Bij de hornbach, waren echt schandalig goedkoop.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:30 schreef Selyn het volgende:
Shanna! je keuken is echt super!
Past allemaal goed bij elkaar.
Waar heb je die tegeltjes gehaald?
Dacht het alquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:48 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Bij de hornbach, waren echt schandalig goedkoop.
Kan je gelijk je mooie nieuwe keuken inwijden. Voorgerecht: gekookt eitje. Hoofdgerecht: gebraden duifquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:40 schreef Xs2Shanna het volgende:
Tevens gaat het hier ook niet zo goed, mijn jongste paard heeft iets gebroken en moet geopereerd worden, het bedrijf waar ik voor werk stopt er waarschijnlijk mee, kortom, beetje veel aan het koppie!
Wat vervelend! Ga je dat als echte K&W-kluslady ook zelf doen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:32 schreef Xs2Shanna het volgende:
Griffel been, is op zich niet zo''n probleem, het is een bot dat ze niet meer gebruiken, maar de schade van buitenaf moet meevallen, als ik hem ooit nog wil verkopen (sportpaard) krijg ik hem aan de straatstenen niet kwijt...
Zo zag het er vorige week uit...
[ afbeelding ]
En zo nu:
[ afbeelding ]
Dus nu moet het losse stukje bot (als die er zit want de breuklijn was niet goed te zien) eruit gehaald worden, en littekenweefsel van het bot weg geschaafd worden...
Ja, als het goed is wel. Het is geen grote speciale operatie. Een griffelbeen is zeg maar een botje dat niet meer gebruikt word door een paard (vroeger, heeeel vroeger) hadden paarden ook "tenen" en daar hebben ze er nu nog maar 1 van over, de hoef, en die andere tenen, noemen ze griffelbenen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:46 schreef WRH het volgende:
gaat dat lukken?!
bedoel, kan ze (hij?) daarna weer normaal alles doen, wat zijn de vooruitzichten?
waar gaan ze het doen?
foto update pls!quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:40 schreef Xs2Shanna het volgende:
JawelZe gaan deze week als het goed is weer beginnen. Ben eindelijk uit over mijn kleuren.... En ze hadden het druk.
Moet ik nog even voor kijken in hoeverre dat kan. Mijn vader heb ik er nog niet over gehoord namelijk. De metalen buis laat ik wel in het zicht. Denk dat dat blauwe ding dus wel een verfje krijgt, of een koof eroverheen komt.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:37 schreef DonJames het volgende:
Mooie plafonds heurKomt er nog iets van een koof voor de afzuig/ventilatiebox of laat je hem in het zicht?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:37 schreef Xs2Shanna het volgende:
Het is of vocht, of nicotine dat naar voren komt. Orginele muren waren bijna fluoriserend geel van het roken:
[ afbeelding ]
Beton-cire kan op elk oppervlak, en is waterdicht, dat garanderen ze... dus het is een test....
Maar twijfel dus nog wel of ik in de doucheruimte tegels doe, en de rest beton cire...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |