SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus je bent trots dat een Nederlander een makkelijk baantje in Duitsland zat uit te voeren.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:12 schreef halo1 het volgende:
Zag net op tv Berlin (RBB) een stuk staal van 110 ton tientallen meters omhooghijsen voor de bouw van een vliegveld.. een makkie voor de kraan de wel 800 ton kon heffen.. en toen zei de stem:..."der niederländische Kranführer"'.. heh...lekker gevoel. dat zijn weer van die momenten dat je trots bent op je landje...... ;
Voor de kraan een makkie, maar niet voor hem....precisie-vakwerkquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:31 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Dus je bent trots dat een Nederlander een makkelijk baantje in Duitsland zat uit te voeren.
Nederlanders zijn gewoon goed in uitzonderlijke bouwsels. Grote schepen, speciaal vervoer. Mammoet, SMITquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:32 schreef halo1 het volgende:
Leuk dat die Duitsers die je op technisch gebied niets hoeft te vertellen dan toch een Nederlander (en zn kraan!) nodig hebben voor zo!n klus.. je denkt wel eens dat NL alleen geld kan verkwisten.. maar hier wordt het verdiend!!!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:38 schreef Hyperdude het volgende:
Dat heb ik al bij iedere Opel met caravan die met een kilometerslange stoet achterliggers achter zich met zijn Nur Links sticker stijf in de linkerbaan blijft rijden terwijl hij de eerste heuvel na Mönchengladbach beklimt.
Ja ..klopt.. en ook op entertainment-gebied : Big Brother, Douwe Kroutzen, Joop v.d. Ende etc.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nederlanders zijn gewoon goed in uitzonderlijke bouwsels. Grote schepen, speciaal vervoer. Mammoet, SMIT
Wauw. Ik sta echt versteld van Nederland gewoon.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:49 schreef halo1 het volgende:
[..]
Ja ..klopt.. en ook op entertainment-gebied : Big Brother, Douwe Kroutzen, Joop v.d. Ende etc.
Vooral Douwe Kroutzen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:49 schreef halo1 het volgende:
[..]
Ja ..klopt.. en ook op entertainment-gebied : Big Brother, Douwe Kroutzen, Joop v.d. Ende etc.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
...
ben ik, van Duitsen bloed,
...
En andre rieu!..quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:49 schreef halo1 het volgende:
[..]
wanneer gaat Doutzen mij eens entertainen danquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:49 schreef halo1 het volgende:
[..]
Moet je even op Youtube kijken, daar maakt ze reclame voor de Victoria Secrets Miraculous bra.. haar tieten zijn opeens 2 x zo groot.... echt miraculous!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:01 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
wanneer gaat Doutzen mij eens entertainen dan
Erica Terpstra.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nederlanders zijn gewoon goed in uitzonderlijke bouwsels. Grote schepen, speciaal vervoer. Mammoet, SMIT
Ze werken zelfs in Canada (en verdienen er bakken met geld).quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:12 schreef halo1 het volgende:
Zag net op tv Berlin (RBB) een stuk staal van 110 ton tientallen meters omhooghijsen voor de bouw van een vliegveld.. een makkie voor de kraan de wel 800 ton kon heffen.. en toen zei de stem:..."der niederländische Kranführer"'.. heh...lekker gevoel. dat zijn weer van die momenten dat je trots bent op je landje...... ;
Dat Duitschen bloed werkt bij velen als een rode lap op de stier maar wij hebben op 40-45 na altijd een goede band met D. gehad en ook veel baat: van Napoleon bevrijd (Waterloo), van communisme (koude oorlog) en ook iets met Wilhelmina van Pruissen (hulp van haar broer) en Goejanverwellesluis.. En Märklin en Trix natuurlijk, en Puch , en Kreidler, en Grundig en Saba (TV), en AEG en Siemens en......quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wilhelmus van Nassouwe
ben ik, van Duitsen bloed,
den vaderland getrouwe
blijf ik tot in den dood.
Een Prinse van Oranje
ben ik, vrij onverveerd,
den Koning van Hispanje
heb ik altijd geëerd.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:16 schreef OldJeller het volgende:
En daarom stem ik op Trotsch op Nederland. Het zijn dit soort dingetjes die het leven de moeite waard maken!Maar zeg eerlijk.. Het is wel altijd wel leuk als je leest of hoort dat we weer ergens iets onmogelijks aan het uitbaggeren, ophijsen of bergen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |