Volgens de site zijn de gasten/onderwerpen:quote:Op maandag 8 februari 2010 17:49 schreef Jac0bus het volgende:
Vanavond te gast bij P&W:
- Eric van Tijn over het Songfestival.
- Snowboardster Nicolien Sauerbreij.
- Hans Couzy over trainingsmissie Uruzgan.
- Verdachte aangehouden in verband met de moord op de zus van Marieke van der Stap
Die laatste lijkt me wel boeiend.
Hmm wat nieuwe gasten en een afzegginkje misschien. Nu ben ik alleen geïnteresseerd in die laatste gast dus de rest maakt me niet zoveel uitquote:Op maandag 8 februari 2010 18:55 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Volgens de site zijn de gasten/onderwerpen:
- Marco Pastors en Dominic Schrijer reageren op vertrek Rotterdams korpschef.
- Eric van Tijn over het Songfestival.
- Verdachte aangehouden in verband met de moord op de zus van Marieke van der Stap.
Lijkt me ook boeiender.
Interesseert me niets wat ze in Rotjeknor aanrommelen en die Pastors al helemaal niet.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:55 schreef Eppie_NL het volgende:
Volgens de site zijn de gasten/onderwerpen:
- Marco Pastors en Dominic Schrijer reageren op vertrek Rotterdams korpschef.
Songfestival? Eric van Tijn?quote:- Eric van Tijn over het Songfestival.
Hebben ze die verdachte zitten aan tafelquote:- Verdachte aangehouden in verband met de moord op de zus van Marieke van der Stap.
Nee, Marieke vd Stap natuurlijk.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:14 schreef golfer het volgende:
Hebben ze die verdachte zitten aan tafel
Hij heeft diezelfde vervelende retoriek als Wilders. Er komen ook dezelfde praatjes uit zijn mond trouwens.quote:
Hij was positief over de zang van Sieneke.quote:
Nee hij was sienisch.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij was positief over de zang van Sieneke.
Nee ik denk eerder dat het Songfestival en de kwaliteit die nog over was in z'n hemd staatquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als het nummer goed gaat scoren, dan staan al die 'deskundigen' in hun hemd.
Bij spelfouten in de songtekst.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:45 schreef Xaobotnik het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met het Song Festival? Wanneer wordt je
Ga wel even kijken. Vind die laatste wel interessant.quote:- Mariëtte Hamer reageert op kabinetsreactie Irak-rapport.
- Ruud Gullit, hoofd-ambassadeur WK2018.
- Chris de Stoop schreef boek over Belgische zelfmoordterroriste.
Die wilde gewoon weer zo'n correct grapje maken, waar normaliter niemand om lacht. Missie geslaagd.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:12 schreef fratsman het volgende:
Wat was dat nou weer voor een kutopmerking van Witteman?
Enige minpunt denk ik deze uitzending, rest is wel ok.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:19 schreef tong80 het volgende:
Hamers is onmiddellijk tenenkrommend.
Mijn SDAP opa draait zich om.
Ja ben wel benieuwd naar Gullit.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Enige minpunt denk ik deze uitzending, rest is wel ok.
Ik moet stiekum altijd lachen als ik me Gullit met die enorme snor en enorme kop met dreadlocks herinner.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ben wel benieuwd naar Gullit.
We vergeten vaak dat ie ooit gekozen werd tot beste speler van de wereld.
Dat is vooral onder het gewone volk, die bepalen niet wie het WK krijgt.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:28 schreef DrDentz het volgende:
Een goede lobbyist denk ik, als je ziet hoe hij in het buitenland overal nog als held gezien wordt.
Mwah, ook bij Berlusconi e.a.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is vooral onder het gewone volk, die bepalen niet wie het WK krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |