abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81286332
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:50 schreef Noisiv het volgende:
Wat zonde dat die gave glas in lood dubbele schuifdeur weg is. Verder heel erg mooi huisje!
Zoals Beijtje goed opgemerkt heeft (Uiteraard, wie haalt die dingen nou weg??) zitten ze er nog in volle glorie hoor!

Maar zijn uitgeschoven om eventuele schade te voorkomen, en uiteraard omdat ze anders in de weg zitten.
Hoop vandaag een afspraak te hebben met de stucadoor, dus dan maak ik meteen een foto van dat erge stukje waar de bruine vlekken door heen komen voor jou, mietje!
pi_81286788
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 10:15 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Zoals Beijtje goed opgemerkt heeft (Uiteraard, wie haalt die dingen nou weg??) zitten ze er nog in volle glorie hoor!

[ afbeelding ]

Maar zijn uitgeschoven om eventuele schade te voorkomen, en uiteraard omdat ze anders in de weg zitten.
Hoop vandaag een afspraak te hebben met de stucadoor, dus dan maak ik meteen een foto van dat erge stukje waar de bruine vlekken door heen komen voor jou, mietje!
Ga ik even voor jou een aanvragen
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:47:07 #178
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_81302965
Wat voor achterwand komt er in de keuken?
Wij hebben namelijk praktisch dezelfde keuken (andere kleur) met een vergelijkbaar fornuis maar vragen ons alweer bijna 2 jaar af wat voor achterwand we in godsnaam moeten kiezen .
pi_81303325
wat een prachog huisje! De keuken is beeldschoon
pi_81303581
Echt een hele verbetering!
Keuken is super vooral met het fornuis.
You're dead to me!
I'm eating all your sandwiches,
Dead people don't need them...
pi_81303806
Net geweest. Stucadoor heeft me flink in de war gebracht, ik gaf mijn kleurenstaaltje, en hij raadde het sterk af Dus daar moet ik weer voor gaan zitten.

Ik wilde 1 muur warm grijs in de woonkamer, en 1 muur warm grijs in de slaapkamer. Maar hij vond het beter, om optisch meer ruimte te creeren dat ik in het verlengde van mijn vloer de kleur rond de schuifdeuren zou doen, die bijna overeen kwam met mijn vloer, of keuken. Vind dat wel erg gewaagd hoor, maar goed, even nadenken.

De keuken zit er in, hoera!!! Echter komen we 10cm afzuigkap te kort, en kan hem alleen in RVS bestellen, extra stuk, dus dat word zelf iets in elkaar knutselen, al zul je het wel blijven zien helaas...

Komt ie dan!

De kap is hier ingeschoven, dat is natuurlijk geen 10 cm

Foto van de muur waar het doorkomen van de vlekken heel bizar is.

Voor de duidelijkheid, dat is dus wel al gestuct!!

Van dichtbij!

Stucadoor spuit met 100% dekkende verf, dus hij zegt dat dat echt wel weggaat, maar dit muurtje (ook de enige in het huis) is wel heel bizar.
pi_81303871
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:47 schreef bleiblei het volgende:
Wat voor achterwand komt er in de keuken?
Wij hebben namelijk praktisch dezelfde keuken (andere kleur) met een vergelijkbaar fornuis maar vragen ons alweer bijna 2 jaar af wat voor achterwand we in godsnaam moeten kiezen .
Ben ik ook nog niet over uit Heb dan bij het fornuis die spatplaat, maar het overige weet ik nog niet. Zit nu gewoon spachtel.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 17:12:55 #183
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_81304100
Hmm, die RVS plaat was Stormqueen het niet mee eens .
Wel apart zo met die donkere afzuigkap! Past mooi zo in het plaatje .
Wat dat betreft is het een mooie keuken (natuurlijk ).
Heb je trouwens lades of gewoon kastjes?
Ik mis namelijk de besteklade .
pi_81304394
Ik vind de rvs plaat wel oke zo.... Het komt immers ook terug in het fornuis zelf.

Ik heb geen lades HAHA! Tja.. ik wilde een ijskast, een vrieskast (met meerdere laden) een vaatwasmachine, perse dat fornuis, en dan krijg ik een hoekdraaikast, en mijn gootsteen kast.

Mijn borden en bestek etc wil ik in een aparte kast drapperen. Time will learn.
pi_81305095
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 17:06 schreef Xs2Shanna het volgende:
Net geweest. Stucadoor heeft me flink in de war gebracht, ik gaf mijn kleurenstaaltje, en hij raadde het sterk af Dus daar moet ik weer voor gaan zitten.

Ik wilde 1 muur warm grijs in de woonkamer, en 1 muur warm grijs in de slaapkamer. Maar hij vond het beter, om optisch meer ruimte te creeren dat ik in het verlengde van mijn vloer de kleur rond de schuifdeuren zou doen, die bijna overeen kwam met mijn vloer, of keuken. Vind dat wel erg gewaagd hoor, maar goed, even nadenken.

Ik zou gewoon je oorspronkelijke plan doen. Heb hetzelfde in een vergelijkbare situatie, muur rond je ensuite grijs lijkt me niet geslaagd worden. Het is wel een hele oude foto, kan evt nog wel een nieuwe nemen:
pi_81305560
Ik denk dat qua kleuren het allebei wel mooi zou zijn.
optisch gezien zou de kleur om de deuren de kamer ietsjes breder doen lijken, en op de muur zoals jij wilt de kamer iets langer.
You're dead to me!
I'm eating all your sandwiches,
Dead people don't need them...
pi_81306241
Ziet er mooi uit, had jij je keuken ook niet bij budgetplan gekocht?
Kwa kleurstelling is het volgens mij hetzelfde als hoe ik mijn keuken besteld heb, hebben ze hem voor je gemonteerd?
pi_81313973
Lijkt wel vochtdoorslag van de buitenmuur, die vlekken.
pi_81314800
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 21:11 schreef R2R het volgende:

Heb ik ook op een plek bij de buitenmuur. Wel wat minder dan jij gelukkig... Balen zeg!
pi_81322036
Is het voor je afzuigkap misschien een optie om toch dat extra stuk in RVS te bestellen en dan in dezelfde kleur af te spuiten?
~*~ to do het zelf or not, that's the question ~*~
pi_81329226
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 18:08 schreef Wooldoor het volgende:
Ziet er mooi uit, had jij je keuken ook niet bij budgetplan gekocht?
Kwa kleurstelling is het volgens mij hetzelfde als hoe ik mijn keuken besteld heb, hebben ze hem voor je gemonteerd?
Ja klopt, bij Budget plan! Wij hebben hem zelf gemonteerd, want hij kon er nog niet in, en dat is ook niet iets wat ze standaard doen.
pi_81329239
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:27 schreef zwartschaap66 het volgende:
Is het voor je afzuigkap misschien een optie om toch dat extra stuk in RVS te bestellen en dan in dezelfde kleur af te spuiten?
Zat ik ook al aan te denken, maar kun je RVS wel mooi gespoten krijgen?
pi_81329251
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 21:11 schreef R2R het volgende:
Is het waarschijnlijk ook.
pi_81329365
Hmm weet niet of dat gaat werken en de vochtdoorslag uiteindelijk gewoon door je verf heen komt..
Je kunt dat wel laten impregneren dat werkt wel prima.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_81329696
Die vochtdoorslag heb ik ook gehad bij mijn schoorsteen. Verf kan heel dekkend zijn maar dan komt het er volgens mij wel doorheen. Er bestaat wel bruine vlekken wegwerkspul maar dat moet je er op smeren voor je het gaat sausen. Dat hard uit als een soort van plastic laag, tot nu toe geen bruine vlekken meer bij ons...
pi_81329707
Jeetje wat een cadeautjes inderdaad

tvp
pi_81329916
Wat een prachtige keuken!
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_81351283
prachtige keuken!
en wat vaag zeg, die doorslag in het stucwerk, hoop dat het opgelost wordt.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_81354576
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 09:36 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Misschien zou je bij een autospuiter kunnen informeren? Het wordt erg mooi trouwens!
pi_81365742
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 09:36 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Met metaallak moet dat mooi worden.
Dit onderdeel van je schouw wordt niet warm/heet, dus je hebt geen hittebestendige lak nodig.
~*~ to do het zelf or not, that's the question ~*~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')