Het niet kunnen vinden met een vriendin zet je toch effe opzij, als het om een slaapplaats gaat! Je gaat toch niet in je auto wonen, omdat je niet overweg kan met de vriendin van je vader.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:33 schreef JCC het volgende:
Ik geloof dat ma met vriend in een 1kamerwoning zit ofzo, en pa met vriendin waarmee TS het niet zo goed kon vinden ofzo? Ergens in de afgelopen 19 pagina's gelezen
Goeiemorgen trouwens...
Dat inderdaad. Dat pa zijn vriendin geen rotschop geeft: je doet normaal tot hij een eigen plek heeft.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Het niet kunnen vinden met een vriendin zet je toch effe opzij, als het om een slaapplaats gaat! Je gaat toch niet in je auto wonen, omdat je niet overweg kan met de vriendin van je vader.
jaja. Nu weten we wel dat je het hele verhaal niet gelooft. Punt is gemaakt, niet door blijven zeiken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat draagt wel bij aan de hoax-factor van dit verhaal.
Ik beweer niet dat ik er niets van geloof.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:42 schreef Ravvie het volgende:
[..]
jaja. Nu weten we wel dat je het hele verhaal niet gelooft. Punt is gemaakt, niet door blijven zeiken.
Anders gezegd, dat je het in twijfel trekt. Doet verder ook niet ter zake. Niks mis mee om niet alles klakkeloos aan te nemen, maar ik denk dat je punt wel gemaakt isquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik beweer niet dat ik er niets van geloof.
Primaquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:51 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Anders gezegd, dat je het in twijfel trekt. Doet verder ook niet ter zake. Niks mis mee om niet alles klakkeloos aan te nemen, maar ik denk dat je punt wel gemaakt is
Goed werk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:50 schreef Pikachu21 het volgende:
Ik heb het huurcontract gevonden in mijn mailbox! en krijg zojuist een mailtje binnen van de advocaat:)
Ze hebben zijn adres kunnen achterhalen & ik moet nu van mijn advocaat aangifte doen bij het politie bureau wat ik dus ook strakjes ga doen.
Ojah en de verhuurder kan op een dagvaarding rekenen
Ze nemen die aangifte toch niet op? Hoe ga je dat nu doen dan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:50 schreef Pikachu21 het volgende:
Ik heb het huurcontract gevonden in mijn mailbox! en krijg zojuist een mailtje binnen van de advocaat:)
Ze hebben zijn adres kunnen achterhalen & ik moet nu van mijn advocaat aangifte doen bij het politie bureau wat ik dus ook strakjes ga doen.
Ojah en de verhuurder kan op een dagvaarding rekenen
ik laat de advocaat bellen dat ik er straks aankom om aangifte te doen, helaas zullen ze dan wel moeten! en anders ga ik zoals meerdere mensen al zeiden naar de chef vragenquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:52 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ze nemen die aangifte toch niet op? Hoe ga je dat nu doen dan?
Nieuw? Pikachu heeft toch woonruimte? Weliswaar leeggehaald door de huurbaas, maar toch..quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:53 schreef Kimbell het volgende:
Ben je al achter nieuwe woonruimte aan geweest? Dat lijkt mij eerlijk gezegd nu even prioriteit.
Wauw, ga je nu eindelijk eens ruggegraat tonen op het politiebureau?quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:56 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
ik laat de advocaat bellen dat ik er straks aankom om aangifte te doen, helaas zullen ze dan wel moeten! en anders ga ik zoals meerdere mensen al zeiden naar de chef vragen
Ook heeft hij al 34x aangegeven daar niet meer te willen wonen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:58 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Nieuw? Pikachu heeft toch woonruimte? Weliswaar leeggehaald door de huurbaas, maar toch..
Pikachu, vergeet je niet om je huur te blijven betalen? Tenzij je er niet meer wilt wonen natuurlijk..
Ah, sorryquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:01 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Ook heeft hij al 34x aangegeven daar niet meer te willen wonen.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:34 schreef Pikachu21 het volgende:
Zo ik moest dus aangifte doen van mijn advocaat mocht dat niet, dan moest ik een verklaring vragen voor mn lawyer.
Ik mocht dus ook geen verklaring, kreeg geen naam van de agent! en mocht de chef ook niet spreken
Dus het gaat weer belle worden
Oke, als ik jou was zou ik dan in ieder geval een klacht indienen bij de ombudsman. Al is het alleen maar om die kut agent terug te pakken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:34 schreef Pikachu21 het volgende:
Zo ik moest dus aangifte doen van mijn advocaat mocht dat niet, dan moest ik een verklaring vragen voor mn lawyer.
Ik mocht dus ook geen verklaring, kreeg geen naam van de agent! en mocht de chef ook niet spreken
Dus het gaat weer belle worden
OEPS!quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:53 schreef Pikachu21 het volgende:
Prima, laat maar dan. Wel heel raar dat je de naam van de politieagente niet mocht noteren!
Ik ga voor je aan de slag.
waar de fok heb jij het over?quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:54 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
OEPS!
Volgende keer even inloggen onder je andere account he?
Dit topic is dus een HOAX.
Wees dan eens duidelijk man.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:55 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
waar de fok heb jij het over?
ehm we kunnen hem nu op 3 dingen pakkenquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:12 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
En nu? Wanneer gaat je advocaat toeslaan? Had hij verder nog tips?
Moet je daar niet eerst aangifte voor doen dan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:22 schreef Pikachu21 het volgende:
[..]
ehm we kunnen hem nu op 3 dingen pakken
Huisvrede breuk
Diefstal
geweldpleging tegen levenloze goederen
Advocaat gaat hem nu een dagvaarding sturen ( de gerechtsdeurwaarder gaat deze volgens mij afleveren )
De dagvaardig gaat er vandaag nog uit & mn advocaat zal mij daarvan een kopie toesturen door de mail
Bronquote:Als een opsporingsambtenaar weigert een aangifte op te nemen, kunt u een klacht indienen.
Bronquote:Ook ik krijg klachten van mensen die hun aangifte bij de politie niet kwijt kunnen. Dit vind ik vreemd, want naar mijn idee is het simpel: de wet verplicht de politie om aangiftes op te nemen. Zelfs als een agent twijfelt of er wel sprake is van een strafbaar feit mag hij de aangifte niet weigeren. Alleen bij hoge uitzondering is dit mogelijk. Verder is de politie verplicht om de aangifte op te nemen op het moment dat die gedaan wordt. Als dat op dat moment niet mogelijk is, dan moet het zo snel mogelijk wél gebeuren. Duidelijke regels lijkt mij.
whehequote:Op donderdag 18 februari 2010 13:54 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
OEPS!
Volgende keer even inloggen onder je andere account he?
Dit topic is dus een HOAX.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:36 schreef Pikachu21 het volgende:
Slaap plek heb ik gefixt & ik zit nu even bij moeders in de winkel.
Kutte is ook dat ik vanacht mn verlichting in de auto heb aan laten staan dus die moet ik nu ook weer regelen![]()
Gaaat lekker![]()
Dat was zeker een hele goedkope advocaat?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:51 schreef Pikachu21 het volgende:
Mailtje gehad van mn advocaat!
Tot mij wendde zich de ******** met betrekking tot het geschil dat hij met u heeft.
De heer ******* huurt sinds september 2009 de bovenwoning aan de ************ van u. Dhr. ************ voorzag dat het moeizaam zou worden de huur te voldoen . U hebt hier kennelijk anders over gedacht en op 15 februari 2010 besloten de sloten te vervangen en alle spullen van cliënt uit het gehuurde te verwijderen c.q. te vernielen. U hebt dit zonder enige titel gedaan. Dit is onrechtmatig.
Cliënt is evenwel bereid af te zien van het terugdraaien van de onrechtmatige ontruiming en het vorderen van een schadevergoeding, indien u per omgaande de eigendommen van cliënt retourneert.
Ik maan u bij dezen aan binnen 5 dagen na heden de eigendommen van cliënt aan hem terug te geven, bij gebreke waarvan ik direct bijgaande dagvaarding uit zal brengen.
Hoogachtend,
Volgens mij dacht die man er juist ook zo over, daarom heeft hij het leeggehaald.quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:51 schreef Pikachu21 het volgende:
Mailtje gehad van mn advocaat!
Dhr. ************ voorzag dat het moeizaam zou worden de huur te voldoen . U hebt hier kennelijk anders over gedacht en op 15 februari 2010 besloten de sloten te vervangen en alle spullen van cliënt uit het gehuurde te verwijderen c.q. te vernielen.
Ja het staat vol met foutenquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:56 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij dacht die man er juist ook zo over, daarom heeft hij het leeggehaald.
En 'moeizaam worden'?
Wat een kutbrief.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was zeker een hele goedkope advocaat?
En aan die van Pikachu21quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:56 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
[..]
Gewoon aangepast aan het IQ van de verhuurder lijkt me...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |