Pin me er niet op vast, maar volgens mij bedoelt hij research.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:59 schreef BasjeB5 het volgende:
Helaas heeft Unibet een beetje resource gedaan
Vancouver 2010 - Snowboard: Halfpipe Men
KNIP
Hij zuigt het in zijn hoofd.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Onzin, ik doe MBO en ik ben op veel punten rechts. En ik ken zowat elk verkiezingsprogramma uit mijn duim.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 12:49 schreef golfer het volgende:
Ik ben er helemaal niet rauwig om dat hier in deze regio geen carnaval gevierd wordt. Lijkt mij ook helemaal niets om verplicht een paar dagen lang als een malloot verkleed jezelf al hossend een slag in de rondte te zuipen.
Argh!quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:22 schreef klusfoobje het volgende:
De gemeente Limburg heeft die niet meer bedoel je ?
Ben je al in het gemeente lijk historisch archgief wezen kijken ?
Nou ja, als het maar beweegt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:52 schreef Regal het volgende:
[..]
Ok, ik weet genoeg. Jij ontkent het probleem. Dat laatste zinnetje is natuurlijk een leugen, en dat weet je zelf ook dondersgoed. Ik ben wel klaar met jou eigenlijk! Dit is schoppen aan een dood paard natuurlijk.
En ja, je zegt niet dat dat aan de autochtoon ligt, dat allochtonen veel in de onderlaag van de samenleving zitten, maar ik had wel weer zo'n vermoeden. Hoor dit wel vaker namelijk.
Het is een iets te letterlijke vertaling van een Engels spreekwoord.quote:
De Nederlandse uitdrukking is trekken aan een dood paard.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:11 schreef Tokus het volgende:
[..]
Het is een iets te letterlijke vertaling van een Engels spreekwoord.
quote:we leven kwablijkelijk nog steeds in 1996
quote:Zangeres met HIV besmette man
quote:Op zondag 14 februari 2010 11:09 schreef zoalshetis het volgende:
jij denkt serieus dat het zo in de vork steekt? hoe durf je!
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:29 schreef candygirl het volgende:
Waar laat je hem zetten ,ik heb er pas een laten zetten op mijn decolothe
zo mooi..................
quote:Op maandag 15 februari 2010 17:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je ziet in Nederland toch ook vaak genoeg bekliederde treintoestellen.
Treinstellen? In plaats van treintoestellen?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:30 schreef OeJ het volgende:
Verlicht ons, DaMart, wat is er fout aan 'treintoestellen'...
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:38 schreef deenigeechteTS het volgende:
Praten jullie wel eens met jullie familie over seks? en in hoeverre mate met je vrienden?
Google maar eens, zelfs de NS heeft het soms over toestellen.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:47 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Treinstellen? In plaats van treintoestellen?
Niet gegoogled, maar toch: dat moeten dan wel haast stellen zijn die als toetje toegevoegd worden aan normale stellen. Een soort bijwagens, dus.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:50 schreef OeJ het volgende:
[..]
Google maar eens, zelfs de NS heeft het soms over toestellen.
Alléén als ze als eindbestemming Cybertron hebben, Kees22.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:37 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Niet gegoogled, maar toch: dat moeten dan wel haast stellen zijn die als toetje toegevoegd worden aan normale stellen. Een soort bijwagens, dus.
Daar wil ik niet dood gevonden worden!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:00 schreef OeJ het volgende:
[..]
Alléén als ze als eindbestemming Cybertron hebben, Kees22.
Dan zou ik adviseren de reis niet te beginnen in het Belgische Halle.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 01:12 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Daar wil ik niet dood gevonden worden!
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:30 schreef OeJ het volgende:
Verlicht ons, DaMart, wat is er fout aan 'treintoestellen'...
Wat Pandora zegt dus. Het zijn treinstellen, geen treintoestellenquote:Op maandag 15 februari 2010 22:47 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Treinstellen? In plaats van treintoestellen?
net te a d ho or!quote:Download Gratis PC Scan
Herstel Regsitry Errors Snel! Ver beter uw gehele PC prestatie.
www.pctools.com
Geen taalfout, maar bij curling komt er toch echt geen schaats op de baan voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |