abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83807734
Moooooi die plafonds!
En natuuuurlijk doe je het ook in de douche! Dat is juist zo mooi! En het schijnt echt waterdicht te zijn, zou me er niet zo'n zorgen om maken: voegen zijn toch ook waterdicht en daar maakt toch ook niemand zich druk om? En als zij het garanderen, mogen ze het ook oplossen mocht het toch niet het geval zijn. Bovendien wordt het meer gedaan in de doucheruimte he, dus waarom zou het daar wel goed gaan en bij jou niet?
pi_83808146
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 14:40 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Is het ook makkelijk schoon te maken?
Net zo glad en afneembaar dus als een tegel?
Je hebt ieg geen voegen

Anders wat isolerende verf onder de uiteindelijke verflaag, dat helpt ook bij nicotine.
Ze raden aan om niet met ontkalker, bleek of chloor te werken, maar verder met alle andere producten wel. Dus het is gewoon even aankijken, en vooral wat ik dan wel kan gebruiken haha!
quote:
In Frankrijk is beton cire al bijna 10 jaar een zeer gewild product. Het is zeer gebruiksvriendelijk in tegenstelling tot de meeste stucproducten. De pasta-achtige cementmortel verwordt na droging en afwerking tot een steenachtigstuc het beton cire. De mortel wordt gekleurd door middel pigmenten, waardoor de betonlaag uiteindelijk door en door gekleurd is. Bij eventuele schade of slijtage is geen kleurverschil te zien. beton cire kun je met reguliere schoonmaak producten worden onderhouden, chloor, bleek of antikal worden afgeraden. De looks van beton sire is heel divers van wege de unieke samenstelling is beton sire zowel met een traditionele afwerking (wolkerig gestuukt tadelak stijl) als modern glad (beton/hardsteen) af tewerken. Momenteel is beton sire in ruim 100 kleuren verkrijgbaar.
Ze hebben er nu een soort lijm op gedaan (op de wanden??) waardoor de hechting beter is ofzo.. weet niet, hij had zoveel te vertellen dat ik de helft alweer kwijt ben.

Had ik de muurkleuren al verteld trouwens? Volgens mij niet, lang geen update gegeven.

De wanden in de slaapkamer, woonkamer en serre worden 1 kleur, soort beige achtig, om de en-suite komt heel donkerbruin (in het verlengde van vloer) en rondom mijn slaapkamer ramen ook, zodat je het geheel optisch wat langer maak in verlengde van de vloer. (nu even kijken hoe dat uitpakt, maar het blijft gokken met die kleuren) en de plafonds worden gewoon wit. De waskamer word wit, en de keuken ook.

Op de schouw/haard, het gedeelte wat uitsteekt verf ik zelf nog metallic verf. Kleur goud, lekker fout, maar het zal niet zo heftig uitvallen op spachtel als op een gladde muur.

Ben blij dat er nu een beetje een einde aan komt. Maak me nog wel zorgen, ga weg bij mijn huidige baan (omdat het binnenkort op zijn gat ligt) en heb al een nieuwe baan, maar ga dik 200 netto achteruit............

Dus dat word een bijbaantje nemen..... Het is namelijk nog helemaal niet af.
pi_83826529
Oh vervelend zeg van je baan..
Mooie plafonds!
xoxo
pi_83826782
Het wordt echt heel mooi! En ik kan niet wachten hoe het beton cire wordt!
Wel kut van je baan idd. Sluit je maar aan bij de club van arm-maar-wel-met-eigen-huis, ik ben ook al lid
  donderdag 8 juli 2010 @ 23:30:07 #255
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_83828913
Potverdomme Shanna.... Jij bent echt de zoveelste Fok-klusdame die haar baan verliest tijdens de verbouwing... Rally, ik, Beijtje , volgens mij Styliste ook en nu jij... Het mot nie gekker worden!

Gelukkig heb je alweer wat nieuws, al is het balen dat je er financieel op achteruit gaat...-O-

Wat is je plafond toch geweldig! Ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Helemaal van de beton-cire!

[ Bericht 9% gewijzigd door twentemeisje op 09-07-2010 09:24:55 ]
pi_83836959
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 23:30 schreef twentemeisje het volgende:
Potverdomme Shanna.... Jij bent echt de zoveelste Fok-klusdame die haar baan verliest tijdens de verbouwing... Rally, ik, Beijtje, volgens mij Styliste ook en nu jij... Het mot nie gekker worden!

Gelukkig heb je alweer wat nieuws, al is het balen dat je er financieel op achteruit gaat...-O-

Wat is je plafond toch geweldig! Ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Helemaal van de beton-cire!

Beijtje niet hoor ;-)

Maar idd, echt balen dat dat zo loopt bij iedereen!
pi_83844425

Stucadoor belde vanochtend heel twijfelachtig op... "Wat voor kleur had jij nou uitgezocht voor op de muren"??? Dus ik... een beetje beige/taupe achtig... "Oh dan is het goed haha! Ik dacht dat je creme wilde en dacht al dit is wat donker"................. Maar toen begon hij erover dat het een beetje baksteen kleur was, rosig, dus ik kneep hem een beetje, want ik kan nu niet weg van de zaak zit helemaal alleen. Dus maar gezegd dat hij het maar gewoon erop moet spuiten en dan zie ik het vanzelf wel.

Toen belde hij net terug, dat alles erop zat... En dat het een mooie kleur was! Vond hij zelf haha! Hij had de verfwinkel gebeld, en er schijnt een grijstint doorheen gegaan te zijn, en dat wilde ik in eerste instantie ook, dus ik hoop dat het net zo mooi is als op het kaartje als op de muur.......

Morgenochtend ga ik kijken, dus ik hoop Maandag (mits ik laveloos op bed lig mochten ze winnen) een foto update te plaatsen. Ga nu eindelijk een beetje gas inzitten!!!!!! Joepie!!
pi_83850561
Bel net mijn onderbuurvrouw, omdat ze een setje sleutels heeft van mijn huis (ivm de monteur die er laatst was), dus wilde toch zo even kijken in mijn huis, kon ik mooi de sleutels gebruiken en meenemen. Zegt nee, die heb ik aan A meegegeven (A is de zoon van 1 van de erfgenamen die boven tijdelijk woont!), dus ik eh????? Zegt ze, ik dacht eerlijk gezegd dat hij ze aan jou zou geven ofzo.. Maar ik heb die gast al 5 maanden niet gezien!! Wat moet hij in hemelsnaam met mijn sleutel ??? (Even met de gedachte met de ellende die ik allemaal met ze gehad heb).

Ze gaat hem nu bellen, dus ik ben benieuwd.............
pi_83851333
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 14:29 schreef Xs2Shanna het volgende:
Bel net mijn onderbuurvrouw, omdat ze een setje sleutels heeft van mijn huis (ivm de monteur die er laatst was), dus wilde toch zo even kijken in mijn huis, kon ik mooi de sleutels gebruiken en meenemen. Zegt nee, die heb ik aan A meegegeven (A is de zoon van 1 van de erfgenamen die boven tijdelijk woont!), dus ik eh????? Zegt ze, ik dacht eerlijk gezegd dat hij ze aan jou zou geven ofzo.. Maar ik heb die gast al 5 maanden niet gezien!! Wat moet hij in hemelsnaam met mijn sleutel ??? (Even met de gedachte met de ellende die ik allemaal met ze gehad heb).

Ze gaat hem nu bellen, dus ik ben benieuwd.............
WTF? Waarom geeft ze überhaupt jouw sleutels zonder overleg aan een andere buurman? Laat staan dat het ook nog een van die eikels is die zo moeilijk doen....
  Moderator vrijdag 9 juli 2010 @ 14:59:26 #260
155227 crew  Guppy
dus
pi_83851706
Bij zo'n actie past ook alleen maar
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_83853494
Ze krijgt hem niet te pakken. Ze schaamt zich ook wel...

Maar ze heeft gedacht (ze zijn zelf ook nog asn het verbouwen) dat hij wss de sleutels voor mij vroeg (?? die jongen durft me niet eens 0.000000001ste van een seconden aan te kijken), of dat hij er beneden niet inkon (daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen), maar ze heeft in ieder geval de sleutels niet terug gekregen. Ze waren die dag druk bezig,,,

Ik zal haar vriend wel even bellen, misschien weet hij meer. Zal het maar niet tegen mijn ouders vertellen, die flippen de pan uit denk ik...

Edit: Die gast heeft de sleutels ook niet terug gegeven aan mijn onderbuurman. Blijft een gek verhaaltje.

[ Bericht 10% gewijzigd door Xs2Shanna op 09-07-2010 15:58:57 ]
  Moderator vrijdag 9 juli 2010 @ 16:04:50 #262
155227 crew  Guppy
dus
pi_83854020
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 15:51 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ze krijgt hem niet te pakken. Ze schaamt zich ook wel...

Maar ze heeft gedacht (ze zijn zelf ook nog asn het verbouwen) dat hij wss de sleutels voor mij vroeg (?? die jongen durft me niet eens 0.000000001ste van een seconden aan te kijken), of dat hij er beneden niet inkon (daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen), maar ze heeft in ieder geval de sleutels niet terug gekregen. Ze waren die dag druk bezig,,,

Ik zal haar vriend wel even bellen, misschien weet hij meer. Zal het maar niet tegen mijn ouders vertellen, die flippen de pan uit denk ik...

Edit: Die gast heeft de sleutels ook niet terug gegeven aan mijn onderbuurman. Blijft een gek verhaaltje.
Raar verhaal inderdaad! Euhm, gevalletje sleutelmakert maar doen?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_83854686
De deur die er nu in zit gaat er ook uit, dus dan komt er meteen een nieuw slot.

Brutale vlegels. Ga meteen een mailtje sturen.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 16:57:24 #264
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_83856185
Zou meteen een tijdelijk slot erop zetten, zodat ze niet vannacht nog de boel leeg kunnen ruimen...

O, en maak ff snel wat foto's van hoe je huis er nu bij staat en wat er zoal in staat. Evt. handig ivm aangifte, mocht dat nodig zijn (hoop het niet btw, maar better safe than sorry...)
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  vrijdag 9 juli 2010 @ 20:46:48 #265
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_83863230
quote:
Potverdomme Shanna.... Jij bent echt de zoveelste Fok-klusdame die haar baan verliest tijdens de verbouwing... Rally, ik, Beijtje , volgens mij Styliste ook en nu jij... Het mot nie gekker worden!

Hier nog een Fok-klusdame die geen baan meer heeft

Maar het begint nu wel op te schieten als er kleur op de muur zit, ben benieuwd naar de foto's en hoop dat je je sleutel snel terughebt.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
  Moderator zaterdag 10 juli 2010 @ 10:29:34 #266
155227 crew  Guppy
dus
pi_83876425
Sleutel al terecht?
pi_83947437
Sleutel is weer terug ja, althans hij ligt nu nog bij de buren. De buren probeerden me uit te leggen dat het echt goed bedoeld was van de bewuste persoon. Maar heb het maar een beetje weggewuift, ik vertrouw het toch niet helemaal. Maar goed.

Tijd voor foto's! Toen ik binnenkwam dacht ik WAUW!!!!!!! Het is wel heel erg wennen, gezien ik alles natuurlijk spierwit gewend ben...... Maar als je binnenkomt, knallen wel meteen de schouw en het plafond eruit... Het is wel een stuk donkerder in de huiskamer, maar dat blijf ik nu eenmaal houden gezien het in het midden van het huis is. Ik vrees nog een beetje voor de kleur. Op sommige plekken is hij perfect! Maar hij valt soms heel raar uit. Soms een beetje rozig, soms een beetje grijzig, en soms beige. Ik heb echt beige gekozen....... Hij zat wel in een rose tinten kaartje, maar de verfwinkel zei dat hij gemengd was met grijs, dus klopt wel een beetje Gewoon maar even afwachten tot de vloer erin zit, en de rest van de meubels.

Slaapkamer (waar heel veel lichtval is)

Woonkamer (met licht aan)

Serre

Woonkamer met licht uit.

Nu komt er vanaf de woonkamer naar de slaapkamer gezien nog een donkerbruine bijna zwarte kleur om de en-suite heen, en om de ramen van mijn slaapkamer, zodat je nog wat meer diepte creert icm mijn (donkerbruine) vloer.

Verder gaan ze morgen plamuren, dag erna schuren, de plafonds afspuiten, zit nu een soort plastic verf over om meer schuren te voorkomen. En nu gaat het echt hard. Ik zit nog te wachten op de maten voor mijn badkamer, hoeveel ik nodig heb kwa materiaal, en dan kan dat ook gedaan worden. Kan niet wachten, eindelijk tempo!!!

De was/kleedkamer en de keuken blijven overigens wit.
pi_83947593
Mooie kleur, warm ook
Moet hij het plafond nu nog wit maken?

voor de progressie!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_83947820
Ja, daarom zie je ook verfresten van het spuiten op het plafond. Hij heeft hem zeg maar eerst "gesealed" en daarna word hij pas strak wit gespoten!
pi_83947849
Idd supermooie kleur hoor!!! Heel sjiek...
  maandag 12 juli 2010 @ 11:42:16 #271
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_83949900
quote:
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 20:46 schreef SV-tje het volgende:

Hier nog een Fok-klusdame die geen baan meer heeft
Jeej.. helaas weer iets waar ik me bij kan aansluiten.
Alhoewel, heb alweer iets anders gevonden gelukkig.

Hoop dat jij ook snel iets zult vinden TO.
En wat is die kleur prachtig op je muur.
Very VT wonen

*edit.. dat bedoel ik dus als in tijdschriften materiaal.. als in .. erg mooi.
Big mouth strikes again
pi_83950209
Ik heb al wel een nieuwe baan, krijg er gelukkig wel weer een auto bij, maar ik ga wel 200 NETTO achteruit, en dat is echt een aanslag op mijn leven. Ik ga een bijbaantje nemen (tja het klinkt wat sneu, maar 1 mijn huis is nog niet af, en 2 ik wil wel een sociaal leven houden). En het trekt vanzelf wel bij als ik mijn best doe. Het is iets heel anders dan ik nu doe, maar ik ga graag de uitdaging aan.

Ik kan kiezen, of blijven zitten tot het knalt, en een uitkering van maar 70% van mijn salaris ontvangen, en geen auto, waarvoor ik dan weer een lening moet afsluiten (tja, een huis verbouwen kost je veel spaargeld), en dus mijn maandelijkse kosten nog hoger worden, met minder geld. En werkloos.

Of ik neem de baan, kan een auto behouden, wel minder salaris, maar in ieder geval een baan en zekerheid. Dan ga ik liever voor het laatste. Ach 1 stapje achteruit kunnen er ook weer 2 vooruit zijn...
pi_83950273
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:42 schreef heartwork het volgende:

Very VT wonen

*edit.. dat bedoel ik dus als in tijdschriften materiaal.. als in .. erg mooi.
Ben ik heel slecht als ik vertel dat ik 2 jaargangen van Landelijke Wonen etc doorgespit heb om ideen op te doen
pi_83951307
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:50 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Ben ik heel slecht als ik vertel dat ik 2 jaargangen van Landelijke Wonen etc doorgespit heb om ideen op te doen

Nope heb ik ook gedaan vandaar dat ik die kleur verf een tint lichter op de muur heb
pi_83951376
quote:
Op maandag 12 juli 2010 10:48 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ja, daarom zie je ook verfresten van het spuiten op het plafond. Hij heeft hem zeg maar eerst "gesealed" en daarna word hij pas strak wit gespoten!

Vroeg het me al af had zo iets van oh neee het plafond!
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:48 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik heb al wel een nieuwe baan, krijg er gelukkig wel weer een auto bij, maar ik ga wel 200 NETTO achteruit, en dat is echt een aanslag op mijn leven. Ik ga een bijbaantje nemen (tja het klinkt wat sneu, maar 1 mijn huis is nog niet af, en 2 ik wil wel een sociaal leven houden). En het trekt vanzelf wel bij als ik mijn best doe. Het is iets heel anders dan ik nu doe, maar ik ga graag de uitdaging aan.

Ik kan kiezen, of blijven zitten tot het knalt, en een uitkering van maar 70% van mijn salaris ontvangen, en geen auto, waarvoor ik dan weer een lening moet afsluiten (tja, een huis verbouwen kost je veel spaargeld), en dus mijn maandelijkse kosten nog hoger worden, met minder geld. En werkloos.

Of ik neem de baan, kan een auto behouden, wel minder salaris, maar in ieder geval een baan en zekerheid. Dan ga ik liever voor het laatste. Ach 1 stapje achteruit kunnen er ook weer 2 vooruit zijn...

Best kans dat als je er 100% voor gaat dat je er geld bij krijgt?
Of misschien een jaarlijkse bonus oid?
pi_83953566
Moooie kleur op de muur! En hoe witter je plafond wordt, hoe mooier ie wordt. Nu wordt het echt ene huis

En qua werk: kun je niet de ban zonder auto vd zaak regelen? Als jij zelf een oudere auto koopt met weinig wegenbelasting, ben je minder dan 200 pm kwijt vaak.
pi_83954495
Heb ik aan gedacht, maar mijn paarden staan in Brabant, dus ik rijd meer dan 100 km per dag. Ik sta nu 6 keer in de maand bij de pomp.

Als ik geen auto zou nemen zou het me 100 euro netto schelen in de maand. Helaas rijd ik voor die 100 euro per maand geen auto voor mezelf Plus het feit dat ik dan geld moet lenen om een auto te kopen... Dus ook weer extra maandlasten.

Mltje, dat is inderdaad de insteek. Ik kom bij een jong bedrijf, mijn nieuwe baas is vrij jong, en leeft helemaal met me mee... dus komt vast goed, even een tijdje door de zure appel bijten.

Moet nu zo mijn baas gaan informeren, maar kan die stap maar niet zetten. Normaal kom ik goed uit mijn woorden, maar nu heb ik geen idee wat ik moet zeggen. Hij wilde namelijk alleen doorgaan met mij, maar ik zie dat niet zitten, zowel op persoonlijk gebied niet, als toekomst beeld niet. En mijn andere twee collega's zijn al ontslagen, dus blijft hij alleen over.

[ Bericht 14% gewijzigd door Xs2Shanna op 12-07-2010 13:41:32 ]
pi_83955509
Opzeggen is altijd lastig maar vertel er gewoon je reden bij en je hebt die andere baan al dus kan niks mis gaan
pi_83957394
en? gesprek gehad? hoe ging het?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_83957502
Nog niet, moet het zo echt gaan zeggen....
pi_83957640
oops. eng he?
zou zeker niet in de verdedigende mood gaan zitten maar meer gewoon uitleggen dat je toch echt voor jezelf moet kiezen, rot voor een ander, maar zelf problemen hebben omdat je het voor een ander goed bedoeld is kan je nu eenmaal niet. niets persoonlijks, of nee eigenlijk wel persoonlijk, voor jou.

btw, prachtige kleur die wanden!
pi_83957728
Denk om je opzegtermijn en ik zou persoonlijk liever hebben dat je het meteen verteld dan heel lang wacht als werkgever zijnde.
pi_83958082
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:40 schreef Ml-etje het volgende:
Denk om je opzegtermijn en ik zou persoonlijk liever hebben dat je het meteen verteld dan heel lang wacht als werkgever zijnde.
Het moet er vandaag uit, dat is 1 ding dat zeker is. Na dit bericht ga ik het meteen zetten. Hup Shanna, even schop onder de kont.
pi_83958118
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:40 schreef Ml-etje het volgende:
idem hier, slecht nieuws altijd zo snel mogelijk en zonder omhaal brengen.
kunt best zeggen dat je het heel vervelend vindt (is tenslotte ook zo) maar er is geen twijfel en je gaat toch echt, kan hij maar beter zo snel mogelijk weten dan.
pi_83958124
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:47 schreef Xs2Shanna het volgende:
Het moet er vandaag uit, dat is 1 ding dat zeker is. Na dit bericht ga ik het meteen zetten. Hup Shanna, even schop onder de kont.
Zet m op
pi_83959192
Pfff glijd van mijn stoel van het zweet, maar het is eruit! Hij reageerde heel normaal. Hij gaf me groot gelijk, dus dat valt dan mee... Over een opzegtermijn deed hij ook niet moeilijk, kwamen we wel uit zei hij...

Nu nog even vragen of ik deze auto kan meenemen, en even kijken wat er met mijn (mega overschot) aan vrije dagen gaat gebeuren!
pi_83959383
Oeh, gelukkig ging het goed!
(Waarom verhuis je je paarden eigenlijk niet mee naar regio R'dam?)
pi_83959450
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:13 schreef Xs2Shanna het volgende:
Pfff glijd van mijn stoel van het zweet, maar het is eruit! Hij reageerde heel normaal. Hij gaf me groot gelijk, dus dat valt dan mee... Over een opzegtermijn deed hij ook niet moeilijk, kwamen we wel uit zei hij...

Nu nog even vragen of ik deze auto kan meenemen, en even kijken wat er met mijn (mega overschot) aan vrije dagen gaat gebeuren!

goezo!!
Wat wil je met je vrije dagen?
Vergeet niet even officieel een brief in te dienen en laat hem even een bevestiging schrijven.
Rest mbt auto enz. ook even op papier zetten
pi_83959703
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:17 schreef Beijtje het volgende:
Oeh, gelukkig ging het goed!
(Waarom verhuis je je paarden eigenlijk niet mee naar regio R'dam?)
Hier kost stalling voor een paard ongeveer 420 EUR. En ik sta nu bij iemand aan huis, waar ik een vriendenprijs voor 50 euro betaal... Heb twee paarden, dus reken maar uit
pi_83959756
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:22 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Hier kost stalling voor een paard ongeveer 420 EUR. En ik sta nu bij iemand aan huis, waar ik een vriendenprijs voor 50 euro betaal... Heb twee paarden, dus reken maar uit

50 euro weinig!
pi_83959789
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:18 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

goezo!!
Wat wil je met je vrije dagen?
Vergeet niet even officieel een brief in te dienen en laat hem even een bevestiging schrijven.
Rest mbt auto enz. ook even op papier zetten
Liever uitbetaald, omdat ik natuurlijk achteruit ga in salaris, dan kan ik dat als reserve houden.
Brief moet ik nog maken, en mbt de auto heb ik gevraagd of hij hem eventueel wil verkopen aan het nieuwe bedrijf, en daar wilde hij heel graag met ze over praten. Logisch, de auto is van Januarie 2010, en staat wel al 22.500 km op.... Dus maakt hij dik verlies op.

Stiekem hoop ik dat hij me nog 2 maanden toeschuift als verdienste. Maar daar wilde ik nu nog niet over beginnen. Ik heb er zo tussen en neus en lippen natuurlijk niet voor gekozen dat het bedrijf straks op zijn gat ligt, en eigenlijk genoodzaakt ben om mijn toekomst zeker te stellen. Ze hebben me veel te veel verwend hier!
  maandag 12 juli 2010 @ 15:24:24 #292
130803 Gripper
Get a grip
pi_83959796
Dat stucwerk ziet er wel mooi uit zeg, mooie kleur!
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_83960067
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:23 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

50 euro weinig!
Ik rijd ook een paard voor hun, en zij hebben mij daar nooit voor betaald (wilde ik niet). Dus zo compenseren ze dat. Ik verblijf ook op de boerderij als ze bv op vakantie zijn ofzo, dus het is een beetje geven en nemen.
Voor 50 euro kun je geen paard houden, ook niet aan huis. Je bent al meer kwijt aan voer, hooi, stro, enz..

En het is maar 20 minuutjes rijden, 1 lang stuk snelweg... je went eraan.
pi_83960346
goed gedaan en goed gegaan!
pi_83960850
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:29 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Ik rijd ook een paard voor hun, en zij hebben mij daar nooit voor betaald (wilde ik niet). Dus zo compenseren ze dat. Ik verblijf ook op de boerderij als ze bv op vakantie zijn ofzo, dus het is een beetje geven en nemen.
Voor 50 euro kun je geen paard houden, ook niet aan huis. Je bent al meer kwijt aan voer, hooi, stro, enz..

En het is maar 20 minuutjes rijden, 1 lang stuk snelweg... je went eraan.

I know heb zelf een stal met paarden gehad
150 euro is toch wel het minimum dat ik ooi aan stalgeld heb gezien hoor.
En diegene had echt geen mooi stalletje.
pi_83960898
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:24 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Liever uitbetaald, omdat ik natuurlijk achteruit ga in salaris, dan kan ik dat als reserve houden.
Brief moet ik nog maken, en mbt de auto heb ik gevraagd of hij hem eventueel wil verkopen aan het nieuwe bedrijf, en daar wilde hij heel graag met ze over praten. Logisch, de auto is van Januarie 2010, en staat wel al 22.500 km op.... Dus maakt hij dik verlies op.

Stiekem hoop ik dat hij me nog 2 maanden toeschuift als verdienste. Maar daar wilde ik nu nog niet over beginnen. Ik heb er zo tussen en neus en lippen natuurlijk niet voor gekozen dat het bedrijf straks op zijn gat ligt, en eigenlijk genoodzaakt ben om mijn toekomst zeker te stellen. Ze hebben me veel te veel verwend hier!

even in goed overleg doen allemaal en hij moet je vakantiedagen of uitkeren of op laten nemen dus dat komt sowieso wel goed.
pi_83960992
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:23 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

50 euro weinig!
Jezus zeg, dat heb je echt goed voor elkaar ja, dan snap ik het!
pi_83961026
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:52 schreef Beijtje het volgende:

[..]

Jezus zeg, dat heb je echt goed voor elkaar ja, dan snap ik het!
Ik moet trouwens ook 20 minuten rijden, geen snelweg, dus eigenlijk om de hoek - en 4 keer zo duur... :-(
pi_83961763
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:48 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

I know heb zelf een stal met paarden gehad
150 euro is toch wel het minimum dat ik ooi aan stalgeld heb gezien hoor.
En diegene had echt geen mooi stalletje.
Echt, leuk!!

De boxen zijn 4 x 4, we hebben een trainingsmolen (gebruiken alleen stap), weides, paddocks, en een rijbak, en dan gewoon warm/koud wasplaats en solarium.

In Rotterdam eo betaal je je blauw, en dan staan ze nog 23 uur op stal ook. Vroeger wist ik niet beter, helaas.
pi_83961786
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:52 schreef Beijtje het volgende:

[..]

Ik moet trouwens ook 20 minuten rijden, geen snelweg, dus eigenlijk om de hoek - en 4 keer zo duur... :-(
Rijd je ook paard?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')