Het moet er vandaag uit, dat is 1 ding dat zeker is. Na dit bericht ga ik het meteen zetten. Hup Shanna, even schop onder de kont.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:40 schreef Ml-etje het volgende:
Denk om je opzegtermijnen ik zou persoonlijk liever hebben dat je het meteen verteld dan heel lang wacht als werkgever zijnde.
idem hier, slecht nieuws altijd zo snel mogelijk en zonder omhaal brengen.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:40 schreef Ml-etje het volgende:
Denk om je opzegtermijnen ik zou persoonlijk liever hebben dat je het meteen verteld dan heel lang wacht als werkgever zijnde.
Zet m opquote:Op maandag 12 juli 2010 14:47 schreef Xs2Shanna het volgende:
Het moet er vandaag uit, dat is 1 ding dat zeker is. Na dit bericht ga ik het meteen zetten. Hup Shanna, even schop onder de kont.
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:13 schreef Xs2Shanna het volgende:
Pfff glijd van mijn stoel van het zweet, maar het is eruit! Hij reageerde heel normaal. Hij gaf me groot gelijk, dus dat valt dan mee... Over een opzegtermijn deed hij ook niet moeilijk, kwamen we wel uit zei hij...
Nu nog even vragen of ik deze auto kan meenemen, en even kijken wat er met mijn (mega overschot) aan vrije dagen gaat gebeuren!
Hier kost stalling voor een paard ongeveer 420 EUR. En ik sta nu bij iemand aan huis, waar ik een vriendenprijs voor 50 euro betaal... Heb twee paarden, dus reken maar uitquote:Op maandag 12 juli 2010 15:17 schreef Beijtje het volgende:
Oeh, gelukkig ging het goed!
(Waarom verhuis je je paarden eigenlijk niet mee naar regio R'dam?)
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:22 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Hier kost stalling voor een paard ongeveer 420 EUR. En ik sta nu bij iemand aan huis, waar ik een vriendenprijs voor 50 euro betaal... Heb twee paarden, dus reken maar uit
Liever uitbetaald, omdat ik natuurlijk achteruit ga in salaris, dan kan ik dat als reserve houden.quote:Op maandag 12 juli 2010 15:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
goezo!!
Wat wil je met je vrije dagen?
Vergeet niet even officieel een brief in te dienen en laat hem even een bevestiging schrijven.
Rest mbt auto enz. ook even op papier zetten
Ik rijd ook een paard voor hun, en zij hebben mij daar nooit voor betaald (wilde ik niet). Dus zo compenseren ze dat. Ik verblijf ook op de boerderij als ze bv op vakantie zijn ofzo, dus het is een beetje geven en nemen.quote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:29 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Ik rijd ook een paard voor hun, en zij hebben mij daar nooit voor betaald (wilde ik niet). Dus zo compenseren ze dat. Ik verblijf ook op de boerderij als ze bv op vakantie zijn ofzo, dus het is een beetje geven en nemen.
Voor 50 euro kun je geen paard houden, ook niet aan huis. Je bent al meer kwijt aan voer, hooi, stro, enz..
En het is maar 20 minuutjes rijden, 1 lang stuk snelweg... je went eraan.
quote:Op maandag 12 juli 2010 15:24 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Liever uitbetaald, omdat ik natuurlijk achteruit ga in salaris, dan kan ik dat als reserve houden.
Brief moet ik nog maken, en mbt de auto heb ik gevraagd of hij hem eventueel wil verkopen aan het nieuwe bedrijf, en daar wilde hij heel graag met ze over praten. Logisch, de auto is van Januarie 2010, en staat wel al 22.500 km op.... Dus maakt hij dik verlies op.
Stiekem hoop ik dat hij me nog 2 maanden toeschuift als verdienste. Maar daar wilde ik nu nog niet over beginnen. Ik heb er zo tussen en neus en lippen natuurlijk niet voor gekozen dat het bedrijf straks op zijn gat ligt, en eigenlijk genoodzaakt ben om mijn toekomst zeker te stellen. Ze hebben me veel te veel verwend hier!
Ik moet trouwens ook 20 minuten rijden, geen snelweg, dus eigenlijk om de hoek - en 4 keer zo duur... :-(quote:Op maandag 12 juli 2010 15:52 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Jezus zeg, dat heb je echt goed voor elkaar ja, dan snap ik het!
Echt, leuk!!quote:Op maandag 12 juli 2010 15:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
I know heb zelf een stal met paarden gehad
150 euro is toch wel het minimum dat ik ooi aan stalgeld heb gezien hoor.
En diegene had echt geen mooi stalletje.
Rijd je ook paard?quote:Op maandag 12 juli 2010 15:52 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Ik moet trouwens ook 20 minuten rijden, geen snelweg, dus eigenlijk om de hoek - en 4 keer zo duur... :-(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |