quote:
Is dit dan ook objectief gezien, ik wil nu weleens boven tafel krijgen wat objectief is!quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zie liever Bing dan de playmobil.
Het maakt mij helemaal niets uit of het objectief is. Een mening is nooit objectief, altijd subjectief.quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Is dit dan ook objectief gezien, ik wil nu weleens boven tafel krijgen wat objectief is!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het maakt mij helemaal niets uit of het objectief is. Een mening is nooit objectief, altijd subjectief.
quote:Kijk maar naar de verkiezingen.
Ja, dat kan dus niet. Danny is objectief gezien knapper.quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zie liever Bing dan de playmobil.
Beauty is in the eye of the beholder.quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:05 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja, dat kan dus niet. Danny is objectief gezien knapper.Jij mag er anders over denken, maar dan ben je een afwijking.
Ze wisten ook wel dat de kijkers nog meer negatieve geluiden zouden laten horen, als Barbara niet hard werd afgestraft voor deze daad. Ze kregen al intens veel reacties op het kanker-verhaal.quote:Op donderdag 18 februari 2010 02:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zeker, maar ik bedoel dat die makers zich (voor de verandering wel) realiseren dat het bij de kijker gevoelig ligt en het daarom zo hard afstraffen
quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik ga er verder ook niet meer op in, het lijkt me wel duidelijk zo
Je had behoefte om even na te trappen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:51 schreef verleiding het volgende:
Rot nou eens op met dat gezeik over objectief.
En weer Noud . Lucas Charlie en Ronja.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:12 schreef MyNameIsMark het volgende:
Spoiler foto's 4000ste aflevering: http://gtstclub.web-log.nl/gtstclub/2010/02/4000ste-gtst-ex.html
De jas vanquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:12 schreef MyNameIsMark het volgende:
Spoiler foto's 4000ste aflevering: http://gtstclub.web-log.nl/gtstclub/2010/02/4000ste-gtst-ex.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 maartquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:51 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
Geen idee, wil ik ook wel weten.
één stap in de goede richting is dat Jack nu weer man is.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:04 schreef Cristal het volgende:
Ik vind het onweis raar dat Jack nu in ene bij de politie werkt. Heel erg vreemd is ook dat ie dan zich gelijk al als een politie agent gedraagt. Niet echt realistisch van de script-schrijver!
Onweisquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:04 schreef Cristal het volgende:
Ik vind het onweis raar dat Jack nu in ene bij de politie werkt. Heel erg vreemd is ook dat ie dan zich gelijk al als een politie agent gedraagt. Niet echt realistisch van de script-schrijver!
Ik vond haar wel iets hebben, maar nu vind ik haar een beetje dom reageren op haar man (voor een psychologe). Als ze dat zuinige bekkie trekt, denk ik, misschien moet hij misschien een andere vrouw gaan zoeken (als het maar geen Barbarra is).quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Toch vind ik Irene briljant hoor, 'daar heb ik niet zo'n behoefte aan'
Maar in dat opzicht is ze geen psychologe, maar belogen en bedrogen vrouw.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vond haar wel iets hebben, maar nu vind ik haar een beetje dom reageren op haar man (voor een psychologe). Als ze dat zuinige bekkie trekt, denk ik, misschien moet hij misschien een andere vrouw gaan zoeken (als het maar geen Barbarra is).
Klopt, maar ze mag niet klagen, na 25 jaar, denk ik maar zo. Ze mag in haar handjes klappen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar in dat opzicht is ze geen psychologe, maar belogen en bedrogen vrouw.
Niet klagen na 25 jaar? Ik zou hem zijn kop van zijn romp aftrekkenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, maar ze mag niet klagen, na 25 jaar, denk ik maar zo. Ze mag in haar handjes klappen.![]()
Eerlijk is eerlijk, het was niet zo dat hij op zoek was. Het is dat die Barbara er werk van gemaakt heeft.
Hij heeft zich later wel door dat loeder laten paaien. Maar de schellen zijn nu van zijn ogen gevallen.
En een psychologe weet hoe het werkt, tenminste zou het moeten weten, ze heeft constant mensen in de stoel die relatieproblemen hebben en ze weet dat het leven geen picknick is, maar een jungle.
Maar het blijkt maar weer, als het je zelf overkomt, dan piep je toch wel anders.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vergeet Rechercheur Bronkhorst.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
De enige toffe agenten die gtst ooit heeft gehad waren Mo. Ray en Bloemhof.
Je kunt er vergif op innemen, dat over een paar weken Sjors hetzelfde overkomt...quote:Goede Tijden Slechte Tijden-actrice Liza Sips werd donderdagavond door de politie uit haar appartement gehaald omdat er een te hoge concentratie koolstofmonoxide in haar appartement was.
Sips en haar buren werden door de hulpdiensten uit hun woning gehaald. Haar management vertelt: "Een man in het gebouw heeft nog geen centrale verwarming, toen hij ging stoken kwam er te veel koolstofmonoxide vrij."
De brandweer is alle appartementen afgegaan om te meten of het giftige gas aanwezig was. Aan het begin van de avond werd een aantal woningen ontruimd. Ook Sips stond korte tijd op straat. "Het was toch wel heftig", zegt Sips' management. "Opeens werd ze door de brandweer uit haar huis gehaald."
Na een paar uur doorluchten kon de 19-jarige haar appartement weer in. Sips heeft de nacht van donderdag op vrijdag gewoon in haar eigen bed door kunnen brengen.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:39 schreef RogerS het volgende:
Er zijn nog drie nieuwe persfoto's van de 4000ste aflevering vrijgegeven.zijn geen nieuwe, die hebben we al gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conformists will be cast away by the tide of history
Playmobilhoofd of niet, z'n lichaam blijft om op te vretenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:27 schreef Countess het volgende:
Ik moest zo lachen toen ik Danny in dat gekleurde plastic-achtige jack zag, en dan die lege blik toen hij oma Joke aankeek
Dan moet ie maar een zak over zijn hoofd trekkenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:58 schreef DjinN het volgende:
[..]
Playmobilhoofd of niet, z'n lichaam blijft om op te vreten![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:59 schreef Countess het volgende:
[..]
Dan moet ie maar een zak over zijn hoofd trekken
Ik heb mijn ouders ook onder hun voornaam in mijn telefoon staanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:12 schreef Apotheose het volgende:
waarom heeft charlie haar moeder(figuur) onder de naam 'barbara' in haar phone staan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |