abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77248541
Praten jullie wel eens met jullie familie over seks? en in hoeverre mate met je vrienden? onlangs vroeg een maat van me of mijn zus haar schaamhaar scheert. Toen ik vroeg waarom hij dat vroeg zei hij dat het normaal is over deze dingen te praten. Hij zei dat hij over neuken en dergelijke gewoon praat met zijn zus en familie. Hij had ook zijn zus een aantal keer naakt gezien. Nu ben ik bang dat ik achterloop in seksuele ontwikkeling. Ik praat nooit met mijn zus en ouders over seks. Het gaat niet verder dan over verkering praten. Ik heb ook nooit een gesprek gehad over "de bloemetjes en bijtjes". Ik denk dat dit komt omdat ik autistisch ben of iets anders.
Hoe vrij praten jullie eigenlijk over seks?
  maandag 25 januari 2010 @ 14:41:45 #2
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_77248632
Niet.

Ik kan er wel mee leven dat ik niet weet hoe het schaamhaar van mijn zus er bij staat... Sterker nog, het maakt mijn leven een stuk beter dat ik dat niet weet.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_77248667
heel vrij, ik zie het niet als een taboe, maar als een gespreksonderwerp gelijkwaardig aan sport, auto's, vakanties etc. Nou houdt dat natuurlijk niet in dat ik direct weet hoe m'n zus er bij loop en hoe m;n ouders het doen, maar ik vind het niet iets raars om over te praten.
pi_77249064
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:42 schreef LuxeBenen het volgende:
heel vrij, ik zie het niet als een taboe, maar als een gespreksonderwerp gelijkwaardig aan sport, auto's, vakanties etc. Nou houdt dat natuurlijk niet in dat ik direct weet hoe m'n zus er bij loop en hoe m;n ouders het doen, maar ik vind het niet iets raars om over te praten.
wat hij zegt.. maar dan niet met familie.. alleen soms met mn broer, maar da's meer pochen dan echt praten
vooral met huisgenoten en vrienden, kunnen we er redelijk normaal over lullen
Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95
pi_77249169
Nee, dat bespreek ik nooit met mijn familie
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_77249239
Nou niet met mijn familie sommige dingen wil ik van hen ook niet weten. Bij vriendinnen ben ik daarentegen erg open, zie niet in waarom het een taboe is. Het is af en toe erg prettig om ervaringen uit te wisselen, dan steek ik er zelf ook nog wat van op.
  maandag 25 januari 2010 @ 14:59:03 #7
139330 TNA
For the stars that shine
pi_77250162
Ligt aan de persoon met wie ik spreek maar als dat goed zit dan geen problemen mee om erover te praten
pi_77250192
mhua als ik het zo hoor praat je al met je vrienden over sex dus das in de hand

Met je familie praten somige mensen wel over sex, en andere niet. Maakt niet uit, en als het voor jou wel uitmaakt dan ga je er met je ouders en of zus over praten.
pi_77250287
Ik bespreek het ook niet met mijn familie maar mijn zus wel met mijn moeder, ik wil zo snel mogelijk weg wanneer ik daar bij zit maar ik zie mijn zus/ouders wel eens naakt ja, zo heel vreemd is dat toch niet?
pi_77251123
Ik bespreek het ook nooit met mijn familie. Met mijn vrienden wel. Ik heb een vriendin en wij bespreken echt alles tot in de details haha. Dat is gewoon geen probleem. Maar met twee andere vriendinnen kan het dan weer niet echt, die zijn weer veel meer gesloten. Soms zeg ik ook wel eens iets tegen mijn zus, maar dat is dan gewoon om advies te vragen ofzo. Ik ga niet zeggen hoe groot zijn piemel was etc dat niet.
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_77251517
Dat is natuurlijk geheel per persoon afhankelijk. Ik praat met mijn familie alleen 'cryptisch' over seks (na iets teveel drank, als er ineens iemand bijvoorbeeld iets over 'Grieks' of over 'de keukentafel' zegt), maar bij mijn vriendin zijn ze daar thuis al veel opener open - mijn vriendin weet volgens mij alles wat haar broer uitspookt en tot haar 17e zag ze iedereen regelmatig naakt omdat ze met haar ouders naar een naturistencamping ging. Ik persoonlijk vind die vrijheid die mijn vriendin heeft heel prettig, maar er zijn ook heel veel mensen die zich daar ongemakkelijk bij voelen...

En met mijn vrienden bespreek ik wel alles..
pi_77266951
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:18 schreef CharlyLownoise het volgende:
Ik bespreek het ook niet met mijn familie maar mijn zus wel met mijn moeder, ik wil zo snel mogelijk weg wanneer ik daar bij zit maar ik zie mijn zus/ouders wel eens naakt ja, zo heel vreemd is dat toch niet?
word je neit bang dat je gaat fantaseren over je zus of ouders als je die naakt ziet? ik dus wel
  maandag 25 januari 2010 @ 21:27:19 #14
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_77267705
Ik ga dit soort dingen echt niet met m'n familie bespreken.
Met m'n vrienden is het een dagelijks onderwerp, dus dat is allemaal heel normaal
pi_77270906
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:13 schreef deenigeechteTS het volgende:

[..]

word je neit bang dat je gaat fantaseren over je zus of ouders als je die naakt ziet? ik dus wel
Nee dat vind ik niet echt opwindend
pi_77283803
Mijn broertje praat echt helemaal open over zijn sex leven met mij en zijn ouders.
Ik denk niet dat het bij mij hetzelfde zal gaan, voel me er toch een beetje ongemakkelijk bij.

Ennuh, nee ik zie mijn broertje nooit (meer) naakt en hij mij ook niet. Dat is toch niet helemaal gepast.
pi_77283879
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:42 schreef LuxeBenen het volgende:
Ja, zo is het voor mijn broertje ook heb ik het idee. Hoewel ze het soms wel een beetje uit hem trekken.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:38:57 #18
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_77284108
Ik zie mijn zus nog wel eens naakt, gaan nog wel eens naar de sauna met zijn vieren (ik envriendin en zus + vriend) Niks raars aan hoor. Over sex praten doen we dan weer niet zo direct, heb wel eens at gesprekken gehad met dr maar meestal is het toch in de vorm van een grapje of grappige opmerking dan een serieus gesprek.

Naakt en sex zijn toch wel 2 verschillende dingen. Met vrienden ben ik wel redelijk open over sex
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_77284225
Familie niet, maar ik vind het niet erg om er met vrienden over te praten.
Mijn partner is er alleen nogal gesloten over.
pi_77284310
quote:
Op maandag 25 januari 2010 21:13 schreef deenigeechteTS het volgende:

[..]

Jee, alsof je op internet of waar dan ook nooit iemand 'tegenkomt' die je liever niet naakt had willen zien.
Heb je daar dan altijd nachtmerrie's over?
  dinsdag 26 januari 2010 @ 13:10:17 #21
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_77287470
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:41 schreef eleusis het volgende:
Niet.

Ik kan er wel mee leven dat ik niet weet hoe het schaamhaar van mijn zus er bij staat... Sterker nog, het maakt mijn leven een stuk beter dat ik dat niet weet.
Dat dus. Vrienden is geen probleem, maar familie
  dinsdag 26 januari 2010 @ 13:21:12 #22
235513 Pencile
Dame in de dop
pi_77287922
Met vrienden praat ik er heel makkelijk over, is toch een leuk onderwerp. Familie gaat het echter dan weer niks aan.
pi_77287993
Met vriendinnen praat ik er tot in de verre details over ook met me nicht maar dat is tevens ook een goede vriendin, dat moet kunnen vind ik. En met me broer praat ik er soms over, maar dat is meer als we wat slokjes op hebben.

[ Bericht 10% gewijzigd door tliciouz op 26-01-2010 13:37:50 ]
All good things are wild and free.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 13:28:47 #24
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_77288248
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 11:44 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Jee, alsof je op internet of waar dan ook nooit iemand 'tegenkomt' die je liever niet naakt had willen zien.
Heb je daar dan altijd nachtmerrie's over?
Volgens mij bedoeld hij dat ie juist bang is dat ie meer gaat denken over zijn zus .

Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_77288320
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:28 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Volgens mij bedoeld hij dat ie juist bang is dat ie meer gaat denken over zijn zus .

Daar lijkt het wel op ja, een trio met moeder en zus!
Ik denk overigens dat TS niet ouder dan een jaar of 16 is.
pi_77288517
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:38 schreef deenigeechteTS het volgende:
Praten jullie wel eens met jullie familie over seks? en in hoeverre mate met je vrienden? onlangs vroeg een maat van me of mijn zus haar schaamhaar scheert. Toen ik vroeg waarom hij dat vroeg zei hij dat het normaal is over deze dingen te praten.
Waar is het goed voor? Ik praat er niet met mijn familie over omdat ik dat niet prettig vind en ik praat er wel met mijn vrienden over omdat het een leuk onderwerp kan zijn. Als klein kind kom je er een keer achter dat je ouders hebben geneukt en meer hoef ik niet te weten. Meer details hoef ik niet, ik vind dat een prettig taboe. Waarom met je familie niet en je vrienden wel? Omdat familie wat anders is dan vrienden.

Wat allemaal moet kunnen en dat het allemaal doodnormaal is en iedereen doet het, prima, maar ik zie niet in waarom je er dan dus over zou moeten praten met je familie. Als je dat prettig vind moet je dat vooral doen, als je een taboe prettig vind moet je vooral dat taboe in ere houden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_77288722
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:59 schreef TNA het volgende:
Familie: nee, vrienden: ja.
Woi.
pi_77289837
Ik bespreek dat soort dingen vrijwel nooit met mijn gezin, waarschijnlijk omdat ik Islamistisch word opgevoed. Ergens vind ik het toch wel jammer...
pi_77298181
Ik vertel mijn ouders en zusje er ook niet over.
Maar het is wel leuk om er met vriendinnen over te praten. Inderdaad een beetje peilen wat de standaarden zijn, ervaringen uitwisselen, en je kunt het toch niet allemaal voor jezelf houden..

En daarom bestaat ook nog de kans om je ervaringen hier te delen. Lekker anoniem, maar wel een last van je schouders
pi_77538935
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:57 schreef Syr het volgende:
Nou niet met mijn familie sommige dingen wil ik van hen ook niet weten. Bij vriendinnen ben ik daarentegen erg open, zie niet in waarom het een taboe is. Het is af en toe erg prettig om ervaringen uit te wisselen, dan steek ik er zelf ook nog wat van op.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 09:19:10 #31
167069 Kai-Itza
Reborn from the Ashes
pi_77540983
Familie NEE
Vrienden JA

Ik en mijn vrienden zijn er nogal open in, stuk makkelijker als je er gewoon over kan praten.
癌症爐灶
  dinsdag 2 februari 2010 @ 09:32:51 #32
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_77541254
Ik heb op dit moment weinig te vertellen over mijn seksleven, behalve misschien dan de een of andere opschepperige opmerking af en toe. En dan heb je het er al gauw weinig over, behalve de usual seksueel getinte opmerkingen over / tegen vrouwen .

Als ik het over seks heb, met vrienden / vriendinnen vind ik dat geen enkel probleem, met familie komt het eigenlijk nooit ter sprake.
pi_77566715
Niet met familie.. Met vrienden wel wat meer maar daar wordt de seks bijvoorbeeld niet tot in detail besproken, voor de rest wordt er wel open over gepraat als het ter sprake komt.
pi_77566798
Let's talk about sex baby
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_77573237
Ik schep altijd op tegen mijn vrienden over hoeveel en wat een lekkere chicks ik wel niet regel.
C'est magnifique, mais ce n'est pas la guerre.
-
pi_77573362
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:45 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Ik schep altijd op tegen mijn vrienden over hoeveel en wat een lekkere chicks ik wel niet regel.
Ben je mijn ex ofzo.
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_77576015
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 22:47 schreef Faerie het volgende:

[..]

Ben je mijn ex ofzo.
Neuh, maar dat wil ik wel worden hoor.
C'est magnifique, mais ce n'est pas la guerre.
-
  woensdag 3 februari 2010 @ 02:33:33 #38
285850 Elohim
leeft in kaarslicht
pi_77579384
Ik heb ooit eens serieus gesproken over het seksleven van een goede kennis. Dit gesprek gaf mij veel inzicht in zijn seksleven (sauna's, trio's en seksdates via het internet). Ik heb nooit zo veel spijt gehad van een gesprek, omdat hij dit gesprek als bevrijdend ervaarde (hij had kennelijk nooit over zijn seksleven gesproken met anderen - behalve met zijn neukertjes natuurlijk), en mij op de hoogte hield van zijn seksleven. Kortom, ik vraag tegenwoordig wel hoeveel neukertjes een persoon op het moment heeft (dit soort vragen gaat natuurlijk gepaard met alcohol), maar daar blijft het bij.
Haast je langzaam.
pi_77580676
Familie; NEE.
Vrienden; SOMS. (details achterwege gelaten)
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  woensdag 3 februari 2010 @ 09:02:45 #40
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_77580707
Met mijn moeder kan ik prima over seks praten, niet helemaal over alles, wil haar ook zeker niet alles vertellen, maar in grote lijnen kunnen we er prima over praten. Met vrienden praat ik ook over seks, maar niet met elke vriend/vriendin bespreek ik het zelfde
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_77639124
Mijn hele vriendengroep is zo ongeveer oversext zowel de dames als de heren dus op verjaardagen en uitjes wordt er weleens wat besproken
Met sommige vriendinnen bespreek ik alles tot in detail, met anderen weer helemaal niks. Ligt maar net aan de persoon en de band die je met elkaar hebt.
Met mijn ouders bespreek ik vrij weinig, met mijn moeder heb ik het héél soms over dingen als lichaamsbeharing wel/niet scheren enz. Verder hoeft het van mij ook niet te gaan
  donderdag 4 februari 2010 @ 19:12:56 #42
271890 Dzjenn.
en koffie vind ik vies
pi_77639218
Ik ben heel close met m'n moeder en met haar praat ik er gerust over. Niet zeer gedetailleerd ofzo, maar toch.
pi_77662461
Met mijn familie praat ik er niet over, al maken mijn ouders of de ouders van mijn vriend er wel eens grapjes over of dat ze dingen zeggen met een onderliggende toon.
Met vriendinnen praat ik er wel eens over, maar dan ook niet veel, ik hou het meest van dat soort dingen toch liever voor mezelf.
pi_77662613
Nee, die tijd ligt achter me. Tegenwoordig heb ik de behoefte niet meer om die informatie te delen.
Trust is the heart of everything.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 11:35:59 #45
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_77663077
Af en toe grap ik er wel eens over, maar over 't algemeen vind ik toch dat niemand iets met mijn sexleven te maken heeft en ik niks te maken heb met dat van een ander.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_77666474
Familie = Nee
Vrienden = Ja.

Mijn vriendenclub & school (mbo ) praten we er eigenlijk standaard veel over.
-
pi_77666573
Niet met mijn familie, wel met goede vrienden. Dan praat ik er ook echt vrij over.
pi_77670925
Ik ken wel een meisje van 19 die met haar broer van 22 in bad gaat, zij vinden dit normaal, ik wat minder..

Maar je moet doen waar je je goed bij voelt heh

Met familie praat ik er zelf niet over.. Met vrienden wissel ik wel eens home movies uit, de telefoon dan op dat moment, niet bluetoothen ofzo
pi_77671024
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 15:08 schreef Ralphmeister het volgende:
Ik ken wel een meisje van 19 die met haar broer van 22 in bad gaat, zij vinden dit normaal, ik wat minder..

Maar je moet doen waar je je goed bij voelt heh
pardon.. en die spoken niks uit?
-
pi_77671043
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 15:11 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

pardon.. en die spoken niks uit?
Nee dat vinden ze normaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: