Rot op man, hij woont in de VS. Waarom zou je slechter engels praten dan dat je kan.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:09 schreef El_jefe07 het volgende:
Charles "Ik heb in Amerika gewoond dus check mijn Amerikaanse accent" Groenhuijsen
In Bethesda, DC.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:10 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Rot op man, hij woont in de VS. Waarom zou je slechter engels praten dan dat je kan.
Hier verder dus.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:10 schreef Ambrosius het volgende:
Ok, dit topic was later, maar is wel populairder
Tja, betere titel om kijkers te lokken.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:10 schreef Ambrosius het volgende:
Ok, dit topic was later, maar is wel populairder
Bethesda, Maryland bedoel je?quote:
Wat is er mis met gewoon fatsoenlijk de taal van het land te spreken waar je woont/gewoond hebt?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:09 schreef El_jefe07 het volgende:
Charles "Ik heb in Amerika gewoond dus check mijn Amerikaanse accent" Groenhuijsen
Had een gastcollege gegeven in Den Haag.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:11 schreef matthijst het volgende:
Wat doe JJ in Nederland?
Speciale reden?
Hij is gewoon jaloers.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:11 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon fatsoenlijk de taal van het land te spreken waar je woont/gewoond hebt?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:12 schreef DrDentz het volgende:
Don't underestimate my Dutch!
Dat ja, iemand is gewoon jaloers met z'n steenkolenengels.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:11 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon fatsoenlijk de taal van het land te spreken waar je woont/gewoond hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |