Zoiets schoot ook door m'n hoofd jaquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:25 schreef DrDentz het volgende:
Pfft die vrouw. Ik zou dan toch nog even proberen 100 te worden. Gewoon, voor de statistiek.
Ik geloof niet dat dat Hedy is op dat schilderij van Veldhoen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:27 schreef tong80 het volgende:
Hedy d'Ancona is de partner van Aat Veldhoen.
Portret van Hedy :
[ afbeelding ]
Misplaatste grap.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:42 schreef henkde_j het volgende:
Ach veel pijn zal hij wel niet hebben als hij valt
Ach hij kan wel tegen een stootje.quote:
Ik kon de neukende engelen niet vinden van hem.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat Hedy is op dat schilderij van Veldhoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt, maar volgens mij richtte deze stichting zich juist niet op de zieken en zwakken. Juist op de ouderen die vinden dat zij wel genoeg van het leven hebben genoten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:56 schreef bloodymary het volgende:
Bij die discussie over de mogelijkheid tot zelfdoding voor ouderen wordt net gedaan of het kerngezonde mensen zijn die daar dan voor zouden kiezen, zo van nu is het mooi geweest. Maar er zijn heel veel bejaarden die aan het dementeren zijn, niet meer zindelijk, niet meer zelf kunnen lopen of zich aankleden Dat vind ik een heel ander verhaal, daar is het toch voor bedoeld. Lijkt wel of de mensen aan tafel er niet mee bekend zijn dat er zo duizenden mensen zitten of liggen.
Hmmm, ze kwam op mij eerder over als een naïef dromerig meisje. Fladderende vlindertjes, en als we er nou allemaal in geloven dan wordt het nog vrede ook, zo werkt het alleen in Disney-films.quote:
Dan kan ze tegelijk nog wel mooi zijn...quote:Op donderdag 11 februari 2010 01:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hmmm, ze kwam op mij eerder over als een naïef dromerig meisje. Fladderende vlindertjes, en als we er nou allemaal in geloven dan wordt het nog vrede ook, zo werkt het alleen in Disney-films.![]()
Bitchfight, tvp.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:54 schreef Jac0bus het volgende:
Zo die Meral Polat mag er wezen![]()
Vanavond Wouter Bos vs. Alexander Pechtold
Ik vermoed een zeer leuke uitzending jaquote:
Hoe ga je gekleed ?quote:
In de make-up.quote:
Hij deed het prima hoor, nuance is voor sommigen gewoon lastigquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:13 schreef TheArt het volgende:
Hier was Alexander niet bepaald sterk.
Dit had niks met nuance te maken. Dit is geen mening hebben.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:14 schreef Oidale het volgende:
[..]
Hij deed het prima hoor, nuance is voor sommigen gewoon lastig
Bos doet dat zelf ook niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:16 schreef Jac0bus het volgende:
Jezus Pechtold. Laat Bos eens uitpraten ofzo.
Alleen wbt Uruzgan vond ik hem slecht. Maar nu is hij weerquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:19 schreef Toad het volgende:
Oef, ik had Pechtold wel wat sterker verwacht.
Bos is wel weer flauw met die 3 punten. Zo komt hij meteen sterker over.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:19 schreef Toad het volgende:
Oef, ik had Pechtold wel wat sterker verwacht.
Bos pakt het sowieso beter aan, gesprektechnisch danquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:23 schreef Oidale het volgende:
[..]
Bos kruipt in de rol die Pechtold graag heeft, doet 'ie slim
Heul niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:27 schreef PiRANiA het volgende:
Bos walst zo over Pechtold heen als hij vragen stelt.
Pechtold vraagt tussendoor vaak wat, maar daat geeft Bos geen antwoord opquote:
In retoriek nu wel, in inhoud niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:27 schreef PiRANiA het volgende:
Bos walst zo over Pechtold heen als hij vragen stelt.
Dat bedoelde ik.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:31 schreef Oidale het volgende:
[..]
In retoriek nu wel, in inhoud niet.
Spleenheup houd je muil eens.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:30 schreef tong80 het volgende:
Pechthold blijkt gewoon een VVDer te zijn.
Volgens mij walsen ze allebei niet qua inhoud.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:31 schreef Oidale het volgende:
[..]
In retoriek nu wel, in inhoud niet.
Leer eens luisteren.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:30 schreef tong80 het volgende:
Pechthold blijkt gewoon een VVDer te zijn.
Don't state the obvious.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:31 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Volgens mij walsen ze allebei niet qua inhoud.
Samen graag.quote:
Pssst...dat heet politiek.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:36 schreef StephanL het volgende:
In debatten is iedereen elkaars vijand maar prive spreken ze vaker met elkaar dan dat wij weten.
Geert, 5 bier en 2 wijn, met een rietje!quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Pssst...dat heet politiek.
Weet je wat? Ze spreken Wilders buiten de kamer en de debatten ook gewoon aan met Geert.
Laat Wilders komen bedoel je? Dat wil hij niet. Wilders en debatten buiten de kamer gaat niet echt samenquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:38 schreef vaasinbloem het volgende:
Damn, is dit nou weer nodigLaat die gozer zelf komen, of laat hem lekker..
whats up?quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Pssst...dat heet politiek.
Weet je wat? Ze spreken Wilders buiten de kamer en de debatten ook gewoon aan met Geert.
Ja, weet ik, maar laat lekker links liggen dan..quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:39 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Laat Wilders komen bedoel je? Dat wil hij niet. Wilders en debatten buiten de kamer gaat niet echt samen.
En dat is juist het hele probleem. De persoon komt nooit opdraven. Alleen wanneer hij weer een succes heeft geboekt en de rest kan afzeiken waarom ze weer zetels hebben verlorenquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:38 schreef vaasinbloem het volgende:
Damn, is dit nou weer nodigLaat die gozer zelf komen, of laat hem lekker..
Preciesquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
En dat is juist het hele probleem. De persoon komt nooit opdraven.
Helaas..die durft niet en komt nooit. Doet zelfs niet mee aan het brede lijstrekkersdebat van de NOS.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:42 schreef tong80 het volgende:
Ik zou Geert Wilders wel eens willen zien in zo'n uitzending.
Je hebt de rest van de uitzending tot nu toe gemist?quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:42 schreef Stiggie het volgende:
Wat grappig een debat... hebben ze het alleen over wilders.
Wat een stel flappies...
Vreselijk.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:42 schreef Stiggie het volgende:
Wat grappig een debat... hebben ze het alleen over wilders.
Wat een stel flappies...
Ja.... en dan gaat het gelijk over wilders haha. PFfffffffffffffffffffffffquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt de rest van de uitzending tot nu toe gemist?
Dan moet je niet lullen, want het ging hiervoor 3 kwartier niet over Wilders.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:44 schreef Stiggie het volgende:
Ja.... en dan gaat het gelijk over wilders haha. PFfffffffffffffffffffffff
quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:44 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Vreselijk.
Alsof een stel Speyker rijders gaan praten over een Fiat Panda.
Rutte zit er niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:44 schreef Bolkesteijn het volgende:
Als ze het nou eens over echt belangrijke zaken gaan hebben, wat willen de heren aan de hoge belastingdruk doen in Nederland? Hoe gaat men het overheidshuishoudboekje weer op orde krijgen? Hoe willen ze om gaan met de verkeersproblematiek in Nederland? En hoe wordt het financiele systeem hervormd (en dan wil ik het woord bonus niet horen)?
Jawel want daar heb ik zin in.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan moet je niet lullen, want het ging hiervoor 3 kwartier niet over Wilders.
Scheelt dat de vraag van P&W kwamquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:46 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Jawel want daar heb ik zin in.
Wilders hier wilders daar. Praat over de problemen in het land in plaats van over je concurrenten. Stel slappe zakken zijn het. Profileer jezelf.
Zonder centen is men nergens, het zijn onderwerpen waar je niet omheen kan.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Rutte zit er niet.
Er zijn ook andere niet-VVD belangrijke zaken.
Best schokkerend hoe zwak Bos inhoudelijk is inderdaad.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:49 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat is ook Bos eigen. Die lafaard gaat gewoon niet in op vragen die aan hem gesteld worden.
Alsof die faalhaas iets te bewijzen heeft...
Morgen laatste kansquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:52 schreef Toad het volgende:
Gelukkig voorbij. Konden P&W niet met betere onderwerpen komen?
Dat is dan totaal aan mij voorbij gegaan en uit deze bijdrage aan het topic kan ik niet opmaken waar hij inhoudelijk faalt. Beetje ernstig loze kritiek zo.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:49 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat is ook Bos eigen. Die lafaard gaat gewoon niet in op vragen die aan hem gesteld worden.
Alsof die faalhaas iets te bewijzen heeft...
Morgen Gerard Joling tegen Gordon.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:52 schreef Toad het volgende:
Gelukkig voorbij. Konden P&W niet met betere onderwerpen komen?
Doe mij maar VVD-D66, maar die zullen samen nooit een meerderheid krijgen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:54 schreef golfer het volgende:
Pechtold flirt steeds maar naar Bos met z'n 'samen'.
Ik hoop dat er eens een echt links kabinet komt, zonder die pseudo-VVDers van D'66.
Ik wil liever een debat tussen Pierre Cartner en Frans Bauer over Nederlandse afvaardiging naar het songfestival.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Morgen Gerard Joling tegen Gordon.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:58 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil een debat tussen Peter R de Vries, Geert Wilders, Johan Derksen en Dries Roelvink.
Wie is Pierre Cartner ?quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:57 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik wil liever een debat tussen Pierre Cartner en Frans Bauer over Nederlandse afvaardiging naar het songfestival.
"Nee meneer Derksen, IK ben het kussentje in z'n Hummer"quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:59 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Dat zou geniaal zijn. Moet Yolanthe ook aan tafel gezien de opmerkingen van johan derksen haha
Nee, het is een soort Wilders.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:59 schreef Deux het volgende:
Ik zie je nu al in 3 pagina's maar klagen, zeuren en het strooien met oneliners. Kom je nog eens inhoudelijk of wat?
En wesley in de kinderstoelquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:59 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Dat zou geniaal zijn. Moet Yolanthe ook aan tafel gezien de opmerkingen van johan derksen haha
Nee, sorry.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:54 schreef golfer het volgende:
Pechtold flirt steeds maar naar Bos met z'n 'samen'.
Ik hoop dat er eens een echt links kabinet komt, zonder die pseudo-VVDers van D'66.
Zonder de PvdA is helaas geen links kabinet mogelijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Nee, sorry.
Ik vind die leugenachtige PvdA'ers nog erger. Hoe snel ze heikele zaken in de doofpot willen stoppen...
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vind die leugenachtige PvdA'ers nog erger. Hoe snel ze heikele zaken in de doofpot willen stoppen...
Dat is een Mao-coalitiequote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Zonder de PvdA is helaas geen links kabinet mogelijk.
Het liefst zou ik ook een links kabinet zonder de PvdA zien, maar zo groot zie ik de SP en GroenLinks niet worden.
We hebben de Hitler-coalitie al genoeg gehad.quote:
Ik bedoelde eigenlijk dat de PvdA elke vorm van imagoverlies proberen te vermijden, dat vind ik stuitend...quote:
?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat de PvdA elke vorm van imagoverlies proberen te vermijden, dat vind ik stuitend...
Dat imagoverlies proberen ze recht te praten door te stellen dat ze echt hele moeilijke, maar vooral pijnlijke beslissingen moeten nemen in deze crisistijd.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat de PvdA elke vorm van imagoverlies proberen te vermijden, dat vind ik stuitend...
Wouter Bos klopt zichzelf te nadrukkelijk op de borst, waar bescheidenheid en eerlijkheid meer op zijn plaats was geweest.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:08 schreef Toad het volgende:
[..]
?
En welke politieke partij doet dat niet? En is er een reden dat je dit nu specifiek zegt?
Bos die zich te nadrukkelijk op de borst klopt? Ik zie toch een heel andere bos, die waar het nodig is de bescheidenheid zichzelf is en waar het nodig is eerlijkheid ook niet vermijdt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wouter Bos klopt zichzelf te nadrukkelijk op de borst, waar bescheidenheid en eerlijkheid meer op zijn plaats was geweest.
Ik ben er toch niet echt gerust op.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:13 schreef Deux het volgende:
[..]
Bos die zich te nadrukkelijk op de borst klopt? Ik zie toch een heel andere bos, die waar het nodig is de bescheidenheid zichzelf is en waar het nodig is eerlijkheid ook niet vermijdt.
Pechtold begon enorm slecht met zijn visie op Afghanistan. Ik geloof dat niemand daar wat van snapte. Daarna ging het redelijk gelijk op. Ik had zeker beter verwacht van Pechtold.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 01:09 schreef superjojo het volgende:
Bos won de eerste ronde, daarna vond ik Pechtold sterker.
Beiden gingen niet echt in op de rol van de gemeenten.
Ik denk dat ik vanavond maar ff skip.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:24 schreef Jac0bus het volgende:
Vanavond bij Pauw en Witteman:
- VVD-leider Mark Rutte.
- Peter de Jong (Maxi) speelt in balletstuk Don Quichot.
- Oud-schaatsers Annamarie Thomas en Jochem Uytdehage blikken vooruit op Winterspelen.
- Jac0bus, als opvulling voor het publiek
Ik sla over.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:24 schreef Jac0bus het volgende:
Vanavond bij Pauw en Witteman:
- Jac0bus, als opvulling voor het publiek
quote:
Hadden we maar een presidentquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:26 schreef venomsnake het volgende:
Echt, wat een sul van een President hebben we ook zeg.
Eens.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:27 schreef Plato1980 het volgende:
Wester roept al een jaar dat het kabinet zeer binnenkort valt, op den duur krijgt hij vanzelf gelijk.
quote:
Laat dat Trix maar niet horen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:30 schreef Q.E.D. het volgende:
Dus maakt niet uit hoe je hem noemt, hij is gewoon Tha Boss.
Ik ben ook republikein.quote:
Maar het levert wel leuke tv opquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:30 schreef Plato1980 het volgende:
Maar goed, als het kabinet valt dan wordt dat een drama. Hoogstwaarschijnlijk zijn er dan vier partijen nodig om een nieuw kabinet te vormen en dat is bijna onmogelijk. Dat wordt dan een heel moeilijke formatie. Ik denk niet dat we dan voor het eind van het jaar een nieuw kabinet hebben.
Staar je niet blind op de peilingen. De oppositiepartijen voeren natuurlijk een constante campagne, maar het blik spindoctors bij het CDA is nog niet opengetrokken. En ook zouden een hoop mensen die nu naar PVV neigen, op het laatste moment nog kunnen switchen naar de VVD.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:30 schreef Plato1980 het volgende:
Maar goed, als het kabinet valt dan wordt dat een drama. Hoogstwaarschijnlijk zijn er dan vier partijen nodig om een nieuw kabinet te vormen en dat is bijna onmogelijk. Dat wordt dan een heel moeilijke formatie. Ik denk niet dat we dan voor het eind van het jaar een nieuw kabinet hebben.
Het zijn dan ook salonliberalen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:42 schreef Plato1980 het volgende:
Het verhaal van de VVD over de overheidsfinanciën en het eeuwige VVD-geleuter over een efficiëntere overheid kennen we zolangzamerhand wel.
We zullen zien, maar hoe dan ook wordt het een heel moeilijk verhaal. Dat blijkt ook al uit het huidige kabinet, 10 jaar geleden was het volstrekt ondenkbaar geweest dat een in bepaalde opzichten fundamentalistische partij zou regeren, nu kon het haast niet anders.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:42 schreef Horloge het volgende:
[..]
Staar je niet blind op de peilingen. De oppositiepartijen voeren natuurlijk een constante campagne, maar het blik spindoctors bij het CDA is nog niet opengetrokken. En ook zouden een hoop mensen die nu naar PVV neigen, op het laatste moment nog kunnen switchen naar de VVD.
JPB is een baas.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:26 schreef venomsnake het volgende:
Echt, wat een sul van een President hebben we ook zeg.
Het zijn geen liberalen, het zijn conservatieven met af en toe een liberaal trekje.quote:
Wilders doet niet eens mee met debattenquote:Op zondag 14 februari 2010 11:08 schreef pberends het volgende:
Godverdomme zeg, ik zat die uitzending met Bos en Pechtold na te kijken.
Wat is die Pechtold toch een vervelend mannetje die Bos BIJNA NOOIT UIT LIET PRATEN. Elke 2 woorden die Bos zei begon Pechtold meteen verweer te geven. Pechtold is echt een grote aso, net zoals Wilders.
Aan een debat waarbij 1 van de debaters de ander nooit laat uitpraten is ook een farce.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:36 schreef superjojo het volgende:
[..]
Wilders doet niet eens mee met debatten
Inderdaad, Rutte had een prima verhaal over ontwikkelingssamenwerking. Zijn verhaal wordt ook prima bevestigd door allerlei lieden die zelf met ontwikkelingssamenwerking te maken heeft: 'Ontwikkelingshulp weggegooid geld'quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:11 schreef Mortaxx het volgende:
Hij had wel gelijk wat betreft ontwikkelingshulp
Die backstage filmpjes zijn wel mooi altijd. Dit filmpje laat nog eens die nervositeit zien die er bij alle tafelgasten (behalve Jackson zelf) was.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:50 schreef Veerboot het volgende:
[url=http://pauwenwitteman.vara.nl/Archief-detail.113.0.html?&no_cache=1&tx_ttnews[tt_news]=15028&tx_ttnews[backPid]=116&cHash=a5d9652855]EXTRA: Peacock, Whiteman & Jesse Jackson[/url]
Hij's slecht te verstaanquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:50 schreef Veerboot het volgende:
[url=http://pauwenwitteman.vara.nl/Archief-detail.113.0.html?&no_cache=1&tx_ttnews[tt_news]=15028&tx_ttnews[backPid]=116&cHash=a5d9652855]EXTRA: Peacock, Whiteman & Jesse Jackson[/url]
Het rare is dat ze er vanaf komende maandag wel weer zijn (op Nederland 2). Dan zijn de OS gewoon nog net zo hard bezig als deze week, dus waarom dan ineens wel?quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:33 schreef Hephaistos. het volgende:
Kabinetscrisis in volle gang, en juist deze week is er geen late-night talkshow!![]()
Laat ze de kwalificatie rodelen voor vrouwen anders even een uurtje op Nederland 3 uitzenden? Op dit soort momenten moet je maar gewoon een beetje flexibel zijn als Publieke Omroep...
Volgende week dus wel.quote:Aanstaande maandag 22 februari is Pauw & Witteman een week lang te zien op Nederland 2.
Bijna al het schaatsen is dan geweest natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:55 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Het rare is dat ze er vanaf komende maandag wel weer zijn (op Nederland 2). Dan zijn de OS gewoon nog net zo hard bezig als deze week, dus waarom dan ineens wel?
quote:Met de komst van de Olympische Spelen op Nederland 1 moest alle programmering wijken. Ook Pauw & Witteman. Maar twee weken geen uitzending aan de vooravond van de gemeenteraadsverkiezingen, dat was niet acceptabel. Uiteindelijk is er een compromis gesloten, waardoor Jeroen Pauw en Paul Witteman vanaf vanavond op Nederland 2 terechtkunnen met hun late night talkshow. De handen van de gastheren moeten jeuken.
Want in de week dat het land spreekwoordelijk in brand stond, mochten Pauw & Witteman niet de dag doornemen met gasten uit de actualiteit. Terwijl ze dan juist op hun best zijn. En de kijkers Pauw & Witteman ook weten te vinden.
De Olympische Spelen en vooral de politiek staan centraal deze week. Vanavond is onder andere Jan Kees de Jager te gast, die staatssecretaris van Financiën was. Ook Diederik Ebbinge schuift aan, hij volgde de SGP.
Welke Fok!-ers gaan er aan mee doen?quote:Samen met de Volkskrant organiseert Pauw & Witteman deze week dagelijks het Hollands Humeur Debat. U kunt meedoen en in de studio van Pauw & Witteman in debat gaan met de politici van de dag. Vanavond zijn dat minister Ab Klink, staatssecretaris Jan Kees de Jager en minister Piet Hein Donner.
Stuur uw vraag, wij maken de selectie en voor u het weet zien uw vrienden u vanavond terug in het Hollands Humeur debat!
Het Hollands Humeur-debat wordt geleid door Pauw & Witteman en is na de uitzending op deze site te volgen. Vermeld hieronder uw naam en contactgegevens en stuur ons uw vraag. Uit de inzendingen maken wij een selectie. Wij gaan ervan uit dat u bereid bent uw vraag telefonisch aan de redactie toe te lichten.
Houd er rekening mee dat we u kunnen uitnodigen om vanavond naar de studio in Amsterdam te komen.
Is dit de bedoeling voor de hele week zo?quote:Op maandag 22 februari 2010 23:03 schreef Sloggi het volgende:
Het is wel een CDA-feestje vandaag.
Die man is zo wereldvreemd, maar Beatrix is wel een heel groot fan van hem.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:04 schreef Arcee het volgende:
Die Donner leeft in een hele andere wereld.Wie praat er nou zo?
Met Hirsh Ballin de taalkundige mensen in het kabinetquote:Op maandag 22 februari 2010 23:04 schreef Arcee het volgende:
Hij denkt ook dat jonge vaders "vooral gaan vissen".quote:Op maandag 22 februari 2010 23:04 schreef Arcee het volgende:
En dat voor de VARAquote:
De PvdA gaat tegenwoordig over het tafelgastenbeleid van P&W?quote:Op maandag 22 februari 2010 23:13 schreef marcodej het volgende:
Slim van de PvdA dat ze publiekslieveling Maarten van Rossem uitspelen om de rol van de PvdA te belichten, maar uiteindelijk blijft het natuurlijk een outsider...
Je kunt nooit winnen van CDA-ers. Die blijven net zo lang draaien totdat je ze bijna gaat geloven.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:11 schreef Quyxz_ het volgende:
3 CDA'ers tegen Maarten.
Ik ben benieuwd wie wint.
Hij had het moeiteloos van Frans van Dusschoten kunnen overnemen.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:15 schreef DrDentz het volgende:
Ik luister alleen. Zit meneer de Uil aan tafel?
Die komt toch niet meer terug in Balkenene V?quote:Op maandag 22 februari 2010 23:19 schreef Verbal het volgende:
Die Verdonk kan dus gewoon echt niet.
V.
DIe is teruggefloten, if memory serves...quote:Op maandag 22 februari 2010 23:19 schreef Horloge het volgende:
Sharon Gesthuizen (SP) heeft Heemskerk en Donner van de week nog meermaals uitgemaakt voor leugenaar. Dat vond ik nog wel een slag erger en tenenkrommender dan Rita.
Ik mag aannemen van niet. Maar hoezo dat?quote:Op maandag 22 februari 2010 23:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die komt toch niet meer terug in Balkenene V?
Zoiets heet wintersport.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:26 schreef Horloge het volgende:
Op welk tropisch eiland heeft Pauw trouwens gezeten vorige week?
Hij zat gewoon bij het schaatsenquote:Op maandag 22 februari 2010 23:26 schreef Horloge het volgende:
Op welk tropisch eiland heeft Pauw trouwens gezeten vorige week?
quote:Op maandag 22 februari 2010 23:28 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Hij zat gewoon bij het schaatsen
Qua spraak zou ie wel verstand brengen, maar dan denk ik dat grotendeels 'het volk' al afhaaktquote:
Nou deze vraag helpt daar aan mee, merk ik.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Maarten kraakt het publiek af.![]()
De Sprookjespartij.
Klopt, viel me ook al op.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:54 schreef Confetti het volgende:
Wat een zooitje zeg na de uitzending![]()
Dit is trouwens niet Het Volk. Dit zijn gewoon rijke ondernemers met een eigen bedrijf.
Ja, sjezus. Die gaan toch allemaal VVD stemmen, dus waarom dit verhaal nog ophangen.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:54 schreef Confetti het volgende:
Wat een zooitje zeg na de uitzending![]()
Dit is trouwens niet Het Volk. Dit zijn gewoon rijke ondernemers met een eigen bedrijf
Het is altijd ouderen dit, allochtonen dat, armen zus, tokkies zo... Mag het MKB ook eens gehoord worden?quote:
Nog erger...quote:Op maandag 22 februari 2010 23:55 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ja, sjezus. Die gaan toch allemaal VVD stemmen, dus waarom dit verhaal nog ophangen.
Het zijn allemaal vrouwen ook..
quote:Op maandag 22 februari 2010 23:56 schreef star_gazer het volgende:
Het is altijd ouderen dit, allochtonen dat, armen zus, tokkies zo... Mag het MKB de VVD ook eens gehoord worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |