Waar is het goed voor? Ik praat er niet met mijn familie over omdat ik dat niet prettig vind en ik praat er wel met mijn vrienden over omdat het een leuk onderwerp kan zijn. Als klein kind kom je er een keer achter dat je ouders hebben geneukt en meer hoef ik niet te weten. Meer details hoef ik niet, ik vind dat een prettig taboe. Waarom met je familie niet en je vrienden wel? Omdat familie wat anders is dan vrienden.quote:Op maandag 25 januari 2010 14:38 schreef deenigeechteTS het volgende:
Praten jullie wel eens met jullie familie over seks? en in hoeverre mate met je vrienden? onlangs vroeg een maat van me of mijn zus haar schaamhaar scheert. Toen ik vroeg waarom hij dat vroeg zei hij dat het normaal is over deze dingen te praten.

quote:Op maandag 25 januari 2010 14:57 schreef Syr het volgende:
Nou niet met mijn familiesommige dingen wil ik van hen ook niet weten. Bij vriendinnen ben ik daarentegen erg open, zie niet in waarom het een taboe is. Het is af en toe erg prettig om ervaringen uit te wisselen, dan steek ik er zelf ook nog wat van op.

.
. 

Ben je mijn ex ofzo.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:45 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Ik schep altijd op tegen mijn vrienden over hoeveel en wat een lekkere chicks ik wel niet regel.

Ik heb nooit zo veel spijt gehad van een gesprek, omdat hij dit gesprek als bevrijdend ervaarde (hij had kennelijk nooit over zijn seksleven gesproken met anderen - behalve met zijn neukertjes natuurlijk), en mij op de hoogte hield van zijn seksleven.
 Ik heb nooit zo veel spijt gehad van een gesprek, omdat hij dit gesprek als bevrijdend ervaarde (hij had kennelijk nooit over zijn seksleven gesproken met anderen - behalve met zijn neukertjes natuurlijk), en mij op de hoogte hield van zijn seksleven.   Kortom, ik vraag tegenwoordig wel hoeveel neukertjes een persoon op het moment heeft (dit soort vragen gaat natuurlijk gepaard met alcohol), maar daar blijft het bij.
 Kortom, ik vraag tegenwoordig wel hoeveel neukertjes een persoon op het moment heeft (dit soort vragen gaat natuurlijk gepaard met alcohol), maar daar blijft het bij.

zowel de dames als de heren dus op verjaardagen en uitjes wordt er weleens wat besproken
  zowel de dames als de heren dus op verjaardagen en uitjes wordt er weleens wat besproken   

Niet zeer gedetailleerd ofzo, maar toch.
  Niet zeer gedetailleerd ofzo, maar toch.   

) praten we er eigenlijk standaard veel over.
 ) praten we er eigenlijk standaard veel over.  

pardon..quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:08 schreef Ralphmeister het volgende:
Ik ken wel een meisje van 19 die met haar broer van 22 in bad gaat, zij vinden dit normaal, ik wat minder..
Maar je moet doen waar je je goed bij voelt heh
 en die spoken niks uit?
 en die spoken niks uit?

Nee dat vinden ze normaalquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:11 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
pardon..en die spoken niks uit?
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |