Deel 3quote:Beste
een tijd terug kon ik een leuk appartementje huren midden in de stad voor zo'n 700 euro ( zon 60 vierkante meter in totaal )
Alles was nogal in oude staat dus ik heb als stucadoor alles compleet opgeknapt hierbij moet je denken aan nieuw plafond, stucwerk, vloer! verlichting draadloos etc.
Toen verloor ik mijn baan, ik liep achter met de huur maar heb dit na een paar dagen direct kunnen oplossen.
Omdat ik nog wat klussen had staan kon ik dus wel even voorruit, helaas bleek dit ook niet zo te zijn dus liep ik in januari weer een maand achter, Ik heb direct met de verhuurder contact opgenomen en vertelde hem voor extra zekerheid dat ik in begin maart een aardig geldbedrag nog krijg van de bank ( aangezien ik dit vast heb gezet )
ook was ik vollop bezig met werk zoeken wat jammer genoeg echt niet makkelijk blijft te zijn & ik ben totaal niet kieskeurig! probeer alles aan te pakken wat ik pakken kan, maar zonder enige papiertjes gaat dat moeilijk.
Efin! vandaag kwam ik thuis en hier er een brief aan de binnezijde van het raam :
Dit pand is ontruimd, Gooi de sleutels maar door de brievenbus, ojah achter is het slot vervangen dus je kan er niet meer in.
De verhuurder heeft dus zelf mijn woning betreden en alles leeg getrokken, ik draaide me om en zag 2 aardig dure lampjes gewoon kapot getrapt op de grond liggen ( dit is het enige wat er lag )
Voor zover ik kon zien was mn badkamer leeg dus ik neem aan dat alle spullen gewoon weg zijn, apparatuur, mn kleding, festool gereedschap etc etc.
Ik heb echt werkelijk geen idee waar het allemaal is! maar ik verwacht het niet meer daar te vinden.
Ben de auto ingestapt & direct naar het bureau gegaan of ze niks voor me konden betekenen. Helaas! de politie is meer voor vechtpartijtjes, diefstal etc dit is gewoon iets tussen 2 burgers dus moet ik het zelf maar oplossen. Dit zijn hun woorden.
De bom was gebarste en ben direct o.a koevoet etc op gaan halen en direct weer terug gereden naar het bureau.
Ik vertelde diezelfde agent :
Luister, ik heb een achterstand van 1 maand, ik kom net thuis en mn huis is leeg getrokken? cilinders zijn vervangen en ik moet zomaar EVENTJES de sleutels inleveren door ze door de brievenbus te gooien? en wat moet ik nu? moet ik in mn auto leven met geen schone kleren & het dergelijke?
Is er echt niks te doen want anders haal ik gewoon netjes de schanieren eruit, kijk ik of me spullen er zijn & zoja dan haal ik alles weg & plaats alles weer netjes terug.
De agent vertelde me dat ik dit niet mocht doen, want dan zou ik gepakt worden voor inbraak ondanks hij mij begreep & als hem dit zelf overkomen was hij niet hier had gestaan.
Overigens wel leuk om te melden maybe? '''wat is het adres van de woning' vroeg meneer de agent
SURE alsof ik je dat nu nog ga vertellen.
Wat moet ik nu doen? ik ga morgen ochtend direct naar de gemeente toe & rechtsbijstand winkel.
Dat ze mn apparatuur in beslag nemen PRIMA! maar niet mn foto's spullen van andere, en mn kleren.
Hoort een verhuurder niet een aangetekende brief, aanmaning of een deurwaarder dan te sturen?
Gr
Inderdaadquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:53 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Is wel makkelijker lezen zo, nu je zelf een nieuw deel hebt geopend.
Kan ook geen betere TVP bedenken op dit momentquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:53 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Nou hé?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Kan ook geen betere TVP bedenken op dit moment
Daarom heb ik snel een laatste post geplaatst.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:53 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Huibquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:51 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
Me advocaat staat er gewoon bij hoor
Lees vorige topics door!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:02 schreef dimage het volgende:
1 . een verhuurder mag nooit zonder toestemming van een rechter en onder begeleiding van de poltiie een pand betreden die al verhuurd is aan iemand.
2. een verhuurder moet zorgdragen voor een goede, wel tegen betaling, opslag van de goederen aangetroffen in het pand van binnentreden
3. een verhuurder moet alle schade vergoeden opgelopen aan goederen van huurder tijdens de uitzetting.
resume, morgen aangifte doen bij justitie en een aangetekende brief + ontvangstbevestiging naar de verhuurder schrijven waarin jij hem/haar volledig verantwoordelijk stelt voor alle opgelopen schades.
Mja ga ze niet allemaal lezen, maar wat gezegd is wel gewoon de juiste weg die je moet bewandelen!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:08 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
Lees vorige topics door!
Ik hoop dat de verhuurder iets van zichzelf laat horen
Lekker belangrijk allemaal zeg. Voor hetzelfde geld heet Bertrand nu Berta ofzo. Waar je je druk om kunt maken....quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Huib
David
Jory
Bertrand?
Dat zijn 4 mannen.
Heb ook tot nu toe alle bonnetjes ook in een doos liggen, morgen moet ik nog nieuwe kleren halen & opzoek naar een nieuwe kamerquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:08 schreef rac het volgende:
Ik vroeg me af of je ook geen inboedel verzekering hebt? Dit is tenslotten pure diefstal. (zij kunnen het wellicht al vergoeden en de vervolg stappen ondernemen).
En ik zou tevens de vervolgschade dus alle kosten die hebt moeten maken incl. eerste levensbehoefte (kleding tandenborstel etc.) bij hem claimen en dat ook al in de brieven zetten, en niet alleen de kosten van de kapotte goederen.
Nee, het enige wat ik vanmiddag te weten ben gekomen is dat alles in 1x op een aanhanger is gegaan en hij is weg gereden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:13 schreef Lyssa het volgende:
Verder in de omgeving niets bij t vuil zien liggen dus? Grove spullen zoals je bed ofzo, ergens gedumpt?
Het is niet toegestaan om de openbare weg zo maar te filmen met cctv.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:17 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
Nee, het enige wat ik vanmiddag te weten ben gekomen is dat alles in 1x op een aanhanger is gegaan en hij is weg gereden.
Ben btw voordat ik naar me pa naar wat winkels gegaan die vlakbij het huis zitte maar niemand heeft iets gezien.
Nu zit er een vlakbij het huis en die heeft camera's! dus misschien dat er iets op staat! moet ook nog even ene telefonie winkel proberen tegenover het huis & een ander bedrijf
hmm oke thanks dan hoef ik daar dus niet langs te gaanquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:23 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Het is niet toegestaan om de openbare weg zo maar te filmen met cctv.
Ook al zou er iets opstaan dan nog heeft het geen enkele juridische waarde.
Uit huis gezet, spullen weg. #2 is er dus al gedaan..quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:29 schreef Inverted_World het volgende:
tvp al heb ik sterk het vermoeden dat dit een grote hoax is, kan er geen ip scan worden uitgevoerd of iets? voordat dit tot 10 topics leidt
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:17 schreef Pandora73 het volgende:
Verder dan TVP kom ik ook nog even niet. Mijn reacties staan in het vorige topic
Ok nice, dan zeker interessant om te volgen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:33 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Uit huis gezet, spullen weg. #2 is er dus al gedaan..
Dat het niet mag wil absoluut niet zeggen dat het niet als bewijs gebruikt mag worden. Door een derde onrechtmatig verkregen bewijs mag in beginsel gewoon worden gebruikt in een civiele (of straf-) zaak.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:23 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Het is niet toegestaan om de openbare weg zo maar te filmen met cctv.
Ook al zou er iets opstaan dan nog heeft het geen enkele juridische waarde.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:37 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Dat het niet mag wil absoluut niet zeggen dat het niet als bewijs gebruikt mag worden. Door een derde onrechtmatig verkregen bewijs mag in beginsel gewoon worden gebruikt in een civiele (of straf-) zaak.
Nou de moderators kunnen mijn IP zien hoor:) zijn alst goed is 3 verschillende IP adressen waar ik opzit dus dat is 1 ding.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:40 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Nou, wat een vertrouwen ineens.
Kan iemand niet even de kloonscanner aanzwendelen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:44 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
Nou de moderators kunnen mijn IP zien hoor:) zijn alst goed is 3 verschillende IP adressen waar ik opzit dus dat is 1 ding.
en komop ik ga het niet uit mn duim zuigen dat ik alles kwijt ben & in mn auto heb geslapen.
Ik hou wel van een geintje maar dit zijn geen dingen om grapjes over te maken![]()
Thanks tot nu toe voor alle tips & advies
Modjes kunnen heul geen ipscan doen!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:33 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Uit huis gezet, spullen weg. #2 is er dus al gedaan..
Helpt toch niets als de TS niet meer vanuit zijn eigen huis kan Fok!ken?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Kan iemand niet even de kloonscanner aanzwendelen?
Laat ik het anders formuleren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:37 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Dat het niet mag wil absoluut niet zeggen dat het niet als bewijs gebruikt mag worden. Door een derde onrechtmatig verkregen bewijs mag in beginsel gewoon worden gebruikt in een civiele (of straf-) zaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |