hmmm...als je je best doet kun je dat wel zo zien...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:44 schreef daNpy het volgende:
Lol had het niet eens gezien. Er zitten zelfs enorm veel gelijkenissen in de auto, pas als je op gaat letten zie je verschillen.
- je speakers in de deuren heb ik niet, maar een duurdere versie wel
- je luchtroosters in de deuren zijn anders
- je console achter de alarmlicht-schakelaar is iets anders
De rest is allemaal zowat gelijk
als ik het goed heb is dat een blackline edition, klopt dat?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:24 schreef eevebe het volgende:
ik had na aankoop snel ff wat foto's gemaakt.
ik laat nu alleen het interieur zien, rest komt wel als hij een keer gewassen is![]()
[ afbeelding ]
al sla je me dood....quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:27 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
als ik het goed heb is dat een blackline edition, klopt dat?
idd, je hebt gelijk! Een collega van me had, ik meen in 98, een zwarte 540i met dat "Shadowline", was wel opvallend. Het maakte de auto visueel wat kleiner, voor mijn gevoel.quote:
dat is nog eens een vette bakquote:Op maandag 1 februari 2010 20:55 schreef eevebe het volgende:ik heb zaterdag een handgeschakelde bmw e39 528i gekocht
![]()
wat een heerlijke bak!
Ik weet het niet zeker. Ik weet wel dat de 540i een chromen grill in de nieren had, bij de andere e38's die ik die ik had was dat allemaal zwart (ook de chrome line). Dat was ook ongeveer het enige waar je kon zien dat het een 540i was (en de dubbele knalpot, maar dat had een 535i ook, dacht ik)quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:14 schreef YoshiBignose het volgende:
Volgens mij zat zwarte nieren niet standaard in de shadowline of wel?
Als ik een foto maak uit dezelfde invalshoek zie je het wellicht wat beter.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:26 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
hmmm...als je je best doet kun je dat wel zo zien...
Niet bij de oudere auto's.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:14 schreef YoshiBignose het volgende:
Volgens mij zat zwarte nieren niet standaard in de shadowline of wel?
+1!quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:30 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik ben sowieso van de klassieke smaak. Ik wil ook liefst een zwarte auto met lichtleder interieur met houten afwerking.
En dan natuurlijk chromen lijsten.
mmmm....weinig opwindend hoor, die F10...quote:Nu nog het geld voor een F10
Ik snap het sowieso niet echt.. Die lui kopen een auto waar jarenlange ervaring door een heel team van top-designers in zit en dan kopen ze standaard plastic rommel bij de Halfords om de auto "mooier" te maken...quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:00 schreef piekartz87 het volgende:
vind bmw zo origineel mogelijk het mooist. er zijn zoveel mensen die een bmw zo erg kunnen verknallen.
je hoeft maar even rond te kijken op marktplaats
+1! Ik zou hooguit op onze 5 nog LM velgen willen, verder is 'ie af!quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:00 schreef piekartz87 het volgende:
vind bmw zo origineel mogelijk het mooist. er zijn zoveel mensen die een bmw zo erg kunnen verknallen.
je hoeft maar even rond te kijken op marktplaats
maar dat is tenminste nog mooi en van bmwquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:12 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
+1! Ik zou hooguit op onze 5 nog LM velgen willen, verder is 'ie af!
[ afbeelding ]
Vorige eigenaar dacht dat 'ie dan mooier zou worden...wat een vergissing...quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:41 schreef piekartz87 het volgende:
http://link.marktplaats.nl/313540524
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |