Ze raden aan om niet met ontkalker, bleek of chloor te werken, maar verder met alle andere producten wel. Dus het is gewoon even aankijken, en vooral wat ik dan wel kan gebruiken haha!quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Is het ook makkelijk schoon te maken?
Net zo glad en afneembaar dus als een tegel?
Je hebt ieg geen voegen
Anders wat isolerende verf onder de uiteindelijke verflaag, dat helpt ook bij nicotine.
Ze hebben er nu een soort lijm op gedaan (op de wanden??) waardoor de hechting beter is ofzo.. weet niet, hij had zoveel te vertellen dat ik de helft alweer kwijt ben.quote:In Frankrijk is beton cire al bijna 10 jaar een zeer gewild product. Het is zeer gebruiksvriendelijk in tegenstelling tot de meeste stucproducten. De pasta-achtige cementmortel verwordt na droging en afwerking tot een steenachtigstuc het beton cire. De mortel wordt gekleurd door middel pigmenten, waardoor de betonlaag uiteindelijk door en door gekleurd is. Bij eventuele schade of slijtage is geen kleurverschil te zien. beton cire kun je met reguliere schoonmaak producten worden onderhouden, chloor, bleek of antikal worden afgeraden. De looks van beton sire is heel divers van wege de unieke samenstelling is beton sire zowel met een traditionele afwerking (wolkerig gestuukt tadelak stijl) als modern glad (beton/hardsteen) af tewerken. Momenteel is beton sire in ruim 100 kleuren verkrijgbaar.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:30 schreef twentemeisje het volgende:
Potverdomme Shanna.... Jij bent echt de zoveelste Fok-klusdame die haar baan verliest tijdens de verbouwing... Rally, ik, Beijtje, volgens mij Styliste ook en nu jij... Het mot nie gekker worden!
Gelukkig heb je alweer wat nieuws, al is het balen dat je er financieel op achteruit gaat...-O-
Wat is je plafond toch geweldig!Ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Helemaal van de beton-cire!
WTF?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:29 schreef Xs2Shanna het volgende:
Bel net mijn onderbuurvrouw, omdat ze een setje sleutels heeft van mijn huis (ivm de monteur die er laatst was), dus wilde toch zo even kijken in mijn huis, kon ik mooi de sleutels gebruiken en meenemen. Zegt nee, die heb ik aan A meegegeven (A is de zoon van 1 van de erfgenamen die boven tijdelijk woont!), dus ik eh????? Zegt ze, ik dacht eerlijk gezegd dat hij ze aan jou zou geven ofzo.. Maar ik heb die gast al 5 maanden niet gezien!! Wat moet hij in hemelsnaam met mijn sleutel ??? (Even met de gedachte met de ellende die ik allemaal met ze gehad heb).
Ze gaat hem nu bellen, dus ik ben benieuwd.............![]()
Raar verhaal inderdaad! Euhm, gevalletje sleutelmakert maar doen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:51 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ze krijgt hem niet te pakken. Ze schaamt zich ook wel...
Maar ze heeft gedacht (ze zijn zelf ook nog asn het verbouwen) dat hij wss de sleutels voor mij vroeg (?? die jongen durft me niet eens 0.000000001ste van een seconden aan te kijken), of dat hij er beneden niet inkon (daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen), maar ze heeft in ieder geval de sleutels niet terug gekregen. Ze waren die dag druk bezig,,,
Ik zal haar vriend wel even bellen, misschien weet hij meer. Zal het maar niet tegen mijn ouders vertellen, die flippen de pan uit denk ik...![]()
Edit: Die gast heeft de sleutels ook niet terug gegeven aan mijn onderbuurman. Blijft een gek verhaaltje.
Hier nog een Fok-klusdame die geen baan meer heeftquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:30 schreef twentemeisje het volgende:
Potverdomme Shanna.... Jij bent echt de zoveelste Fok-klusdame die haar baan verliest tijdens de verbouwing... Rally, ik, Beijtje, volgens mij Styliste ook en nu jij... Het mot nie gekker worden!
Gelukkig heb je alweer wat nieuws, al is het balen dat je er financieel op achteruit gaat...-O-
Wat is je plafond toch geweldig!Ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Helemaal van de beton-cire!
quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:30 schreef twentemeisje het volgende:
Jeej.. helaas weer iets waar ik me bij kan aansluiten.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:46 schreef SV-tje het volgende:
Hier nog een Fok-klusdame die geen baan meer heeft
Ben ik heel slecht als ik vertel dat ik 2 jaargangen van Landelijke Wonen etc doorgespit heb om ideen op te doenquote:Op maandag 12 juli 2010 11:42 schreef heartwork het volgende:
Very VT wonen![]()
*edit.. dat bedoel ik dus als in tijdschriften materiaal.. als in .. erg mooi.
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:50 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Ben ik heel slecht als ik vertel dat ik 2 jaargangen van Landelijke Wonen etc doorgespit heb om ideen op te doen
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:48 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ja, daarom zie je ook verfresten van het spuiten op het plafond. Hij heeft hem zeg maar eerst "gesealed" en daarna word hij pas strak wit gespoten!
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:48 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik heb al wel een nieuwe baan, krijg er gelukkig wel weer een auto bij, maar ik ga wel 200 NETTO achteruit, en dat is echt een aanslag op mijn leven. Ik ga een bijbaantje nemen (tja het klinkt wat sneu, maar 1 mijn huis is nog niet af, en 2 ik wil wel een sociaal leven houden). En het trekt vanzelf wel bij als ik mijn best doe. Het is iets heel anders dan ik nu doe, maar ik ga graag de uitdaging aan.
Ik kan kiezen, of blijven zitten tot het knalt, en een uitkering van maar 70% van mijn salaris ontvangen, en geen auto, waarvoor ik dan weer een lening moet afsluiten (tja, een huis verbouwen kost je veel spaargeld), en dus mijn maandelijkse kosten nog hoger worden, met minder geld. En werkloos.
Of ik neem de baan, kan een auto behouden, wel minder salaris, maar in ieder geval een baan en zekerheid. Dan ga ik liever voor het laatste. Ach 1 stapje achteruit kunnen er ook weer 2 vooruit zijn...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |