Heb maar gewoon doorgeschuurd, die wasbenzine hielp niet, was een schilder langs geweest en die zei dat waarschijnlijk niks ging helpen, omdat het hele oude verf was, die nu nieteens meer gemaakt word... Lijkt wel op olie basis of iets dergelijks.. Staat alweer in de grondverf, dus hoop dat het wel enigzins blijft zitten (is uiteraard wel geschuurd).
De plafonds zijn klaar!! Yeah! En mijn vader heeft gisteren het voorwandje erin gezet, en het geraamte voor mijn toilet staat er ook in! In ieder geval is de badkamer en keuken een ruimte voor zichzelf.. Het begint erop te lijken!
Badkamer, spotjes ook al voorbereid.
![]()
Meterkast!
![]()
Keuken.
![]()
![]()
Overigens Vrijdag weer mail contact gehad met mijn vrienden. Ik kreeg ineens een mailtje over een andere kwestie mbt de spltising. Geen woord over de lekkages. Dus maar de DAS gebeld, en die zei dat de VVE een spoedvergadering moest organiseren en daar een eindtermijn moest overlegd worden voor de lekkage. Dus mijn onderbuurman gebeld, die werd er gelukkig ook ontzettend moe van, dus heeft meteen een mail gestuurd, en gek genoeg wisten ze daar wél direct op te reageren. Heeft vast en zeker niks te maken met het feit dat hij toevallig advocaat is.
Goed, hij vroeg wat er nu precies aan de hand was, en dat er alweer twee weken radio stilte was. Vervolgens reageerden ze direct, en begon de mail zo: "***, even ter informatie(dat kan Shanna ook weten want ze is er nota bene bij betrokken geweest) De lekkage is vorige week vrijdag door een loodgieter(Moret-van de dakgoot) verholpen. Er is een stortbak vervangen waarvan een aansluiting kapot was."
Toen ben ik toch wel mijn geduld verloren, en heb ik terug gemaild "Ter goede orde, de loodgieter is twee weken geleden langs geweest, en daarna is er via geen enkele weg meer gecommuniceerd, er zijn meerdere lekkages, dat heeft de loodgieter bevestigd, niet alleen het toilet op de 3e verdieping, maar ook de douche en ook de douche op de 4e verdieping. Ik dacht dat communicatie hoog bij jullie stond, maar de afgelopen 3 maanden is er maar 1 zijdige communicatie geweest. Het lijkt mij niet meer dan correct dat er gecommuniceerd word of lekkage(s) dan wel of niet verholpen zijn. Blijkbaar is 1 klein punt verholpen, maar we zitten nog steeds met twee beroerde lekkages."
Ze lopen de boel gewoon bij elkaar te liegen. Eerst is de lekkage verholpen, vervolgens stuurde ik nog een mailtje erachter aan, dat het toch behoorlijk vreemd was dat de lekkage vorige week Vrijdag verholpen zou zijn, maar dat een andere erfgenaam de dag daarna weer eens de meterstanden kwam opnemen (?) en toen zei "Nou de loodgieter is ook geweest, die begint binnenkort" waarop ik nog vroeg "Oh wanneer dan?" En dat hij antwoorde "ooh ergens volgende week"
Ben zo klaar met die mensen, mijn onderburen gelukkig ook. Nu waren ze zaterdag bezig met een standleiding voor de electriciteit, die vanaf de onderburen door de gang, naar de 3+4e verdieping moet. Mijn onderburen hebben nu besloten dat ze niet willen dat zijzelf dat doen, omdat ze dan niemand verantwoordelijk kunnen houden als er iets mis gaat, en ik geef ze volkomen gelijk. Ze wisten ook de gasleiding al niet te vinden, ik wil niet weten wat er allemaal mis kan gaan. Ze vragen continu dingen aan mijn vader... stelletje prutsers moet door 2 huizen van een ander heen.....
Moet er ook nog een mailtje uitsturen dat de verwachting is om eind april over te gaan, en dat ze voor die tijd alles gesplitst moeten hebben, anders sluit ik de boel naar boven toe af (gas, electricteit & water).