Viel mij ook al opquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:33 schreef LadyBlack het volgende:
Hoi
Hee, heeft de AKQ een nieuw plaatje? Of alleen de SC? Deze is mooi
Heb jij hem niet gemaakt?quote:
Nice!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:16 schreef MadMaster het volgende:
Surprise...
Ik vind 'm mooiquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisterenavond gefabriceerd en alvast in de OP geplaatst...
Nooit echt bij stil gestaan maar je hebt wel gelijkquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:38 schreef MadMaster het volgende:
Dank!
Vond die oude met die Comic Sans een beetje uit de tijd...
Altijd leuk, bhv cursusquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:21 schreef Cobra4 het volgende:Net een dagje wezen BHVen.
Nice one MM.
quote:
Is dat een NZH bus maar dan anders?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Weer naar mijn zin gehad.
En ik ben er achter dat de oorlogsfilterbus voor ons NBC masker ook gebruikt kan worden bij brandbestrijding. (Toch zeker 5 minuten.)
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Is dat een NZH bus maar dan anders?
Gezondheid.quote:
Al 50 cm?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
het heeft weer gigantisch gesneeuwd hier. Nieuw sneeuwalarm èn winterstorm alarm...
Die sneeuw verliest daar z'n charme dan ook wel zeker?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
het heeft weer gigantisch gesneeuwd hier. Nieuw sneeuwalarm èn winterstorm alarm...
Neem er dan 3 van 500Gb in een Raid, kan je meteen je back ups inregelen...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Even voor de hardware-deskundigen hier, als ik een externe harde schijf wil van laten we zeggen 1 a 1,5 TB, welke is dan aan te raden?
wat is een raid?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem er dan 3 van 500Gb in een Raid, kan je meteen je back ups inregelen...
Nee...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:00 schreef Cobra4 het volgende:
De naam staat toch niet rechts onder de foto?
Ik heb al een backup op de externe hd van mn pa, dus dat lijkt me een beetje overdreven in mijn gevalquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:05 schreef MadMaster het volgende:
Een unit met meerdere harde schijven die elkaar back-uppen conform een opgegeven protocol...
[ afbeelding ]
Zoiets bijvoorbeeld...
Wacht maar tot die crasht, heb ik ook gehad...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb al een backup op de externe hd van mn pa, dus dat lijkt me een beetje overdreven in mijn geval
Ah. Dan weet ik het antwoord niet.quote:
Maar als ik nu zelf een externe hd koop en ik heb dus een back up op nog een externe hd, dan heb ik 2 back upsquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wacht maar tot die crasht, heb ik ook gehad...
Oh ja... de lol is er wel een beetje af, vooral omdat ze niet erg goed zijn met zout strooienquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die sneeuw verliest daar z'n charme dan ook wel zeker?
Hier schijnt ook weer sneeuw aan te komen
En hoe houd je die back-ups bij/actueel?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar als ik nu zelf een externe hd koop en ik heb dus een back up op nog een externe hd, dan heb ik 2 back ups
Da's een internationaal probleem...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh ja... de lol is er wel een beetje af, vooral omdat ze niet erg goed zijn met zout strooien
Waar heb ik dat van dat strooien eerder gehoord...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh ja... de lol is er wel een beetje af, vooral omdat ze niet erg goed zijn met zout strooien
Dat is idd een risico, dat doe ik te weinig.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En hoe houd je die back-ups bij/actueel?
Ik heb er ongeveer een jaar geleden ruim 1000 Euro voor neergelegd (incl. 4 disks x 500Gb), maar de prijzen zijn inmiddels flink gedaald.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is idd een risico, dat doe ik te weinig.
Wat zou een raid van 3x 500 extra kosten t.o.v. 1 losse schijf?
De politie op je hielen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:35 schreef Nembrionic het volgende:
Op TV net bij een politieprogramma uit Engeland: een kerel die drugs aan het deal was wordt opgepakt. In zijn cel probeert hij nog snel wat drugs in zijn kont te stoppen.
Uiteindelijk wordt alles hem afgenomen. Ook al zijn geld.
Zit een agent dat geld uit te tellen, komt er een andere crimineel(die er was omdat 'ie in het bezit was van een mes en dus aangehouden) langs lopen en begint dat geld te jatten
Hoe dom moet je zijn om IN een politiebureau geld te pikken van een agent die dat zit te tellen?
Volgens mij wel. Ik ken het als Road Wars.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De politie op je hielen?
Wereldprogramma, ik lig altijd in een deuk om die zogenaamd onschuldige Engelsen...
Ja, die heb ik onlangs ook gezien bij 'De politie op je hielen' op SBS6, meen ik.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:44 schreef Nembrionic het volgende:
Gisteren ook 1: kerel wordt aangehouden omdat de politie denkt dat 'ie staat wild te plassen. Vervolgens wordt er ook een vrouwtje gevonden. Die kerel blijft ontkennen dat 'ie aan het plassen was dus de politie vermoed(duh) dat 'ie heeft liggen krikken met dat hoertje.
Wordt 'ie bijna gearresteerd maar blijft volhouden dat 'ie niet aan het pissen was en dat 'ie het vrouwtje niet kent.
Als 'ie nou gewoon gezegd had dat 'ie even moest pissen, was het hele probleem opgelost geweest
Komt z'n maat langsrijden en gaat zich ermee bemoeien. Wordt DIE aangehouden omdat 'ie gedronken had en toch was gaan rijden...originele gast krijgt slechts een waarschuwing
Ja diequote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, die heb ik onlangs ook gezien bij 'De politie op je hielen' op SBS6, meen ik.
Voor een tientje had ze hem willen bewerken, dat ging dus niet door en ze moest dat tientje nog terug geven ook...
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Nu weten we ook weer waar C4 de afgelopen tijd écht was
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Waar heb ik dat van dat strooien eerder gehoord...
oh ja, in noord-holland
Ironisch genoeg hebben die al het geld in icesave gestopt ipv zout tegen de ijsvorming te kopen
Ik heb er ook eentje. Weet ook waarvoorquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:59 schreef Cobra4 het volgende:
Je hebt 1 notes gekregen van onze moderators.
Mijn eerste note.![]()
Maar ik heb geen flauw idee waarom? (En ik heb geen zin om te betalen om er achter te komen.)
Ik heb er 0, dus van mij hoeft het nietquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
Kunnen we via laffer of Cynix geen groepskorting krijgen om de notes te bekijken?
Heb ik me ook wel eens afgevraagd, maar nog nooit geprobeerdquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
Kunnen we via laffer of Cynix geen groepskorting krijgen om de notes te bekijken?
laffer? Cynix? Hebben jullie een antwoord?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb ik me ook wel eens afgevraagd, maar nog nooit geprobeerd
En je leeft nog.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:17 schreef Nembrionic het volgende:
Je hebt 51 notes gekregen van onze moderators.
Dat durf ik niet.quote:
Pcies. De meeste notes zijn zoiets als: "User gebruikt grove taal" of "user baggert"quote:
http://www.fok.nl/shopquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:29 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb er geloof ik 4, maar geen idee meer hoe ik dat kan checken...
En je gelooft dat je er 4 hebt?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Maar ik heb mijn noten wel eens gezien...
Wat nouquote:
quote:Maar ik heb mijn noten wel eens gezien...
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En je gelooft dat je er 4 hebt?
Nee dat ze ons pm'enquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Maar ik heb mijn noten wel eens gezien...
Ik hou wel van intikkertjesquote:
Scusi...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat nou![]()
Als je daar klikt op "Notes opvragen" dan zie je hoeveel notes het zijn zonder te hoeven betalen.
Romantisch fastfoodquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
Lekkere wok restaurant in Rotterdam
Deze ^^^ kerel wil romantisch gaan wokken. Ben ik gek?
Als iets niet romantisch is...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
Lekkere wok restaurant in Rotterdam
Deze ^^^ kerel wil romantisch gaan wokken. Ben ik gek?
Ah.quote:
quote:
Welk zit er in?quote:
Welke mod zou er nou iets positiefs over mij te melden hebben?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:01 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje. Weet ook waarvoor.
Kan ook een positieve note zijn.
Mooie fles. Hoe is de smaak?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog niks, moet eerst naar beneden.
Maar ik denk dat het deze Bunnahabhain wordt...
[ afbeelding ]
Nice, en met die gedachte ga ik snurken.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zacht, beetje rook (heeft een Bunna toch al niet veel), gedroogde appels, moutig.
Geen beste vrienden zo te horenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Mijn zusje pleegde weer eens diefstal vandaag, deze keer mijn telefoon.
Onvoorstelbaar dat ze haar eigen BlackBerry binnen een maand onklaar maakt en nu poogde mijn GSM, die al jaren meegaat, dezelfde behandeling te geven.![]()
Zondag was ze ook al weggelopen van huis.
Ik houd het op verkeerde vriendinnen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:19 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Geen beste vrienden zo te horen...
Ja, wist dat het niet de eerste keer was. Maar ik bedoelde eigenlijk dat jij en je zusje geen beste vrienden zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik houd het op verkeerde vriendinnen.
Mijn ouders lijden er ook flink onder. Vader wil mijn zusje de hand boven het hoofd houden, moeder eist een harde aanpak, maar er gebeurt praktisch niets.
De vorige keer werd de SD-kaart van mijn fototoestel ook ontvreemd.
Dat is al lange tijd zo.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:25 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ja, wist dat het niet de eerste keer was. Maar ik bedoelde eigenlijk dat jij en je zusje geen beste vrienden zijn.
Maar dat is ook logisch, jij bent aardig voor de medemens.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:19 schreef Soempie het volgende:
Vorige week nog college gehad over jeugdbeleid, ging onder andere over antisociaal gedrag.![]()
Je hebt 0 notes gekregen van onze moderators.
Niet eens positieve notes. Laffer? Cynix?
Liep jij toevallig in een jurk op het station van Den Bosch vandaag?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar dat is ook logisch, jij bent aardig voor de medemens.
Ik aan de andere kant heb er geen moeite mee wat enkele overtredingen uit te voeren.
Dat zou ik nooit doen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Liep jij toevallig in een jurk op het station van Den Bosch vandaag?
Vandaag gezien dat Gall & Gall een kortingsactie heeft, tijdelijk 20% korting op elke fles whiskyquote:
Nu moeten ze daar nog een redelijk whisky-aanbod krijgen, zodat je wat aan die korting hebt...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vandaag gezien dat Gall & Gall een kortingsactie heeft, tijdelijk 20% korting op elke fles whisky
Is het in Knox dan elke nacht een gekkenhuis van jewelste?quote:Op woensdag 10 februari 2010 04:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wat is het hier toch stil 's nachts....
Wie weet kom je de man in de jurk ook nog tegen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 08:29 schreef PhysicsRules het volgende:Ik ga de sneeuw maar eens trotseren, moet om 10:00 in Den Bosch zijn
Geen feest vannacht in Knox?quote:Op woensdag 10 februari 2010 08:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Haha fijne dag iedereen
Ik ga onder
Nee, thuis studeren.quote:Op woensdag 10 februari 2010 08:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Lekker 2 weken de sneeuw in in Oostenrijk of zo?
Aha, een studie-/family-vakantie dus...quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, thuis studeren.
Nouja, ik heb ook nog een verjaardag, ga een dag naar m'n moeder en een dag naar m'n zus. Dan is de halve vakantie alweer voorbij.En naar de IKEA met de ouders van Sven.
![]()
Plus nog Valentijnsdag...![]()
Nee. Vorig jaar zijn we een weekendje weg gegaan en was het heel erg leuk.quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aha, een studie-/family-vakantie dus...
Hoge verwachtingen v.w.b. Valentijnsdag?
Hoe was zijn date nou afgelopen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:44 schreef Nembrionic het volgende:
Diablo_Sam zat er mooi naast met zijn KNMI
Wat een sneeuw
Geen flauw idee. Het bleef opeens stilquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe was zijn date nou afgelopen?
Valentijnsdag kun je ook prima thuis "vieren"quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:21 schreef Soempie het volgende:
Gaan anderen hier nog iets aan Valentijn doen?
Iedereen roept maar dat het commerciele onzin is, natuurlijk is dat ook zo, maar ik vind het gewoon tof om toch wat te doen. Bij vorige vriendjes zei ik altijd dat het onzin was en dan was ik toch een beetje teleurgesteld als de dag voorbij ging zonder kaartje of wat dan ook.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Valentijnsdag kun je ook prima thuis "vieren"
quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:21 schreef Soempie het volgende:
Gaan anderen hier nog iets aan Valentijn doen?
quote:Iedereen roept maar dat het commerciele onzin is, natuurlijk is dat ook zo, maar ik vind het gewoon tof om toch wat te doen. Bij vorige vriendjes zei ik altijd dat het onzin was en dan was ik toch een beetje teleurgesteld als de dag voorbij ging zonder kaartje of wat dan ook.
"Wat is er schat?"quote:Op woensdag 10 februari 2010 09:53 schreef MadMaster het volgende:
Een typische vrouwen reactie, altijd iets anders zeggen dan ze werkelijk bedoelen...
Ja en als je denkt: "Ik ga dit compleet negeren tot morgen, dan gaat het vanzelf over", dan ben je ook flink de lulquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:24 schreef MadMaster het volgende:
En dan nog een halve dag doormokken en vol blijven houden dat er niets is.
Daarna barst dan de bom en heb jij het gedaan...
Matig, van wat ik heb begrepenquote:Op woensdag 10 februari 2010 09:45 schreef Soempie het volgende:
Hoe was zijn date nou afgelopen?
Dit zitten allemaal te mokkenquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:44 schreef De_Hertog het volgende:
En dan maar roepen dat de dames gemist worden hier..
Details willen we natuurlijk!quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Matig, van wat ik heb begrepen
Als ik DS spreek, zal ik hem vragen die hier te posten. Maar van wat ik heb gehoord was mevrouw vooral erg bezig met zichzelf en haar leventje, terwijl DS ook over andere dingen had willen pratenquote:
Typisch modellen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Als ik DS spreek, zal ik hem vragen die hier te posten. Maar van wat ik heb gehoord was mevrouw vooral erg bezig met zichzelf en haar leventje, terwijl DS ook over andere dingen had willen praten
Als kiespijn...quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:44 schreef De_Hertog het volgende:
En dan maar roepen dat de dames gemist worden hier..
quote:
Het is toch nog steeds de 14e he?quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:03 schreef Etcetera het volgende:
Wij hebben valentijnsdag al gevierd
Checkquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het is toch nog steeds de 14e he?
Volgens mij wilde hij hetzelfde hoor. Met haar bezig zijnquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Als ik DS spreek, zal ik hem vragen die hier te posten. Maar van wat ik heb gehoord was mevrouw vooral erg bezig met zichzelf en haar leventje, terwijl DS ook over andere dingen had willen praten
Misschien wilde hij niet zozeer over haar praten met haarquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij wilde hij hetzelfde hoor. Met haar bezig zijn
Sneeuwquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:03 schreef Etcetera het volgende:Wie heeft die sneeuw hier neergelegd. JOJO! KOM DAT EENS HALEN EN IN ANTARCTICA DUMPEN!!
Hij wilde over haar. Eroverheen. Of zoietsquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:11 schreef Etcetera het volgende:
Misschien wilde hij niet zozeer over haar praten met haar
Iets in die richtingquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hij wilde over haar. Eroverheen. Of zoiets
Ja, en nu zal 'ie toch moeten proberen om op de 1 of andere manier over haar heen te komen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hij wilde over haar. Eroverheen. Of zoiets
http://www.nu.nl/opmerkel(...)l-achter-sluier.htmlquote:DUBAI - Een Arabische ambassadeur heeft zijn huwelijk afgeblazen toen bleek dat zijn gesluierde echtgenote veel gezichtshaar had en scheel was.
Is scheel zijn nou niet zo'n beetje het enige dat je al wel van te voren had kunnen zien met zo'n ding?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:13 schreef Nembrionic het volgende:
Echtgenote behaard en scheel achter sluier
[..]
http://www.nu.nl/opmerkel(...)l-achter-sluier.html
Als je nou gelooft dat vrouwen een sluier moeten dragen, dan moet je ook niet zeuren over de consequenties
Ja. Tenzij ze naar beneden keek. Het is geloof ik "not done" een man aan te kijken daar als je nog niet getrouwd bent.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Is scheel zijn nou niet zo'n beetje het enige dat je al wel van te voren had kunnen zien met zo'n ding?
Wat is in hemelsnaam Valentijns-sex?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:47 schreef iamredleader het volgende:
Valentijnskaarten
Valentijns-E-mails
Valentijns-sms'jes
Valentijns-sex
quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is in hemelsnaam Valentijns-sex?
Pak je jezelf dan in in kadopapier of prik je er een vorkje bij?
Of doe je het anoniem?
Ik verwacht ook weinig post. Hooguit een rekeningquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Heerlijk, deze hoek is gespaard met de sneeuwEn vanochtend moest ik naar Purmerend, ik kon precies voor de file de afslag pakken
Oh, en valentijnsdag...ik ga niemand lastigvallen en ik gok dat ik ook geen stille aanbidster heb
Bij de hoeren dan zekerquote:
Denk dat je zelfs dat niet krijgt. Valentijn is dit jaar op een zondagquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik verwacht ook weinig post. Hooguit een rekening
Kutquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Denk dat je zelfs dat niet krijgt. Valentijn is dit jaar op een zondag
En Valentijnsdag is maar één keer per jaar...quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:32 schreef Etcetera het volgende:
Valentijns-sex is sex op Valentijnsdag.
Of je moet Valentijn heten en op een andere dag jarig zijnquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En Valentijnsdag is maar één keer per jaar...
Dus 1x in het jaar boven het gemiddelde van 2,1x per week uitkomenquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En Valentijnsdag is maar één keer per jaar...
Die ,1 intrigeert me...quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus 1x in het jaar boven het gemiddelde van 2,1x per week uitkomen
Nederlanders hebben gemiddeld 115x per jaar seks volgens Google. Dat is dus iedere 3,1 dag. Een dag heeft 7 dagen. Dan komt ik met de natte vinger op 2,1x per week uitquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:43 schreef TradeMarkie het volgende:
die natte vinger telt voor 0,1 keer?
Handig toch?quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:44 schreef Etcetera het volgende:
Dus Google houdt naast je zoekgeschiedenis, eventuele emailgeschiedenis en persoonlijke gegevens ook al bij hoevaak ik sex heb
Ik heb geen reden tot klagen...quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:42 schreef Nembrionic het volgende:
Of bedoel je dat je het hele jaar uitkijkt naar die ene keer?
Je moet je webcam soms ook uitzetten...quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:44 schreef Etcetera het volgende:
Dus Google houdt naast je zoekgeschiedenis, eventuele emailgeschiedenis en persoonlijke gegevens ook al bij hoevaak ik sex heb
quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:52 schreef Etcetera het volgende:
Stomme vraag: gps aanzetten op m'n mobiel, kost dat geld![]()
Als het goed is nietquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:52 schreef Etcetera het volgende:
Stomme vraag: gps aanzetten op m'n mobiel, kost dat geld![]()
Ja, net als 2,6 kinderenquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen reden tot klagen...
Maar bij sommige zaken kan ik me gewoon geen gemiddelden met een cijfer achter de komma voorstellen.
quote:
Tofquote:
Die met die gekke knik erin.quote:
Precies!quote:
De Hero inderdaadquote:
Zoals gezegd: je moet die webcam eens uitzettenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoals gezegd: je moet die webcam eens uitzettenHij bevalt nog steeds primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Dat vroeg ze toch niet...quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:59 schreef De_Hertog het volgende:
GPS aanzetten kost niets, maar dingen als Google Maps kosten wel dataverkeer om de kaarten binnen te halen.
Dat is opzich geen probleem als je een unlimited plan hebtquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:59 schreef De_Hertog het volgende:
GPS aanzetten kost niets, maar dingen als Google Maps kosten wel dataverkeer om de kaarten binnen te halen.
quote:
Klopt, maar ik dacht, ik meldt het maar even voor de zekerheidquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is opzich geen probleem als je een unlimited plan hebt
Ik heb Surf & Mail totaalquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is opzich geen probleem als je een unlimited plan hebt
Dat zegt me niets. Is dat zoiets als Web 'n Walk?quote:
Dat zegt me niets. Is dat zoiets als onbeperkt internet?quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zegt me niets. Is dat zoiets als Web 'n Walk?
In de volksmond ook wel bekend als Kwek & Talk?quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zegt me niets. Is dat zoiets als Web 'n Walk?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat zegt me niets. Is dat zoiets als onbeperkt internet?
Duidelijkquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de volksmond ook wel bekend als Kwek & Talk?
Tsjonge, ik zou denken dat je het na een afspraak of 3 wel zou wetenquote:
quote:Normaal staat er op een woensdag in februari maximaal 175 kilometer file. Nu wordt dat circa 350 kilometer, aldus een woordvoerder van de Verkeersdienst van de ANWB.
In Den Haag krijgt het verkeer waarschijnlijk niet te maken met sneeuwoverlast, maar in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht wel.
Hangt er wel enigszins vanaf waar je woont en waar je heen moet. Vanochtend zou ook een enorme spits geweest moeten zijn, maar ik heb er in het zuid-oosten weinig van gezienquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
Think again!
http://www.nu.nl/binnenla(...)dspits-verwacht.html
[..]
Als je van Utrecht naar Amstelveen moet, zoals IARL, dan zou je zomaar eens de lul kunnen zijnquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hangt er wel enigszins vanaf waar je woont en waar je heen moet. Vanochtend zou ook een enorme spits geweest moeten zijn, maar ik heb er in het zuid-oosten weinig van gezien
http://fileindex.buienradar.nl/animatie-verkeerssnelheden.aspxquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je van Utrecht naar Amstelveen moet, zoals IARL, dan zou je zomaar eens de lul kunnen zijn
Was het een zware?quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Illinois had een aardbeving vannacht
(en dan letterlijk he)
Ik heb nog geen oproep tot inzameling van de gezamenlijke hulporganisaties gezien of gehoord...quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
(en dan letterlijk he)
quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:43 schreef TradeMarkie het volgende:
die natte vinger telt voor 0,1 keer?
quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik ben zo dom geweest deze week niet naar de scholen te bellen. Komende dagen gaat dat niet meer en volgende week hebben ze vakantie, helemaal vergeten.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:46 schreef Etcetera het volgende:
Hendig
Ik ben vergeten te informeren of dit nu 100% is vast staat
Je hebt je week niet echt volgens mij....quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik ben zo dom geweest deze week niet naar de scholen te bellen. Komende dagen gaat dat niet meer en volgende week hebben ze vakantie, helemaal vergeten.
Mr. Positivityquote:
Sorry, maar ik heb soms de tranen in mijn ogen staan van het lachen als ik je berichtjes lees, ook al zijn ze vaak helemaal niet grappig bedoeld...quote:
Vertel?quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
(en dan letterlijk he)
quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb soms de tranen in mijn ogen staan van het lachen als ik je berichtjes lees, ook al zijn ze vaak helemaal niet grappig bedoeld...
Relatieve sores gelukkig maar...quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]Ik ben blij dat in elk geval 1 iemand blij wordt van onze sores
En ze kennen je daar inmiddels al en heb je het vorige keer niet verkeerd gedaan...quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:52 schreef Etcetera het volgende:
Dat is zo![]()
Ik bekijk het maar van de positieve kant trouwens: vorige stage heb ik 1 gesprek gehad voor ik er begon, en dat was niet eens een sollicitatie eigenlijk omdat het voor hem al duidelijk was dat ik er zou gaan beginnen
Ik weet niet wat ik hier op moet antwoorden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb soms de tranen in mijn ogen staan van het lachen als ik je berichtjes lees, ook al zijn ze vaak helemaal niet grappig bedoeld...
M'n stagebegeleider had me zien lopen op het centrum zaterdagquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ze kennen je daar inmiddels al en heb je het vorige keer niet verkeerd gedaan...
Ik vindquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik hier op moet antwoorden.
Vat het maar positief op...quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik hier op moet antwoorden.
quote:
Hem even doordringend aangekeken, korte glimlach toegeworpen en toen je blik meteen de andere kant opgedraaid?quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
M'n stagebegeleider had me zien lopen op het centrum zaterdag
Je staat/stond toch niet zo'n heel goede voet met je begeleider?quote:
Met wie had je dan mot?quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:16 schreef Etcetera het volgende:
Nee joh, met hem kan ik het uitstekend vinden
Het lijkt me ook niet verstandig om een ziekenhuis te bedreigen met een Firesale......quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:17 schreef Etcetera het volgende:
Mensen van een bepaald ziekenhuis die er niet tegenkunnen dat ik advies vroeg over bepaalde kenmerken van een opdracht waar ik mee bezig was
Ow, ik dacht dat het op stage-gebied was...quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:17 schreef Etcetera het volgende:
Mensen van een bepaald ziekenhuis die er niet tegenkunnen dat ik advies vroeg over bepaalde kenmerken van een opdracht waar ik mee bezig was
Dat zeggen ze allemaal.....quote:
De opdracht was voor stagequote:Op woensdag 10 februari 2010 18:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat het op stage-gebied was...
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De opdracht was voor stage![]()
Maar zullen we het niet meer over dat kleine debacle hebbenRest van stage was
![]()
Gezien de blunders die ze maakt af en toe ook wel......quote:
Ossewitquote:
Volgens mij wel. Diamant bakt droog krokant......quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:50 schreef MadMaster het volgende:
Van welk merk frituurvet was die commercial met een moeder en 2 kinderen, waarbij de kinderen een luik in de muur hadden versierd als patatkraam.
Moeder komt binnen met schaal patat en dan gaat de conversatie ongeveer als volgt:
Kinderen: Jajajajaaaaa
Moeder: O, wat mooi jongens, hebben jullie dat zelf gemaakt?
Kinderen: Hmmm (knikkend)
Moeder: Moeders patakraam, elke woensdagmiddag open.... Nou, zullen we dat maar doen?
Kinderen: Ja, hoi, hoi...
Was dat Diamant vet?
Kan er niks over vinden, hoewel ik de beelden voor me zie...
Een moeder met 2 kinderen is altijd Diamantquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:50 schreef MadMaster het volgende:
Van welk merk frituurvet was die commercial met een moeder en 2 kinderen, waarbij de kinderen een luik in de muur hadden versierd als patatkraam.
Moeder komt binnen met schaal patat en dan gaat de conversatie ongeveer als volgt:
Kinderen: Jajajajaaaaa
Moeder: O, wat mooi jongens, hebben jullie dat zelf gemaakt?
Kinderen: Hmmm (knikkend)
Moeder: Moeders patakraam, elke woensdagmiddag open.... Nou, zullen we dat maar doen?
Kinderen: Ja, hoi, hoi...
Was dat Diamant vet?
Kan er niks over vinden, hoewel ik de beelden voor me zie...
Kijk..een ECHTE baas vindt zoiets met 1 zoekcommandoquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:54 schreef MadMaster het volgende:
Dank voor de bevestiging.
Zocht die commercial op YouTube voor Soempie, maar kon 'm niet vinden en begon te twijfelen.
Wel ziek dat ik de tekst nog uit m'n hoofd ken...
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk..een ECHTE baas vindt zoiets met 1 zoekcommando
Die vond ik irritant met z'n 'handjes wassen'...quote:
Ja, jij ook...quote:
Hart van Nederland bellen, snel!!!quote:Er speelt zich hier een heel drama af
Sheep en ik stonden uit het raam te kijken (10cm sneeuw in 1 uur), rijdt er een auto tegen een geparkeerde auto op. Knal! Dus wij twijfelen, moeten we naar buiten gaan of niet? (door de sneeuw zagen we geen kenteken). Uiteindelijk liet hij een briefje achter, maar ik toch maar gaan kijken. Was een bonnetje zonder tekst (wel met een rekeningnummer). GIGAdeuk in die auto.
Loop ik net weer naar binnen om een briefje te schrijven met mijn nummer enzo, botst er een andere auto tegenaanDie man wel de politie bellen natuurlijk, hij dacht dat het zijn schuld was. Dus ik weer naar buiten, alles uitleggen, hij aan de telefoon met de politie.
Ondertussen ging ik op onderzoek uit: de auto had een vergunning. Hij blijkt hier in de buurt te wonen, maar neemt de telefoon niet op. Dus zijn adres gekregen en die man ging er met mijn briefje, het bonnetje en zijn verhaal naar op weg. Ik toch maar weer naar binnen, want koud.
Zie ik een kwartier later die arme man nog rondlopen![]()
En ik zal binnenkort ook wel een telefoontje krijgen om te getuigen dat iemand anders het had gedaan, anders krijgt die goeierd nog de rekening ook!
quote:
Dat zou wat zijnquote:Hart van Nederland bellen, snel!!!
En daarna wachten op de 3e die er in duikt...
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:06 schreef B.ertha het volgende:
En ik ben vrijgesproken van plagiaatDat is echt een hele opluchting. Ook al was ik onschuldig (groepsgenoot had iets gedaan buiten ons medeweten), ik kneep hem toch behoorlijk gezien de mogelijke straffen en de wetenschappelijke zelfmoord die het is
Ook omdat we al ruim drie maanden aan het wachten waren voordat we überhaupt ons verhaal mochten gaan doen... Die zitting was een hel, die groepsgenoot was het meest aan het woord en de examencommissie was echt ontzettend streng.
Geen idee waar het over gaat, maar gefeliciteerd...quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:06 schreef B.ertha het volgende:
En ik ben vrijgesproken van plagiaatDat is echt een hele opluchting. Ook al was ik onschuldig (groepsgenoot had iets gedaan buiten ons medeweten), ik kneep hem toch behoorlijk gezien de mogelijke straffen en de wetenschappelijke zelfmoord die het is
Ook omdat we al ruim drie maanden aan het wachten waren voordat we überhaupt ons verhaal mochten gaan doen... Die zitting was een hel, die groepsgenoot was het meest aan het woord en de examencommissie was echt ontzettend streng.
Ha Cobraquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:03 schreef Cobra4 het volgende:
Weer een leuke dag gehad.
Eerst heb ik de hele dag bij de NOS mogen meekijken naar de voorbereidingen van het verkiezingsdebat welk de 15de op tv komt. En als tweede mocht ik bij thuiskomst getuige zijn van een AT inval in een huis achter mijn flatje.
Mijn opleiding. Er was een opdracht die je met een groepje moest maken. Een deel daarvan was identiek aan datzelfde deel bij een andere groep. Dat was dus de schuld van twee jongens, uit elke groep een, maar bij ons tillen ze heel zwaar aan: "als je naam eronder staat, dan ben je er verantwoordelijk voor"quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat, maar gefeliciteerd...
Iets zegt me dat dit ook de norm is in achterstandswijken.....quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mogelijke straf: Een jaar uitsluiting van enige vorm van onderwijs.
4 om 3 toch?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ha Cobra
Ze weten nog niks van die 3 kratten MP5's en 2 kratten stingers die ik bij je besteld heb?![]()
Nee, 1 krat met granaten ook nog.quote:
Uitsluiten heeft toch geen zin als ze toch geen onderwijs volgen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dit ook de norm is in achterstandswijken.....
Dat klopt idd. Misschien is ze een jaar lang verplicht op een kostschool doorbrengen een betere aanpak.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Uitsluiten heeft toch geen zin als ze toch geen onderwijs volgen?
Scherf- of Aanvalshandgranaten?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, 1 krat met granaten ook nog.
Werd de andere groep ook van plagiaat beschuldigd dan?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mijn opleiding. Er was een opdracht die je met een groepje moest maken. Een deel daarvan was identiek aan datzelfde deel bij een andere groep. Dat was dus de schuld van twee jongens, uit elke groep een, maar bij ons tillen ze heel zwaar aan: "als je naam eronder staat, dan ben je er verantwoordelijk voor"
Mogelijke straf: Een jaar uitsluiting van enige vorm van onderwijs.
Thermite Grenades kan dat ook?quote:
Fosfor handgranaten? Ja hoor.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Thermite Grenades kan dat ook?
Ah mooi dan kan ik de lokale hanggroepjeugd weer van speelgoed voorzien.quote:
Ja. Ik neem aan dat uiteindelijk de twee schuldigen als enige zijn gestraft, dus ook de groepsgenoten uit de andere groep niet. Zijn (hun) straf is het ongeldig verklaren van het vak (dus volgend jaar opnieuw doen). Dat is vrij mild, omdat hij het naar eigen zeggen niet bewust deed. Maar gezien de aard van het vak betekent het wel dat hij zijn bachelor dit jaar niet kan afronden. Dus wel zuur.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Werd de andere groep ook van plagiaat beschuldigd dan?
Een beetje drastische straf overigens...
Binnenkort salarisonderhandelingen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:24 schreef MadMaster het volgende:
Doe mij dan maar wat trotyl of, beter nog, semtex...
And justice for all...quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja. Ik neem aan dat uiteindelijk de twee schuldigen als enige zijn gestraft, dus ook de groepsgenoten uit de andere groep niet. Zijn (hun) straf is het ongeldig verklaren van het vak (dus volgend jaar opnieuw doen). Dat is vrij mild, omdat hij het naar eigen zeggen niet bewust deed. Maar gezien de aard van het vak betekent het wel dat hij zijn bachelor dit jaar niet kan afronden. Dus wel zuur.
Ja, dat is een heel drastische straf. Die zal wel niet vaak gegeven worden, maar wie weet....
Nee, een bekerfinale in de Kuip, gok ik...quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Binnenkort salarisonderhandelingen?
Ben ik even blij dat ik voor Sparta ben....quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, een bekerfinale in de Kuip, gok ik...
Hoeveel kilo?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:24 schreef MadMaster het volgende:
Doe mij dan maar wat trotyl of, beter nog, semtex...
Over Sparta gesproken: de gemeente Rotterdam heeft de verhuis- en uitbreidingsplannen van die club voorlopig afgewezen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik voor Sparta ben....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |