Rot op man, hij woont in de VS. Waarom zou je slechter engels praten dan dat je kan.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:09 schreef El_jefe07 het volgende:
Charles "Ik heb in Amerika gewoond dus check mijn Amerikaanse accent" Groenhuijsen
In Bethesda, DC.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:10 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Rot op man, hij woont in de VS. Waarom zou je slechter engels praten dan dat je kan.
Hier verder dus.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:10 schreef Ambrosius het volgende:
Ok, dit topic was later, maar is wel populairder
Tja, betere titel om kijkers te lokken.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:10 schreef Ambrosius het volgende:
Ok, dit topic was later, maar is wel populairder
Bethesda, Maryland bedoel je?quote:
Wat is er mis met gewoon fatsoenlijk de taal van het land te spreken waar je woont/gewoond hebt?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:09 schreef El_jefe07 het volgende:
Charles "Ik heb in Amerika gewoond dus check mijn Amerikaanse accent" Groenhuijsen
Had een gastcollege gegeven in Den Haag.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:11 schreef matthijst het volgende:
Wat doe JJ in Nederland?
Speciale reden?
Hij is gewoon jaloers.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:11 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon fatsoenlijk de taal van het land te spreken waar je woont/gewoond hebt?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:12 schreef DrDentz het volgende:
Don't underestimate my Dutch!
Dat ja, iemand is gewoon jaloers met z'n steenkolenengels.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:11 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon fatsoenlijk de taal van het land te spreken waar je woont/gewoond hebt?
Tja, dat is toch altijd zo? Bij series en films bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:12 schreef Nuchterheid het volgende:
De ondertiteling loopt ook niet een beetje voor![]()
Ik dacht dat dit live was?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:13 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Tja, dat is toch altijd zo? Bij series en films bijvoorbeeld.
Net was het wel héél erg.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:13 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Tja, dat is toch altijd zo? Bij series en films bijvoorbeeld.
Ja want Charles woont bovenop Vault 101 van Fallout 3. Daarom.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ben ik ooit geweest. Gelogeerd in het Bethesda Court Hotel.
Lekker boeiend ook.
Fallout 3quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:15 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ja want Charles woont bovenop Vault 101 van Fallout 3. Daarom.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Fallout 3![]()
Moet ik nog uitspelen, maar Xdoos is overleden.
Ik vind dat je nogal moedig bent als je voorbeeld doodgeschoten wordt, en jij doorgaat met zijn werk. Hij heeft gewoon een doel "droom" voor ogen. Dan ben je er ook veel mee bezig. Hij vindt de aandacht ook vast wel leuk.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:13 schreef JohnLocke het volgende:
Jackson is niet alleen maar held en geweldig hoor, hij kan ook een beetje te veel bezig zijn met ras.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:13 schreef JohnLocke het volgende:
Jackson is niet alleen maar held en geweldig hoor, hij kan ook een beetje te veel bezig zijn met ras.
Hij durft er ook kritisch op te zijn, dat is ook niet altijd in goede aarde gevallen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:13 schreef JohnLocke het volgende:
Tsja, gelukkig pakt hij z'n kansen zelf wel.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:18 schreef Plato1980 het volgende:
Ik snap niet dat ze vaste gasten als Wester en De Vries zo lang aan het woord laten terwijl ze Jesse Jackson aan tafel hebben.
Je zegt het goed: het moet een keer klaar zijn. Er is inderdaad nog veel te veel discriminatie in de VS. Obama focust daarnaast ook op homo- en vrouwenemancipatie.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:18 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Steeds maar weer de nadruk leggen op hoe zwarten in verleden als minderheden werden gezien lokt imo. alleen maar meer racisme uit. Het moet ook een keer klaar zijn.
Wat heeft Obama voor homo´s gedaan tot nu toe?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:21 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Je zegt het goed: het moet een keer klaar zijn. Er is inderdaad nog veel te veel discriminatie in de VS. Obama focust daarnaast ook op homo- en vrouwenemancipatie.
Lol..quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:23 schreef Q.E.D. het volgende:
Dramatisch, doe dan alles gewoon in het engels.
Dat deden ze bij Studio Voetbal toen Steve McClaren aan tafel zat.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:23 schreef Q.E.D. het volgende:
Dramatisch, doe dan alles gewoon in het engels.
Nu noem je ook niet de meest taalgevoelige journalisten.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat deden ze bij Studio Voetbal toen Steve McClaren aan tafel zat.
Youri tegen Jan Mulder: But dad, daddy,....
Ik krijg steeds meer medelijden met deze gast. Weet je dat?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Krijgt Jesse de Zap-Service ook vertaald?
http://www.volkskrant.nl/(...)r_homo_s_in_leger_VSquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:23 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Wat heeft Obama voor homo´s gedaan tot nu toe?
Zo, we zijn een jaar verder en er wordt eindelijk over gesproken.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)r_homo_s_in_leger_VS
Dat was een initiatief van Bush. En bovendien heeft Clinton dat bedacht.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)r_homo_s_in_leger_VS
Daar komt ie.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Krijgt Jesse de Zap-Service ook vertaald?
Ze kiezen ook net het mongolencircus uit voor deze keer.quote:
Dit is dan ook niet het allergrootste probleem in de VS. Maar er wórdt dus wel iets gedaan.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:28 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Zo, we zijn een jaar verder en er wordt eindelijk over gesproken.
maar wel iets simpels dat hij uitdrukkelijk beloofd had. Veel homo's zijn tot nu toe iig teleurgesteld in zijn presidentschap.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dit is dan ook niet het allergrootste probleem in de VS. Maar er wórdt dus wel iets gedaan.
Die man in het publiek riep iets over de Trilateral Commission en de Bilderbergconferentie.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:31 schreef Quyxz_ het volgende:
De zapservice was wel leuk deze keer.
Dat viel te verwachten natuurlijk. Het is een illusie om te denken dat binnen een jaar tijd grote veranderingen doorgevoerd kunnen worden, maar dat werd wel verwacht. De balans van zijn presidentschap kan dan ook pas goed opgemaakt worden ergens in 2040 of zo, dan zie je pas wat het zo ongeveer betekent heeft.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
maar wel iets simpels dat hij uitdrukkelijk beloofd had. Veel homo's zijn tot nu toe iig teleurgesteld in zijn presidentschap.
Inderdaad, en dan af en toe een vertaling als 'Ik heb uw boek gelezen'quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:37 schreef Q.E.D. het volgende:
De vertaler heeft de handdoek in de ring gegooid.
quote:
Wat een eer voor dominee Jackson om met PP de Vries te mogen praten
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/FemkeHalsema/status/8650522563
[..]
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:40 schreef Q.E.D. het volgende:
1,2 million blacks are in prison
"Miljoenen zwarten zitten in de gevangenis"
Is die vertaler van de PVV ofzo?![]()
Vast sarcastisch?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/FemkeHalsema/status/8650522563
[..]
Ik ook !!quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:39 schreef fratsman het volgende:
Ik moet ook altijd hieraan denken als ik de naam Jesse Jackson hoor.
Let niet op de titel.
De Geert Wildersen van dee wereldquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:41 schreef matthijst het volgende:
The only people on the field whose unifroms are clean, are on the bench
quote:wester zal wel een andere jackson bedoelen, met dat kindje optillen
Yup.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:44 schreef Stefanovich het volgende:
Neem aan dat wat in het Nederlands gezegd word, voor hem vertaald word?
Beter wordt ze lid van FOK!quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:44 schreef Q.E.D. het volgende:
Femke baggert op Twitter, origineel hoor.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/MichielBlijboom/status/8651080325
[..]
Hoe krijg je een Amerikaanse activist stil ?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:49 schreef Superheld het volgende:
Whehe aftiteling van een minuut of 4?
Veel mensen, in Nederland ook geven weinig om politiek en begrijpen er ook niks van... Die kijken ook niet verder dan de neus lang is, die raak je dus al snel kwijt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:48 schreef Plato1980 het volgende:
Hoe kunnen mensen nou serieus verwachten dat er binnen een jaar tijd grote stappen gezet worden? Dan begrijp je helemaal niks van politiek.
En niet alleen dat..quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:51 schreef matthijst het volgende:
Vet hey, dus met een grammetje coke snuif je eigenlijk regenwoud weg.
Da's dan wel weer stoer.
Pffffffffffff. vaag spotje.
Moet je het nieuws maar volgen. Dan had je geweten dat Obama het beruchte en controversiële "Don't Ask, Don't Tell"-beleid van het Amerikaanse leger, al dan niet met vertraging, terug trekt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:23 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Wat heeft Obama voor homo´s gedaan tot nu toe?
Dan moet jij het nieuws beter volgen. Er is alleen over gesproken door enkele legerleiders.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:58 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Moet je het nieuws maar volgen. Dan had je geweten dat Obama het beruchte en controversiële "Don't Ask, Don't Tell"-beleid van het Amerikaanse leger, al dan niet met vertraging, terug trekt.
Heb je de State of the Union niet gehoord. Bovendien is het all over the news in de VS.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:00 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Dan moet jij het nieuws beter volgen. Er is alleen over gesproken door enkele legerleiders.
Exsvactly. Dasv Vwaht I sought.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:04 schreef Sloggi het volgende:
Jackson was moeilijk te volgen, en dat lag niet aan mijn kennis van de Engelse taal.
Mee eens. Hij is gewoon on-ver-staan-baar. Arme vertalersquote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:04 schreef Sloggi het volgende:
Jackson was moeilijk te volgen, en dat lag niet aan mijn kennis van de Engelse taal.
Die wet is er nog niet, 2011 pas en als het Congres het heeft goedgekeurd.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:04 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Heb je de State of the Union niet gehoord. Bovendien is het all over the news in de VS.
Als jij denkt dat het wel ff te doen is in Amerika, heb jij geen goed beeld van de VS.
Ik denk niet dat het gemakkelijk is, maar vergeleken de rest van de uitdagingen stelt het niet heel veel voor. Hij had ook al veel meer kunnen doen dan praten imho.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:04 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Heb je de State of the Union niet gehoord. Bovendien is het all over the news in de VS.
Als jij denkt dat het wel ff te doen is in Amerika, heb jij geen goed beeld van de VS.
Denk het wel een beetje, ik vond het geen probleem.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:04 schreef Sloggi het volgende:
Maar er was wel veel meer te verstaan dan wat er op mijn scherm verscheen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:04 schreef Sloggi het volgende:
This is ..... [lang stuk met verschillende woorden ingeslikt, aan elkaar geplakt en verbasterd] in America.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:06 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Denk het wel een beetje, ik vond het geen probleem.
Ik denk dat je onderschat hoe moeilijk het is om iets gedaan te krijgen in de Amerikaanse politiek. Je kunt hem hoogstens verwijten dat hij die belofte heeft gemaakt, niet dat het even duurt voor hij hem nakomt. Maar ja, als je als politicus alleen dingen belooft die je honderd procent zeker binnen een jaar waar kunt maken, kun je beter een andere baan gaan zoeken.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:06 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het gemakkelijk is, maar vergeleken de rest van de uitdagingen stelt het niet heel veel voor. Hij had ook al veel meer kunnen doen dan praten imho.
Ik heb wel vaker naar hem geluisterd, misschien ben ik zijn manier van spreken gewoon wat meer gewend.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:09 schreef Sloggi het volgende:
[..]
This is ..... [lang stuk met verschillende woorden ingeslikt, aan elkaar geplakt en verbasterd] in America.
Je moest vaak een beetje gokken wat 'ie nu eigenlijk aan het vertellen was.
Ook waar, maar mijn originele reactie was op de bewering dat Obama veel betekend heeft voor homo's. Dat is gewoon (nog) niet zo.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik denk dat je onderschat hoe moeilijk het is om iets gedaan te krijgen in de Amerikaanse politiek. Je kunt hem hoogstens verwijten dat hij die belofte heeft gemaakt, niet dat het even duurt voor hij hem nakomt. Maar ja, als je als politicus alleen dingen belooft die je honderd procent zeker binnen een jaar waar kunt maken, kun je beter een andere baan gaan zoeken.
Ik denk wel dat je eraan kunt wennen jaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:11 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker naar hem geluisterd, misschien ben ik zijn manier van spreken gewoon wat meer gewend.
De politiek analisten van CNN en NYT vinden ook dat Obama er lang over doet. Maar dat ligt ook aan de Republikeinen...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik denk dat je onderschat hoe moeilijk het is om iets gedaan te krijgen in de Amerikaanse politiek. Je kunt hem hoogstens verwijten dat hij die belofte heeft gemaakt, niet dat het even duurt voor hij hem nakomt. Maar ja, als je als politicus alleen dingen belooft die je honderd procent zeker binnen een jaar waar kunt maken, kun je beter een andere baan gaan zoeken.
Ah, dat lag dus niet aan mij.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:04 schreef Sloggi het volgende:
Daarom kiest hij om pas later, na healthcare bijvoorbeeld, met de wet te komen, want de steun in congress is hij wel een beetje kwijt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:06 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Die wet is er nog niet, 2011 pas en als het Congres het heeft goedgekeurd.
Lees wat hier boven staat.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:06 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het gemakkelijk is, maar vergeleken de rest van de uitdagingen stelt het niet heel veel voor. Hij had ook al veel meer kunnen doen dan praten imho.
Want jij kan zo goed Engels? Ik kan een Fries, Limburger of Twentenaar ook moeilijker verstaan. Kan ik dan opeens geen nederlands?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:06 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Denk het wel een beetje, ik vond het geen probleem.
Very true.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ook.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:18 schreef klaasdj het volgende:
oonlijk healthcare reform ook wel een beetje belangrijker dan homo's, met alle respect.
[..]
Want jij kan zo goed Engels?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:18 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Daarom kiest hij om pas later, na healthcare bijvoorbeeld, met de wet te komen, want de steun in congress is hij wel een beetje kwijt.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:14 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
De politiek analisten van CNN en NYT vinden ook dat Obama er lang over doet. Maar dat ligt ook aan de Republikeinen...
Het is maar hoe je het bekijkt.
http://www.nytimes.com/2010/02/01/us/politics/01military.html?scp=4&sq=don%27t%20ask%20don%27t%20tell&st=csequote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:23 schreef klaasdj het volgende:
[..]
NY Times...mijn krant
.
NYT is wel erg progressief en vindt dit soort punten vaak erg belangrijk. Veel right-wing democraten, ook Obama stemmers, hebben helemaal niet zo'n behoefte aan homoemancipatie.
Obama het populistje hè.quote:Polls now show that a majority of Americans support openly gay service — a majority did not in 1993 — but there have been no recent broad surveys of the 1.4 million active-duty personnel.
Je weet wat ik bedoel. Bedroevig weinig toevoegend.quote:
Momenteel krijgt hij er niet te veel door, zeker als het om healthcare gaat niet, dus het zal echt nog wel even wachten worden, maar goede hoop dat het voor 2011 gebeurd is.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:26 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
http://www.nytimes.com/2010/02/01/us/politics/01military.html?scp=4&sq=don%27t%20ask%20don%27t%20tell&st=cse
[..]
Obama het populistje hè.
Hij moet juist wat liever zijn, zodat hij ze mee krijgt op zijn healthcare reform plan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:38 schreef JohnLocke het volgende:
En daarom moet Obama wat harder zijn tegen het congres, meer executive orders.
Hij kan niet nog aardiger zijn, hij heeft het Congres meer ruimte gegeven dan welke van de laatste presidenten ook. Zo hoort het eigenlijk ook, maar daarmee verzwakt hij wel zijn eigen positie.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:44 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Hij moet juist wat liever zijn, zodat hij ze mee krijgt op zijn healthcare reform plan.
Op z'n Bush's ja.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:38 schreef JohnLocke het volgende:
En daarom moet Obama wat harder zijn tegen het congres, meer executive orders.
Uiteindelijk viel het aantal executive orders van Bush wel mee, hij wist gewoon het Congres goed te bespelen, zelfs toen de Democraten een meerderheid kregen. Ze hadden hem al zo vaak in de wielen kunnen rijden, maar niemand had de ballen.quote:
Je hebt gelijk. Ik zag beetje een heiligverklaring van Jackson. Niet door hem heenpraten en hij gaat altijd eerst. Dan krijg je inderdaad dat hij overal doorheen praat. Charles naast hem zat maar een beetje ja te knikken de hele tijdquote:Op vrijdag 5 februari 2010 07:48 schreef Horloge het volgende:
Wat een bizarre aflevering. Jackson die overal doorheen ging lopen tetteren (mn. door PPdV) met een rant die slechts zijdelings te maken had met het op dat moment besproken onderwerp. Groenhuijsen was beter in staat dan P&W om interessante vragen te stellen aan Jackson.
En jammer dat er niet meer ruimte was voor het debat voor PPdV en Wester, die twee waren het fundamenteel met elkaar oneens. Dat had nog een interessante discussie kunnen zijn.
Iedereen was duidelijk nerveus, zelfs de crew...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 07:48 schreef Horloge het volgende:
Wat een bizarre aflevering. Jackson die overal doorheen ging lopen tetteren (mn. door PPdV) met een rant die slechts zijdelings te maken had met het op dat moment besproken onderwerp. Groenhuijsen was beter in staat dan P&W om interessante vragen te stellen aan Jackson.
En jammer dat er niet meer ruimte was voor het debat voor PPdV en Wester, die twee waren het fundamenteel met elkaar oneens. Dat had nog een interessante discussie kunnen zijn.
Ik kijk al 8 jaar naar Amerikaanse politici, en dáár hebben ze eigenlijk allemaal een handje van. Hun eigen verhaal houden, en zich niet teveel aantrekken van de journalisten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 07:48 schreef Horloge het volgende:
Wat een bizarre aflevering. Jackson die overal doorheen ging lopen tetteren (mn. door PPdV) met een rant die slechts zijdelings te maken had met het op dat moment besproken onderwerp.
Ze hadden beter Jackson en Groenhuijsen kunnen vragen, en verder niemand.quote:Groenhuijsen was beter in staat dan P&W om interessante vragen te stellen aan Jackson.
Behalve voetbal en Toyota.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:17 schreef Jac0bus het volgende:
Vanavond te gast bij Pauw en Witteman:
- Debat Ahmed Marcouch en Marja van Bijsterveldt over kwaliteit van Nederlandse ROC's.
- Pieter van der Velden over terughaalactie Toyota.
- Oud-scheidsrechter Dick Jol over straffen supporters.
Klinkt als een boeiende uitzending
Dat dusquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat een geouwehoer, een technische fout, ojee.![]()
Toyota lost het goed op, maar dat wil er kennelijk niet in bij P&W.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:30 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Dit is het resultaat van de uitgevallen Nederlandse lessen.
Hij is wel een volhouder, met z'n zweetoksel.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:33 schreef matthijst het volgende:
Kan iemand de opgestoken arm van die gast op de achtergrond afhakken?
Nogalquote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:32 schreef Ambrosius het volgende:
Ze is wel flink bezig met haar eigen straatje schoon te vegen en zichzelf aan het ophemelen.
Die kerel was een politieagent, hij zal toch wel weten hoe te handelen in een stresssituatie? Dat moet allemaal al mislukt zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:37 schreef Lagrinta het volgende:
Triest ongeluk met die Lexus, maar 911 bellen waar je een dame of heer in de lijn krijgt is natuurlijk onzin als je met 4 man in een auto zit. Toch verbazingwekkend dat niemand wist hoe te handelen.
Je kan zoveel acties ondernemen:
- mat wegtrekken
- remmen
- in z'n vrij gooien
- motor uitzetten
- vangrail aantikken maar dan wel op de juiste manier anders loopt het sowieso slecht af
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:38 schreef Ambrosius het volgende:
Wel een slimme jongen, hij wil wel Nederlands, hij weet iig dat 'ie het nodig heeft.
Hij zei of ze de mogelijkheid hadden het voertuig uit te schakelen en daar kwam geen reactie op want meneer was druk bezig te omschrijven waar ze waren. Alsof dat boeiend is. Wat een lome lui daar in de VS. Gesprek deed me denken aan het bellletje vanuit MJ z'n huis waar de ene ok na de andere je om de oren vloog.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die kerel was een politieagent, hij zal toch wel weten hoe te handelen in een stresssituatie? Dat moet allemaal al mislukt zijn.
Nouja reanimeren op een zacht bed is nooit handig.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:42 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Hij zei of ze de mogelijkheid hadden het voertuig uit te schakelen en daar kwam geen reactie op want meneer was druk bezig te omschrijven waar ze waren. Alsof dat boeiend is. Wat een lome lui daar in de VS. Gesprek deed me denken aan het bellletje vanuit MJ z'n huis waar de ene ok na de andere je om de oren vloog.
Dat zei die telefonist nog wel ja. Hem valt ook niks te verwijten. Alleen die verdomde Murray.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nouja reanimeren op een zacht bed is nooit handig.
Ja precies.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:30 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Dit is het resultaat van de uitgevallen Nederlandse lessen.
Volgens de site zijn de gasten/onderwerpen:quote:Op maandag 8 februari 2010 17:49 schreef Jac0bus het volgende:
Vanavond te gast bij P&W:
- Eric van Tijn over het Songfestival.
- Snowboardster Nicolien Sauerbreij.
- Hans Couzy over trainingsmissie Uruzgan.
- Verdachte aangehouden in verband met de moord op de zus van Marieke van der Stap
Die laatste lijkt me wel boeiend.
Hmm wat nieuwe gasten en een afzegginkje misschien. Nu ben ik alleen geïnteresseerd in die laatste gast dus de rest maakt me niet zoveel uitquote:Op maandag 8 februari 2010 18:55 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Volgens de site zijn de gasten/onderwerpen:
- Marco Pastors en Dominic Schrijer reageren op vertrek Rotterdams korpschef.
- Eric van Tijn over het Songfestival.
- Verdachte aangehouden in verband met de moord op de zus van Marieke van der Stap.
Lijkt me ook boeiender.
Interesseert me niets wat ze in Rotjeknor aanrommelen en die Pastors al helemaal niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:55 schreef Eppie_NL het volgende:
Volgens de site zijn de gasten/onderwerpen:
- Marco Pastors en Dominic Schrijer reageren op vertrek Rotterdams korpschef.
Songfestival? Eric van Tijn?quote:- Eric van Tijn over het Songfestival.
Hebben ze die verdachte zitten aan tafelquote:- Verdachte aangehouden in verband met de moord op de zus van Marieke van der Stap.
Nee, Marieke vd Stap natuurlijk.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:14 schreef golfer het volgende:
Hebben ze die verdachte zitten aan tafel
Hij heeft diezelfde vervelende retoriek als Wilders. Er komen ook dezelfde praatjes uit zijn mond trouwens.quote:
Hij was positief over de zang van Sieneke.quote:
Nee hij was sienisch.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij was positief over de zang van Sieneke.
Nee ik denk eerder dat het Songfestival en de kwaliteit die nog over was in z'n hemd staatquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als het nummer goed gaat scoren, dan staan al die 'deskundigen' in hun hemd.
Bij spelfouten in de songtekst.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:45 schreef Xaobotnik het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met het Song Festival? Wanneer wordt je
Ga wel even kijken. Vind die laatste wel interessant.quote:- Mariëtte Hamer reageert op kabinetsreactie Irak-rapport.
- Ruud Gullit, hoofd-ambassadeur WK2018.
- Chris de Stoop schreef boek over Belgische zelfmoordterroriste.
Die wilde gewoon weer zo'n correct grapje maken, waar normaliter niemand om lacht. Missie geslaagd.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:12 schreef fratsman het volgende:
Wat was dat nou weer voor een kutopmerking van Witteman?
Enige minpunt denk ik deze uitzending, rest is wel ok.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:19 schreef tong80 het volgende:
Hamers is onmiddellijk tenenkrommend.
Mijn SDAP opa draait zich om.
Ja ben wel benieuwd naar Gullit.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Enige minpunt denk ik deze uitzending, rest is wel ok.
Ik moet stiekum altijd lachen als ik me Gullit met die enorme snor en enorme kop met dreadlocks herinner.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ben wel benieuwd naar Gullit.
We vergeten vaak dat ie ooit gekozen werd tot beste speler van de wereld.
Dat is vooral onder het gewone volk, die bepalen niet wie het WK krijgt.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:28 schreef DrDentz het volgende:
Een goede lobbyist denk ik, als je ziet hoe hij in het buitenland overal nog als held gezien wordt.
Mwah, ook bij Berlusconi e.a.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is vooral onder het gewone volk, die bepalen niet wie het WK krijgt.
Hij schaamt zich er ook voor denk ik.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:26 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik moet stiekum altijd lachen als ik me Gullit met die enorme snor en enorme kop met dreadlocks herinner.
En dan zegt ze niet eens iets.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:34 schreef tong80 het volgende:
Ze praat langzamer dan de drol die mijn reet niet uit wil
Harde kak?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:34 schreef tong80 het volgende:
Ze praat langzamer dan de drol die mijn reet niet uit wil
quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:02 schreef PiRANiA het volgende:
Volgende week dus geen uitzendingen,,
Terwijl je iedere avond kijkt.quote:
Waarom nietquote:Op woensdag 10 februari 2010 00:02 schreef PiRANiA het volgende:
Volgende week dus geen uitzendingen,,
Vancouver is voor mij belangrijker dan P&W.quote:
Nee. Sport is helemaal niet interessant. Zeker niet bij een discussieprogramma. Daar zijn sportprogramma's voor.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:39 schreef marcodej het volgende:
Alleen die Paralympier is interessant.
Voor mij ookquote:Op woensdag 10 februari 2010 01:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Vancouver is voor mij belangrijker dan P&W.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:52 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik ga voor de derde keer overslaan.![]()
Een record.
hij lijkt op die ene van de boefjesquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:08 schreef golfer het volgende:
Kon nou niemand even tegen die hoofdredacteur zeggen dat zijn kapsel er niet uit ziet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |