Ja.... en dan gaat het gelijk over wilders haha. PFfffffffffffffffffffffffquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt de rest van de uitzending tot nu toe gemist?
Dan moet je niet lullen, want het ging hiervoor 3 kwartier niet over Wilders.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:44 schreef Stiggie het volgende:
Ja.... en dan gaat het gelijk over wilders haha. PFfffffffffffffffffffffff
quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:44 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Vreselijk.
Alsof een stel Speyker rijders gaan praten over een Fiat Panda.
Rutte zit er niet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:44 schreef Bolkesteijn het volgende:
Als ze het nou eens over echt belangrijke zaken gaan hebben, wat willen de heren aan de hoge belastingdruk doen in Nederland? Hoe gaat men het overheidshuishoudboekje weer op orde krijgen? Hoe willen ze om gaan met de verkeersproblematiek in Nederland? En hoe wordt het financiele systeem hervormd (en dan wil ik het woord bonus niet horen)?
Jawel want daar heb ik zin in.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan moet je niet lullen, want het ging hiervoor 3 kwartier niet over Wilders.
Scheelt dat de vraag van P&W kwamquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:46 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Jawel want daar heb ik zin in.
Wilders hier wilders daar. Praat over de problemen in het land in plaats van over je concurrenten. Stel slappe zakken zijn het. Profileer jezelf.
Zonder centen is men nergens, het zijn onderwerpen waar je niet omheen kan.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Rutte zit er niet.
Er zijn ook andere niet-VVD belangrijke zaken.
Best schokkerend hoe zwak Bos inhoudelijk is inderdaad.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:49 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat is ook Bos eigen. Die lafaard gaat gewoon niet in op vragen die aan hem gesteld worden.
Alsof die faalhaas iets te bewijzen heeft...
Morgen laatste kansquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:52 schreef Toad het volgende:
Gelukkig voorbij. Konden P&W niet met betere onderwerpen komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |