14 februari 2010 23:10 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Niet in het minst voor Leonieke zelf![]()
Hahahaha, wel de enveloppen voor de kaartjes klaar maar geen vluchtkoffertjequote:Op maandag 15 februari 2010 09:24 schreef leonieke het volgende:
[..]![]()
Idd
![]()
Ik ben gisterenavond maar begonnen aan het schrijven van de adressen voor de kaartjes omdat ik wat last van pijn had (waren waarschijnlijk gewoon mijn darmen trouwens).
Zegt mijn man tegen mij: waarom ben je daar nu eigenlijk aan begonnen (het was al na 21u)?
Ik: Ja, gewoon krampen enzo, en je weet natuurlijk maar nooit.
Hij: zou je dan niet beter eerst jouw koffer pakken ipv kaartjes schrijven?
Hmz...had hij wel een punt natuurlijk. Dus ik ga vandaag maar wat kleren wassen denk ik
En freecell en Tara: wat een mooi mannetje![]()
Halen als in keizersnede of halen als in opwekken?quote:Op maandag 15 februari 2010 09:35 schreef Co_OL het volgende:
Jaja hopelijk is het vandaag zo ver![]()
Zo eerst voor een ECG om 11 uur en daarna naar de gyn... Ik hoop stiekem dat hij zegt we gaan het halen
Ja, ik dacht: ik help mijn man wat, want anders moet hij die allemaal schrijvenquote:Op maandag 15 februari 2010 09:35 schreef pessie het volgende:
[..]
Hahahaha, wel de enveloppen voor de kaartjes klaar maar geen vluchtkoffertjeJe bent geweldig!
Maakt me eigenlijk geen reet uitquote:Op maandag 15 februari 2010 09:37 schreef pessie het volgende:
[..]
Halen als in keizersnede of halen als in opwekken?
Succes. Laten we hopen op een natuurlijke bevalling.quote:
Ok, dat is een mooi lijstje.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
eerst octo, dan cool. Vervolgens Sc0rp, daarna asy, ymme, leonieke en happy
Volgens mij met 37 weken.quote:Op maandag 15 februari 2010 11:04 schreef leonieke het volgende:
Vanaf wanneer ben je eigenlijk LLM? Want ik heb eigenlijk helemaal het gevoel niet dat ik al LLM ben. Dat is denk ik wel het voordeel van zo lang te blijven werken. De rust begint nu pas voor mij en ik vind het eigenlijk wel nog eventjes fijn zoKomt daarbij dat ik mezelf altijd gezegd heb rekening te houden met 8 maart als bevallingsdatum en dat is echt nog zo ver weg (lijkt het wel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |