Geen muis meer gezien, dus kijken het nog eventjes aan.. de vloeren liggen nu ook open.
Mijn vader is bezig de verwarmingsbuizen onder mijn vloer te installeren (veeeeeel gaten boren) en de bevriende aannemer heeft in de badkamer wat delen van de houten vloer vervangen, en gaat daaroverheen nog houten platen plaatsen, en daarover luwisplaten, en dan beton.. moet stevig zijn neem ik aan... Hij heeft de deuren van de inbouwkasten omgedraaid (de buiten kant zat binnen gelukkig, zodat ze over de binnenkant -de lelijke kant- de platen hebben bevestigd, slim! Zo hebben ze buitenkant bespaard.
Denk dat er echt wel over nagedacht is toen ze alles gingen verstoppen
![]()
Afvoer niet vergeten
![]()
De "buitenkant"
![]()
Hier ook een glimp van de omgedraaide deuren, en de open vloer, inclusief de buizen die subtiel de hoek omgaan richting de badkamer...
![]()
Gezamelijke gang... daar moest de afzuiginstallatie doorheen, is nu een koof omheen bevestigd, dus ziet er weer strak uit! De deurport rechts is de ingang van mijn woning..
![]()
Alles leidingen, luchtkokers etc is ook helemaal klaar voor de keuken... Die word pas in April geleverd

![]()
Voor de afzuiger..
![]()
Het lijkt alsof er nog niet bar veel gedaan is, maar hoop dat jullie je beseffen dat het leggen van de afzuiginstallatie, de verwarming, de waterleidingen etc vrij veel tijd in beslag hebben genomen!!