quote:Op maandag 25 januari 2010 12:29 schreef Xs2Shanna het volgende:
Oja, tijdens het maken van de foto's van de kast, zei deze kleine man me ook nog gedag!~
[ afbeelding ]
Moet ik dus even een valletje voor gaan neerzetten.
Ja, anders vind ik het zieluuugquote:Op maandag 25 januari 2010 13:08 schreef Poeke het volgende:
Piep zei de muis
Zet je een muisvriendelijke val?
Nee, helemaal niet! Je word er naar mate wel wat slimmer in... dit klinkt hol... even kijken wat er achter zit... et voilaquote:Op maandag 25 januari 2010 13:48 schreef AnneX het volgende:
en had je enig vermoeden van de kadootjes? behave de muis.
Succes met de klus - voor je vader met name.
Jeumig, dat zijn nog eens vondsten inderdaad!quote:
Omdat hij dan meteen wit zietquote:Op maandag 25 januari 2010 22:53 schreef Marloes het volgende:
Waarom durf je je auto niet meer in te stappen?
Tevens tvp
Heb nog niks uitgezet.... niemand heeft hem ook meer gezien.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:38 schreef WRH het volgende:
gefeliciteerd met je mooie nieuwe auto!
Muisje al gevangen?
100 muizen in vallen verder zijn wij inmiddels tot de ontdekking gekomen dat pindakaas en oud brood het beste werkt, nutella hebben ze iets tegen
ze kunnen heel wat spul verzamelen. kijk maar bij topic " Weg met truttigheid, op naar modern"quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:19 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Heb nog niks uitgezet.... niemand heeft hem ook meer gezien.
Vraag me toch af wat hij daar doet. Het pand heeft maaaaaanden leeg gestaan. Geen voedsel dan lijkt me?
Het cadeautje is nog niet helemaal uitgepakt denk ikquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:34 schreef Finch het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zit daar nou recht onderin? een gat in je deur??
Klopt, omdat dat de voordeur is, heb ik hem wel aan de binnenkant uitgepaktquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:38 schreef maok het volgende:
[..]
Het cadeautje is nog niet helemaal uitgepakt denk ik
Voor de radiatoren!quote:Op maandag 1 februari 2010 22:53 schreef Beijtje het volgende:
Waarom heb je eigenlijk zo veel leidingen nodig?
Cheeeeese!!!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:23 schreef Juweel het volgende:
Zwaait even naar Shanna en haar leuke huis vanaf het andere forum
Nee, gewoon een bouwval dat ik zelf gevonden en gekocht heb!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:54 schreef JoPiDo het volgende:
is het een opknaphuis van de gemeente?
ziet er echt fantastisch uit!
Mooiquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:37 schreef Xs2Shanna het volgende:
Inmiddels eindelijk de tekening van mijn keuken binnen.
Let op, de deuren lijken hier donkerder dan ze werkelijk zijn. Uiteraard komen er ook andere knoppen op dan ze er nu op zitten, maar deze waren hoe dan ook inclusief.
[ afbeelding ]
Gelukkig zijn ze weggestopt, en niet eruit geslooptquote:Op zondag 21 februari 2010 13:53 schreef Isegrim het volgende:
Welke gek gaat nou al die prachtige originele details wegstoppen onder cheap board en gipsplaten?![]()
Inderdaad, daar heb ik echt mazzel mee! Is ook wel over nagedacht!quote:Op zondag 21 februari 2010 14:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze weggestopt, en niet eruit gesloopt
Nou, vooral omdat er flink vertraging opgelopen is... Als dat eenmaal gedaan is gaat het allemaal vrij rap,,,,quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:37 schreef WRH het volgende:
spannend!
vooral de stucadoor gaat het helemaal mooi maken straks, wordt een prachtig gezicht!
(wat kun je daar naar uitkijken he)
Dat is voor mij dus ook al die tijd mijn grootste motivatie geweest.... Dit is voor mij echt mijn droomhuis to be, dus ik doe er alles voor, en moet soms ook even op mijn tanden bijten!quote:Op donderdag 11 maart 2010 15:57 schreef maok het volgende:
Wat een gedoe, het is dat het zo'n leuk huis is.
quote:Op maandag 25 januari 2010 12:16 schreef Xs2Shanna het volgende:
Tijd voor het tweede topic!
Kleine samenvatting, gaat om een huis uit 1919! Betreft een 95m2 verdieping in een herenhuis, inclusief ornamenten , glas in lood, en een hele hoop extra's! De plafonds hebben een hoogte van 3.10.
Wat is er al gedaan:
Alle waterleidingen zijn opnieuw aangelegd, er zijn twee badkamers uitgesloopt, de cv ketel is geinstalleerd, en inmiddels ook al verstopt. Inmiddels zijn mijn ramen ook vervangen.
Wat moet er nog gebeuren:
- Alle muren en ornamenten moeten nog hersteld en gestuuct worden, dat begint 1 dezer weken!
- Badkamer moet nog bedacht worden.
- Al het houtwerk moet geschuurd en geverfd worden.
- Balkon deuren hersteld worden.
En pff nog zo veel, maar dat komt vanzelf wel voorbij in het topic!
Wat is er al besteld? In ieder geval mijn vloer, en deze opstelling kwa keuken, maar dan grijze kastjes, met een grijs granieten blad, met belgisch hardsteen effect, mat. Picture volgt nog uiteraard! Wat voor knopjes komen daarop? Hele foute, maar ik ben ervan overtuigd dat het een super gaaf effect word![]()
Ik heb ook mijn badkamermeubel al, waar uiteraard nog een wasbak in gezet moet worden.
En het aller belangrijkste, het huis had nogal wat cadeautjes voor ons in petto, komen ze op een rijtje...
- Cadeau 1, voor, en na, en nog eens na..
- Cadeau 2, voor, en na
- Cadeau 3, voor, en na..
- Cadeau 4, voor, oeps geen voorplaatje... wel een na plaatje..
- Cadeau 5, voor, en ook hier weer een naplaatje!
Cadeau 6, een voorimpressie.... , en het gehele zooitje..
Verder hebben we al 1 4kub container volgestort, en hebben we ook 3 keer heen en weer gereden naar de mileutuin, zal het helaas niet bij blijven ben ik bangDe beste man op de foto, is mijn vader! Zonder hem zou ik dit huis nooit kunnen kopen, gezien mijn vader héél veel opknapt en aanlegd. Ik kom alleen in het huis te wonen!
De cadeau's uitgeschreven.. toen ik het kocht was alleen glad, en het enige originele was nog het plafond, en de glad in lood ramen. Na het wegbreken van een muur tussen de appartementen heen, (waren eerste twee appartementen, nu 1) kwamen er orginele schuifdeuren tevoorschijn, die 20 jaar dichtgezeten en verstopt waren! Achter 4 deuren met platen kwamen paneeldeuren met glad in lood tevoorschijn, en rond de inbouwkast van de schuifdeuren zijn ook alle panelen tevoorschijn gekomen![]()
Mocht ik iets vergeten, kunnen jullie nog altijd even hier een kijkje nemen!
Jawel, de voorzitter is mijn beneden buurman, zijn hele toffe mensen, die gek genoeg ook problemen met diezelfde mensen gehad hebben. Ik heb ze ook steeds ingecopierd, omdat die lekkage natuurlijk ook betrekking kan krijgen op hun verdieping. Uiteindelijk zei mijn buurman dat hij zich er liever even niet mee wilde bemoeien, maar als ik de dag daarop nog geen reactie zou hebben, dat hij er wat van zou zeggen. Uiteindelijk werd ik dus kantje boord gebeld dat er een loodgieter zou komen kijken... Het vervelende ervan is, dat zij dus nog eigenaar zijn van de woning boven mij, en dus twee stemmen in de VVE hebben, ik 1, en mijn onderbuurman ook 2.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:59 schreef Isegrim het volgende:
Is de Vereniging van Eigenaars trouwens niet actief? De VvE-beheerder kan je vaak wel helpen bij dit soort gevallen.
Delfshaven!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:27 schreef Bierie het volgende:
tvp
Ik heb het topic vluchtig doorgelezen maar het nergens zien staan. Welke wijk / buurt van Rotterdam is dit ergens?
Ze raden wel meer aan bij de gammaquote:Op maandag 15 maart 2010 15:59 schreef Xs2Shanna het volgende:
Misschien vergis ik me? Vanavond even kijken, het werd me aangeraden bij de Gamma
Heb ook alleen maar st Marc gebruikt. Ik kende het van huis uit waar het voor van alles en nog wat werd gebruikt. Ideaal spul.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:46 schreef Beijtje het volgende:
St Marcs is lekker! Wat een uitvinding! Heb geen ammoniak meer gebruikt, maar alleen dat eigenlijk!
quote:Op woensdag 31 maart 2010 03:23 schreef Fortitudo het volgende:
Wat een fantastisch appartement. Mocht je het binnen aantal jaar te koop zetten dan heb ik wel interesse.
quote:Op maandag 29 maart 2010 13:12 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ben inmiddels helemaal klaar met alles in de grondverf te zitten, heb alles helemaal alleen gedaan, toch behoorlijk trots, want er zit héél veel houtwerk in mijn huis.
Ach, het is nog maar grond verf, maar dit ziet er al een stuk frisser uit:
[ afbeelding ]
Dan dit toch?
[ afbeelding ]
Verder weer problemen..
Gezocht advies electricien!
En deze week gaan de stucadoors aan de slag! Spannend!!! 7 April word mijn keuken geleverd!
Heb het al in het Timmerman topic gezet, evengoed bedankt. Schuin schroeven of beide balken inzagen klinkt wel aannemelijk, alhoewel dat laatste mij ook wel bewerkelijk lijkt.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:31 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee. Volgens mij is het wél 1 balk, maar hebben ze een stuk eruit gezaagd, en hem zo in elkaar geschoven? Kan het nu niet meer nakijken, wel navragen als je dat wilt?
Precies, daarom schroeven wij gewoon schuin er in, plus constructielijm voor de stevigheid. (Komt toch niet in het zicht)quote:Op donderdag 8 april 2010 12:01 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Heb het al in het Timmerman topic gezet, evengoed bedankt. Schuin schroeven of beide balken inzagen klinkt wel aannemelijk, alhoewel dat laatste mij ook wel bewerkelijk lijkt.
Best wel kut buurtquote:
Ja inderdaad... Wat zonde van die mooie glas in lood ramenquote:Op zondag 21 februari 2010 13:53 schreef Isegrim het volgende:
Welke gek gaat nou al die prachtige originele details wegstoppen onder cheap board en gipsplaten?![]()
hoe bedoel je voorstrijk? voorstrijk is dat gele spul dit is toch al gestuct?quote:Op donderdag 29 april 2010 13:18 schreef Xs2Shanna het volgende:
Het is nog maar voorstrijk, maar het begint nu inderdaad wel een huis te lijken ipv een bouwval.
Ik ben zelf ook nog helemaal blij met de vloer, en zó benieuwd hoe het eruit zal gaan zien uiteindelijk.
1 ding is zeker, donker
Morgen weer een weekje werk bekijken![]()
Ik noem het maar even zo, het gele wat je op deze foto ziet... is GEEN voorstrijk, dat is de oorsponkelijke kleur van de muur...quote:Op donderdag 29 april 2010 13:28 schreef Dulk het volgende:
[..]
hoe bedoel je voorstrijk? voorstrijk is dat gele spul dit is toch al gestuct?
Ooooh! Ik dacht ook dat dat al klaar was. Maar het wordt dus nóg mooier!quote:Op donderdag 29 april 2010 14:40 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik probeer eigenlijk te zeggen dat nu nog de grove laag erop zit, gezien je ook aan de bovenkant kan zien dat het nog niet helemaal aansluit!
ja dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 29 april 2010 15:28 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Ooooh! Ik dacht ook dat dat al klaar was. Maar het wordt dus nóg mooier!
Ja, wat een verschil, hè?! Mooi hoor!quote:Op maandag 10 mei 2010 10:37 schreef Xs2Shanna het volgende:
Yes! De keuken staat! Althans, het geraamte, de ijskast + vrieskast moet er nog in, alles moet nog gekit en vast gezet worden, maar wat ben ik er blij mee!
De muren slaan nu alleen wel heel erg door, er was zelfs een stuk (vergeten foto te maken) in de en-suite waarvan ik dacht dat het nog niet gestuct was, bleek van wel, kwamen zelfs bruine vlekken doorheenMorgen even met de stucadoor overleggen hoe of wat...
Maar dit is wel mooi :
Van
[ afbeelding ]
Naar
[ afbeelding ]
Heeel mooi die keuken!!! Mooi dat grijs met grijs juist!quote:Vind het jammer dat ik de keuken niet goed, dan wel volledig op de foto kan krijgen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plastic zit er uiteraard nog op. Het was best een gok, een grijze keuken + een grijs aanrechtblad, maar ben er helemaal blij mee. Het is gelukkig goed uitgepakt kwa kleuren. Past mooi bij de vloer, dus ben benieuwd hoe het geheel eruit ziet, als de vloer ook helemaal opgepoetst is.
Die zit er nog hoor (geloof ik), maar dan ingeschoven op de laatste foto!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:50 schreef Noisiv het volgende:
Wat zonde dat die gave glas in lood dubbele schuifdeur weg is. Verder heel erg mooi huisje!
Zoals Beijtje goed opgemerkt heeft (Uiteraard, wie haalt die dingen nou weg??) zitten ze er nog in volle glorie hoor!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:50 schreef Noisiv het volgende:
Wat zonde dat die gave glas in lood dubbele schuifdeur weg is. Verder heel erg mooi huisje!
Ga ik even voor jou eenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:15 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Zoals Beijtje goed opgemerkt heeft (Uiteraard, wie haalt die dingen nou weg??) zitten ze er nog in volle glorie hoor!![]()
[ afbeelding ]
Maar zijn uitgeschoven om eventuele schade te voorkomen, en uiteraard omdat ze anders in de weg zitten.
Hoop vandaag een afspraak te hebben met de stucadoor, dus dan maak ik meteen een foto van dat erge stukje waar de bruine vlekken door heen komen voor jou, mietje!
Ben ik ook nog niet over uitquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:47 schreef bleiblei het volgende:
Wat voor achterwand komt er in de keuken?
Wij hebben namelijk praktisch dezelfde keuken (andere kleur) met een vergelijkbaar fornuis maar vragen ons alweer bijna 2 jaar af wat voor achterwand we in godsnaam moeten kiezen.
Ik zou gewoon je oorspronkelijke plan doen. Heb hetzelfde in een vergelijkbare situatie, muur rond je ensuite grijs lijkt me niet geslaagd worden. Het is wel een hele oude foto, kan evt nog wel een nieuwe nemen:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:06 schreef Xs2Shanna het volgende:
Net geweest. Stucadoor heeft me flink in de war gebracht, ik gaf mijn kleurenstaaltje, en hij raadde het sterk afDus daar moet ik weer voor gaan zitten.
Ik wilde 1 muur warm grijs in de woonkamer, en 1 muur warm grijs in de slaapkamer. Maar hij vond het beter, om optisch meer ruimte te creeren dat ik in het verlengde van mijn vloer de kleur rond de schuifdeuren zou doen, die bijna overeen kwam met mijn vloer, of keuken. Vind dat wel erg gewaagd hoor, maar goed, even nadenken.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:11 schreef R2R het volgende:
Lijkt wel vochtdoorslag van de buitenmuur, die vlekken.
Ja klopt, bij Budget plan! Wij hebben hem zelf gemonteerd, want hij kon er nog niet in, en dat is ook niet iets wat ze standaard doen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:08 schreef Wooldoor het volgende:
Ziet er mooi uit, had jij je keuken ook niet bij budgetplan gekocht?
Kwa kleurstelling is het volgens mij hetzelfde als hoe ik mijn keuken besteld heb, hebben ze hem voor je gemonteerd?
Zat ik ook al aan te denken, maar kun je RVS wel mooi gespoten krijgen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:27 schreef zwartschaap66 het volgende:
Is het voor je afzuigkap misschien een optie om toch dat extra stuk in RVS te bestellen en dan in dezelfde kleur af te spuiten?
Is het waarschijnlijk ook.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:11 schreef R2R het volgende:
Lijkt wel vochtdoorslag van de buitenmuur, die vlekken.
Misschien zou je bij een autospuiter kunnen informeren? Het wordt erg mooi trouwens!quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:36 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken, maar kun je RVS wel mooi gespoten krijgen?
Met metaallak moet dat mooi worden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:36 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken, maar kun je RVS wel mooi gespoten krijgen?
Bij de hornbach, waren echt schandalig goedkoop.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:30 schreef Selyn het volgende:
Shanna! je keuken is echt super!
Past allemaal goed bij elkaar.
Waar heb je die tegeltjes gehaald?
Dacht het alquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:48 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Bij de hornbach, waren echt schandalig goedkoop.
Kan je gelijk je mooie nieuwe keuken inwijden. Voorgerecht: gekookt eitje. Hoofdgerecht: gebraden duifquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:40 schreef Xs2Shanna het volgende:
Tevens gaat het hier ook niet zo goed, mijn jongste paard heeft iets gebroken en moet geopereerd worden, het bedrijf waar ik voor werk stopt er waarschijnlijk mee, kortom, beetje veel aan het koppie!
Wat vervelend! Ga je dat als echte K&W-kluslady ook zelf doen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:32 schreef Xs2Shanna het volgende:
Griffel been, is op zich niet zo''n probleem, het is een bot dat ze niet meer gebruiken, maar de schade van buitenaf moet meevallen, als ik hem ooit nog wil verkopen (sportpaard) krijg ik hem aan de straatstenen niet kwijt...
Zo zag het er vorige week uit...
[ afbeelding ]
En zo nu:
[ afbeelding ]
Dus nu moet het losse stukje bot (als die er zit want de breuklijn was niet goed te zien) eruit gehaald worden, en littekenweefsel van het bot weg geschaafd worden...
Ja, als het goed is wel. Het is geen grote speciale operatie. Een griffelbeen is zeg maar een botje dat niet meer gebruikt word door een paard (vroeger, heeeel vroeger) hadden paarden ook "tenen" en daar hebben ze er nu nog maar 1 van over, de hoef, en die andere tenen, noemen ze griffelbenen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:46 schreef WRH het volgende:
gaat dat lukken?!
bedoel, kan ze (hij?) daarna weer normaal alles doen, wat zijn de vooruitzichten?
waar gaan ze het doen?
foto update pls!quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:40 schreef Xs2Shanna het volgende:
JawelZe gaan deze week als het goed is weer beginnen. Ben eindelijk uit over mijn kleuren.... En ze hadden het druk.
Moet ik nog even voor kijken in hoeverre dat kan. Mijn vader heb ik er nog niet over gehoord namelijk. De metalen buis laat ik wel in het zicht. Denk dat dat blauwe ding dus wel een verfje krijgt, of een koof eroverheen komt.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:37 schreef DonJames het volgende:
Mooie plafonds heurKomt er nog iets van een koof voor de afzuig/ventilatiebox of laat je hem in het zicht?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:37 schreef Xs2Shanna het volgende:
Het is of vocht, of nicotine dat naar voren komt. Orginele muren waren bijna fluoriserend geel van het roken:
[ afbeelding ]
Beton-cire kan op elk oppervlak, en is waterdicht, dat garanderen ze... dus het is een test....
Maar twijfel dus nog wel of ik in de doucheruimte tegels doe, en de rest beton cire...
Ze raden aan om niet met ontkalker, bleek of chloor te werken, maar verder met alle andere producten wel. Dus het is gewoon even aankijken, en vooral wat ik dan wel kan gebruiken haha!quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Is het ook makkelijk schoon te maken?
Net zo glad en afneembaar dus als een tegel?
Je hebt ieg geen voegen
Anders wat isolerende verf onder de uiteindelijke verflaag, dat helpt ook bij nicotine.
Ze hebben er nu een soort lijm op gedaan (op de wanden??) waardoor de hechting beter is ofzo.. weet niet, hij had zoveel te vertellen dat ik de helft alweer kwijt ben.quote:In Frankrijk is beton cire al bijna 10 jaar een zeer gewild product. Het is zeer gebruiksvriendelijk in tegenstelling tot de meeste stucproducten. De pasta-achtige cementmortel verwordt na droging en afwerking tot een steenachtigstuc het beton cire. De mortel wordt gekleurd door middel pigmenten, waardoor de betonlaag uiteindelijk door en door gekleurd is. Bij eventuele schade of slijtage is geen kleurverschil te zien. beton cire kun je met reguliere schoonmaak producten worden onderhouden, chloor, bleek of antikal worden afgeraden. De looks van beton sire is heel divers van wege de unieke samenstelling is beton sire zowel met een traditionele afwerking (wolkerig gestuukt tadelak stijl) als modern glad (beton/hardsteen) af tewerken. Momenteel is beton sire in ruim 100 kleuren verkrijgbaar.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:30 schreef twentemeisje het volgende:
Potverdomme Shanna.... Jij bent echt de zoveelste Fok-klusdame die haar baan verliest tijdens de verbouwing... Rally, ik, Beijtje, volgens mij Styliste ook en nu jij... Het mot nie gekker worden!
Gelukkig heb je alweer wat nieuws, al is het balen dat je er financieel op achteruit gaat...-O-
Wat is je plafond toch geweldig!Ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Helemaal van de beton-cire!
WTF?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:29 schreef Xs2Shanna het volgende:
Bel net mijn onderbuurvrouw, omdat ze een setje sleutels heeft van mijn huis (ivm de monteur die er laatst was), dus wilde toch zo even kijken in mijn huis, kon ik mooi de sleutels gebruiken en meenemen. Zegt nee, die heb ik aan A meegegeven (A is de zoon van 1 van de erfgenamen die boven tijdelijk woont!), dus ik eh????? Zegt ze, ik dacht eerlijk gezegd dat hij ze aan jou zou geven ofzo.. Maar ik heb die gast al 5 maanden niet gezien!! Wat moet hij in hemelsnaam met mijn sleutel ??? (Even met de gedachte met de ellende die ik allemaal met ze gehad heb).
Ze gaat hem nu bellen, dus ik ben benieuwd.............![]()
Raar verhaal inderdaad! Euhm, gevalletje sleutelmakert maar doen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:51 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ze krijgt hem niet te pakken. Ze schaamt zich ook wel...
Maar ze heeft gedacht (ze zijn zelf ook nog asn het verbouwen) dat hij wss de sleutels voor mij vroeg (?? die jongen durft me niet eens 0.000000001ste van een seconden aan te kijken), of dat hij er beneden niet inkon (daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen), maar ze heeft in ieder geval de sleutels niet terug gekregen. Ze waren die dag druk bezig,,,
Ik zal haar vriend wel even bellen, misschien weet hij meer. Zal het maar niet tegen mijn ouders vertellen, die flippen de pan uit denk ik...![]()
Edit: Die gast heeft de sleutels ook niet terug gegeven aan mijn onderbuurman. Blijft een gek verhaaltje.
Hier nog een Fok-klusdame die geen baan meer heeftquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:30 schreef twentemeisje het volgende:
Potverdomme Shanna.... Jij bent echt de zoveelste Fok-klusdame die haar baan verliest tijdens de verbouwing... Rally, ik, Beijtje, volgens mij Styliste ook en nu jij... Het mot nie gekker worden!
Gelukkig heb je alweer wat nieuws, al is het balen dat je er financieel op achteruit gaat...-O-
Wat is je plafond toch geweldig!Ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Helemaal van de beton-cire!
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:30 schreef twentemeisje het volgende:
Jeej.. helaas weer iets waar ik me bij kan aansluiten.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:46 schreef SV-tje het volgende:
Hier nog een Fok-klusdame die geen baan meer heeft
Ben ik heel slecht als ik vertel dat ik 2 jaargangen van Landelijke Wonen etc doorgespit heb om ideen op te doenquote:Op maandag 12 juli 2010 11:42 schreef heartwork het volgende:
Very VT wonen![]()
*edit.. dat bedoel ik dus als in tijdschriften materiaal.. als in .. erg mooi.
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:50 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Ben ik heel slecht als ik vertel dat ik 2 jaargangen van Landelijke Wonen etc doorgespit heb om ideen op te doen
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:48 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ja, daarom zie je ook verfresten van het spuiten op het plafond. Hij heeft hem zeg maar eerst "gesealed" en daarna word hij pas strak wit gespoten!
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:48 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik heb al wel een nieuwe baan, krijg er gelukkig wel weer een auto bij, maar ik ga wel 200 NETTO achteruit, en dat is echt een aanslag op mijn leven. Ik ga een bijbaantje nemen (tja het klinkt wat sneu, maar 1 mijn huis is nog niet af, en 2 ik wil wel een sociaal leven houden). En het trekt vanzelf wel bij als ik mijn best doe. Het is iets heel anders dan ik nu doe, maar ik ga graag de uitdaging aan.
Ik kan kiezen, of blijven zitten tot het knalt, en een uitkering van maar 70% van mijn salaris ontvangen, en geen auto, waarvoor ik dan weer een lening moet afsluiten (tja, een huis verbouwen kost je veel spaargeld), en dus mijn maandelijkse kosten nog hoger worden, met minder geld. En werkloos.
Of ik neem de baan, kan een auto behouden, wel minder salaris, maar in ieder geval een baan en zekerheid. Dan ga ik liever voor het laatste. Ach 1 stapje achteruit kunnen er ook weer 2 vooruit zijn...![]()
Het moet er vandaag uit, dat is 1 ding dat zeker is. Na dit bericht ga ik het meteen zetten. Hup Shanna, even schop onder de kont.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:40 schreef Ml-etje het volgende:
Denk om je opzegtermijnen ik zou persoonlijk liever hebben dat je het meteen verteld dan heel lang wacht als werkgever zijnde.
idem hier, slecht nieuws altijd zo snel mogelijk en zonder omhaal brengen.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:40 schreef Ml-etje het volgende:
Denk om je opzegtermijnen ik zou persoonlijk liever hebben dat je het meteen verteld dan heel lang wacht als werkgever zijnde.
Zet m opquote:Op maandag 12 juli 2010 14:47 schreef Xs2Shanna het volgende:
Het moet er vandaag uit, dat is 1 ding dat zeker is. Na dit bericht ga ik het meteen zetten. Hup Shanna, even schop onder de kont.
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:13 schreef Xs2Shanna het volgende:
Pfff glijd van mijn stoel van het zweet, maar het is eruit! Hij reageerde heel normaal. Hij gaf me groot gelijk, dus dat valt dan mee... Over een opzegtermijn deed hij ook niet moeilijk, kwamen we wel uit zei hij...
Nu nog even vragen of ik deze auto kan meenemen, en even kijken wat er met mijn (mega overschot) aan vrije dagen gaat gebeuren!
Hier kost stalling voor een paard ongeveer 420 EUR. En ik sta nu bij iemand aan huis, waar ik een vriendenprijs voor 50 euro betaal... Heb twee paarden, dus reken maar uitquote:Op maandag 12 juli 2010 15:17 schreef Beijtje het volgende:
Oeh, gelukkig ging het goed!
(Waarom verhuis je je paarden eigenlijk niet mee naar regio R'dam?)
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:22 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Hier kost stalling voor een paard ongeveer 420 EUR. En ik sta nu bij iemand aan huis, waar ik een vriendenprijs voor 50 euro betaal... Heb twee paarden, dus reken maar uit
Liever uitbetaald, omdat ik natuurlijk achteruit ga in salaris, dan kan ik dat als reserve houden.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
goezo!!
Wat wil je met je vrije dagen?
Vergeet niet even officieel een brief in te dienen en laat hem even een bevestiging schrijven.
Rest mbt auto enz. ook even op papier zetten
Ik rijd ook een paard voor hun, en zij hebben mij daar nooit voor betaald (wilde ik niet). Dus zo compenseren ze dat. Ik verblijf ook op de boerderij als ze bv op vakantie zijn ofzo, dus het is een beetje geven en nemen.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:29 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Ik rijd ook een paard voor hun, en zij hebben mij daar nooit voor betaald (wilde ik niet). Dus zo compenseren ze dat. Ik verblijf ook op de boerderij als ze bv op vakantie zijn ofzo, dus het is een beetje geven en nemen.
Voor 50 euro kun je geen paard houden, ook niet aan huis. Je bent al meer kwijt aan voer, hooi, stro, enz..
En het is maar 20 minuutjes rijden, 1 lang stuk snelweg... je went eraan.
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:24 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Liever uitbetaald, omdat ik natuurlijk achteruit ga in salaris, dan kan ik dat als reserve houden.
Brief moet ik nog maken, en mbt de auto heb ik gevraagd of hij hem eventueel wil verkopen aan het nieuwe bedrijf, en daar wilde hij heel graag met ze over praten. Logisch, de auto is van Januarie 2010, en staat wel al 22.500 km op.... Dus maakt hij dik verlies op.
Stiekem hoop ik dat hij me nog 2 maanden toeschuift als verdienste. Maar daar wilde ik nu nog niet over beginnen. Ik heb er zo tussen en neus en lippen natuurlijk niet voor gekozen dat het bedrijf straks op zijn gat ligt, en eigenlijk genoodzaakt ben om mijn toekomst zeker te stellen. Ze hebben me veel te veel verwend hier!
Ik moet trouwens ook 20 minuten rijden, geen snelweg, dus eigenlijk om de hoek - en 4 keer zo duur... :-(quote:Op maandag 12 juli 2010 15:52 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Jezus zeg, dat heb je echt goed voor elkaar ja, dan snap ik het!
Echt, leuk!!quote:Op maandag 12 juli 2010 15:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
I know heb zelf een stal met paarden gehad
150 euro is toch wel het minimum dat ik ooi aan stalgeld heb gezien hoor.
En diegene had echt geen mooi stalletje.
Rijd je ook paard?quote:Op maandag 12 juli 2010 15:52 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Ik moet trouwens ook 20 minuten rijden, geen snelweg, dus eigenlijk om de hoek - en 4 keer zo duur... :-(
Wat relaxed zeg!quote:Op maandag 12 juli 2010 16:08 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Echt, leuk!!
De boxen zijn 4 x 4, we hebben een trainingsmolen (gebruiken alleen stap), weides, paddocks, en een rijbak, en dan gewoon warm/koud wasplaats en solarium.
In Rotterdam eo betaal je je blauw, en dan staan ze nog 23 uur op stal ook. Vroeger wist ik niet beter, helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |