Ik ben voor zon. Open met dat dak!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:20 schreef Hyperdude het volgende:
Goed topic!
Wanneer wordt het weer zomer; heb het helemaal gehad met dit weer.![]()
[ afbeelding ]
Wil weer lekker gassen en hendige bochtjes boeken.![]()
idd, mooi glimmend met de zon er op.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:45 schreef SingleCoil het volgende:
Wel lekker weer. Jij met je schone gepoetste auto...
Dan is nu dus een prima moment!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:46 schreef k_man het volgende:
Dondert niet. Als het windstil is en het zonnetje schijnt, kan het dak open. Desnoods met stoelverwarming aan en kachel op standje Sahel.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik ben voor zon. Open met dat schuifdak!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:37 schreef Youp het volgende:
TVP en een mooi winters plaatje...![]()
[ afbeelding ]
Aangezien het op de laatste pagina over 6 series ging...
Ik heb een M.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:13 schreef tha_rizzo het volgende:
Jammer om te lezen dat niemand een M-Eentje heeft.
Ik zag 'm een tijd geleden nog bij de dealert in m'n buurt, ik wilde eigenlijk instappen en meteen wegrijden met dat ding
Ik heb het over de legendarische M1.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:42 schreef kasper het volgende:
[..]
Ik heb een M.
Maar ik weet niet of ik wel in 't rijtje wil.
Ohh, een M1.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:51 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik heb het over de legendarische M1.
Maar wat voor M heb je? En als je niet in het rijtje wil, hoeft het niet
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:36 schreef tha_rizzo het volgende:
Heb ik trouwens het E-nummer van je auto goed k_man?
Als je het zelf kunt, kost het je ongeveer 90 euro aan materiaal, valt mee toch.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:22 schreef piekartz87 het volgende:
oja,, binnenkort distributieriem vervangen
Was bij de E30 de 316 geen 1.8 motor?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:21 schreef piekartz87 het volgende:
E30 316i hier.
stelt natuurlijk weinig voor maar het is mijn eerste auto en ik heb er al 4+ jaar heel veel plezier van.
Ben ook een arme student, als ik daar eens vanaf ben word het tijd voor een 2.0 of meer.
Het is wel de heerlijkste 1.6 die ik me kan voorstellen en ik heb in veel wagens gereden.
316i M10B18 1766cc injectie (1987-1988) 8 102 pk 12,1 squote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:00 schreef YoshiBignose het volgende:
Mooie OP![]()
[..]
Was bij de E30 de 316 geen 1.8 motor?
De 316 is geleverd met de M10B16 en M10B18quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:00 schreef YoshiBignose het volgende:
Mooie OP![]()
[..]
Was bij de E30 de 316 geen 1.8 motor?
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:47 schreef MrTorture het volgende:
k Ben zelf helemaal geen fan van de E30 serie moet ik eerlijk zeggenMaar de E38 7-serie vind ik van de oudjes dan wel weer schitterend
Of een oude Isetta
Of de klassieke BMW's of EMW's in de tijd dat die fabriek eigendom was van BMW. Maar goed, die zijn allemaal onbetaalbaar :p
www.E30Winkel.nlquote:Op zondag 24 januari 2010 16:05 schreef tha_rizzo het volgende:
Wie weet trouwens nog een goede onderdelenhandelaar die online zit?
Ik heb een aantal gevonden, maar geen van allen had toch een belangrijk onderdeel. Een ventilator voor interieurverwarming.
Eén site had zelfs dobbelstenen voor je middenspiegel, maar geen ventilator....
BPMquote:Op zondag 24 januari 2010 18:19 schreef Maharbal het volgende:
Mooie M3!
Kolere waarom zijn al die auto's zoveel goedkoper in het buitenland.
quote:
quote:re·to·risch bn, bw behorend tot de retorica: een ~e vraag schijnvraag waarin het antwoord al opgesloten ligt
over onbetaalbaar gesproken!quote:
Goeiesmorgens, dat kost je wel een paar duiten. Het materiaal hoeft niet al te duur te zijn, maar het werk dat er in gaat zitten wel.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:04 schreef YoshiBignose het volgende:
tha_rizzo, jij bent toch een beetje de kenner van E28's? Wat kost een lekke koppakking laten repareren ongeveer?
Mijn BMWquote:
Ik heb hier een onderdelensite voor me en een nieuwe koppakking kost daar ¤134,- / ¤155,-quote:Op zondag 24 januari 2010 21:04 schreef YoshiBignose het volgende:
tha_rizzo, jij bent toch een beetje de kenner van E28's? Wat kost een lekke koppakking laten repareren ongeveer?
Uit mijn hoofd beginnen die al bij 10k brutoquote:
Het zou grappiger zijn als je baas in een kale Renault Espace komt aanrijden en jij zet je full options E60 ernaastquote:Op zondag 24 januari 2010 22:38 schreef YoshiBignose het volgende:
Oh dat valt best wel mee, maar ik vind die E60 iets te groot en luxe. Dan rij ik in de zelfde auto als m'n baas![]()
Ze hebben nu het KIA logo gejatquote:Op zondag 24 januari 2010 22:15 schreef YoshiBignose het volgende:
Bowny is een BYD niet wat voor jou, is een chinees autobedrijf. Grootste fakers ooit, moet je dit logo maar eens zien (rara waar lijkt het op):
[ afbeelding ]
(ze hebben ondertussen al een ander logo)
Ik kan het helaas niet zelf. ja misschien wel maar ik durf het nog niet zo goed aan.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:11 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Als je het zelf kunt, kost het je ongeveer 90 euro aan materiaal, valt mee toch.
Enneh, elke E30 is mooi, ondanks welke motor erin ligtEr waren 2 316's op de E30 Summer Meet 2008 en die werden voor meer getaxeerd dan enkele 6 pitters!
Gaat er maar om hoeveel plezier jij van je wagen hebt.
Dit dus. Dan kun je inclusief materiaal al voor om en nabij de ¤200 klaar zijn! Scheelt een hoop.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:39 schreef metallicattim het volgende:
@Piekarts87, ik kan je ook nog wel wat mensen aanraden van E30Fansite.nl die erg goed zijn en geen garagetarieven hanterenligt eraan waar je woont
Weheheh inderdaad, maar dat komt in ieder geval dichter in de buurt van de kwaliteit die je kan verwachten.quote:
Kia biedt tegenwoordig 7 jaar garantie. Ze hebben de ex-kwaliteitscontroleur van VW nu in huis, dus dat valt wel meequote:Op maandag 25 januari 2010 14:31 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Weheheh inderdaad, maar dat komt in ieder geval dichter in de buurt van de kwaliteit die je kan verwachten.
ja ik heb misschien al een mannetjequote:Op maandag 25 januari 2010 09:39 schreef metallicattim het volgende:
@Piekarts87, ik kan je ook nog wel wat mensen aanraden van E30Fansite.nl die erg goed zijn en geen garagetarieven hanterenligt eraan waar je woont
Ik woon zelf ook in Leeuwarden en ken wel iemand in Wolvega die dat voor je kan doen (mocht je eigen mannetje niet doorgaan!)quote:Op maandag 25 januari 2010 14:49 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
ja ik heb misschien al een mannetje
ik woon in de omgeving almelo, maar zit op kamers in leeuwarden.
dus beide zou kunnen haha.
Juh, maar die is over het algemeen wat drukker denk ik hahaquote:Op maandag 25 januari 2010 20:01 schreef metallicattim het volgende:
En ik ken nog iemand die in Finsterwolde, wij noemen hem de E30Guru
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:04 schreef Catch22- het volgende:
die heb ik ook gecontact voor een aantal werkzaamheden
Goed dat dit soort types bestaan, separates the men from the boys.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:11 schreef Xtr3mE het volgende:
Hebben de BMW fans hier nog woorden voor?
Aargh!quote:Op maandag 25 januari 2010 23:10 schreef dnzl het volgende:
[..]
Goed dat dit soort types bestaan, seperates the men from the boys.
Hoe zit het trouwens met een sportfilter zoals die op BMWwinkel.nl. Iemand er ervaring mee?
Ja hoor. "Golfjes zijn ook heel leuk, echt!".quote:Op maandag 25 januari 2010 22:11 schreef Xtr3mE het volgende:
Hebben de BMW fans hier nog woorden voor?
Ik vind het stigma van die dingen jammer, want ik persoonlijk vind Golfjes ook wel leuk als autotjes. Vanaf de Golf IV rijden ze al prima, en vanaf de Golf V vind ik ze er ook nog wel leuk uitzien. Gelukkig rijden er vooralsnog niet niet AL te veel "petjes etc." in Golf V'jes, omdat die nog ietwat duurder zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja hoor. "Golfjes zijn ook heel leuk, echt!".
Die V'tjes zien er beter uit dan de voorgangers, maar ik loop er persoonlijk niet echt warm voor (maar ik heb denk ik nogal een uitgesproken smaak en ik ben erg verwend waar het op auto's aankomt)..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik vind het stigma van die dingen jammer, want ik persoonlijk vind Golfjes ook wel leuk als autotjes. Vanaf de Golf IV rijden ze al prima, en vanaf de Golf V vind ik ze er ook nog wel leuk uitzien. Gelukkig rijden er vooralsnog niet niet AL te veel "petjes etc." in Golf V'jes, omdat die nog ietwat duurder zijn.
Understatement of the year (Nu al !)quote:Maar de Auto heeft wat schoonheidsfouten
Dat kon vanaf zaterdag al.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:53 schreef kasper het volgende:
Vanaf heden kan de nieuwe 5 serie op bmw.nl geconfigureerd worden.
Je vergeet nog even vijf minuten te kwijlen en te dromen voordat je op 't kruisje kliktquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:18 schreef MrTorture het volgende:
Ik ken het. Helemaal naar wens configureren, de prijs zien, een keer diep zuchten en op het kruisje klikken
Beter opletten wat er achter je rijdt als je 150 rijdt waar je 100 mag helpt welquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:20 schreef Alicey het volgende:
De 7 die ik uitkoos begint ongeveer rond de 2 ton. Ik ben maar gestopt, het is toch boven budget.
Dus wanneer ben je te zien @ SBS6 (Wegmisbruikers)?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:18 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Beter opletten wat er achter je rijdt als je 150 rijdt waar je 100 mag helpt wel
Wrijf het er maar in.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:18 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Beter opletten wat er achter je rijdt als je 150 rijdt waar je 100 mag helpt wel
Niet, maar de politieagent was not amused.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:21 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dus wanneer ben je te zien @ SBS6 (Wegmisbruikers)?
Nee, met het geld weet ik leukere dingen te doen en ik weet ook betere dingen met mijn tijd te doen dan te wachten totdat de pliesie alles heeft gecheckt en een paar rondjes om mijn auto heeft gelopen om te kijken of er niet nog iets anders is waarvoor te bekeuren valt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:05 schreef metallicattim het volgende:
jij waarschijnlijk ook niet lijk me
En wat versta je dan precies onder verwend?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die V'tjes zien er beter uit dan de voorgangers, maar ik loop er persoonlijk niet echt warm voor (maar ik heb denk ik nogal een uitgesproken smaak en ik ben erg verwend waar het op auto's aankomt)..
Voor de spanning hoef je geen Golf te kopen nee. Ik had het slechts over het feit dat mensen die dingen bij voorbaat al wegwuiven als zijnde sjonnie bakken, terwijl dat vanaf de V heel erg meevalt. Het zijn gewoon degelijke auto's en prima om in rond te rijden eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:49 schreef Catch22- het volgende:
Beetje Golf diesel doet ook al 26k euro... Dan heb je nog maar weinig spannends. Dan mag het ook wel goed rijden
Dat alle auto's waar ik tot nu toe in heb gereden auto's zijn geweest die of erg comfortabel zijn, of op een of andere manier een bijzondere charme hebben.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:47 schreef Maharbal het volgende:
[..]
En wat versta je dan precies onder verwend?
Het scheelt denk ik wel inderdaad, dat stigma.quote:Ik vind mezelf ook "verwend" als het op auto's aankomt. Ik heb vrijwel elke "normale" auto die je kunt leasen wel gereden (niet tot aan het absurde toe natuurlijk) met uitschieters hier en daar, voor m'n werk (leuk werk).
Toch blijft de Golf (vanaf de V ivm het uiterlijk) best een fijne leasebak. Rijkwaliteiten zijn ongeveer hetzelfde als al die andere leasebakken in die klasse, dus daar zal het niet aan liggen. Het is gewoon jammer van dat stigma.
Denk het ook inderdaad. Persoonlijk heb ik liever een A3 dan een Golf ofzo, maar dan zit je alweer in een andere klasse eigenlijk. Ik wil slechts zeggen dat die Golfjes helemaal zo erg niet zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat alle auto's waar ik tot nu toe in heb gereden auto's zijn geweest die of erg comfortabel zijn, of op een of andere manier een bijzondere charme hebben.
[..]
Het scheelt denk ik wel inderdaad, dat stigma.
En met een A3 rijdt je in feite ook een beetje VWquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Denk het ook inderdaad. Persoonlijk heb ik liever een A3 dan een Golf ofzo, maar dan zit je alweer in een andere klasse eigenlijk. Ik wil slechts zeggen dat die Golfjes helemaal zo erg niet zijn.
Ach, als je het zo gaat bekijken. Qua rijden, afwerking en dergelijke is er toch echt een verschil te merken in die dingen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
En met een A3 rijdt je in feite ook een beetje VW
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ach, als je het zo gaat bekijken. Qua rijden, afwerking en dergelijke is er toch echt een verschil te merken in die dingen.
Anders kun je ook wel stellen dat je ook een audi rijdt als je een Lamborghini rijdt. Daar ligt (lag) immers ook de V10 van Audi in.
De afwerking van Audi net ietsjes beter, maar ik zou eerder een rijk uitgeruste Passat kopen dan een A4. Dan maar enkel FWD.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ach, als je het zo gaat bekijken. Qua rijden, afwerking en dergelijke is er toch echt een verschil te merken in die dingen.
Anders kun je ook wel stellen dat je ook een audi rijdt als je een Lamborghini rijdt. Daar ligt (lag) immers ook de V10 van Audi in.
Valt me inderdaad vaker op. Als ik in zo'n A3 op het dashboard tik, dan klinkt het een pak degelijker dan menig andere auto.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:53 schreef justmattie het volgende:
[..]![]()
Qua afwerking vind ik de A3 inderdaad een stuk mooier. Heb in de 2.0 diesel mogen rijden helaas.
Qua rijden zullen ze ook vast wel goed zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:23 schreef Maharbal het volgende:
Denk het ook inderdaad. Persoonlijk heb ik liever een A3 dan een Golf ofzo, maar dan zit je alweer in een andere klasse eigenlijk. Ik wil slechts zeggen dat die Golfjes helemaal zo erg niet zijn.
Hihi mijnquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:55 schreef tha_rizzo het volgende:
De afwerking van Audi net ietsjes beter, maar ik zou eerder een rijk uitgeruste Passat kopen dan een A4. Dan maar enkel FWD.
En de Passat CC vind ik dan wel weer heel mooi. Maar als je die er bij betrekt, dan zou ik weer eerder gaan voor een A5 (DE auto van de afgelopen jaren imo. Fantastisch mooiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hihi mijnheeft ook een Passat CC als lease-auto genomen i.p.v. een Audi omdat we(ik?) die veel mooier vond(en).
quote:
We blijven tenminste in Duitslandquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:09 schreef YoshiBignose het volgende:
Halllo waar gaat dit nou over. Ik lees golf, passat, audi![]()
Sorry, we dwaalden even af.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:09 schreef YoshiBignose het volgende:
Halllo waar gaat dit nou over. Ik lees golf, passat, audi![]()
Jammer, jammer, jammer. 8 serie's zie je niet dagelijks en heb je er 1, ga je 'm nog verneuken ook. Die dingen kosten trouwens ook niet heel erg veel meer. Voor 8K heb je een nette 850quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:10 schreef YoshiBignose het volgende:
Moet ik over Opel gaan beginnen?
Hoe verneuk je trouwens een 8-serie:
[ afbeelding ]
Ja en na een jaar ben je nog eens 50% van dat bedrag kwijt aan wegenbelasting, verzekering, benzine en onderhoud. Dan had ik ook wel een 850i kunnen kopen ipv een 318ci omdat het aankoopbedrag minder is, maar maandelijks ben je toch een stuk minder kwijtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jammer, jammer, jammer. 8 serie's zie je niet dagelijks en heb je er 1, ga je 'm nog verneuken ook. Die dingen kosten trouwens ook niet heel erg veel meer. Voor 8K heb je een nette 850
Hier staat wel veel nuttige informatie: http://www.e38.org/quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sorry, we dwaalden even af.
Goed, back on-topic. Mijnwil een 7-serie met een bouwjaar tussen 1995 en 2000 aanschaffen. Waar moeten we op letten bij de aankoop?
Wat doet een 7-er of 8-er in kosten en waar bestaat dat bedrag uit?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:21 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja en na een jaar ben je nog eens 50% van dat bedrag kwijt aan wegenbelasting, verzekering, benzine en onderhoud. Dan had ik ook wel een 850i kunnen kopen ipv een 318ci omdat het aankoopbedrag minder is, maar maandelijks ben je toch een stuk minder kwijt
Ten eerste het gewicht, dus 80 euro wegenbelasting per maand. Verzekering heb ik eerlijk gezegd geen idee van, maar het lijkt me (vooral bij een 8-serie) dat je die toch wel goed verzekerd wil hebben. Afhankelijk van je schadevrije jaren enzo, denk ik dat 150 euro per maand niet zo vreemd is?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat doet een 7-er of 8-er in kosten en waar bestaat dat bedrag uit?
Ja maar dat terzijdequote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:21 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja en na een jaar ben je nog eens 50% van dat bedrag kwijt aan wegenbelasting, verzekering, benzine en onderhoud. Dan had ik ook wel een 850i kunnen kopen ipv een 318ci omdat het aankoopbedrag minder is, maar maandelijks ben je toch een stuk minder kwijt
[..]
Hier staat wel veel nuttige informatie: http://www.e38.org/
150 per maand?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:30 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ten eerste het gewicht, dus 80 euro wegenbelasting per maand. Verzekering heb ik eerlijk gezegd geen idee van, maar het lijkt me (vooral bij een 8-serie) dat je die toch wel goed verzekerd wil hebben. Afhankelijk van je schadevrije jaren enzo, denk ik dat 150 euro per maand niet zo vreemd is?
Is het qua onderhoud meer dan een 3 of 5? En qua bezine-gebruik?quote:En dan het ergste natuurlijk onderhoud en de benzine.![]()
Maar wel coole auto heb je dan![]()
Hij ging denk ik uit van All-Risk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
150 per maand?Ook bij alleen WA?
Ik betaal voor mijn 5 nu 37 euro de maand en mijn
betaalde voor zijn laatste privé-auto iets van 30 ofzo..
[..]
Is het qua onderhoud meer dan een 3 of 5? En qua bezine-gebruik?
Ik kan me voorstellen dat dat prijziger is ja.. Maar ik twijfel persoonlijk erg of dat het waard is.quote:
Wat zou dat gemiddeld per jaar écht schelen denk je?quote:Onderhoud is sowieso meer dan bij die kleinere modellen. Andere (schaarsere) onderdelen, meer specialistischere kennis (minder van verkocht) en dat soort dingen.
Ik denk dat weinig mensen hun 8-serie alleen WA verzekerenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
150 per maand?Ook bij alleen WA?
Ik betaal voor mijn 5 nu 37 euro de maand en mijn
betaalde voor zijn laatste privé-auto iets van 30 ofzo..
[..]
Is het qua onderhoud meer dan een 3 of 5? En qua bezine-gebruik?
Met zo'n auto? Ik denk dat dat het waard is. Mijn E30 is momenteel alleen WA verzekerd omdat ik 'm pas op mijn 24e in de youngtimer-verzekering kan gooien en ik nu geen ¤100 euro p/m ga betalen voor All-Risk. Het is riskant, maar ik ga z.s.m. een taxatierapport laten maken zodat ik dat tenminste nog achter de hand heb. Op m'n 24e gaat ie meteen all-riskquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dat prijziger is ja.. Maar ik twijfel persoonlijk erg of dat het waard is.
Dit durf ik echt niet te zeggen. Bekijk anders de site die Yoshi je gaf. Ik weet wel dat het een veelvoud kan zijn van wat een 3 serie je aan onderhoud kost bijvoorbeeld.quote:Wat zou dat gemiddeld per jaar écht schelen denk je?
Nogmaals, ik heb niet zo'n ding. Maar ik ben - gezien de verhalen die ik wel eens lees / ervaringen - eerder geneigd te zeggen dat het om duizenden gaat dan om honderden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:45 schreef Alicey het volgende:
Scheelt het verbruik echt significant wanneer je er normaal mee rijdt? (Dat hij meer gebruikt omdat-ie zwaarder is lijkt me logisch, maar verbruik lijkt me ook afhankelijk van rijstijl). Qua onderhoud zal het idd met die onderdelen wel iets schelen... Maar hebben we het dan over honderden of duizenden euro's op jaarbasis?
als je least zijn dat meestal nieuwe autosquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Voor de spanning hoef je geen Golf te kopen nee. Ik had het slechts over het feit dat mensen die dingen bij voorbaat al wegwuiven als zijnde sjonnie bakken, terwijl dat vanaf de V heel erg meevalt. Het zijn gewoon degelijke auto's en prima om in rond te rijden eigenlijk.
Als ik in die klasse al zou moeten kiezen, dan koos ik liever voor zoiets dan een peugeot of iets dergelijks.
Overigens 26k? Voor dat geld heb je bijna een GTI met een paar km op de teller.
Miin 5-serie ook zoiets.. Maar de vraag is natuurlijk, hoeveel km doe je er dan mee?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:11 schreef piekartz87 het volgende:
onze 7-serie tank je pas vol met 120 euro's
Inderdaad, een nieuwe auto is na aankoop al direct minder waard..quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:33 schreef Maharbal het volgende:
Je kunt er uiteraard ook voor kiezen om gebruikte auto's te leasen. Ik snap ook niet waarom mensen dat niet meer doen. Veel meer auto voor hetzelfde geld.
En wel dezelfde bijtelling, dat is weer een beetje lullig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:33 schreef Maharbal het volgende:
Je kunt er uiteraard ook voor kiezen om gebruikte auto's te leasen. Ik snap ook niet waarom mensen dat niet meer doen. Veel meer auto voor hetzelfde geld.
Niet overal mag dat, en niet iedereen weet het of het kan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:33 schreef Maharbal het volgende:
Je kunt er uiteraard ook voor kiezen om gebruikte auto's te leasen. Ik snap ook niet waarom mensen dat niet meer doen. Veel meer auto voor hetzelfde geld.
Ach ja, daar dacht ik inderdaad even niet aan met m'n brakke kop gister. Het enige dat het je scheelt is dan inderdaad je eigen bijdrage eventueel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:00 schreef Catch22- het volgende:
[..]
En wel dezelfde bijtelling, dat is weer een beetje lullig.
Ik ken 'iemand' () die een Golf V Sportline TDI (140pk?) leased. Ding kost nu nog 11k, maar hij zou gewoon voor 32k worden aangeslagen...
Daarbij heb je meer werk aan een gebruikte auto en is het verbruik (het zij marginaal) hoger.
Ik hoef nooit m'n olie te verversenquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:50 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ach ja, daar dacht ik inderdaad even niet aan met m'n brakke kop gister. Het enige dat het je scheelt is dan inderdaad je eigen bijdrage eventueel.
En onderhoud, tsjah dat hangt er van af. De meeste dingen die ik aan m'n auto doe schaar ik niet onder onderhoud, dus zal ik hier niet noemen. Maar ik heb sinds oktober alleen de olie laten verversen, achterasrubbers vervangen, kleine dingen zoals lampjes gekocht etc. Dit jaar ga ik de distributie-riem vervangen. Als ik zou moeten gokken dan zit ik op misschien 300 euro per jaar?
Alle "bijzaken" zoals nieuwe veren, velgen etc. schaar ik uiteraard niet onder onderhoud.
Bijvullen dan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:06 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik hoef nooit m'n olie te verversen
Het loopt er vanzelf wel uit of het druipt m'n cilinders in![]()
Dat is praktisch! Als je dan mazzel hebt hoef je ook je distributieriem niet te vervangen, die komt dan ook vanzelf je blok uitzettenquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:06 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik hoef nooit m'n olie te verversen
Het loopt er vanzelf wel uit of het druipt m'n cilinders in![]()
De riem hoef ik inderdaad nooit te vervangen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:10 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Dat is praktisch! Als je dan mazzel hebt hoef je ook je distributieriem niet te vervangen, die komt dan ook vanzelf je blok uitzetten
Ah ketting! Die komen er veel beter uit ook!quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:56 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
De riem hoef ik inderdaad nooit te vervangen.
Ik heb een M30 blok; ketting
Maar het staat op aandachtslijstje, iets wat ik nog moet aanpakken
Het lekt rechtsvoor olie en ik verbruik watWaarschijnlijk uitgedroogde rubbers.
Hehehehe.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:05 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ah ketting! Die komen er veel beter uit ook!
Ik heb een poosje met een Suzuki GS1000 gereden waarvan de kop een beetje krom was, met vloeibare pakking kom je dan toch nog verbazingwekkend ver...en je laarzen werden gelijk mooi in de olie gezet
Lekdicht blikje in een E30!!quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:56 schreef piekartz87 het volgende:
mijne verbruikt ook wel wat olie, niks bijzonders, zo nu en dan een beetje bijvullen.
koelvloeistof heeft ie ook ooit aardig wat gelekt. zo'n lekdicht blikje in 1 van de slangen gemikt en nu is dat verholpen
ja hoe heet zoietsquote:
Omdat je niet wil dat die meuk je systemen verstopt + er voor zorgt dat er troep in je systemen zit waardoor het van binnen kan roesten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:13 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
ja hoe heet zoiets
je kan het ook met een ei doen natuurlijk maargoed
Het heeft gewerkt, het lekt niet meer, en dat was toch al zo'n 2 jaar geleden volgens mij.
ik zie het probleem dus niet echt
achja, nergens last van blijkbaar hequote:Op woensdag 27 januari 2010 22:47 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Omdat je niet wil dat die meuk je systemen verstopt + er voor zorgt dat er troep in je systemen zit waardoor het van binnen kan roesten.
Het werkt echt!!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:11 schreef Youp het volgende:
Mike! It's AMAAAAAZZZINGGG!
thanksquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:58 schreef Maharbal het volgende:
Ik zal even voor je vragen of die persoon het op prijs stelt als ik willekeurige mensen naar 'm toe stuur. Waarschijnlijk heb ik vandaag nog wel een antwoord.
regio amsterdam.... ik werk in amsterdam en woon in purmerend... mijn loodsje staat in de beemster...quote:
35 euro voor de APK en twee keer per jaar een beurt van 100 euro...quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:08 schreef SingleCoil het volgende:
...maar hoeveel geven jullie nou gemiddeld per jaar uit aan onderhoud?
mijn aankomende autoquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:27 schreef lezzer het volgende:
[..]
35 euro voor de APK en twee keer per jaar een beurt van 100 euro...
Nooit stukken
Mag ik in de OP trouwens?
Lezzer: 5 serie, E39 , 525i
Hmm.. Ik ben met mijn e30 in amsterdam dit weekend en heb 2 bandjes nodig...quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
regio amsterdam.... ik werk in amsterdam en woon in purmerend... mijn loodsje staat in de beemster...
quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:08 schreef SingleCoil het volgende:
...maar hoeveel geven jullie nou gemiddeld per jaar uit aan onderhoud?
winter of zomer?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:29 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Hmm.. Ik ben met mijn e30 in amsterdam dit weekend en heb 2 bandjes nodig...
Standaard velgjes, 15" gok ik..
Dat komt dan goed uitquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:31 schreef Catch22- het volgende:
Zomer, ik ben een ecktuh ecktuh, winterbanden zijn veur homooos
Nou ja, vlak bij mijn huis hebben we een mooie kruising. Twee straten die op die kruising uitkomen hebben drempels, slecht geplaatst en zulks.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:51 schreef lezzer het volgende:
Cooll![]()
*snel volposten*
Ik moet zeggen dat ik dit jaar al vaak blij ben geweest met m'n winterbanden hoorAl is het alleen maar voor het idee. Maar je merkt echt dat je meer grip hebt.
Johquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:56 schreef rival het volgende:
ik zei vroegah ook altijd dat winterbanden voor mietjes waren.. maar wat een verschil zeg... wij hebben ze op de e36 zitten en daar ga ik liever mee woon/werken tegenwoordig...
zelfs tijdens het spelen in de sneeuw is het fijn als je voorbanden niet ook wegglijden.. want dat doet mijn E30 soms wel... staat best lullig als je overdwars langs wilt komen en je schiet rechtuit
alleen de blokjes vervangen? dan klopt er iets niet...quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:11 schreef piekartz87 het volgende:
nou ik heb ook mn voorremmen vervangen net van mijn e30,
nu remt ie een stuk minder en ik moet mijn rem heel diep intrappen.
wat ben ik vergeten?
ik heb dat niet gezien bij de nieuwe blokken die ik heb geplaatst.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:06 schreef Maharbal het volgende:
Zit er in dat geval niet een stukje vloeistof/film over de blokjes die eerst dient te worden weggehaald voordat ze worden gemonteerd?
Ding ff losgesloopt. Zat vastgerot. Schoongemaakt, waterpompvet op asje en hij wist weer als een tierelier.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:36 schreef Hyperdude het volgende:
...Als ik de achtterruit open doe kan ik de ruitenwisser niet met de hand bewegen/lijkt enorm zwaar te gaan(nog niet echt kracht gezet). Hoort dat zo, of is die van mij vastgelopen oid?
thnx. alvast.
ja ik vermaak me altijd goed.... (doorskippen naar 1:00 minuut)quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:40 schreef piekartz87 het volgende:
en oja, glijden met de e30 in de winter is toch leuk man
dan was je waarschijnlijk vergeten om even te pompenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:39 schreef piekartz87 het volgende:
bedankt voor alle reacties over de remmen, hij remt al een stuk beter, ik heb het geheel nog een keer goed schoongemaakt met remmenreiniger ook. er zat geen folie op de nieuwe blokken, ook ging de cilinder niet bijzonder makkelijk naar binnen maar ook niet onmogelijk.
Zo sjonnie als maar kan natuurlijkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:24 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik vermaak me altijd goed.... (doorskippen naar 1:00 minuut)
maar als je voorkant gaat glijden is het minder leuk
Mega-sjonnie! Maar wel netjes in balans.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:24 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik vermaak me altijd goed.... (doorskippen naar 1:00 minuut)
maar als je voorkant gaat glijden is het minder leuk
Nice, daar is de E30 ook voor gemaakt hequote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:24 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik vermaak me altijd goed.... (doorskippen naar 1:00 minuut)
Ja erg he!quote:
Tis 1 van de weinige auto's die uit zichzelf al redelijk overstuur heeft als ik me niet vergisquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:04 schreef Maharbal het volgende:
De E30 is een circuit-auto pur sang, niet een driftauto. Dat ie beide kan betekent niet dat ie daar "voor gemaakt is".
Ja, die dingen kunnen wel uitermate goed driften uiteraard. Check die nr. drifter van Europa (Remmo ofzo), doet 't in een E30 M3 dacht ik.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:05 schreef rival het volgende:
[..]
Tis 1 van de weinige auto's die uit zichzelf al redelijk overstuur heeft als ik me niet vergis
Met 1 handje ookquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:58 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Nice, daar is de E30 ook voor gemaakt he
Maar dit:
die heeft toch een E36 touring?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:09 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja, die dingen kunnen wel uitermate goed driften uiteraard. Check die nr. drifter van Europa (Remmo ofzo), doet 't in een E30 M3 dacht ik.
Maar in de vroegere jaren (en nu nog steeds) werd ie volgens mij veel voor circuit gebruikt. Ook wel logisch, aangezien 't driften toen helemaal niet in was.
Ik heb zin om weer een rondje te gaan doen.
doen we ookquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:09 schreef Maharbal het volgende:
Maar in de vroegere jaren (en nu nog steeds) werd ie volgens mij veel voor circuit gebruikt. Ook wel logisch, aangezien 't driften toen helemaal niet in was.
Leuk ritjequote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee.
Ik ga iig ritje doen, even langs Offenga wat terugbrengen whehe.
lachen hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:24 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik vermaak me altijd goed.... (doorskippen naar 1:00 minuut)
maar als je voorkant gaat glijden is het minder leuk
die jongen die je hoort praten is vaak mc op hiphop feestjesquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:43 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
lachen hoormaar wat the f zeggen jullie toch allemaal
en trouwens, nee niet vergeten te pompen, ik weet ook niet waar het aan ligt, maar het is in orde nu
Dan komt het sowieso goedquote:Op maandag 1 februari 2010 20:57 schreef Catch22- het volgende:
hele goede keuze. Veel beter kan je niet rijden (tenzij je veel geld gaat uitgeven).
Mijn e30 ligt in coma. Hij is niet meer wakker te krijgen.
Startmotor is kapot. Heb via E30fansite.nl wel een sleutelaar (de Goeroe) gevonden die zaterdag de startmotor + dynamo + d-riem gaat vervangen
quote:Op maandag 1 februari 2010 17:04 schreef piekartz87 het volgende:
@Maharbal
donderdag nieuwe riem erop zetten, het gaat gebeuren
bedankt voor het adresje
Uit welk jaar?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:55 schreef eevebe het volgende:ik heb zaterdag een handgeschakelde bmw e39 528i gekocht
![]()
wat een heerlijke bak!
daar ben ik ook wel zeker van. Kunnen we ook een keer meeten, ben vaak zat in Groningen en Leeuwarden is dan niet zo ver.quote:
Zes-in-lijntjes kunnen wel wat lopen.quote:
goeie foto's maak ik wel een keer als hij gewassen is, nu zit ie vol met zoutquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:06 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Zes-in-lijntjes kunnen wel wat lopen.
Issie verder in goede staat?
Pic's?
Moet even kijken of ik zaterdag wel thuis ben (als je mij bedoelt danquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
daar ben ik ook wel zeker van. Kunnen we ook een keer meeten, ben vaak zat in Groningen en Leeuwarden is dan niet zo ver.
Ook daar wil ik dan wel foto's van zien.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:28 schreef eevebe het volgende:
grijs leer met stoelverwarming
en hij heeft antraciet sierstrips ipv de notenhout strips
Ziet er wel chique uit!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:24 schreef eevebe het volgende:
ik had na aankoop snel ff wat foto's gemaakt.
ik laat nu alleen het interieur zien, rest komt wel als hij een keer gewassen is![]()
[ afbeelding ]
een keerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:34 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Moet even kijken of ik zaterdag wel thuis ben (als je mij bedoelt dan).
Anders moet je 's op e30forum.nl/forum kijken, daar hebben ze voor april een meet georganiseerd en e30fansite.nl/Forum zijn er vast ook wel wat! Ik kom sowieso in april even langs.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ziet er wel chique uit!!Gefeliciteerd.
thanx!quote:
Moet je ook beslist niet doen!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:48 schreef eevebe het volgende:
[..]
[..]
thanx!
ik schaam me er ook absoluut niet voor![]()
Zelfde stuur als ik hebquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:24 schreef eevebe het volgende:
ik had na aankoop snel ff wat foto's gemaakt.
ik laat nu alleen het interieur zien, rest komt wel als hij een keer gewassen is![]()
[ afbeelding ]
nee is originele buisiness radio-cd speler...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zelfde stuur als ik heb
Maar je console en tunnel zien er wat anders uit dan bij mij
Heb je nou een andere radio als origineel?
hmmm...als je je best doet kun je dat wel zo zien...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:44 schreef daNpy het volgende:
Lol had het niet eens gezien. Er zitten zelfs enorm veel gelijkenissen in de auto, pas als je op gaat letten zie je verschillen.
- je speakers in de deuren heb ik niet, maar een duurdere versie wel
- je luchtroosters in de deuren zijn anders
- je console achter de alarmlicht-schakelaar is iets anders
De rest is allemaal zowat gelijk
als ik het goed heb is dat een blackline edition, klopt dat?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:24 schreef eevebe het volgende:
ik had na aankoop snel ff wat foto's gemaakt.
ik laat nu alleen het interieur zien, rest komt wel als hij een keer gewassen is![]()
[ afbeelding ]
al sla je me dood....quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:27 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
als ik het goed heb is dat een blackline edition, klopt dat?
idd, je hebt gelijk! Een collega van me had, ik meen in 98, een zwarte 540i met dat "Shadowline", was wel opvallend. Het maakte de auto visueel wat kleiner, voor mijn gevoel.quote:
dat is nog eens een vette bakquote:Op maandag 1 februari 2010 20:55 schreef eevebe het volgende:ik heb zaterdag een handgeschakelde bmw e39 528i gekocht
![]()
wat een heerlijke bak!
Ik weet het niet zeker. Ik weet wel dat de 540i een chromen grill in de nieren had, bij de andere e38's die ik die ik had was dat allemaal zwart (ook de chrome line). Dat was ook ongeveer het enige waar je kon zien dat het een 540i was (en de dubbele knalpot, maar dat had een 535i ook, dacht ik)quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:14 schreef YoshiBignose het volgende:
Volgens mij zat zwarte nieren niet standaard in de shadowline of wel?
Als ik een foto maak uit dezelfde invalshoek zie je het wellicht wat beter.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:26 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
hmmm...als je je best doet kun je dat wel zo zien...
Niet bij de oudere auto's.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:14 schreef YoshiBignose het volgende:
Volgens mij zat zwarte nieren niet standaard in de shadowline of wel?
+1!quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:30 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik ben sowieso van de klassieke smaak. Ik wil ook liefst een zwarte auto met lichtleder interieur met houten afwerking.
En dan natuurlijk chromen lijsten.
mmmm....weinig opwindend hoor, die F10...quote:Nu nog het geld voor een F10
Ik snap het sowieso niet echt.. Die lui kopen een auto waar jarenlange ervaring door een heel team van top-designers in zit en dan kopen ze standaard plastic rommel bij de Halfords om de auto "mooier" te maken...quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:00 schreef piekartz87 het volgende:
vind bmw zo origineel mogelijk het mooist. er zijn zoveel mensen die een bmw zo erg kunnen verknallen.
je hoeft maar even rond te kijken op marktplaats
+1! Ik zou hooguit op onze 5 nog LM velgen willen, verder is 'ie af!quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:00 schreef piekartz87 het volgende:
vind bmw zo origineel mogelijk het mooist. er zijn zoveel mensen die een bmw zo erg kunnen verknallen.
je hoeft maar even rond te kijken op marktplaats
maar dat is tenminste nog mooi en van bmwquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:12 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
+1! Ik zou hooguit op onze 5 nog LM velgen willen, verder is 'ie af!
[ afbeelding ]
Vorige eigenaar dacht dat 'ie dan mooier zou worden...wat een vergissing...quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:41 schreef piekartz87 het volgende:
http://link.marktplaats.nl/313540524
space invadersquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:41 schreef piekartz87 het volgende:
http://link.marktplaats.nl/313540524
omgwtf
Waarom?quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:41 schreef piekartz87 het volgende:
http://link.marktplaats.nl/313540524
omgwtf
Er staat niet eens in de advertentie dat de auto wat schoonheidsfoutjes heeft.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:45 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Vorige eigenaar dacht dat 'ie dan mooier zou worden...wat een vergissing...
quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er staat niet eens in de advertentie dat de auto wat schoonheidsfoutjes heeft.
Jup dat heb ik ook, alhoewel ik zwarte nieren op sommige BMWs wel wat vind hebben (sportiever, stoerder).quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:45 schreef eevebe het volgende:
het enige chroom wat mijn auto heeft is de omlijsting van de nieren. de rest van de strips en handgrepen enzo zijn allemaal gewoon zwart
ik vind het er iig mooi uitzien![]()
de auto is trouwens duitse import, dus ik weet niet of onze oosterburen misschien nog meer uitvoeringen hadden...
dat kan er opzich nog wel mooi uitzien, het is alleen een beetje doen alsof...quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:32 schreef daNpy het volgende:
[..]
Jup dat heb ik ook, alhoewel ik zwarte nieren op sommige BMWs wel wat vind hebben (sportiever, stoerder).
Moet wel bij de rest van de auto passen (dus geen 316 die er als een M3 uit probeert te zien)
Er staan volgens mij wat interieuren op verschillende fora. Waar ben je naar op zoek? Sport of gewoon?quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:21 schreef dnzl het volgende:
Ik twijfel zelf over de aanschaf van chromeline (heb nu shadowline) en een matzwart achterlipje voor de E30. We zullen zien... Eerst wat kleine dingen zoals emblemen rondom en een ander interieur (bestuurdersstoel doorgezakt)
Eigenlijk alleen twee voorstoelen in het grijs/zwart diagonaal gestreepte design. Lijkt me wat makkelijker om in te passen dan een gehele set.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Er staan volgens mij wat interieuren op verschillende fora. Waar ben je naar op zoek? Sport of gewoon?
En wat voor achterlipje bedoel je voor de E30? Bedoel je de M-tech 1 kofferbak bumper?
De voorstoelen zitten per stuk vast met 4 bouten, de achterbank is een kwestie van 30 seconden werk per deel (leuning en zitgedeelte), dus daar hoef je het niet om te doen. De deurpanelen heb je ook allemaal binnen 5 á 10 min wel los!quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:14 schreef dnzl het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen twee voorstoelen in het grijs/zwart diagonaal gestreepte design. Lijkt me wat makkelijker om in te passen dan een gehele set.
Ik bedoel dit lipje:
[ afbeelding ]
Ik dit spoilertje wel vaker op een E30 maar dan mat en niet hoogglans zoals deze...
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:09 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb echt weinig behoefte aan iets anders. Kan me in deze klasse maar weinig voorstellen dat beter rijdt. Helemaal met een mooie 6 cilinder.
Jammer dat hij stilstaat, nog 3 dagen en dan kan ik weer.
ja die zal door zn gewicht denk ik wel wat stabieler op de weg gelegen hebben.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:14 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb een E34 gehad, die rijden wel beter, maar voor mijn km's is dat de meerwaarde niet waard
Zou zelf nog geen Azev A's onder de E30 gooien al kreeg ik geld toe. Die velg zie je te vaak onder een onderknuppel BMW/GTI. Dan liever een originele BMW velg zoals die van SingleCoilquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:13 schreef Maharbal het volgende:
[..]
.
Ik zal met twee weekjes eens een nieuwe accu er in gooien. Ben ondertussen ook aan het kijken voor nieuwe velgen, maar ik twijfel tussen 16" of 17" Azev A's. Het is de bedoeling dat ik eind februari/begin maart die dingen aanschaf.
Ik heb meteen weer zin om te rijden.
Een 316 donkergrijs o.i.d met een jonge gast erin ?quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:23 schreef piekartz87 het volgende:
kzag net nog in Leeuwarden (cammingaburen) een E30 en we zwaaiden nog naar elkaar.
half uurtje geleden,
was dat toevallig iemand van hier?
kleur weet ikzo snel niet meer (het is donker buiten) maar zou zeker kunnen, en ja jonge gast.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Een 316 donkergrijs o.i.d met een jonge gast erin ?
Die reed een heel stuk achter me vanaf Westeinde. Ik liet hem bij de stoplichten camminghaburen naast me staan vandaar dat ik het zag. Hij ging de eerste afslag camminghaburen in, ik 1 verder bij de Friese Poort.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:28 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
kleur weet ikzo snel niet meer (het is donker buiten) maar zou zeker kunnen, en ja jonge gast.
Gelukkig voor mij trek ik mij niet al te veel aan van de stereotypes die mensen aan bepaalde auto's en toebehoren toedichtenquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:22 schreef dnzl het volgende:
[..]
Zou zelf nog geen Azev A's onder de E30 gooien al kreeg ik geld toe. Die velg zie je te vaak onder een onderknuppel BMW/GTI. Dan liever een originele BMW velg zoals die van SingleCoil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |