ja ik vermaak me altijd goed.... (doorskippen naar 1:00 minuut)quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:40 schreef piekartz87 het volgende:
en oja, glijden met de e30 in de winter is toch leuk man
dan was je waarschijnlijk vergeten om even te pompenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:39 schreef piekartz87 het volgende:
bedankt voor alle reacties over de remmen, hij remt al een stuk beter, ik heb het geheel nog een keer goed schoongemaakt met remmenreiniger ook. er zat geen folie op de nieuwe blokken, ook ging de cilinder niet bijzonder makkelijk naar binnen maar ook niet onmogelijk.
Zo sjonnie als maar kan natuurlijkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:24 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik vermaak me altijd goed.... (doorskippen naar 1:00 minuut)
maar als je voorkant gaat glijden is het minder leuk
Mega-sjonnie! Maar wel netjes in balans.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:24 schreef rival het volgende:
[..]
Nice, daar is de E30 ook voor gemaakt hequote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:24 schreef rival het volgende:
[..]
Ja erg he!quote:
Tis 1 van de weinige auto's die uit zichzelf al redelijk overstuur heeft als ik me niet vergisquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:04 schreef Maharbal het volgende:
De E30 is een circuit-auto pur sang, niet een driftauto. Dat ie beide kan betekent niet dat ie daar "voor gemaakt is".
Ja, die dingen kunnen wel uitermate goed driften uiteraard. Check die nr. drifter van Europa (Remmo ofzo), doet 't in een E30 M3 dacht ik.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:05 schreef rival het volgende:
[..]
Tis 1 van de weinige auto's die uit zichzelf al redelijk overstuur heeft als ik me niet vergis
Met 1 handje ookquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:58 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Nice, daar is de E30 ook voor gemaakt he
Maar dit:
die heeft toch een E36 touring?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:09 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja, die dingen kunnen wel uitermate goed driften uiteraard. Check die nr. drifter van Europa (Remmo ofzo), doet 't in een E30 M3 dacht ik.
Maar in de vroegere jaren (en nu nog steeds) werd ie volgens mij veel voor circuit gebruikt. Ook wel logisch, aangezien 't driften toen helemaal niet in was.
Ik heb zin om weer een rondje te gaan doen.
doen we ookquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:09 schreef Maharbal het volgende:
Maar in de vroegere jaren (en nu nog steeds) werd ie volgens mij veel voor circuit gebruikt. Ook wel logisch, aangezien 't driften toen helemaal niet in was.
Leuk ritjequote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee.
Ik ga iig ritje doen, even langs Offenga wat terugbrengen whehe.
lachen hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:24 schreef rival het volgende:
[..]
die jongen die je hoort praten is vaak mc op hiphop feestjesquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:43 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
lachen hoormaar wat the f zeggen jullie toch allemaal
en trouwens, nee niet vergeten te pompen, ik weet ook niet waar het aan ligt, maar het is in orde nu
Dan komt het sowieso goedquote:Op maandag 1 februari 2010 20:57 schreef Catch22- het volgende:
hele goede keuze. Veel beter kan je niet rijden (tenzij je veel geld gaat uitgeven).
Mijn e30 ligt in coma. Hij is niet meer wakker te krijgen.
Startmotor is kapot. Heb via E30fansite.nl wel een sleutelaar (de Goeroe) gevonden die zaterdag de startmotor + dynamo + d-riem gaat vervangen
quote:Op maandag 1 februari 2010 17:04 schreef piekartz87 het volgende:
@Maharbal
donderdag nieuwe riem erop zetten, het gaat gebeuren
bedankt voor het adresje
Uit welk jaar?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:55 schreef eevebe het volgende:ik heb zaterdag een handgeschakelde bmw e39 528i gekocht
![]()
wat een heerlijke bak!
daar ben ik ook wel zeker van. Kunnen we ook een keer meeten, ben vaak zat in Groningen en Leeuwarden is dan niet zo ver.quote:
Zes-in-lijntjes kunnen wel wat lopen.quote:
goeie foto's maak ik wel een keer als hij gewassen is, nu zit ie vol met zoutquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:06 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Zes-in-lijntjes kunnen wel wat lopen.
Issie verder in goede staat?
Pic's?
Moet even kijken of ik zaterdag wel thuis ben (als je mij bedoelt danquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
daar ben ik ook wel zeker van. Kunnen we ook een keer meeten, ben vaak zat in Groningen en Leeuwarden is dan niet zo ver.
Ook daar wil ik dan wel foto's van zien.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:28 schreef eevebe het volgende:
grijs leer met stoelverwarming
en hij heeft antraciet sierstrips ipv de notenhout strips
Ziet er wel chique uit!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:24 schreef eevebe het volgende:
ik had na aankoop snel ff wat foto's gemaakt.
ik laat nu alleen het interieur zien, rest komt wel als hij een keer gewassen is![]()
[ afbeelding ]
een keerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:34 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Moet even kijken of ik zaterdag wel thuis ben (als je mij bedoelt dan).
Anders moet je 's op e30forum.nl/forum kijken, daar hebben ze voor april een meet georganiseerd en e30fansite.nl/Forum zijn er vast ook wel wat! Ik kom sowieso in april even langs.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ziet er wel chique uit!!Gefeliciteerd.
thanx!quote:
Moet je ook beslist niet doen!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:48 schreef eevebe het volgende:
[..]
[..]
thanx!
ik schaam me er ook absoluut niet voor![]()
Zelfde stuur als ik hebquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:24 schreef eevebe het volgende:
ik laat nu alleen het interieur zien, rest komt wel als hij een keer gewassen is![]()
[ afbeelding ]
nee is originele buisiness radio-cd speler...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zelfde stuur als ik heb
Maar je console en tunnel zien er wat anders uit dan bij mij
Heb je nou een andere radio als origineel?
hmmm...als je je best doet kun je dat wel zo zien...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:44 schreef daNpy het volgende:
Lol had het niet eens gezien. Er zitten zelfs enorm veel gelijkenissen in de auto, pas als je op gaat letten zie je verschillen.
- je speakers in de deuren heb ik niet, maar een duurdere versie wel
- je luchtroosters in de deuren zijn anders
- je console achter de alarmlicht-schakelaar is iets anders
De rest is allemaal zowat gelijk
als ik het goed heb is dat een blackline edition, klopt dat?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:24 schreef eevebe het volgende:
[ afbeelding ]
al sla je me dood....quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:27 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
als ik het goed heb is dat een blackline edition, klopt dat?
idd, je hebt gelijk! Een collega van me had, ik meen in 98, een zwarte 540i met dat "Shadowline", was wel opvallend. Het maakte de auto visueel wat kleiner, voor mijn gevoel.quote:
dat is nog eens een vette bakquote:Op maandag 1 februari 2010 20:55 schreef eevebe het volgende:ik heb zaterdag een handgeschakelde bmw e39 528i gekocht
![]()
wat een heerlijke bak!
Ik weet het niet zeker. Ik weet wel dat de 540i een chromen grill in de nieren had, bij de andere e38's die ik die ik had was dat allemaal zwart (ook de chrome line). Dat was ook ongeveer het enige waar je kon zien dat het een 540i was (en de dubbele knalpot, maar dat had een 535i ook, dacht ik)quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:14 schreef YoshiBignose het volgende:
Volgens mij zat zwarte nieren niet standaard in de shadowline of wel?
Als ik een foto maak uit dezelfde invalshoek zie je het wellicht wat beter.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:26 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
hmmm...als je je best doet kun je dat wel zo zien...
Niet bij de oudere auto's.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:14 schreef YoshiBignose het volgende:
Volgens mij zat zwarte nieren niet standaard in de shadowline of wel?
+1!quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:30 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik ben sowieso van de klassieke smaak. Ik wil ook liefst een zwarte auto met lichtleder interieur met houten afwerking.
En dan natuurlijk chromen lijsten.
mmmm....weinig opwindend hoor, die F10...quote:Nu nog het geld voor een F10
Ik snap het sowieso niet echt.. Die lui kopen een auto waar jarenlange ervaring door een heel team van top-designers in zit en dan kopen ze standaard plastic rommel bij de Halfords om de auto "mooier" te maken...quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:00 schreef piekartz87 het volgende:
vind bmw zo origineel mogelijk het mooist. er zijn zoveel mensen die een bmw zo erg kunnen verknallen.
je hoeft maar even rond te kijken op marktplaats
+1! Ik zou hooguit op onze 5 nog LM velgen willen, verder is 'ie af!quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:00 schreef piekartz87 het volgende:
vind bmw zo origineel mogelijk het mooist. er zijn zoveel mensen die een bmw zo erg kunnen verknallen.
je hoeft maar even rond te kijken op marktplaats
maar dat is tenminste nog mooi en van bmwquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:12 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
+1! Ik zou hooguit op onze 5 nog LM velgen willen, verder is 'ie af!
[ afbeelding ]
Vorige eigenaar dacht dat 'ie dan mooier zou worden...wat een vergissing...quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:41 schreef piekartz87 het volgende:
http://link.marktplaats.nl/313540524
space invadersquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:41 schreef piekartz87 het volgende:
omgwtf
Waarom?quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:41 schreef piekartz87 het volgende:
omgwtf
Er staat niet eens in de advertentie dat de auto wat schoonheidsfoutjes heeft.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:45 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Vorige eigenaar dacht dat 'ie dan mooier zou worden...wat een vergissing...
quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er staat niet eens in de advertentie dat de auto wat schoonheidsfoutjes heeft.
Jup dat heb ik ook, alhoewel ik zwarte nieren op sommige BMWs wel wat vind hebben (sportiever, stoerder).quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:45 schreef eevebe het volgende:
het enige chroom wat mijn auto heeft is de omlijsting van de nieren. de rest van de strips en handgrepen enzo zijn allemaal gewoon zwart
ik vind het er iig mooi uitzien![]()
de auto is trouwens duitse import, dus ik weet niet of onze oosterburen misschien nog meer uitvoeringen hadden...
dat kan er opzich nog wel mooi uitzien, het is alleen een beetje doen alsof...quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:32 schreef daNpy het volgende:
[..]
Jup dat heb ik ook, alhoewel ik zwarte nieren op sommige BMWs wel wat vind hebben (sportiever, stoerder).
Moet wel bij de rest van de auto passen (dus geen 316 die er als een M3 uit probeert te zien)
Er staan volgens mij wat interieuren op verschillende fora. Waar ben je naar op zoek? Sport of gewoon?quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:21 schreef dnzl het volgende:
Ik twijfel zelf over de aanschaf van chromeline (heb nu shadowline) en een matzwart achterlipje voor de E30. We zullen zien... Eerst wat kleine dingen zoals emblemen rondom en een ander interieur (bestuurdersstoel doorgezakt)
Eigenlijk alleen twee voorstoelen in het grijs/zwart diagonaal gestreepte design. Lijkt me wat makkelijker om in te passen dan een gehele set.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Er staan volgens mij wat interieuren op verschillende fora. Waar ben je naar op zoek? Sport of gewoon?
En wat voor achterlipje bedoel je voor de E30? Bedoel je de M-tech 1 kofferbak bumper?
De voorstoelen zitten per stuk vast met 4 bouten, de achterbank is een kwestie van 30 seconden werk per deel (leuning en zitgedeelte), dus daar hoef je het niet om te doen. De deurpanelen heb je ook allemaal binnen 5 á 10 min wel los!quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:14 schreef dnzl het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen twee voorstoelen in het grijs/zwart diagonaal gestreepte design. Lijkt me wat makkelijker om in te passen dan een gehele set.
Ik bedoel dit lipje:
[ afbeelding ]
Ik dit spoilertje wel vaker op een E30 maar dan mat en niet hoogglans zoals deze...
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:09 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb echt weinig behoefte aan iets anders. Kan me in deze klasse maar weinig voorstellen dat beter rijdt. Helemaal met een mooie 6 cilinder.
Jammer dat hij stilstaat, nog 3 dagen en dan kan ik weer.
ja die zal door zn gewicht denk ik wel wat stabieler op de weg gelegen hebben.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:14 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb een E34 gehad, die rijden wel beter, maar voor mijn km's is dat de meerwaarde niet waard
Zou zelf nog geen Azev A's onder de E30 gooien al kreeg ik geld toe. Die velg zie je te vaak onder een onderknuppel BMW/GTI. Dan liever een originele BMW velg zoals die van SingleCoilquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:13 schreef Maharbal het volgende:
[..]
.
Ik zal met twee weekjes eens een nieuwe accu er in gooien. Ben ondertussen ook aan het kijken voor nieuwe velgen, maar ik twijfel tussen 16" of 17" Azev A's. Het is de bedoeling dat ik eind februari/begin maart die dingen aanschaf.
Ik heb meteen weer zin om te rijden.
Een 316 donkergrijs o.i.d met een jonge gast erin ?quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:23 schreef piekartz87 het volgende:
kzag net nog in Leeuwarden (cammingaburen) een E30 en we zwaaiden nog naar elkaar.
half uurtje geleden,
was dat toevallig iemand van hier?
kleur weet ikzo snel niet meer (het is donker buiten) maar zou zeker kunnen, en ja jonge gast.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Een 316 donkergrijs o.i.d met een jonge gast erin ?
Die reed een heel stuk achter me vanaf Westeinde. Ik liet hem bij de stoplichten camminghaburen naast me staan vandaar dat ik het zag. Hij ging de eerste afslag camminghaburen in, ik 1 verder bij de Friese Poort.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:28 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
kleur weet ikzo snel niet meer (het is donker buiten) maar zou zeker kunnen, en ja jonge gast.
Gelukkig voor mij trek ik mij niet al te veel aan van de stereotypes die mensen aan bepaalde auto's en toebehoren toedichtenquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:22 schreef dnzl het volgende:
[..]
Zou zelf nog geen Azev A's onder de E30 gooien al kreeg ik geld toe. Die velg zie je te vaak onder een onderknuppel BMW/GTI. Dan liever een originele BMW velg zoals die van SingleCoil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |