Zoals Beijtje goed opgemerkt heeft (Uiteraard, wie haalt die dingen nou weg??) zitten ze er nog in volle glorie hoor!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:50 schreef Noisiv het volgende:
Wat zonde dat die gave glas in lood dubbele schuifdeur weg is. Verder heel erg mooi huisje!
Ga ik even voor jou eenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:15 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Zoals Beijtje goed opgemerkt heeft (Uiteraard, wie haalt die dingen nou weg??) zitten ze er nog in volle glorie hoor!![]()
[ afbeelding ]
Maar zijn uitgeschoven om eventuele schade te voorkomen, en uiteraard omdat ze anders in de weg zitten.
Hoop vandaag een afspraak te hebben met de stucadoor, dus dan maak ik meteen een foto van dat erge stukje waar de bruine vlekken door heen komen voor jou, mietje!
Ben ik ook nog niet over uitquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:47 schreef bleiblei het volgende:
Wat voor achterwand komt er in de keuken?
Wij hebben namelijk praktisch dezelfde keuken (andere kleur) met een vergelijkbaar fornuis maar vragen ons alweer bijna 2 jaar af wat voor achterwand we in godsnaam moeten kiezen.
Ik zou gewoon je oorspronkelijke plan doen. Heb hetzelfde in een vergelijkbare situatie, muur rond je ensuite grijs lijkt me niet geslaagd worden. Het is wel een hele oude foto, kan evt nog wel een nieuwe nemen:quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:06 schreef Xs2Shanna het volgende:
Net geweest. Stucadoor heeft me flink in de war gebracht, ik gaf mijn kleurenstaaltje, en hij raadde het sterk afDus daar moet ik weer voor gaan zitten.
Ik wilde 1 muur warm grijs in de woonkamer, en 1 muur warm grijs in de slaapkamer. Maar hij vond het beter, om optisch meer ruimte te creeren dat ik in het verlengde van mijn vloer de kleur rond de schuifdeuren zou doen, die bijna overeen kwam met mijn vloer, of keuken. Vind dat wel erg gewaagd hoor, maar goed, even nadenken.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:11 schreef R2R het volgende:
Lijkt wel vochtdoorslag van de buitenmuur, die vlekken.
Ja klopt, bij Budget plan! Wij hebben hem zelf gemonteerd, want hij kon er nog niet in, en dat is ook niet iets wat ze standaard doen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:08 schreef Wooldoor het volgende:
Ziet er mooi uit, had jij je keuken ook niet bij budgetplan gekocht?
Kwa kleurstelling is het volgens mij hetzelfde als hoe ik mijn keuken besteld heb, hebben ze hem voor je gemonteerd?
Zat ik ook al aan te denken, maar kun je RVS wel mooi gespoten krijgen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:27 schreef zwartschaap66 het volgende:
Is het voor je afzuigkap misschien een optie om toch dat extra stuk in RVS te bestellen en dan in dezelfde kleur af te spuiten?
Is het waarschijnlijk ook.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:11 schreef R2R het volgende:
Lijkt wel vochtdoorslag van de buitenmuur, die vlekken.
Misschien zou je bij een autospuiter kunnen informeren? Het wordt erg mooi trouwens!quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:36 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken, maar kun je RVS wel mooi gespoten krijgen?
Met metaallak moet dat mooi worden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:36 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken, maar kun je RVS wel mooi gespoten krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |