abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83953566
Moooie kleur op de muur! En hoe witter je plafond wordt, hoe mooier ie wordt. Nu wordt het echt ene huis

En qua werk: kun je niet de ban zonder auto vd zaak regelen? Als jij zelf een oudere auto koopt met weinig wegenbelasting, ben je minder dan 200 pm kwijt vaak.
pi_83954495
Heb ik aan gedacht, maar mijn paarden staan in Brabant, dus ik rijd meer dan 100 km per dag. Ik sta nu 6 keer in de maand bij de pomp.

Als ik geen auto zou nemen zou het me 100 euro netto schelen in de maand. Helaas rijd ik voor die 100 euro per maand geen auto voor mezelf Plus het feit dat ik dan geld moet lenen om een auto te kopen... Dus ook weer extra maandlasten.

Mltje, dat is inderdaad de insteek. Ik kom bij een jong bedrijf, mijn nieuwe baas is vrij jong, en leeft helemaal met me mee... dus komt vast goed, even een tijdje door de zure appel bijten.

Moet nu zo mijn baas gaan informeren, maar kan die stap maar niet zetten. Normaal kom ik goed uit mijn woorden, maar nu heb ik geen idee wat ik moet zeggen. Hij wilde namelijk alleen doorgaan met mij, maar ik zie dat niet zitten, zowel op persoonlijk gebied niet, als toekomst beeld niet. En mijn andere twee collega's zijn al ontslagen, dus blijft hij alleen over.

[ Bericht 14% gewijzigd door Xs2Shanna op 12-07-2010 13:41:32 ]
pi_83955509
Opzeggen is altijd lastig maar vertel er gewoon je reden bij en je hebt die andere baan al dus kan niks mis gaan
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_83957394
en? gesprek gehad? hoe ging het?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_83957502
Nog niet, moet het zo echt gaan zeggen....
pi_83957640
oops. eng he?
zou zeker niet in de verdedigende mood gaan zitten maar meer gewoon uitleggen dat je toch echt voor jezelf moet kiezen, rot voor een ander, maar zelf problemen hebben omdat je het voor een ander goed bedoeld is kan je nu eenmaal niet. niets persoonlijks, of nee eigenlijk wel persoonlijk, voor jou.

btw, prachtige kleur die wanden!
pi_83957728
Denk om je opzegtermijn en ik zou persoonlijk liever hebben dat je het meteen verteld dan heel lang wacht als werkgever zijnde.
pi_83958082
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:40 schreef Ml-etje het volgende:
Denk om je opzegtermijn en ik zou persoonlijk liever hebben dat je het meteen verteld dan heel lang wacht als werkgever zijnde.
Het moet er vandaag uit, dat is 1 ding dat zeker is. Na dit bericht ga ik het meteen zetten. Hup Shanna, even schop onder de kont.
pi_83958118
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:40 schreef Ml-etje het volgende:
idem hier, slecht nieuws altijd zo snel mogelijk en zonder omhaal brengen.
kunt best zeggen dat je het heel vervelend vindt (is tenslotte ook zo) maar er is geen twijfel en je gaat toch echt, kan hij maar beter zo snel mogelijk weten dan.
pi_83958124
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:47 schreef Xs2Shanna het volgende:
Het moet er vandaag uit, dat is 1 ding dat zeker is. Na dit bericht ga ik het meteen zetten. Hup Shanna, even schop onder de kont.
Zet m op
pi_83959192
Pfff glijd van mijn stoel van het zweet, maar het is eruit! Hij reageerde heel normaal. Hij gaf me groot gelijk, dus dat valt dan mee... Over een opzegtermijn deed hij ook niet moeilijk, kwamen we wel uit zei hij...

Nu nog even vragen of ik deze auto kan meenemen, en even kijken wat er met mijn (mega overschot) aan vrije dagen gaat gebeuren!
pi_83959383
Oeh, gelukkig ging het goed!
(Waarom verhuis je je paarden eigenlijk niet mee naar regio R'dam?)
pi_83959450
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:13 schreef Xs2Shanna het volgende:
Pfff glijd van mijn stoel van het zweet, maar het is eruit! Hij reageerde heel normaal. Hij gaf me groot gelijk, dus dat valt dan mee... Over een opzegtermijn deed hij ook niet moeilijk, kwamen we wel uit zei hij...

Nu nog even vragen of ik deze auto kan meenemen, en even kijken wat er met mijn (mega overschot) aan vrije dagen gaat gebeuren!

goezo!!
Wat wil je met je vrije dagen?
Vergeet niet even officieel een brief in te dienen en laat hem even een bevestiging schrijven.
Rest mbt auto enz. ook even op papier zetten
pi_83959703
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:17 schreef Beijtje het volgende:
Oeh, gelukkig ging het goed!
(Waarom verhuis je je paarden eigenlijk niet mee naar regio R'dam?)
Hier kost stalling voor een paard ongeveer 420 EUR. En ik sta nu bij iemand aan huis, waar ik een vriendenprijs voor 50 euro betaal... Heb twee paarden, dus reken maar uit
pi_83959756
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:22 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Hier kost stalling voor een paard ongeveer 420 EUR. En ik sta nu bij iemand aan huis, waar ik een vriendenprijs voor 50 euro betaal... Heb twee paarden, dus reken maar uit

50 euro weinig!
pi_83959789
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:18 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

goezo!!
Wat wil je met je vrije dagen?
Vergeet niet even officieel een brief in te dienen en laat hem even een bevestiging schrijven.
Rest mbt auto enz. ook even op papier zetten
Liever uitbetaald, omdat ik natuurlijk achteruit ga in salaris, dan kan ik dat als reserve houden.
Brief moet ik nog maken, en mbt de auto heb ik gevraagd of hij hem eventueel wil verkopen aan het nieuwe bedrijf, en daar wilde hij heel graag met ze over praten. Logisch, de auto is van Januarie 2010, en staat wel al 22.500 km op.... Dus maakt hij dik verlies op.

Stiekem hoop ik dat hij me nog 2 maanden toeschuift als verdienste. Maar daar wilde ik nu nog niet over beginnen. Ik heb er zo tussen en neus en lippen natuurlijk niet voor gekozen dat het bedrijf straks op zijn gat ligt, en eigenlijk genoodzaakt ben om mijn toekomst zeker te stellen. Ze hebben me veel te veel verwend hier!
  maandag 12 juli 2010 @ 15:24:24 #292
130803 Gripper
Get a grip
pi_83959796
Dat stucwerk ziet er wel mooi uit zeg, mooie kleur!
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_83960067
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:23 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

50 euro weinig!
Ik rijd ook een paard voor hun, en zij hebben mij daar nooit voor betaald (wilde ik niet). Dus zo compenseren ze dat. Ik verblijf ook op de boerderij als ze bv op vakantie zijn ofzo, dus het is een beetje geven en nemen.
Voor 50 euro kun je geen paard houden, ook niet aan huis. Je bent al meer kwijt aan voer, hooi, stro, enz..

En het is maar 20 minuutjes rijden, 1 lang stuk snelweg... je went eraan.
pi_83960346
goed gedaan en goed gegaan!
pi_83960850
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:29 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Ik rijd ook een paard voor hun, en zij hebben mij daar nooit voor betaald (wilde ik niet). Dus zo compenseren ze dat. Ik verblijf ook op de boerderij als ze bv op vakantie zijn ofzo, dus het is een beetje geven en nemen.
Voor 50 euro kun je geen paard houden, ook niet aan huis. Je bent al meer kwijt aan voer, hooi, stro, enz..

En het is maar 20 minuutjes rijden, 1 lang stuk snelweg... je went eraan.

I know heb zelf een stal met paarden gehad
150 euro is toch wel het minimum dat ik ooi aan stalgeld heb gezien hoor.
En diegene had echt geen mooi stalletje.
pi_83960898
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:24 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Liever uitbetaald, omdat ik natuurlijk achteruit ga in salaris, dan kan ik dat als reserve houden.
Brief moet ik nog maken, en mbt de auto heb ik gevraagd of hij hem eventueel wil verkopen aan het nieuwe bedrijf, en daar wilde hij heel graag met ze over praten. Logisch, de auto is van Januarie 2010, en staat wel al 22.500 km op.... Dus maakt hij dik verlies op.

Stiekem hoop ik dat hij me nog 2 maanden toeschuift als verdienste. Maar daar wilde ik nu nog niet over beginnen. Ik heb er zo tussen en neus en lippen natuurlijk niet voor gekozen dat het bedrijf straks op zijn gat ligt, en eigenlijk genoodzaakt ben om mijn toekomst zeker te stellen. Ze hebben me veel te veel verwend hier!

even in goed overleg doen allemaal en hij moet je vakantiedagen of uitkeren of op laten nemen dus dat komt sowieso wel goed.
pi_83960992
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:23 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

50 euro weinig!
Jezus zeg, dat heb je echt goed voor elkaar ja, dan snap ik het!
pi_83961026
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:52 schreef Beijtje het volgende:

[..]

Jezus zeg, dat heb je echt goed voor elkaar ja, dan snap ik het!
Ik moet trouwens ook 20 minuten rijden, geen snelweg, dus eigenlijk om de hoek - en 4 keer zo duur... :-(
pi_83961763
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:48 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

I know heb zelf een stal met paarden gehad
150 euro is toch wel het minimum dat ik ooi aan stalgeld heb gezien hoor.
En diegene had echt geen mooi stalletje.
Echt, leuk!!

De boxen zijn 4 x 4, we hebben een trainingsmolen (gebruiken alleen stap), weides, paddocks, en een rijbak, en dan gewoon warm/koud wasplaats en solarium.

In Rotterdam eo betaal je je blauw, en dan staan ze nog 23 uur op stal ook. Vroeger wist ik niet beter, helaas.
pi_83961786
quote:
Op maandag 12 juli 2010 15:52 schreef Beijtje het volgende:

[..]

Ik moet trouwens ook 20 minuten rijden, geen snelweg, dus eigenlijk om de hoek - en 4 keer zo duur... :-(
Rijd je ook paard?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')