Bos die zich te nadrukkelijk op de borst klopt? Ik zie toch een heel andere bos, die waar het nodig is de bescheidenheid zichzelf is en waar het nodig is eerlijkheid ook niet vermijdt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wouter Bos klopt zichzelf te nadrukkelijk op de borst, waar bescheidenheid en eerlijkheid meer op zijn plaats was geweest.
Ik ben er toch niet echt gerust op.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:13 schreef Deux het volgende:
[..]
Bos die zich te nadrukkelijk op de borst klopt? Ik zie toch een heel andere bos, die waar het nodig is de bescheidenheid zichzelf is en waar het nodig is eerlijkheid ook niet vermijdt.
Pechtold begon enorm slecht met zijn visie op Afghanistan. Ik geloof dat niemand daar wat van snapte. Daarna ging het redelijk gelijk op. Ik had zeker beter verwacht van Pechtold.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 01:09 schreef superjojo het volgende:
Bos won de eerste ronde, daarna vond ik Pechtold sterker.
Beiden gingen niet echt in op de rol van de gemeenten.
Ik denk dat ik vanavond maar ff skip.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:24 schreef Jac0bus het volgende:
Vanavond bij Pauw en Witteman:
- VVD-leider Mark Rutte.
- Peter de Jong (Maxi) speelt in balletstuk Don Quichot.
- Oud-schaatsers Annamarie Thomas en Jochem Uytdehage blikken vooruit op Winterspelen.
- Jac0bus, als opvulling voor het publiek
Ik sla over.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:24 schreef Jac0bus het volgende:
Vanavond bij Pauw en Witteman:
- Jac0bus, als opvulling voor het publiek
quote:
Hadden we maar een presidentquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:26 schreef venomsnake het volgende:
Echt, wat een sul van een President hebben we ook zeg.
Eens.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:27 schreef Plato1980 het volgende:
Wester roept al een jaar dat het kabinet zeer binnenkort valt, op den duur krijgt hij vanzelf gelijk.
quote:
Laat dat Trix maar niet horen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:30 schreef Q.E.D. het volgende:
Dus maakt niet uit hoe je hem noemt, hij is gewoon Tha Boss.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |