Maar Misteriks toch, je weet toch dat zoiets in Nederland nooit zou kunnen gebeuren?quote:Op maandag 15 februari 2010 14:03 schreef misteriks het volgende:
[..]
bedankt om jouw misplaatste onwetendheid en onkunde met ons te delen
Die graffiti is idd een groot probleem, vooral dan bij de oudere treinstellen. Die oude treinstellen worden trouwens in 2011 quasi allemaal uit dienst genomen en vervangen door de 'Siemens Desiro ML'. De NMBS heeft er meer dan 300 besteld.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:14 schreef Lkw het volgende:
Die treinen zijn trouwens enorm bevuild met graffiti zeg. Zouden de verantwoordelijke kliederaars nou zitten te kicken op het feit dat hun hanepoten de hele wereld over gaan?
[ afbeelding ]
Wat is dat nu eigenlijk voor onzin dat die graffiti een 'groot probleem' is. Je trein gaat er echt niet beter of slechter door rijden hoor.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:42 schreef Frederic het volgende:
[..]
Die graffiti is idd een groot probleem,
CNN moet gewoon betalen voor die beelden, daarom de constante herhaling.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:13 schreef Frederic het volgende:
[..]
Het valt mij wel altijd op hoe traag CNN nieuwe beelden doorkrijgt. Terwijl de Belgische zenders (RTL, RTBF, VTM) allemaal continu nieuwere beelden uitzenden, laat CNN nog steeds de paar minuten allereerste beelden zien... Krijgen zij dat niet sneller door?
bron? zal de grafitti niet invreten in de lak?quote:Op maandag 15 februari 2010 14:56 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Wat is dat nu eigenlijk voor onzin dat die graffiti een 'groot probleem' is. Je trein gaat er echt niet beter of slechter door rijden hoor.
Ja, en door minder lak gaat een trein slechter rijden?quote:Op maandag 15 februari 2010 15:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bron? zal de grafitti niet invreten in de lak?
ja, denk het wel. roest. aerodynamica etc.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:05 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Ja, en door minder lak gaat een trein slechter rijden?
Nee, maar het geeft wel een negatieve/vuile indruk. De NMBS heeft zelfs een anti-graffiti plan, maar het is vaak dweilen met de kraan open.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:56 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Wat is dat nu eigenlijk voor onzin dat die graffiti een 'groot probleem' is. Je trein gaat er echt niet beter of slechter door rijden hoor.
Je ziet in Nederland toch ook vaak genoeg bekliederde treintoestellen.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:17 schreef Frederic het volgende:
[..]
Nee, maar het geeft wel een negatieve/vuile indruk. De NMBS heeft zelfs een anti-graffiti plan, maar het is vaak dweilen met de kraan open.
Nog steeds?quote:Op maandag 15 februari 2010 15:08 schreef Felixa het volgende:
Net op de Belgische radio:
12 doden geborgen, aantal zal nog oplopen omdat een aantal slachtoffers nog bekneld zit.
Hoorde net op Radio 1 dat men geen levenden meer verwacht te vinden. Het gaat nu om het bergen van omgekomenen. Als je een paar van die wagons bekijkt, zou je helaas verwachten dat daar nog wel wat doden uit gehaald zullen worden.quote:
Een verpauperde omgeving - of dat nu een straat is of een trein - heeft sowieso een negatieve invloed op mensen. Zowel wat betreft hun stemming als hun prestaties. Daarmee is het wel degelijk een probleem.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:56 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Wat is dat nu eigenlijk voor onzin dat die graffiti een 'groot probleem' is. Je trein gaat er echt niet beter of slechter door rijden hoor.
doden kunnen ook nog bekneld zitten..quote:
18 is bevestigd idd. Zie ook http://www.deredactie.be/(...)15_Passagierstreinenquote:Op maandag 15 februari 2010 17:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Op nu.nl spreken ze al over zeker 18 doden.
ik lig in een deuk hier ja...quote:Op maandag 15 februari 2010 17:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Toch grappig he, dat die Belgen OP de trein zitten. Zie het zo voor me.
Ik moest er ineens aan denken omdat ik een Belgische vriend heb gehad die dat ook zei, en moest daar altijd om lachen ja.quote:
Denk zelf eens na zeg. Jezus.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik moest er ineens aan denken omdat ik een Belgische vriend heb gehad die dat ook zei, en moest daar altijd om lachen ja.
Het is vreselijk wat er gebeurd is, maar toch niet verboden om aan te denken en kon het niet laten even te vermelden. Moeten we dan de hele tijd in een grafstemming zijn?
quote:Op maandag 15 februari 2010 18:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik moest er ineens aan denken omdat ik een Belgische vriend heb gehad die dat ook zei, en moest daar altijd om lachen ja.
Het is vreselijk wat er gebeurd is, maar toch niet verboden om aan te denken en kon het niet laten even te vermelden. Moeten we dan de hele tijd in een grafstemming zijn?
zeker met deze koude.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:42 schreef tong80 het volgende:
Vreselijk ook de mensen die nu nog zwaargewond in het treinstel zitten.
Met een beetje pech met uitzicht op iemand die het niet heeft gered. Bahquote:Op maandag 15 februari 2010 18:42 schreef tong80 het volgende:
Vreselijk ook de mensen die nu nog zwaargewond in het treinstel zitten.
Ik hoorde vanmiddag op de Belgische radio dat alle gewonden uit de treinstellen waren gehaald. Het gaat nu alleen nog om de overledenen die bekneld zitten.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:42 schreef tong80 het volgende:
Vreselijk ook de mensen die nu nog zwaargewond in het treinstel zitten.
Vooral ook erg koud denk ik.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:42 schreef tong80 het volgende:
Vreselijk ook de mensen die nu nog zwaargewond in het treinstel zitten.
Er zit al een paar uur geen levende ziel meer in die wagons.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:42 schreef tong80 het volgende:
Vreselijk ook de mensen die nu nog zwaargewond in het treinstel zitten.
Ok. Had ik verkeerd begrepen.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:56 schreef Lkw het volgende:
[..]
Er zit al een paar uur geen levende ziel meer in die wagons.
Maakt niet uit. Hoorde het toevallig een paar uur geleden op Radio 1.quote:
raad je collega maar aan om morgen een lot van een grote loterij te kopen.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:49 schreef katerwater het volgende:
Iemand op mijn werk moest die trein nemen. Maar die kwam niet, dus nam hij de auto.
Hij mag van geluk spreken! Hij heeft de hele dag aan de telefoon gehangen om iedereen op de bellen...
In een drukke spits heb je dan ook machtig veel keusquote:Op maandag 15 februari 2010 20:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Mij is altijd geleerd om nooit te voorste wagons te nemen in de trein.
Hard om te zien dat het inderdaad zo is
ook dan heb je keus. wil je staan in het midden of ga je juist voor of achter staan?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:08 schreef Blistering het volgende:
[..]
In een drukke spits heb je dan ook machtig veel keus
Ik zit vaak voorin en krijg altijd een rolberoerte als de machinist gaat toeterenquote:Op maandag 15 februari 2010 20:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Mij is altijd geleerd om nooit te voorste wagons te nemen in de trein.
Hard om te zien dat het inderdaad zo is
en achterin?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit vaak voorin en krijg altijd een rolberoerte als de machinist gaat toeteren.
there you go.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dan hoor ik de toeter niet altijd
quote:Bij een rood sein voert de krokodil geen spanning en is er in de trein niets te merken.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Crocodile_%28spoorwegen%29quote:Memor grijpt niet in bij te hoge snelheden en/of het passeren van een stoptonend sein. Het is dan ook mogelijk om met 140 km/h door rood te rijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |