Pin me er niet op vast, maar volgens mij bedoelt hij research.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:59 schreef BasjeB5 het volgende:
Helaas heeft Unibet een beetje resource gedaan
Vancouver 2010 - Snowboard: Halfpipe Men
KNIP
Hij zuigt het in zijn hoofd.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Onzin, ik doe MBO en ik ben op veel punten rechts. En ik ken zowat elk verkiezingsprogramma uit mijn duim.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:49 schreef golfer het volgende:
Ik ben er helemaal niet rauwig om dat hier in deze regio geen carnaval gevierd wordt. Lijkt mij ook helemaal niets om verplicht een paar dagen lang als een malloot verkleed jezelf al hossend een slag in de rondte te zuipen.
Argh!quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:22 schreef klusfoobje het volgende:
De gemeente Limburg heeft die niet meer bedoel je ?
Ben je al in het gemeente lijk historisch archgief wezen kijken ?
Nou ja, als het maar beweegt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:52 schreef Regal het volgende:
[..]
Ok, ik weet genoeg. Jij ontkent het probleem. Dat laatste zinnetje is natuurlijk een leugen, en dat weet je zelf ook dondersgoed. Ik ben wel klaar met jou eigenlijk! Dit is schoppen aan een dood paard natuurlijk.
En ja, je zegt niet dat dat aan de autochtoon ligt, dat allochtonen veel in de onderlaag van de samenleving zitten, maar ik had wel weer zo'n vermoeden. Hoor dit wel vaker namelijk.
Het is een iets te letterlijke vertaling van een Engels spreekwoord.quote:
De Nederlandse uitdrukking is trekken aan een dood paard.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:11 schreef Tokus het volgende:
[..]
Het is een iets te letterlijke vertaling van een Engels spreekwoord.
quote:we leven kwablijkelijk nog steeds in 1996
quote:Zangeres met HIV besmette man
quote:Op zondag 14 februari 2010 11:09 schreef zoalshetis het volgende:
jij denkt serieus dat het zo in de vork steekt? hoe durf je!
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:29 schreef candygirl het volgende:
Waar laat je hem zetten ,ik heb er pas een laten zetten op mijn decolothe
zo mooi..................
quote:Op maandag 15 februari 2010 17:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je ziet in Nederland toch ook vaak genoeg bekliederde treintoestellen.
Treinstellen? In plaats van treintoestellen?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:30 schreef OeJ het volgende:
Verlicht ons, DaMart, wat is er fout aan 'treintoestellen'...
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:38 schreef deenigeechteTS het volgende:
Praten jullie wel eens met jullie familie over seks? en in hoeverre mate met je vrienden?
Google maar eens, zelfs de NS heeft het soms over toestellen.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:47 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Treinstellen? In plaats van treintoestellen?
Niet gegoogled, maar toch: dat moeten dan wel haast stellen zijn die als toetje toegevoegd worden aan normale stellen. Een soort bijwagens, dus.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:50 schreef OeJ het volgende:
[..]
Google maar eens, zelfs de NS heeft het soms over toestellen.
Alléén als ze als eindbestemming Cybertron hebben, Kees22.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:37 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Niet gegoogled, maar toch: dat moeten dan wel haast stellen zijn die als toetje toegevoegd worden aan normale stellen. Een soort bijwagens, dus.
Daar wil ik niet dood gevonden worden!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:00 schreef OeJ het volgende:
[..]
Alléén als ze als eindbestemming Cybertron hebben, Kees22.
Dan zou ik adviseren de reis niet te beginnen in het Belgische Halle.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:12 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Daar wil ik niet dood gevonden worden!
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:30 schreef OeJ het volgende:
Verlicht ons, DaMart, wat is er fout aan 'treintoestellen'...
Wat Pandora zegt dus. Het zijn treinstellen, geen treintoestellenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:47 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Treinstellen? In plaats van treintoestellen?
net te a d ho or!quote:Download Gratis PC Scan
Herstel Regsitry Errors Snel! Ver beter uw gehele PC prestatie.
www.pctools.com
Geen taalfout, maar bij curling komt er toch echt geen schaats op de baan voorquote:
Die kende ik anders.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:28 schreef appelflapj het volgende:
Het klinkt misschien wat kort door de bocht en ik wil ook niet bagetaliseren, maar zo gaat het bij velen in mijn omgeving wel. Ik vind het wel mooi dat sommigen echt voor het avontuur gaan en zichzelf onderhouden, voor een stage of met een specifiek doel (bijvoorbeeld ontwikkelingswerk) naar een bepaald land gaan.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Precies!
Alle kerkhoven per direct ontruimen!
Auswitch monument, weg ermee!
4 mei, afschaffen!
![]()
Wat voor last ondervind je er precies van?
Vernederlandst Engelsquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 10:25 schreef VinceSoft het volgende:
OT: Of het nou dichterbij Argentinie ligt of niet doet er natuurlijk niet toe. Vraag dan Denemarken of ze Groenland even afstaan aan Canada. Of de VS even Alaska afstaan aan Canada. En ik denk dat er nog wel meerdere kolonieen zijn her en der die dichter bij de buurman liggen.... De falkland bevolking is engels, ze vliegen de union jack daar dus Argentinie heeft er niks te zoeken.
Ik dacht op het eerste gezicht dat het om een plat gebouw ging.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:51 schreef Cluijt het volgende:
een stripboek die ik vroeger had, op het internet...
Het ging altijd over een flat gebouw, waarbij je alle appartementen zag, en overal gebeurde er wel iets grappigs
Herkend iemand dit??
Help me search it!
Doe mij dat handmatig foliëren maar. Spannendquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:40 schreef VaderVanJezus het volgende:
Als of die mensen achter zo'n schermpje zitten te geilen op bodyscan plaatjes of je gaan uitlachten om je kleine piemel of je dikke reet![]()
Wat heb je nou liever, even door een scan of handmatig gefolieerd worden.
Ik moest twee keer met mijn ogen knipperen. Verwerfd.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:05 schreef Yorrit het volgende:
[..]
als in iets dat verwerfd/bereikt kan worden?
Ach mijn opa heeft in zijn leven regelmatig dingen "ge-orven"...quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:40 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik moest twee keer met mijn ogen knipperen. Verwerfd.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:49 schreef halo1 het volgende:
Ja ..klopt.. en ook op entertainment-gebied : Big Brother, Douwe Kroutzen, Joop v.d. Ende etc.
hehe. Ook in die categorie:quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Gerrit Salm, Wouter Bas, Camiel Eurlings, Rita Verdonk en noem maar het op, het waren altijd de ministers die op de voorgrond verschenen als er krachtige besluiten moesten worden genomen.
Meer is minder.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:03 schreef mistertijn het volgende:
...
Ik ben echt een lake als het gaat om website maken, daarom zoek ik een makkelijk programma, maar wel uitgebreid.
...
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:04 schreef Cristal het volgende:
Ik vind het onweis raar dat Jack nu in ene bij de politie werkt. Heel erg vreemd is ook dat ie dan zich gelijk al als een politie agent gedraagt. Niet echt realistisch van de script-schrijver!
Zijn broer blijkt ook een lekkertje te zijnquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:34 schreef Tazz het volgende:
Even een vraag verder, mijn vrouw krijg vandaag te horen dat ze redelijk wat eiwit in de urine heeft en ook haar bloeddruk schommelt van hoog naar laag, wat het risico op een (mogelijk) zwagersschapsvergiftiging zou duiden.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Kan iemand niet even de kloonscanner aanzwendelen?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:37 schreef ElizabethR het volgende:
Een aanstaande papa spreekt ....
[..]
Zijn broer blijkt ook een lekkertje te zijn
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik dacht op het eerste gezicht dat het om een plat gebouw ging.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:54 schreef wise het volgende:
[..]
nee, mijn porto moeten ze gewoon terug geven met inhoud. Beetje mijn geld meenemen
Anders som denk ik daar anders over. Maar goed, mensen verschillen.
Moet je maar niks vragenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 04:58 schreef Cobra4 het volgende:
Heel apart. Ik kreeg steeds nul op 't request van die site, maar nu lukt het idd.
![]()
Ik ga gauw kijken.
Een ander woord voor fatwa?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:42 schreef mariox het volgende:
Dit gevaar probeer ik ook te bandrukken. Het einde zou helemaal zoek zijn zonder concrete wonderen.
Rijgerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:52 schreef anjelieren het volgende:
Christan zou eigenlijk eens helemaal door de molen moeten denk ik, kan je geen verweizing krijgen voor een kinderarts?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
neemt niet weg dat vrouwen niet moeten zeuren over hoe wij mannen gaan klussen, wij zeuren toch ook niet als jullie dames op een koude winteravond zeggen:
V: lieverd ik heb het koud
M: mischien moet je je jas dan helemaal dicht doen
V: maar dan zien zijn mijn kettingtje niet meer
![]()
Niets gelogen, waar gebeurt verhaal, en ik weet zeker dat alle vrouwen zo zijn![]()
Ik moest echt even zoeken... collegeuren... "Colle" is lijm op zijn frans, weet ik nog van de grote potten kleuterlijm vroeger op de kleuterschool... Dus lijmgeuren? Wat zijn lijmgeuren? Maar het zijn natuurlijk college-uren...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:49 schreef Andyy het volgende:
Werken jullie met Eduroam?
Dan kan het niet, had het een tijdje geleden ook al (wanhopig) geprobeerd en er zelfs hele collegeuren aan besteed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |