DIe is teruggefloten, if memory serves...quote:Op maandag 22 februari 2010 23:19 schreef Horloge het volgende:
Sharon Gesthuizen (SP) heeft Heemskerk en Donner van de week nog meermaals uitgemaakt voor leugenaar. Dat vond ik nog wel een slag erger en tenenkrommender dan Rita.
Ik mag aannemen van niet. Maar hoezo dat?quote:Op maandag 22 februari 2010 23:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die komt toch niet meer terug in Balkenene V?
Zoiets heet wintersport.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:26 schreef Horloge het volgende:
Op welk tropisch eiland heeft Pauw trouwens gezeten vorige week?
Hij zat gewoon bij het schaatsenquote:Op maandag 22 februari 2010 23:26 schreef Horloge het volgende:
Op welk tropisch eiland heeft Pauw trouwens gezeten vorige week?
quote:Op maandag 22 februari 2010 23:28 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Hij zat gewoon bij het schaatsen
Qua spraak zou ie wel verstand brengen, maar dan denk ik dat grotendeels 'het volk' al afhaaktquote:
Nou deze vraag helpt daar aan mee, merk ik.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Maarten kraakt het publiek af.![]()
De Sprookjespartij.
Klopt, viel me ook al op.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:54 schreef Confetti het volgende:
Wat een zooitje zeg na de uitzending![]()
Dit is trouwens niet Het Volk. Dit zijn gewoon rijke ondernemers met een eigen bedrijf.
Ja, sjezus. Die gaan toch allemaal VVD stemmen, dus waarom dit verhaal nog ophangen.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:54 schreef Confetti het volgende:
Wat een zooitje zeg na de uitzending![]()
Dit is trouwens niet Het Volk. Dit zijn gewoon rijke ondernemers met een eigen bedrijf
Het is altijd ouderen dit, allochtonen dat, armen zus, tokkies zo... Mag het MKB ook eens gehoord worden?quote:
Nog erger...quote:Op maandag 22 februari 2010 23:55 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ja, sjezus. Die gaan toch allemaal VVD stemmen, dus waarom dit verhaal nog ophangen.
Het zijn allemaal vrouwen ook..
quote:Op maandag 22 februari 2010 23:56 schreef star_gazer het volgende:
Het is altijd ouderen dit, allochtonen dat, armen zus, tokkies zo... Mag het MKB de VVD ook eens gehoord worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |