die jongen die je hoort praten is vaak mc op hiphop feestjesquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:43 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
lachen hoormaar wat the f zeggen jullie toch allemaal
en trouwens, nee niet vergeten te pompen, ik weet ook niet waar het aan ligt, maar het is in orde nu
Dan komt het sowieso goedquote:Op maandag 1 februari 2010 20:57 schreef Catch22- het volgende:
hele goede keuze. Veel beter kan je niet rijden (tenzij je veel geld gaat uitgeven).
Mijn e30 ligt in coma. Hij is niet meer wakker te krijgen.
Startmotor is kapot. Heb via E30fansite.nl wel een sleutelaar (de Goeroe) gevonden die zaterdag de startmotor + dynamo + d-riem gaat vervangen
quote:Op maandag 1 februari 2010 17:04 schreef piekartz87 het volgende:
@Maharbal
donderdag nieuwe riem erop zetten, het gaat gebeuren
bedankt voor het adresje
Uit welk jaar?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:55 schreef eevebe het volgende:ik heb zaterdag een handgeschakelde bmw e39 528i gekocht
![]()
wat een heerlijke bak!
daar ben ik ook wel zeker van. Kunnen we ook een keer meeten, ben vaak zat in Groningen en Leeuwarden is dan niet zo ver.quote:
Zes-in-lijntjes kunnen wel wat lopen.quote:
goeie foto's maak ik wel een keer als hij gewassen is, nu zit ie vol met zoutquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:06 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Zes-in-lijntjes kunnen wel wat lopen.
Issie verder in goede staat?
Pic's?
Moet even kijken of ik zaterdag wel thuis ben (als je mij bedoelt danquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
daar ben ik ook wel zeker van. Kunnen we ook een keer meeten, ben vaak zat in Groningen en Leeuwarden is dan niet zo ver.
Ook daar wil ik dan wel foto's van zien.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:28 schreef eevebe het volgende:
grijs leer met stoelverwarming
en hij heeft antraciet sierstrips ipv de notenhout strips
Ziet er wel chique uit!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:24 schreef eevebe het volgende:
ik had na aankoop snel ff wat foto's gemaakt.
ik laat nu alleen het interieur zien, rest komt wel als hij een keer gewassen is![]()
[ afbeelding ]
een keerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:34 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Moet even kijken of ik zaterdag wel thuis ben (als je mij bedoelt dan).
Anders moet je 's op e30forum.nl/forum kijken, daar hebben ze voor april een meet georganiseerd en e30fansite.nl/Forum zijn er vast ook wel wat! Ik kom sowieso in april even langs.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ziet er wel chique uit!!Gefeliciteerd.
thanx!quote:
Moet je ook beslist niet doen!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:48 schreef eevebe het volgende:
[..]
[..]
thanx!
ik schaam me er ook absoluut niet voor![]()
Zelfde stuur als ik hebquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:24 schreef eevebe het volgende:
ik had na aankoop snel ff wat foto's gemaakt.
ik laat nu alleen het interieur zien, rest komt wel als hij een keer gewassen is![]()
[ afbeelding ]
nee is originele buisiness radio-cd speler...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zelfde stuur als ik heb
Maar je console en tunnel zien er wat anders uit dan bij mij
Heb je nou een andere radio als origineel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |