Dit vind ik een onverstandige stap. Hiermee lijk je toe te geven medeschuldig te zijn aan de ontstane situatie. En waarom zou je geen schadevergoeding eisen, je hebt nu toch kosten moeten maken om elders te slapen, een advocaat in te huren en bijv. vervangende kleding moeten kopen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:51 schreef Pikachu21 het volgende:
<knip>
Cliënt is evenwel bereid af te zien van het terugdraaien van de onrechtmatige ontruiming en het vorderen van een schadevergoeding, indien u per omgaande de eigendommen van cliënt retourneert.
<knip>
Dit kan echt niet hoor :Squote:Op donderdag 18 februari 2010 14:51 schreef Pikachu21 het volgende:
De heer ******* huurt sinds september 2009 de bovenwoning aan de ************ van u. Dhr. ************ voorzag dat het moeizaam zou worden de huur te voldoen . U hebt hier kennelijk anders over gedacht en op 15 februari 2010 besloten de sloten te vervangen en alle spullen van cliënt uit het gehuurde te verwijderen c.q. te vernielen. U hebt dit zonder enige titel gedaan. Dit is onrechtmatig.
Grappig, wij allemaal nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:57 schreef Pikachu21 het volgende:
lekker boeie! ik zie tenminste nu n beetje voorruit gang!
Vooruitgang? Je zorgt er alleen maar voor dat je volgend jaar nog bezig met die huurbaas...quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:57 schreef Pikachu21 het volgende:
lekker boeie! ik zie tenminste nu n beetje voorruit gang!
Bij jou gebeurt er wel een hoop in een kort tijdsbestek he?quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:05 schreef Pikachu21 het volgende:
Oke er is net wat meer duidelijker geworden de winkelier is net langs gekomen, hij heeft stiekem nog me laptop van de aanhanger kunnen pakken voor me. kortom de winkelier heeft me desondanks alles toch nog n beetje geholpen en hier ben ik erg blij om.
Ik heb in ieder geval me nieuwe laptop terug.
Het blijkt volgens de winkelier dat de huurbaas is langsgekomen, alle spullen op een aanhanger heeft gedaan en weg is gegaan.
Toch heel relaxt van de winkelier dat hij dit gedaan heeft
Ja vind je niet?quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:07 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Bij jou gebeurt er wel een hoop in een kort tijdsbestek he?
Hoe weet de winkelier trouwens waar jij zit?
En waarom zou de winkelier dit voor jou gedaan hebben?
Hij was toch dikke maatjes met de huisbaas?
Hoe wist hij waar jij was?quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:10 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
Ja vind je niet?
Hij vertelde dat hij ook vond dat de huurbaas dit niet kon maken maargoed ik weet natuurlijk niet of dat echt zo is.
Maar toch is het relaxt dat ik in ieder geval me laptop terug heb!
Mijn moeder werkt bij een kappers winkel, en hij komt dus ook wel ns zijn haar doen & toevallig was ik dus nu ook in de winkel.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:07 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
Hoe heeft die winkelier je nu weer gevonden dan?
Vaag vaag vaag. Heb je hem al weer op marktplaats gevonden?
Ja TS is aandachtstrekker.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:07 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Bij jou gebeurt er wel een hoop in een kort tijdsbestek he?
Hoe weet de winkelier trouwens waar jij zit?
En waarom zou de winkelier dit voor jou gedaan hebben?
Hij was toch dikke maatjes met de huisbaas?
Goh ja, toevallig allemaal zeg.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:11 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
Mijn moeder werkt bij een kappers winkel, en hij komt dus ook wel ns zijn haar doen & toevallig was ik dus nu ook in de winkel.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:13 schreef Pikachu21 het volgende:
ach flikker dan uit het topic op.
Ik heb geen idee waarom de winkelier dit gedaan heeft maar relaxt is het wel!
Ja dit heb net een maitlje verzonden naar haar:)quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:15 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
[..]
Heb je je advocaat dit al laten weten? Lijkt me belangrijke info... Misschien ook toch nog voor een aangifte van diefstal!
Cursus recht van Telsell ofzo?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:51 schreef Pikachu21 het volgende:
Mailtje gehad van mn advocaat!
Tot mij wendde zich de ******** met betrekking tot het geschil dat hij met u heeft.
De heer ******* huurt sinds september 2009 de bovenwoning aan de ************ van u. Dhr. ************ voorzag dat het moeizaam zou worden de huur te voldoen . U hebt hier kennelijk anders over gedacht en op 15 februari 2010 besloten de sloten te vervangen en alle spullen van cliënt uit het gehuurde te verwijderen c.q. te vernielen. U hebt dit zonder enige titel gedaan. Dit is onrechtmatig.
Cliënt is evenwel bereid af te zien van het terugdraaien van de onrechtmatige ontruiming en het vorderen van een schadevergoeding, indien u per omgaande de eigendommen van cliënt retourneert.
Ik maan u bij dezen aan binnen 5 dagen na heden de eigendommen van cliënt aan hem terug te geven, bij gebreke waarvan ik direct bijgaande dagvaarding uit zal brengen.
Hoogachtend,
Nou weet je wat!! ik ga toch vanavond de foto's maken, load ik ze wel ff op!quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:34 schreef Pandora73 het volgende:
Als de advocaat werkelijk deze brief gestuurd heeft naar de verhuurder, dan is het inderdaad (sorry dat ik het zeg) geen goede advocaat. Zowel taalkundig klopt er geen bal van, en juridisch is het ook maar een wazig verhaal.
Ik begin er toch ondertussen wat twijfels bij te krijgen, bij dit hele verhaal... Sorry... Of je hebt echt wel ontiegelijk veel pech!
Pech??? Een verhaaltje!quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:34 schreef Pandora73 het volgende:
Of je hebt echt wel ontiegelijk veel pech!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:48 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Pech??? Een verhaaltje!
Huisbaas haalt woning leeg en flikkert laptop op aanhangwagen. De winkelier, die toevallig goede maatjes is met de huisbaas, jat de laptop op een onbewaakt ogenblik uit het vehikel en denkt,verhip, laat ik maar eens naar de kapper gaan. Zo gezegd, zo gedaan.
Eenmaal bij de kapper merkt de winkelier dat ie de laptop nog onder z'n arm heeft. Hé Mevrouw de kapster, uw zoon woont toch boven mijn winkel? "Ja dat is zo" antwoord de kapster, met geannimeerde stem.
"Nou ik heb z'n laptop kunnen redden van de sloop, misschien kan u die aan hem terugbezor...."
"Doet u dat zelf maar winkelbaasje" valt de haarcreatrice hem in de rede, "hij is toevallig hier"
Picachu kijkt de winkelier met open mond, alsof er een chromosoontje mist, aan en stamelt "bedankt nou kan ik Fokken! waar ik wil.
Eind goed al goed, dus pech...mwa.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:48 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Pech??? Een verhaaltje!
Huisbaas haalt woning leeg en flikkert laptop op aanhangwagen. De winkelier, die toevallig goede maatjes is met de huisbaas, jat de laptop op een onbewaakt ogenblik uit het vehikel en denkt,verhip, laat ik maar eens naar de kapper gaan. Zo gezegd, zo gedaan.
Eenmaal bij de kapper merkt de winkelier dat ie de laptop nog onder z'n arm heeft. Hé Mevrouw de kapster, uw zoon woont toch boven mijn winkel? "Ja dat is zo" antwoord de kapster, met geannimeerde stem.
"Nou ik heb z'n laptop kunnen redden van de sloop, misschien kan u die aan hem terugbezor...."
"Doet u dat zelf maar winkelbaasje" valt de haarcreatrice hem in de rede, "hij is toevallig hier"
Picachu kijkt de winkelier met open mond, alsof er een chromosoontje mist, aan en stamelt "bedankt nou kan ik Fokken! waar ik wil.
Eind goed al goed, dus pech...mwa.
De ombudsman dus, voor de 30ste keerquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:54 schreef RooieHoed het volgende:
Je moet de overkoepelende organisatie bellen die overheidsorganisaties controleert.
Dat politiebureau moet vandaag nog opgerold worden.
Inderdaad. Maar alles wat wij zouden doen doet TS niet. Hij fietst overal omheen. Een brief van de advocaat wat een kleuter van 4 nog had op kunnen stellen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:58 schreef Green1 het volgende:
[..]
De ombudsman dus, voor de 30ste keerMaar ik denk dat het niet zo belangrijk is. Al moet je wel eerst een klacht indienen bij de politie zelf, en daar heb ik ook al een link voor gegeven.
Ik zou die werkweigerende tering agenten kosten wat het kost terug willen pakken. Maargoed, dat ben ik.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:03 schreef RooieHoed het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar alles wat wij zouden doen doet TS niet. Hij fietst overal omheen. Een brief van de advocaat wat een kleuter van 4 nog had op kunnen stellen.
Ik pak de popcorn want ik geloof er geen kut van
En natuurlijk heb je de winkelier gelijk even gevraagd waar de huurbaas woont zodat je even je spullen kon gaan ophalen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:53 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
De winkelier kwam het langs brengen bij mij moeder in de winkel
en dat ik dacht dat hij dikke maatjes was met de huisbaas daar heb ik me dan goed in vergist, dat kan ik ben ook n mens. Maar deze reactie slaat gewoon nergens op
Waarom zou je?quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En natuurlijk heb je de winkelier gelijk even gevraagd waar de huurbaas woont zodat je even je spullen kon gaan ophalen?
ik weet zijn adres alquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
En natuurlijk heb je de winkelier gelijk even gevraagd waar de huurbaas woont zodat je even je spullen kon gaan ophalen?
Je bent eruit gezet...het zijn ZIJN ruitenquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:20 schreef Pikachu21 het volgende:
Je kan wijs lopen lullen met van waarom ga je er niet langs! waarom doe je dit niet!
Ben jullie erg dankbaar voor de tips! maar ik ga niet naar de huurbaas zn huis en waarom niet?
dan spring ik uit mn vel! en strakjes ben ik nog verder van huis!
overigens is hij zelf geen vriendelijke vent waar je een gesprek mee kan praten dus wat heeft het voor nut om langs zn huis te rijden?
Ik kan ook niet veel meer doen dan dit uit handen geven, klachtenbrief voor de politie ga ik vanavond schrijven met n vriend.
De verhuurder krijgt de kans om de spullen netjes terug te geven, doet hij dat niet dan krijgt hij een dagvaarding in de bus & maak komt er een rechtzaak.
Ga ik nu allemaal kut zooi uithalen bij de verhuurder dan gooi ik mn eigen ruiten in!
wat een lol dan om zoveel onzin te schrijven... notquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:35 schreef Poeke het volgende:
Dit topic is onzin en Pikachu21 is een kloon van Skattebout.
Die staat bekend om dit soort bull-shit onwaarschijnlijke verzinsels.
Serously, er zijn al meerdere van dit soort topics geweest met ellelange verhalen vol met onzin.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:39 schreef kickdrum het volgende:
[..]
wat een lol dan om zoveel onzin te schrijven... not
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:41 schreef Pikachu21 het volgende:
Kappe met die bullshit! kom dan gewoon niet meer in dit topic!, heb de dagvaarding concept binnengekregen moet het nu alleen nog even nakijken of alles klopt.
Ojah 2 pics van mn verbouwing;)
http://94.100.115.131/811(...)11660398_3_EKyt.jpeg
http://94.100.118.77/7338(...)33896914_5_Ahel.jpeg
http://94.100.121.97/8078(...)07853842_5_H0c1.jpeg ( het gat wat er nu nog zit in het plafond waar ik al in deel 1 over heb geschreven
geen idee, komt van hyvesquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:45 schreef Nembrionic het volgende:
Waarom staan die fotos op verschillende IP's?
Niks aan de hand, move along.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:41 schreef Poeke het volgende:
[..]
Serously, er zijn al meerdere van dit soort topics geweest met ellelange verhalen vol met onzin.
Er gebeurd gewoon echt too much bij jouquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:41 schreef Pikachu21 het volgende:
Kappe met die bullshit! kom dan gewoon niet meer in dit topic!, heb de dagvaarding concept binnengekregen moet het nu alleen nog even nakijken of alles klopt.
Ojah 2 pics van mn verbouwing;)
http://94.100.115.131/811(...)11660398_3_EKyt.jpeg
http://94.100.118.77/7338(...)33896914_5_Ahel.jpeg
http://94.100.121.97/8078(...)07853842_5_H0c1.jpeg ( het gat wat er nu nog zit in het plafond waar ik al in deel 1 over heb geschreven
ellenlange en ik zeg niet dat ik je niet geloof, ik vind 't gewoon lame dat iemand er plezier uithaalt mocht het nep zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:41 schreef Poeke het volgende:
[..]
Serously, er zijn al meerdere van dit soort topics geweest met ellelange verhalen vol met onzin.
Whe, eerste wat ik dacht toen ik dit topic las.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:35 schreef Poeke het volgende:
Dit topic is onzin en Pikachu21 is een kloon van Skattebout.
Die staat bekend om dit soort bull-shit onwaarschijnlijke verzinsels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |