Wat nouquote:
quote:Maar ik heb mijn noten wel eens gezien...
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En je gelooft dat je er 4 hebt?
Nee dat ze ons pm'enquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Maar ik heb mijn noten wel eens gezien...
Ik hou wel van intikkertjesquote:
Scusi...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat nou![]()
Als je daar klikt op "Notes opvragen" dan zie je hoeveel notes het zijn zonder te hoeven betalen.
Romantisch fastfoodquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
Lekkere wok restaurant in Rotterdam
Deze ^^^ kerel wil romantisch gaan wokken. Ben ik gek?
Als iets niet romantisch is...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
Lekkere wok restaurant in Rotterdam
Deze ^^^ kerel wil romantisch gaan wokken. Ben ik gek?
Ah.quote:
quote:
Welk zit er in?quote:
Welke mod zou er nou iets positiefs over mij te melden hebben?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:01 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje. Weet ook waarvoor.
Kan ook een positieve note zijn.
Mooie fles. Hoe is de smaak?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog niks, moet eerst naar beneden.
Maar ik denk dat het deze Bunnahabhain wordt...
[ afbeelding ]
Nice, en met die gedachte ga ik snurken.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zacht, beetje rook (heeft een Bunna toch al niet veel), gedroogde appels, moutig.
Geen beste vrienden zo te horenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Mijn zusje pleegde weer eens diefstal vandaag, deze keer mijn telefoon.
Onvoorstelbaar dat ze haar eigen BlackBerry binnen een maand onklaar maakt en nu poogde mijn GSM, die al jaren meegaat, dezelfde behandeling te geven.![]()
Zondag was ze ook al weggelopen van huis.
Ik houd het op verkeerde vriendinnen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:19 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Geen beste vrienden zo te horen...
Ja, wist dat het niet de eerste keer was. Maar ik bedoelde eigenlijk dat jij en je zusje geen beste vrienden zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik houd het op verkeerde vriendinnen.
Mijn ouders lijden er ook flink onder. Vader wil mijn zusje de hand boven het hoofd houden, moeder eist een harde aanpak, maar er gebeurt praktisch niets.
De vorige keer werd de SD-kaart van mijn fototoestel ook ontvreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |