quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:09 schreef Nembrionic het volgende:
He? Picachu had toch een advocate? Een vrouw? Volgens de website van het kantoor in kwestie werkt daar helemaal geen vrouw.
Waarom staat je laptop er niet tussen?quote:Stukadoors gereedschap
Twee mobiele telefoons
Twee beamers
Twee stereo-installaties
Bouwlampen
Televisie
Alle kleding van eiser
De originele huurovereenkomst tussen eiser en gedaagde
vandaag, morgen, wat maakt het ook uitquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:09 schreef kickdrum het volgende:
[..]
Ja, de datum is niet belangrijk natuurlijk.
die heeft ie al weer terug, DUHquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom staat je laptop er niet tussen?
die kwam toch ineens binnen wandelen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom staat je laptop er niet tussen?
Dat doet niet ter zake.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:12 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
[..]
die heeft ie al weer terug, DUH
Ja hoor..een advocaat die het heeft over binnen halenquote:Daarnaast heeft eiser een opdracht als stukadoor binnen weten te halen
dat is helemaal heden tweeduizend en tien.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat doet niet ter zake.
[..]
Ja hoor..een advocaat die het heeft over binnen halen
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dat is helemaal heden tweeduizend en tien.
dat meen je nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pica is ook aardig de brief aan het editten
En vervolgens staat zijn naam blijkbaar 10x in de brief want er staan sterretjes. Beetje nutteloosquote:De heer *******(hierna ook “Eiser”)
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat doet niet ter zake.
[..]
Ja hoor..een advocaat die het heeft over binnen halen
Dat is opzich juist, alleen moet er na Heden nog een exacte datum volgen. Aangezien het een concept is, zou dat later dus nog ingevuld kunnen worden misschien wel toevallig....quote:
HOAXquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:41 schreef Pikachu21 het volgende:
Kappe met die bullshit! kom dan gewoon niet meer in dit topic!, heb de dagvaarding concept binnengekregen moet het nu alleen nog even nakijken of alles klopt.
Ojah 2 pics van mn verbouwing;)
http://94.100.115.131/811(...)11660398_3_EKyt.jpeg
http://94.100.118.77/7338(...)33896914_5_Ahel.jpeg
http://94.100.121.97/8078(...)07853842_5_H0c1.jpeg ( het gat wat er nu nog zit in het plafond waar ik al in deel 1 over heb geschreven
dit is inderdaad een concept! ik moest het eerst nog even nakijken of alles wel klopte:)quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:19 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
[..]
Dat is opzich juist, alleen moet er na Heden nog een exacte datum volgen. Aangezien het een concept is, zou dat later dus nog ingevuld kunnen worden misschien wel toevallig....
Dude, je hebt die fotos random van internet geplukt en dat is dan je bewijsmateriaal. Je zit de boel in de zeik te nemen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:22 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
dit is inderdaad een concept! ik moest het eerst nog even nakijken of alles wel klopte:)
Ojah moest ook even het adres van het politie bureau geven & ze neemt daar contact mee op
Mensen ik vraag het toch gewoon normaal? ga niet lopen zieken
nu is het ineens een concept.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:22 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
dit is inderdaad een concept! ik moest het eerst nog even nakijken of alles wel klopte:)
Ojah moest ook even het adres van het politie bureau geven & ze neemt daar contact mee op
Mensen ik vraag het toch gewoon normaal? ga niet lopen zieken
Dat stond hier al wel netjes hoor.quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:41 schreef Pikachu21 het volgende:
Kappe met die bullshit! kom dan gewoon niet meer in dit topic!, heb de dagvaarding concept binnengekregen moet het nu alleen nog even nakijken of alles klopt.
Ojah 2 pics van mn verbouwing;)
http://94.100.115.131/811(...)11660398_3_EKyt.jpeg
http://94.100.118.77/7338(...)33896914_5_Ahel.jpeg
http://94.100.121.97/8078(...)07853842_5_H0c1.jpeg ( het gat wat er nu nog zit in het plafond waar ik al in deel 1 over heb geschreven
oh, dat had ik even gemist.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:28 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
[..]
Dat stond hier al wel netjes hoor.
[..]
Doe niet zo naief. Ik heb identiek dezelfde foto gister in een woonadvertentie zien staan - en dit is dan zijn bewijs. Het is gewoon een hoax.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:26 schreef Sjeen het volgende:
Liefjens, hou eens op met kloon- en hoaxroepen... Iedereen is onschuldig tot het tegendeel bewezen is
Die datum wordt met de hand ingevuld op het moment dat de deurwaarder de dagvaarding in persoon afgeeft aan de gedaagde.quote:
ben wel benieuwd naar het adres van dat huis, weet je dat nog??quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:29 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Doe niet zo naief. Ik heb identiek dezelfde foto gister in een woonadvertentie zien staan - en dit is dan zijn bewijs. Het is gewoon een hoax.
En rot op met die kusjes van je.
Ik vraag het me ook af. Lijkt me raar je huis te koop/te hoor te zetten terwijl het half in de verbouwing zit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:31 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
[..]
ben wel benieuwd naar het adres van dat huis, weet je dat nog??Of in ieder geval de stad?
Het was volgens mij in Amsterdam, ik weet het adres niet (heb alleen met mijn vriendin meegekeken). Ik ga even zoeken!quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:31 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
[..]
ben wel benieuwd naar het adres van dat huis, weet je dat nog??Of in ieder geval de stad?
Waar haal jij vandaan welk kantoor hij zit? En als het mijn advocaat is (op betreffend kantoor werken er meerdere) dan werkt er wel degelijlk een vrouw. Heb haar van de week nog aan de lijn gehad...quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:09 schreef Nembrionic het volgende:
He? Picachu had toch een advocate? Een vrouw? Volgens de website van het kantoor in kwestie werkt daar helemaal geen vrouw.
Precies, bij mij exact zo gegaan....quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:31 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Die datum wordt met de hand ingevuld op het moment dat de deurwaarder de dagvaarding in persoon afgeeft aan de gedaagde.
Edit: Net als de gegevens van degene aan wie de deurwaarder de dagvaarding precies afgeeft (dit komt te staan achter het zinnetje "aldaar aan dat adres mijn exploot doende en afschrift dezes latende aan:" ) Die dingen weet je immers pas zeker op het moment dat je hem afgeeft.
Heb even gezocht maar ik kan het niet vinden, sorryquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:31 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
[..]
hoax om hoax aan te tonenquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:45 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Heb even gezocht maar ik kan het niet vinden, sorry
Dat stond in de eerste concept dagvaardingspost (adres van het kantoor stond er toen nog in, maar heeft TS nu wijzelijk weggehaald). Op de site is inderdaad geen vrouweljike advocaat terug te vinden. Maar he, ik ken ook wat advocaten en die snappen een computer soms niet eens. :quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:41 schreef JCC het volgende:
[..]
Waar haal jij vandaan welk kantoor hij zit?
Denk je nou serieus echt dat ze zo'n document elke keer opnieuw typen. Bij elk zelf respecterend kantoor zijn stapels foutloze templates beschikbaar waar je alleen naam en datum hoeft in te vullen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:41 schreef JCC het volgende:
[..]
Waar haal jij vandaan welk kantoor hij zit? En als het mijn advocaat is (op betreffend kantoor werken er meerdere) dan werkt er wel degelijlk een vrouw. Heb haar van de week nog aan de lijn gehad...![]()
En volgens mij zijn dit soort "pro forma" kladjes wel vaker een beetje kort-door-de-bocht en misschien niet helemaal kloppend Nederlands, het gaat er volgens mij nu om dat er eindelijk een beetje (juridische) actie wordt ondernomen...
Enne, omnifacer.... Als je het huis gister op woningdetective heb zien staan, zou het misschien best kunnen dat ons huisbaasje hem daar op heeft geknald?![]()
Maar effe serieus, vind dat hele hoax-geroep een beetje vreemd. Als TS dit echt allemaal uit z'n duim zuigt verdient hij een prijs voor het beste fantaserend vermogen van 2010. Maar laten we gewoon uitgaan van het voordeel van de twijfel. TS heeft 't volgens mij al zwaar genoeg...
Oh en mensen die roepen dat de advocaat er niks van kan, ik ben zelf client bij dit kantoor en ze zijn voor me door het vuur gegaan... Nouja ze deden gewoon hun werk, en goed ook. De advocaat die ik eerst had schreef mooiere brieven maar was een doetje en een broekkie. Deze is dat zeker niet.
...je weet dat ook vrouwelijke advocaten de titel 'mr.' dragen? Staat voor 'meester', niet voor 'meneer'quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:51 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
[..]
Dat stond in de eerste concept dagvaardingspost (adres van het kantoor stond er toen nog in, maar heeft TS nu wijzelijk weggehaald). Op de site is inderdaad geen vrouweljike advocaat terug te vinden. Maar he, ik ken ook wat advocaten en die snappen een computer soms niet eens. :![]()
Dat zegt dus niet zo veel (hoewel het echt een baggersite is zeg...)
A_A kan niet tellen en ik post nooit in ONZ.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Jammer dat door 2 users het topic verkloot wordt, Er is al gekeken op een kloon en dat is er niet. Vindt je het ongeloofwaardig, blijf dan weg want dit is geen ONZ
Toegegeven dit is geen gigantisch kantoor maar zeker een advocaat van kaliber. Max. tarief is niet voor niets ¤265 p/u.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:51 schreef Poeke het volgende:
[..]
Denk je nou serieus echt dat ze zo'n document elke keer opnieuw typen. Bij elk zelf respecterend kantoor zijn stapels foutloze templates beschikbaar waar je alleen naam en datum hoeft in te vullen.
Het is gewoon een hoax, uiterst vermakelijk, zoals vele van de topics maar helaas te doorzichtig.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:01 schreef Pikachu21 het volgende:
GEDAGVAARD IN KORT GEDING :
******* wonende te Leersum (*******) aan de *******, aldaar aan dat adres mijn exploot doende en afschrift dezes latende aan:
Telefoongids.nl vind in ieder geval geen mensen die ******* heten en in Leersum wonen.quote:Zelfs als er een titel was om tot ontruiming over te gaan dan had ******* niet het recht gehad om zich de spullen van ******* toe te eigenen als ware het een onderpand.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:54 schreef JCC het volgende:
[..]
...je weet dat ook vrouwelijke advocaten de titel 'mr.' dragen? Staat voor 'meester', niet voor 'meneer'![]()
Nummer 3 in het rijtje is een vrouw :p
En over dat niet snappen van computers heb je helemaal gelijk trouwens, gelukkig is dat ook niet zo belangrijk. Ben blij dat er iig iemand gedagvaard gaat worden :p
Uit die brief, bedoel ik. Op de plek van die sterretjes.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:02 schreef Modus het volgende:
In geen van de 2 OP's wordt over een adres gesproken? En het ging over een drukke winkelstraat toch?
Poeke als jij denkt dat dit een hoax is dan denk je dat toch lekkerquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:51 schreef Poeke het volgende:
[..]
Denk je nou serieus echt dat ze zo'n document elke keer opnieuw typen. Bij elk zelf respecterend kantoor zijn stapels foutloze templates beschikbaar waar je alleen naam en datum hoeft in te vullen.
Het is gewoon een hoax, uiterst vermakelijk, zoals vele van de topics maar helaas te doorzichtig.
Op de site staan de meesters met voor en achternaam. Daar zit geen vrouw tussen. En dat heeft geen bal te maken met of ze wel of geen verstand hebben van internetquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:54 schreef JCC het volgende:
[..]
...je weet dat ook vrouwelijke advocaten de titel 'mr.' dragen? Staat voor 'meester', niet voor 'meneer'![]()
Nummer 3 in het rijtje is een vrouw :p
En over dat niet snappen van computers heb je helemaal gelijk trouwens, gelukkig is dat ook niet zo belangrijk. Ben blij dat er iig iemand gedagvaard gaat worden :p
Me advocaat staat er gewoon bij hoorquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op de site staan de meesters met voor en achternaam. Daar zit geen vrouw tussen. En dat heeft geen bal te maken met of ze wel of geen verstand hebben van internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |