Ja precies.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:30 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Dit is het resultaat van de uitgevallen Nederlandse lessen.
Volgens de site zijn de gasten/onderwerpen:quote:Op maandag 8 februari 2010 17:49 schreef Jac0bus het volgende:
Vanavond te gast bij P&W:
- Eric van Tijn over het Songfestival.
- Snowboardster Nicolien Sauerbreij.
- Hans Couzy over trainingsmissie Uruzgan.
- Verdachte aangehouden in verband met de moord op de zus van Marieke van der Stap
Die laatste lijkt me wel boeiend.
Hmm wat nieuwe gasten en een afzegginkje misschien. Nu ben ik alleen geïnteresseerd in die laatste gast dus de rest maakt me niet zoveel uitquote:Op maandag 8 februari 2010 18:55 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Volgens de site zijn de gasten/onderwerpen:
- Marco Pastors en Dominic Schrijer reageren op vertrek Rotterdams korpschef.
- Eric van Tijn over het Songfestival.
- Verdachte aangehouden in verband met de moord op de zus van Marieke van der Stap.
Lijkt me ook boeiender.
Interesseert me niets wat ze in Rotjeknor aanrommelen en die Pastors al helemaal niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:55 schreef Eppie_NL het volgende:
Volgens de site zijn de gasten/onderwerpen:
- Marco Pastors en Dominic Schrijer reageren op vertrek Rotterdams korpschef.
Songfestival? Eric van Tijn?quote:- Eric van Tijn over het Songfestival.
Hebben ze die verdachte zitten aan tafelquote:- Verdachte aangehouden in verband met de moord op de zus van Marieke van der Stap.
Nee, Marieke vd Stap natuurlijk.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:14 schreef golfer het volgende:
Hebben ze die verdachte zitten aan tafel
Hij heeft diezelfde vervelende retoriek als Wilders. Er komen ook dezelfde praatjes uit zijn mond trouwens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |