Bos doet dat zelf ook niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:16 schreef Jac0bus het volgende:
Jezus Pechtold. Laat Bos eens uitpraten ofzo.
Alleen wbt Uruzgan vond ik hem slecht. Maar nu is hij weerquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:19 schreef Toad het volgende:
Oef, ik had Pechtold wel wat sterker verwacht.
Bos is wel weer flauw met die 3 punten. Zo komt hij meteen sterker over.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:19 schreef Toad het volgende:
Oef, ik had Pechtold wel wat sterker verwacht.
Bos pakt het sowieso beter aan, gesprektechnisch danquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:23 schreef Oidale het volgende:
[..]
Bos kruipt in de rol die Pechtold graag heeft, doet 'ie slim
Heul niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:27 schreef PiRANiA het volgende:
Bos walst zo over Pechtold heen als hij vragen stelt.
Pechtold vraagt tussendoor vaak wat, maar daat geeft Bos geen antwoord opquote:
In retoriek nu wel, in inhoud niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:27 schreef PiRANiA het volgende:
Bos walst zo over Pechtold heen als hij vragen stelt.
Dat bedoelde ik.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:31 schreef Oidale het volgende:
[..]
In retoriek nu wel, in inhoud niet.
Spleenheup houd je muil eens.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:30 schreef tong80 het volgende:
Pechthold blijkt gewoon een VVDer te zijn.
Volgens mij walsen ze allebei niet qua inhoud.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:31 schreef Oidale het volgende:
[..]
In retoriek nu wel, in inhoud niet.
Leer eens luisteren.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:30 schreef tong80 het volgende:
Pechthold blijkt gewoon een VVDer te zijn.
Don't state the obvious.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:31 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Volgens mij walsen ze allebei niet qua inhoud.
Samen graag.quote:
Pssst...dat heet politiek.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:36 schreef StephanL het volgende:
In debatten is iedereen elkaars vijand maar prive spreken ze vaker met elkaar dan dat wij weten.
Geert, 5 bier en 2 wijn, met een rietje!quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Pssst...dat heet politiek.
Weet je wat? Ze spreken Wilders buiten de kamer en de debatten ook gewoon aan met Geert.
Laat Wilders komen bedoel je? Dat wil hij niet. Wilders en debatten buiten de kamer gaat niet echt samenquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:38 schreef vaasinbloem het volgende:
Damn, is dit nou weer nodigLaat die gozer zelf komen, of laat hem lekker..
whats up?quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Pssst...dat heet politiek.
Weet je wat? Ze spreken Wilders buiten de kamer en de debatten ook gewoon aan met Geert.
Ja, weet ik, maar laat lekker links liggen dan..quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:39 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Laat Wilders komen bedoel je? Dat wil hij niet. Wilders en debatten buiten de kamer gaat niet echt samen.
En dat is juist het hele probleem. De persoon komt nooit opdraven. Alleen wanneer hij weer een succes heeft geboekt en de rest kan afzeiken waarom ze weer zetels hebben verlorenquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:38 schreef vaasinbloem het volgende:
Damn, is dit nou weer nodigLaat die gozer zelf komen, of laat hem lekker..
Preciesquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
En dat is juist het hele probleem. De persoon komt nooit opdraven.
Helaas..die durft niet en komt nooit. Doet zelfs niet mee aan het brede lijstrekkersdebat van de NOS.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:42 schreef tong80 het volgende:
Ik zou Geert Wilders wel eens willen zien in zo'n uitzending.
Je hebt de rest van de uitzending tot nu toe gemist?quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:42 schreef Stiggie het volgende:
Wat grappig een debat... hebben ze het alleen over wilders.
Wat een stel flappies...
Vreselijk.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:42 schreef Stiggie het volgende:
Wat grappig een debat... hebben ze het alleen over wilders.
Wat een stel flappies...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |