Waar laat je hem zetten ,ik heb er pas een laten zetten op mijn decolothequote:Op zaterdag 13 februari 2010 08:40 schreef heavenstar het volgende:
super blij...!!...LovelyLady zit nu in de trein richting Nijmegen (eindelijk...)
...en om 12 uur laat ik mijn microdermal plaatsen...!!
![]()
![]()
![]()
Dan mag je nog wel even oefenen voor de Elfstedentocht.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:10 schreef Miam het volgende:
24 km geschaatst.. ben behoorlijk kapot.
Ik vond dit al zwaar, laat staan de elfstedentochtquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan mag je nog wel even oefenen voor de Elfstedentocht.
OT: Al ietsje beter.
Meh, voor haar een zwak die vaak terug komtquote:
Das naarquote:Op zaterdag 13 februari 2010 18:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Meh, voor haar een zwak die vaak terug komt.
OT: voel me nu wel lekker.
net tussen mijn decolleté en mijn nek....quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:29 schreef candygirl het volgende:
[..]
Waar laat je hem zetten ,ik heb er pas een laten zetten op mijn decolothe
zo mooi..................
OT; Spierpijn van een avondje carnaval en nu werken
Doe eens een fotootje zetten op je fobo danquote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:48 schreef heavenstar het volgende:
[..]
net tussen mijn decolleté en mijn nek.......is zo super mooi geworden en ik ben echt super blij!!!!!
![]()
OT: ja blij dus: super leuke dag gehad met LL en erg trots op mijn MD...![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Doe eens een fotootje zetten op je fobo dan
Schuif op, heb het koudquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:48 schreef Miam het volgende:
moe, heel erg moe. ik lig zelfs al in m`n nestje.
quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:44 schreef Yuki het volgende:
Koud en alleen
Thank youquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OT: Nog steeds last van mijn rug.Gisteravond was het even beter maar nu is er nog niks meer verbeterd.
Daar heb ik hem ook zitten, deed het pijn bij jou? Bij mij totaal niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:48 schreef heavenstar het volgende:
[..]
net tussen mijn decolleté en mijn nek.......is zo super mooi geworden en ik ben echt super blij!!!!!
![]()
OT: ja blij dus: super leuke dag gehad met LL en erg trots op mijn MD...![]()
het prikken met de naald deed heel ff zeer maar viel echt reuze mee...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:17 schreef candygirl het volgende:
[..]
Daar heb ik hem ook zitten, deed het pijn bij jou? Bij mij totaal niet.
Ot ; uitgeteld ,hard gewerkt en nog spierpijn van gisteren
Ik heb het gezien,die plaats heb ik hem ook en krijr er heel veel complimentjes overquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:18 schreef heavenstar het volgende:
[..]
het prikken met de naald deed heel ff zeer maar viel echt reuze mee...![]()
zie foto in fobo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |