Maar Misteriks toch, je weet toch dat zoiets in Nederland nooit zou kunnen gebeuren?quote:Op maandag 15 februari 2010 14:03 schreef misteriks het volgende:
[..]
bedankt om jouw misplaatste onwetendheid en onkunde met ons te delen
Die graffiti is idd een groot probleem, vooral dan bij de oudere treinstellen. Die oude treinstellen worden trouwens in 2011 quasi allemaal uit dienst genomen en vervangen door de 'Siemens Desiro ML'. De NMBS heeft er meer dan 300 besteld.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:14 schreef Lkw het volgende:
Die treinen zijn trouwens enorm bevuild met graffiti zeg. Zouden de verantwoordelijke kliederaars nou zitten te kicken op het feit dat hun hanepoten de hele wereld over gaan?
[ afbeelding ]
Wat is dat nu eigenlijk voor onzin dat die graffiti een 'groot probleem' is. Je trein gaat er echt niet beter of slechter door rijden hoor.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:42 schreef Frederic het volgende:
[..]
Die graffiti is idd een groot probleem,
CNN moet gewoon betalen voor die beelden, daarom de constante herhaling.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:13 schreef Frederic het volgende:
[..]
Het valt mij wel altijd op hoe traag CNN nieuwe beelden doorkrijgt. Terwijl de Belgische zenders (RTL, RTBF, VTM) allemaal continu nieuwere beelden uitzenden, laat CNN nog steeds de paar minuten allereerste beelden zien... Krijgen zij dat niet sneller door?
bron? zal de grafitti niet invreten in de lak?quote:Op maandag 15 februari 2010 14:56 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Wat is dat nu eigenlijk voor onzin dat die graffiti een 'groot probleem' is. Je trein gaat er echt niet beter of slechter door rijden hoor.
Ja, en door minder lak gaat een trein slechter rijden?quote:Op maandag 15 februari 2010 15:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bron? zal de grafitti niet invreten in de lak?
ja, denk het wel. roest. aerodynamica etc.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:05 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Ja, en door minder lak gaat een trein slechter rijden?
Nee, maar het geeft wel een negatieve/vuile indruk. De NMBS heeft zelfs een anti-graffiti plan, maar het is vaak dweilen met de kraan open.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:56 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Wat is dat nu eigenlijk voor onzin dat die graffiti een 'groot probleem' is. Je trein gaat er echt niet beter of slechter door rijden hoor.
Je ziet in Nederland toch ook vaak genoeg bekliederde treintoestellen.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:17 schreef Frederic het volgende:
[..]
Nee, maar het geeft wel een negatieve/vuile indruk. De NMBS heeft zelfs een anti-graffiti plan, maar het is vaak dweilen met de kraan open.
Nog steeds?quote:Op maandag 15 februari 2010 15:08 schreef Felixa het volgende:
Net op de Belgische radio:
12 doden geborgen, aantal zal nog oplopen omdat een aantal slachtoffers nog bekneld zit.
Hoorde net op Radio 1 dat men geen levenden meer verwacht te vinden. Het gaat nu om het bergen van omgekomenen. Als je een paar van die wagons bekijkt, zou je helaas verwachten dat daar nog wel wat doden uit gehaald zullen worden.quote:
Een verpauperde omgeving - of dat nu een straat is of een trein - heeft sowieso een negatieve invloed op mensen. Zowel wat betreft hun stemming als hun prestaties. Daarmee is het wel degelijk een probleem.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:56 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Wat is dat nu eigenlijk voor onzin dat die graffiti een 'groot probleem' is. Je trein gaat er echt niet beter of slechter door rijden hoor.
doden kunnen ook nog bekneld zitten..quote:
18 is bevestigd idd. Zie ook http://www.deredactie.be/(...)15_Passagierstreinenquote:Op maandag 15 februari 2010 17:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Op nu.nl spreken ze al over zeker 18 doden.
ik lig in een deuk hier ja...quote:Op maandag 15 februari 2010 17:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Toch grappig he, dat die Belgen OP de trein zitten. Zie het zo voor me.
Ik moest er ineens aan denken omdat ik een Belgische vriend heb gehad die dat ook zei, en moest daar altijd om lachen ja.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |