abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80794746
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 23:50 schreef samjustme het volgende:

[..]

Best wel kut buurt
Op bepaalde stukken wel ja.
pi_80836507
hele coole vloer zeg, lekker robust, ben heel benieuwd hoe dat gaat liggen overal.
(niet liggen maar eruitzien bedoel ik natuurlijk )
heerlijk dat stucwerk, wat scheelt dat al veel he?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_80840031
Het is nog maar voorstrijk, maar het begint nu inderdaad wel een huis te lijken ipv een bouwval.

Ik ben zelf ook nog helemaal blij met de vloer, en zó benieuwd hoe het eruit zal gaan zien uiteindelijk.
1 ding is zeker, donker

Morgen weer een weekje werk bekijken
pi_80840345
quote:
Op donderdag 29 april 2010 13:18 schreef Xs2Shanna het volgende:
Het is nog maar voorstrijk, maar het begint nu inderdaad wel een huis te lijken ipv een bouwval.

Ik ben zelf ook nog helemaal blij met de vloer, en zó benieuwd hoe het eruit zal gaan zien uiteindelijk.
1 ding is zeker, donker

Morgen weer een weekje werk bekijken
hoe bedoel je voorstrijk? voorstrijk is dat gele spul dit is toch al gestuct?
namaste
  donderdag 29 april 2010 @ 13:42:17 #155
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_80840781
wat wordt het toch mooi Shanna!
pi_80842815
quote:
Op donderdag 29 april 2010 13:28 schreef Dulk het volgende:

[..]

hoe bedoel je voorstrijk? voorstrijk is dat gele spul dit is toch al gestuct?
Ik noem het maar even zo, het gele wat je op deze foto ziet... is GEEN voorstrijk, dat is de oorsponkelijke kleur van de muur...

Die witte vlekken zijn herstelstukken. Dat gele wat jij bedoelt weet ik wel, dat is (beter) hechtspul.
Ik probeer eigenlijk te zeggen dat nu nog de grove laag erop zit, gezien je ook aan de bovenkant kan zien dat het nog niet helemaal aansluit!
pi_80844593
quote:
Op donderdag 29 april 2010 14:40 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik probeer eigenlijk te zeggen dat nu nog de grove laag erop zit, gezien je ook aan de bovenkant kan zien dat het nog niet helemaal aansluit!
Ooooh! Ik dacht ook dat dat al klaar was. Maar het wordt dus nóg mooier!
pi_80849466
quote:
Op donderdag 29 april 2010 15:28 schreef Beijtje het volgende:

[..]

Ooooh! Ik dacht ook dat dat al klaar was. Maar het wordt dus nóg mooier!
ja dat dacht ik dus ook
namaste
pi_80961128
De keuken is klaar, althans het stucwerk, dus mijn vader gaat volgende week de keuken installeren

Verder zijn alle ruimtes al voorgestreken op de waskamer na! Gaat nu echt hard

KLAAR !!!

Serre

Slaapkamer:

pi_80962253
Moooi zeg! Keuken is echt mooi strak geworden! En rest ziet er ook al mooi uit, als het allemaal opeens netjes wit is ziet het er al meteen een heel stuk mooier uit, he? Het schiet nu echt op! Zeker als straks de keuken er in zit! Ben benieuwd...
pi_81090567
Komen inmiddels gele vlekken door mijn gestucte muren Maar de stucadoor zei dat het weg zou blijven eer de muren gespoten zijn. Ik hoop het.

Ze zijn ook bezig met mijn plafonds (ornamenten) dus van het weekend even kijken hoe ver ze nu zijn.
Mijn vader gaat a.s. Maandag beginnen met het plaatsen van mijn keuken
pi_81092638
En hoe staat het met de elektra in het trappenhuis?
pi_81093201
Ze zouden een offerte aanvragen, is nog niet gebeurd... inmiddels alweer een behoorlijk poos verder. Heb toen geopperd dat mijn vader het zou doen, aan mijn onderburen gevraagd, en die wilden het niet, omdat ze dan hun zin kregen, en ze ook niet willen dat mijn vader dan verantwoordelijk is voor eventuele schade.... En daar hebben ze ook wel gelijk in.
pi_81095407
wat een gezeur zeg.
zou je niet zelf offertes kunnen opvragen? en die dan opsturen dan hoeven ze alleen nog maar te kiezen. dan maak je het ze wel weer heel makkelijk maar dan weet jij (en de onderburen) zeker dat het iemand word die er verstand van heeft.
  donderdag 6 mei 2010 @ 17:57:49 #165
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_81095755
Wat wordt het toch prachtig Shanna! Je huis is echt een plaatje, ben zo benieuwd hoe het straks is als het af is.

Wat voor vlekken zijn dat die door het stucwerk naar boven komen? Is dat roet? Dat was bij ons namelijk het geval (op de plek waar eerst de schoorsteen liep) en dat komt echt overal weer doorheen, ook door het spuitwerk. Wij hebben er toen speciale verf opgesmeerd alvorens we zijn gaan sauzen. Nu zie je er niets meer van.

[ Bericht 1% gewijzigd door twentemeisje op 07-05-2010 09:36:02 ]
  Moderator donderdag 6 mei 2010 @ 18:43:30 #166
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_81097497
Je woning wordt prachtig maar al die trammelant erom heen is minder mooi
Niettemin knapt het met stucwerk altijd erg op !
pi_81244284
Yes! De keuken staat! Althans, het geraamte, de ijskast + vrieskast moet er nog in, alles moet nog gekit en vast gezet worden, maar wat ben ik er blij mee!

De muren slaan nu alleen wel heel erg door, er was zelfs een stuk (vergeten foto te maken) in de en-suite waarvan ik dacht dat het nog niet gestuct was, bleek van wel, kwamen zelfs bruine vlekken doorheen Morgen even met de stucadoor overleggen hoe of wat...

Maar dit is wel mooi :

Van

Naar

Vind het jammer dat ik de keuken niet goed, dan wel volledig op de foto kan krijgen...

Plastic zit er uiteraard nog op. Het was best een gok, een grijze keuken + een grijs aanrechtblad, maar ben er helemaal blij mee. Het is gelukkig goed uitgepakt kwa kleuren. Past mooi bij de vloer, dus ben benieuwd hoe het geheel eruit ziet, als de vloer ook helemaal opgepoetst is.
  maandag 10 mei 2010 @ 10:43:58 #168
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81244466
Wauw het wordt echt supermooi! <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81252439
quote:
Op maandag 10 mei 2010 10:37 schreef Xs2Shanna het volgende:
Yes! De keuken staat! Althans, het geraamte, de ijskast + vrieskast moet er nog in, alles moet nog gekit en vast gezet worden, maar wat ben ik er blij mee!

De muren slaan nu alleen wel heel erg door, er was zelfs een stuk (vergeten foto te maken) in de en-suite waarvan ik dacht dat het nog niet gestuct was, bleek van wel, kwamen zelfs bruine vlekken doorheen Morgen even met de stucadoor overleggen hoe of wat...

Maar dit is wel mooi :

Van
[ afbeelding ]

Naar
[ afbeelding ]
Ja, wat een verschil, hè?! Mooi hoor!
quote:
Vind het jammer dat ik de keuken niet goed, dan wel volledig op de foto kan krijgen...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Plastic zit er uiteraard nog op. Het was best een gok, een grijze keuken + een grijs aanrechtblad, maar ben er helemaal blij mee. Het is gelukkig goed uitgepakt kwa kleuren. Past mooi bij de vloer, dus ben benieuwd hoe het geheel eruit ziet, als de vloer ook helemaal opgepoetst is.
Heeel mooi die keuken!!! Mooi dat grijs met grijs juist!
pi_81252553
prachtig, wat een verschil al!
mooie bijpassende keuken ook, hoop dat het in ieder geval duidelijk wordt hoe en wat met de buine vlekken in het stucwerk en wat er aan te doen.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_81252707
Wow wat gaaaf!!!!
Vind de ensuite ook erg gaaf geworden zo, helemaal niet zonde van het deel hout dat weg is.
Maar bruine vlekken in de stuc? Maak eens een foto als je wilt?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_81258213
even een tvp, wat een geweldig huisje heb je zeg!
pi_81258253
Ziet mooi uit. Is het huis overigens gehorig?

Knap en gedurfd om een woning in een oud huis te kopen; voor mij alleen nog maar nieuwbouw.

ps: Ik blijf het een nadeel vinden dat het toilet naast de keuken zit.
pi_81276036
Wat zonde dat die gave glas in lood dubbele schuifdeur weg is. Verder heel erg mooi huisje!
pi_81276276
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:50 schreef Noisiv het volgende:
Wat zonde dat die gave glas in lood dubbele schuifdeur weg is. Verder heel erg mooi huisje!
Die zit er nog hoor (geloof ik), maar dan ingeschoven op de laatste foto!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')