Onzin, 32bits werkt tot een max van 4GB, waarbij er t/m 3,2GB direct geadresseerd kan worden (en daarom zie je dus ook dat een systeem met 4GB een een x86 OS maar 3,2GB weer geeft). 2GB is geen probleem, maar ga je over de 3GB dan is een x64-OS wel aan te bevelen, al is 't alleen maar met het oog op de toekomstquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:29 schreef Elcadarn het volgende:
tip, bij een 32 bit versie van windows, max 2 GB ram erin stoppen.
2+ GB Ram, werkt alleen met 64 bit versie's
Sluit ik me wel bij aan... ben redelijk snel afgehaaktquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:30 schreef Bart het volgende:
Ik heb geprobeerd je post te lezen, maar ik kom er niet doorheen. Sorry.
Works is cheapass en wordt vaak meegeleverd voor weinig tot niets, en TS wil Adobe Elements 7...ik zou zelf voor v8 kiezen, maar 7 is ook nog best acceptabel. Elements is qua prijs ook nog wel te doen. Zo gek is het dus niet van TS. Ik snap alleen niet helemaal waarom TS works nog wil hebben naast Office, en waarom er geen knappe virusscanner in is opgenomen. Als er nou iets is waar je dan toch voor wilt betalen, dan is een virusscanner wel 1 die bovenaan mn lijstje staat.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:32 schreef willmuij het volgende:
900 euro voor een dergelijke pc is echt belachelijk veel geld.
Ik heb nu een pc te koop die ongeveer deze specs heeft die ik weg doe voor 300 euro.
tip: De nieuwe i5 processors van Intel zijn fantastisch wat prijs-kwaliteit betreft. En waarom wil je officiele programmas zoals adobe 7 en works die ontzettend duur en verouderd zijn? Daarom heeft jesus torrents uitgevonden!
als jij wilt betalen voor slechte en verouderde software terwijl je betere gratis kunt krijgen moet je dat vooral doen.quote:Works is cheapass en wordt vaak meegeleverd voor weinig tot niets, en TS wil Adobe Elements 7...ik zou zelf voor v8 kiezen, maar 7 is ook nog best acceptabel. Elements is qua prijs ook nog wel te doen. Zo gek is het dus niet van TS. Ik snap alleen niet helemaal waarom TS works nog wil hebben naast Office, en waarom er geen knappe virusscanner in is opgenomen. Als er nou iets is waar je dan toch voor wilt betalen, dan is een virusscanner wel 1 die bovenaan mn lijstje staat.
zelf hou ik 't ook bij de nieuwsgroepen hoor, maar als je dan toch legaal bezig wilt zijn is 't helemaal geen gekke lijst
wat is er precies slecht en veroudert dan aan 't lijstje van TS??quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:46 schreef willmuij het volgende:
[..]
als jij wilt betalen voor slechte en verouderde software terwijl je betere gratis kunt krijgen moet je dat vooral doen.
Gooi er dan voor die paar tientjes ook effe een virusscannertje tegenaan; da's wel redelijk essentieel dan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:18 schreef Bluezman het volgende:
Photoshop Elements was niet helemaal goed opgezocht. Ik heb het nu veranderd in Adobe Photoshop Elements 8 NL. Dat Works zit erbij omdat ik soms .xlr (Works spreadsheet) bestanden ontvang en die volgens mij niet kan openen met Excel. Ik wil het inderdaad zakelijk gaan gebruiken (webdesign). De computer hoeft niet geschikt te zijn voor Game gebruik.
.xlr bestanden kan je prima opnenen in Excel. Andersom gaat echter niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:18 schreef Bluezman het volgende:
Dat Works zit erbij omdat ik soms .xlr (Works spreadsheet) bestanden ontvang en die volgens mij niet kan openen met Excel.
Waarom? Er zijn prima gratis virusscanners te krijgen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:35 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Gooi er dan voor die paar tientjes ook effe een virusscannertje tegenaan; da's wel redelijk essentieel dan.
Omdat de gratis virusscanners imho toch nog niet zo goed zijn als dat vaak beweert wordt; regelmatig dat ik machines tegen kom die toch geinfecteerd zijn ondanks dat er bijvoorbeeld AVG op stond. Ik vertrouw die dingen niet genoeg om er zakelijk mee aan de gang te gaan, en daarnaast kun je op een gratis virusscanner niet tot nauwelijks aanspraak maken op support (let wel, aanspraak maken; dat is wat anders dan "je krijgt er geen support op").quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn prima gratis virusscanners te krijgen.
En Microsoft Security Essentials, die je gratis bij Windows 7 krijgt (kunt downloaden)?quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:56 schreef kroegtijger het volgende:
Omdat de gratis virusscanners imho toch nog niet zo goed zijn als dat vaak beweert wordt;
Wordt al beter, maar ben daar ook nog niet 100% over te spreken... Als ik het vergelijk met bijvoorbeeld een McAfee Enterprise of TrendMicro of zelfs Symantec Corporate 10, dan is Microsoft leuk op weg, maar nog niet zover.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:59 schreef Piles het volgende:
[..]
En Microsoft Security Essentials, die je gratis bij Windows 7 krijgt (kunt downloaden)?
HOAXquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:29 schreef Elcadarn het volgende:
tip, bij een 32 bit versie van windows, max 2 GB ram erin stoppen.
2+ GB Ram, werkt alleen met 64 bit versie's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |