Tja, dat is toch altijd zo? Bij series en films bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:12 schreef Nuchterheid het volgende:
De ondertiteling loopt ook niet een beetje voor![]()
Ik dacht dat dit live was?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:13 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Tja, dat is toch altijd zo? Bij series en films bijvoorbeeld.
Net was het wel héél erg.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:13 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Tja, dat is toch altijd zo? Bij series en films bijvoorbeeld.
Ja want Charles woont bovenop Vault 101 van Fallout 3. Daarom.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ben ik ooit geweest. Gelogeerd in het Bethesda Court Hotel.
Lekker boeiend ook.
Fallout 3quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:15 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ja want Charles woont bovenop Vault 101 van Fallout 3. Daarom.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Fallout 3![]()
Moet ik nog uitspelen, maar Xdoos is overleden.
Ik vind dat je nogal moedig bent als je voorbeeld doodgeschoten wordt, en jij doorgaat met zijn werk. Hij heeft gewoon een doel "droom" voor ogen. Dan ben je er ook veel mee bezig. Hij vindt de aandacht ook vast wel leuk.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:13 schreef JohnLocke het volgende:
Jackson is niet alleen maar held en geweldig hoor, hij kan ook een beetje te veel bezig zijn met ras.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:13 schreef JohnLocke het volgende:
Jackson is niet alleen maar held en geweldig hoor, hij kan ook een beetje te veel bezig zijn met ras.
Hij durft er ook kritisch op te zijn, dat is ook niet altijd in goede aarde gevallen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:13 schreef JohnLocke het volgende:
Tsja, gelukkig pakt hij z'n kansen zelf wel.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:18 schreef Plato1980 het volgende:
Ik snap niet dat ze vaste gasten als Wester en De Vries zo lang aan het woord laten terwijl ze Jesse Jackson aan tafel hebben.
Je zegt het goed: het moet een keer klaar zijn. Er is inderdaad nog veel te veel discriminatie in de VS. Obama focust daarnaast ook op homo- en vrouwenemancipatie.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:18 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Steeds maar weer de nadruk leggen op hoe zwarten in verleden als minderheden werden gezien lokt imo. alleen maar meer racisme uit. Het moet ook een keer klaar zijn.
Wat heeft Obama voor homo´s gedaan tot nu toe?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:21 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Je zegt het goed: het moet een keer klaar zijn. Er is inderdaad nog veel te veel discriminatie in de VS. Obama focust daarnaast ook op homo- en vrouwenemancipatie.
Lol..quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:23 schreef Q.E.D. het volgende:
Dramatisch, doe dan alles gewoon in het engels.
Dat deden ze bij Studio Voetbal toen Steve McClaren aan tafel zat.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:23 schreef Q.E.D. het volgende:
Dramatisch, doe dan alles gewoon in het engels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |