Viel mij ook al opquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:33 schreef LadyBlack het volgende:
Hoi
Hee, heeft de AKQ een nieuw plaatje? Of alleen de SC? Deze is mooi
Heb jij hem niet gemaakt?quote:
Nice!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:16 schreef MadMaster het volgende:
Surprise...
Ik vind 'm mooiquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisterenavond gefabriceerd en alvast in de OP geplaatst...
Nooit echt bij stil gestaan maar je hebt wel gelijkquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:38 schreef MadMaster het volgende:
Dank!
Vond die oude met die Comic Sans een beetje uit de tijd...
Altijd leuk, bhv cursusquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:21 schreef Cobra4 het volgende:Net een dagje wezen BHVen.
Nice one MM.
quote:
Is dat een NZH bus maar dan anders?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Weer naar mijn zin gehad.
En ik ben er achter dat de oorlogsfilterbus voor ons NBC masker ook gebruikt kan worden bij brandbestrijding. (Toch zeker 5 minuten.)
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Is dat een NZH bus maar dan anders?
Gezondheid.quote:
Al 50 cm?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
het heeft weer gigantisch gesneeuwd hier. Nieuw sneeuwalarm èn winterstorm alarm...
Die sneeuw verliest daar z'n charme dan ook wel zeker?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
het heeft weer gigantisch gesneeuwd hier. Nieuw sneeuwalarm èn winterstorm alarm...
Neem er dan 3 van 500Gb in een Raid, kan je meteen je back ups inregelen...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Even voor de hardware-deskundigen hier, als ik een externe harde schijf wil van laten we zeggen 1 a 1,5 TB, welke is dan aan te raden?
wat is een raid?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem er dan 3 van 500Gb in een Raid, kan je meteen je back ups inregelen...
Nee...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:00 schreef Cobra4 het volgende:
De naam staat toch niet rechts onder de foto?
Ik heb al een backup op de externe hd van mn pa, dus dat lijkt me een beetje overdreven in mijn gevalquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:05 schreef MadMaster het volgende:
Een unit met meerdere harde schijven die elkaar back-uppen conform een opgegeven protocol...
[ afbeelding ]
Zoiets bijvoorbeeld...
Wacht maar tot die crasht, heb ik ook gehad...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb al een backup op de externe hd van mn pa, dus dat lijkt me een beetje overdreven in mijn geval
Ah. Dan weet ik het antwoord niet.quote:
Maar als ik nu zelf een externe hd koop en ik heb dus een back up op nog een externe hd, dan heb ik 2 back upsquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wacht maar tot die crasht, heb ik ook gehad...
Oh ja... de lol is er wel een beetje af, vooral omdat ze niet erg goed zijn met zout strooienquote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die sneeuw verliest daar z'n charme dan ook wel zeker?
Hier schijnt ook weer sneeuw aan te komen
En hoe houd je die back-ups bij/actueel?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar als ik nu zelf een externe hd koop en ik heb dus een back up op nog een externe hd, dan heb ik 2 back ups
Da's een internationaal probleem...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh ja... de lol is er wel een beetje af, vooral omdat ze niet erg goed zijn met zout strooien
Waar heb ik dat van dat strooien eerder gehoord...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh ja... de lol is er wel een beetje af, vooral omdat ze niet erg goed zijn met zout strooien
Dat is idd een risico, dat doe ik te weinig.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En hoe houd je die back-ups bij/actueel?
Ik heb er ongeveer een jaar geleden ruim 1000 Euro voor neergelegd (incl. 4 disks x 500Gb), maar de prijzen zijn inmiddels flink gedaald.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is idd een risico, dat doe ik te weinig.
Wat zou een raid van 3x 500 extra kosten t.o.v. 1 losse schijf?
De politie op je hielen?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:35 schreef Nembrionic het volgende:
Op TV net bij een politieprogramma uit Engeland: een kerel die drugs aan het deal was wordt opgepakt. In zijn cel probeert hij nog snel wat drugs in zijn kont te stoppen.
Uiteindelijk wordt alles hem afgenomen. Ook al zijn geld.
Zit een agent dat geld uit te tellen, komt er een andere crimineel(die er was omdat 'ie in het bezit was van een mes en dus aangehouden) langs lopen en begint dat geld te jatten
Hoe dom moet je zijn om IN een politiebureau geld te pikken van een agent die dat zit te tellen?
Volgens mij wel. Ik ken het als Road Wars.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De politie op je hielen?
Wereldprogramma, ik lig altijd in een deuk om die zogenaamd onschuldige Engelsen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |