wat hij zegt.. maar dan niet met familie.. alleen soms met mn broer, maar da's meer pochen dan echt pratenquote:Op maandag 25 januari 2010 14:42 schreef LuxeBenen het volgende:
heel vrij, ik zie het niet als een taboe, maar als een gespreksonderwerp gelijkwaardig aan sport, auto's, vakanties etc. Nou houdt dat natuurlijk niet in dat ik direct weet hoe m'n zus er bij loop en hoe m;n ouders het doen, maar ik vind het niet iets raars om over te praten.
word je neit bang dat je gaat fantaseren over je zus of ouders als je die naakt ziet? ik dus welquote:Op maandag 25 januari 2010 15:18 schreef CharlyLownoise het volgende:
Ik bespreek het ook niet met mijn familie maar mijn zus wel met mijn moeder, ik wil zo snel mogelijk weg wanneer ik daar bij zit![]()
maar ik zie mijn zus/ouders wel eens naakt ja, zo heel vreemd is dat toch niet?
Nee dat vind ik niet echt opwindendquote:Op maandag 25 januari 2010 21:13 schreef deenigeechteTS het volgende:
[..]
word je neit bang dat je gaat fantaseren over je zus of ouders als je die naakt ziet? ik dus wel
Ja, zo is het voor mijn broertje ook heb ik het idee. Hoewel ze het soms wel een beetje uit hem trekken.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:42 schreef LuxeBenen het volgende:
heel vrij, ik zie het niet als een taboe, maar als een gespreksonderwerp gelijkwaardig aan sport, auto's, vakanties etc. Nou houdt dat natuurlijk niet in dat ik direct weet hoe m'n zus er bij loop en hoe m;n ouders het doen, maar ik vind het niet iets raars om over te praten.
Jee, alsof je op internet of waar dan ook nooit iemand 'tegenkomt' die je liever niet naakt had willen zien.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:13 schreef deenigeechteTS het volgende:
[..]
word je neit bang dat je gaat fantaseren over je zus of ouders als je die naakt ziet? ik dus wel
Dat dus. Vrienden is geen probleem, maar familiequote:Op maandag 25 januari 2010 14:41 schreef eleusis het volgende:
Niet.
Ik kan er wel mee leven dat ik niet weet hoe het schaamhaar van mijn zus er bij staat... Sterker nog, het maakt mijn leven een stuk beter dat ik dat niet weet.
Volgens mij bedoeld hij dat ie juist bang is dat ie meer gaat denken over zijn zus .quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Jee, alsof je op internet of waar dan ook nooit iemand 'tegenkomt' die je liever niet naakt had willen zien.
Heb je daar dan altijd nachtmerrie's over?
Daar lijkt het wel op ja, een trio met moeder en zus!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld hij dat ie juist bang is dat ie meer gaat denken over zijn zus .
Waar is het goed voor? Ik praat er niet met mijn familie over omdat ik dat niet prettig vind en ik praat er wel met mijn vrienden over omdat het een leuk onderwerp kan zijn. Als klein kind kom je er een keer achter dat je ouders hebben geneukt en meer hoef ik niet te weten. Meer details hoef ik niet, ik vind dat een prettig taboe. Waarom met je familie niet en je vrienden wel? Omdat familie wat anders is dan vrienden.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:38 schreef deenigeechteTS het volgende:
Praten jullie wel eens met jullie familie over seks? en in hoeverre mate met je vrienden? onlangs vroeg een maat van me of mijn zus haar schaamhaar scheert. Toen ik vroeg waarom hij dat vroeg zei hij dat het normaal is over deze dingen te praten.
quote:Op maandag 25 januari 2010 14:57 schreef Syr het volgende:
Nou niet met mijn familiesommige dingen wil ik van hen ook niet weten. Bij vriendinnen ben ik daarentegen erg open, zie niet in waarom het een taboe is. Het is af en toe erg prettig om ervaringen uit te wisselen, dan steek ik er zelf ook nog wat van op.
Ben je mijn ex ofzo.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:45 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Ik schep altijd op tegen mijn vrienden over hoeveel en wat een lekkere chicks ik wel niet regel.
pardon..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:08 schreef Ralphmeister het volgende:
Ik ken wel een meisje van 19 die met haar broer van 22 in bad gaat, zij vinden dit normaal, ik wat minder..
Maar je moet doen waar je je goed bij voelt heh
Nee dat vinden ze normaalquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:11 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
pardon..en die spoken niks uit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |