abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 februari 2010 @ 11:35:44 #151
3542 Gia
User under construction
pi_78133302
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 11:33 schreef JCC het volgende:
Ik geloof dat ma met vriend in een 1kamerwoning zit ofzo, en pa met vriendin waarmee TS het niet zo goed kon vinden ofzo? Ergens in de afgelopen 19 pagina's gelezen

Goeiemorgen trouwens...
Het niet kunnen vinden met een vriendin zet je toch effe opzij, als het om een slaapplaats gaat! Je gaat toch niet in je auto wonen, omdat je niet overweg kan met de vriendin van je vader.
pi_78133319
Oh, ik heb er ff snel doorheen gescrolled

Vriend van me woont in Utrecht, die heeft 4 kamers en een luchtbed
M'n signature, wat doe je :{
  Moderator donderdag 18 februari 2010 @ 11:37:13 #153
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_78133343
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 11:35 schreef Gia het volgende:

[..]

Het niet kunnen vinden met een vriendin zet je toch effe opzij, als het om een slaapplaats gaat! Je gaat toch niet in je auto wonen, omdat je niet overweg kan met de vriendin van je vader.
Dat inderdaad. Dat pa zijn vriendin geen rotschop geeft: je doet normaal tot hij een eigen plek heeft.
pi_78133413
Wat een diep triest geval,dan voel je je diep gepakt heb je al contact opgenomen met marktplaats?

Zoals je zei heb je het huis daarvan af gehaald,misschien kunnen ze met behulp van een backup nog achterhalen dat de woning daar inderdaad is aangeboden en met een beetje massel ook nog iets van een correspondentie bovendien denk ik dat marktplaats wel graag zou willen weten als ze onderdeel worden van iemand die dit soort geintjes flikt.

In ieder geval veel succes gewenst in deze zaak en met het vinden van een nieuwe woning.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
  donderdag 18 februari 2010 @ 11:40:02 #155
285106 JCC
Hobbyklussert
pi_78133442
@Gia & Jitz: ....ben ik het overigens totaal mee eens

Ik heb destijds een maand bij m'n (hoogzwangere) bovenbuurvrouw geslapen

Edit: @ geevee: Da's best wel een goeie eigenlijk! Sowieso ervoor zorgen dat meneer de huisbaas verwijderd wordt van marktplaats
JCC's Gallery
All shall love me and despair...
pi_78133526
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 11:32 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Dat draagt wel bij aan de hoax-factor van dit verhaal.
jaja. Nu weten we wel dat je het hele verhaal niet gelooft. Punt is gemaakt, niet door blijven zeiken.
pi_78133529
tvp
  Moderator donderdag 18 februari 2010 @ 11:43:55 #158
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_78133561
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 11:42 schreef Ravvie het volgende:

[..]

jaja. Nu weten we wel dat je het hele verhaal niet gelooft. Punt is gemaakt, niet door blijven zeiken.
Ik beweer niet dat ik er niets van geloof.
pi_78133786
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 11:43 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ik beweer niet dat ik er niets van geloof.
Anders gezegd, dat je het in twijfel trekt. Doet verder ook niet ter zake. Niks mis mee om niet alles klakkeloos aan te nemen, maar ik denk dat je punt wel gemaakt is
  Moderator donderdag 18 februari 2010 @ 11:59:00 #160
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_78134007
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 11:51 schreef Ravvie het volgende:

[..]

Anders gezegd, dat je het in twijfel trekt. Doet verder ook niet ter zake. Niks mis mee om niet alles klakkeloos aan te nemen, maar ik denk dat je punt wel gemaakt is
Prima
  donderdag 18 februari 2010 @ 12:14:00 #161
55011 HunterSThompson
Buy the ticket, take the ride
pi_78134431
Heftig zeg. Het is al eerder gezegd, maar neem een advocaat. Over de kosten hoef je je geen zorgen te maken. Gezien je verhaal over je inkomen kom je in aanmerking voor gefinancierde rechtsbijstand. Voor meer informatie hierover moet je even op de site van de Raad voor Rechtsbijstand kijken. Daar staat meer informatie. Succes.
"When the going gets weird, the weird turn pro."
pi_78135537
Ik heb het huurcontract gevonden in mijn mailbox! en krijg zojuist een mailtje binnen van de advocaat:)

Ze hebben zijn adres kunnen achterhalen & ik moet nu van mijn advocaat aangifte doen bij het politie bureau wat ik dus ook strakjes ga doen.

Ojah en de verhuurder kan op een dagvaarding rekenen
Of wel?
  donderdag 18 februari 2010 @ 12:51:39 #163
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_78135581
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 12:50 schreef Pikachu21 het volgende:
Ik heb het huurcontract gevonden in mijn mailbox! en krijg zojuist een mailtje binnen van de advocaat:)

Ze hebben zijn adres kunnen achterhalen & ik moet nu van mijn advocaat aangifte doen bij het politie bureau wat ik dus ook strakjes ga doen.

Goed werk.
pi_78135594
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 12:50 schreef Pikachu21 het volgende:

Ze nemen die aangifte toch niet op? Hoe ga je dat nu doen dan?
pi_78135647
Ben je al achter nieuwe woonruimte aan geweest? Dat lijkt mij eerlijk gezegd nu even prioriteit.
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_78135711
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 12:52 schreef Green1 het volgende:

[..]

Ze nemen die aangifte toch niet op? Hoe ga je dat nu doen dan?
ik laat de advocaat bellen dat ik er straks aankom om aangifte te doen, helaas zullen ze dan wel moeten! en anders ga ik zoals meerdere mensen al zeiden naar de chef vragen
Of wel?
pi_78135775
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 12:53 schreef Kimbell het volgende:
Ben je al achter nieuwe woonruimte aan geweest? Dat lijkt mij eerlijk gezegd nu even prioriteit.
Nieuw? Pikachu heeft toch woonruimte? Weliswaar leeggehaald door de huurbaas, maar toch..

Pikachu, vergeet je niet om je huur te blijven betalen? Tenzij je er niet meer wilt wonen natuurlijk..
pi_78135819
Topic helemaal doorgelezen, wat een bizar verhaal Benieuwd naar de afloop...
Oh, and that's a bad miss!
pi_78135832
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 12:56 schreef Pikachu21 het volgende:

[..]

ik laat de advocaat bellen dat ik er straks aankom om aangifte te doen, helaas zullen ze dan wel moeten! en anders ga ik zoals meerdere mensen al zeiden naar de chef vragen
Wauw, ga je nu eindelijk eens ruggegraat tonen op het politiebureau?
3 maal is scheepsrecht zullen we dan maar zeggen.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_78135850
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 12:58 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Nieuw? Pikachu heeft toch woonruimte? Weliswaar leeggehaald door de huurbaas, maar toch..

Pikachu, vergeet je niet om je huur te blijven betalen? Tenzij je er niet meer wilt wonen natuurlijk..
Ook heeft hij al 34x aangegeven daar niet meer te willen wonen.
pi_78135940
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:01 schreef Ravvie het volgende:

[..]

Ook heeft hij al 34x aangegeven daar niet meer te willen wonen.
Ah, sorry
pi_78137043
Zo ik moest dus aangifte doen van mijn advocaat mocht dat niet, dan moest ik een verklaring vragen voor mn lawyer.

Ik mocht dus ook geen verklaring, kreeg geen naam van de agent! en mocht de chef ook niet spreken

Dus het gaat weer belle worden
Of wel?
  donderdag 18 februari 2010 @ 13:37:34 #173
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_78137123
Ja, de politie helpt je graag in dit soort situaties...
pi_78137139
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:34 schreef Pikachu21 het volgende:
Zo ik moest dus aangifte doen van mijn advocaat mocht dat niet, dan moest ik een verklaring vragen voor mn lawyer.

Ik mocht dus ook geen verklaring, kreeg geen naam van de agent! en mocht de chef ook niet spreken

Weet je wel zeker dat je een politiebureau bent ingelopen?
pi_78137165
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:34 schreef Pikachu21 het volgende:

Oke, als ik jou was zou ik dan in ieder geval een klacht indienen bij de ombudsman. Al is het alleen maar om die kut agent terug te pakken.

Edit: lees dit even: http://www.politie.nl/Utrecht/klachten/procedure_klacht/

Edit: je kreeg de naam niet? Voor zover ik weet móet die agent zich legitimeren als je daarom vraagt. Wat voor een corrupt zooitje is dat daar bij die politie zeg.. jezus!

[ Bericht 10% gewijzigd door Green1 op 18-02-2010 13:44:26 ]
pi_78137482
het zijn achterlijke mensen daar! toen ik binnen kwam lopen zeiden ze al gelijk van aaah neee hee! en liepen ze weg:S moest ik weer wachten hoor.

Begin het nu aardig zat te worden
Of wel?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 18 februari 2010 @ 13:52:31 #177
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_78137575
Kan je advocaat niet met je meegaan naar het politiebureau? En is aangifte via internet misschien nog een optie?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_78137600
Prima, laat maar dan. Wel heel raar dat je de naam van de politieagente niet mocht noteren!

Ik ga voor je aan de slag.

Van mn advocaat gekregen

Edit:
Of wel?
pi_78137628
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:53 schreef Pikachu21 het volgende:
Prima, laat maar dan. Wel heel raar dat je de naam van de politieagente niet mocht noteren!

Ik ga voor je aan de slag.
OEPS!
Volgende keer even inloggen onder je andere account he?

Dit topic is dus een HOAX.

pi_78137655
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:54 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Krijg ik van mn advocaat;)
Of wel?
pi_78137676
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:54 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

OEPS!
Volgende keer even inloggen onder je andere account he?

Dit topic is dus een HOAX.

waar de fok heb jij het over?
Of wel?
pi_78137717
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:55 schreef Pikachu21 het volgende:

[..]

waar de fok heb jij het over?
Wees dan eens duidelijk man.
  donderdag 18 februari 2010 @ 14:11:47 #183
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_78138166
Dit topic gaan we even volgen
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_78138191
En nu? Wanneer gaat je advocaat toeslaan? Had hij verder nog tips?
Ik spreek liever mijzelf tegen, dan dat ik het een ander laat doen.
pi_78138566
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:12 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
En nu? Wanneer gaat je advocaat toeslaan? Had hij verder nog tips?
ehm we kunnen hem nu op 3 dingen pakken

Huisvrede breuk
Diefstal
geweldpleging tegen levenloze goederen

Advocaat gaat hem nu een dagvaarding sturen ( de gerechtsdeurwaarder gaat deze volgens mij afleveren )

De dagvaardig gaat er vandaag nog uit & mn advocaat zal mij daarvan een kopie toesturen door de mail
Of wel?
pi_78138624
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:22 schreef Pikachu21 het volgende:

[..]

ehm we kunnen hem nu op 3 dingen pakken

Huisvrede breuk
Diefstal
geweldpleging tegen levenloze goederen

Advocaat gaat hem nu een dagvaarding sturen ( de gerechtsdeurwaarder gaat deze volgens mij afleveren )

De dagvaardig gaat er vandaag nog uit & mn advocaat zal mij daarvan een kopie toesturen door de mail
Moet je daar niet eerst aangifte voor doen dan?

Edit:
quote:
Als een opsporingsambtenaar weigert een aangifte op te nemen, kunt u een klacht indienen.
Bron
en
quote:
Ook ik krijg klachten van mensen die hun aangifte bij de politie niet kwijt kunnen. Dit vind ik vreemd, want naar mijn idee is het simpel: de wet verplicht de politie om aangiftes op te nemen. Zelfs als een agent twijfelt of er wel sprake is van een strafbaar feit mag hij de aangifte niet weigeren. Alleen bij hoge uitzondering is dit mogelijk. Verder is de politie verplicht om de aangifte op te nemen op het moment dat die gedaan wordt. Als dat op dat moment niet mogelijk is, dan moet het zo snel mogelijk wél gebeuren. Duidelijke regels lijkt mij.
Bron

[ Bericht 21% gewijzigd door Green1 op 18-02-2010 14:30:08 ]
pi_78138670
ik weet niet hoe dit verder gaat dat hoor ik strakjes wel van mn advocaat maar ik neem aan dat dit goedkomt aangezien ze daarvoor is
Of wel?
  Moderator donderdag 18 februari 2010 @ 14:27:13 #188
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_78138722
Nou, ben heel benieuwd hoe die kneus gaat reageren...
Ondertussen slaapplek regelen? En hoe Fok je nu dan?
pi_78139007
Slaap plek heb ik gefixt & ik zit nu even bij moeders in de winkel.

Kutte is ook dat ik vanacht mn verlichting in de auto heb aan laten staan dus die moet ik nu ook weer regelen
Gaaat lekker
Of wel?
pi_78139204
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:36 schreef Pikachu21 het volgende:
Slaap plek heb ik gefixt & ik zit nu even bij moeders in de winkel.

Kutte is ook dat ik vanacht mn verlichting in de auto heb aan laten staan dus die moet ik nu ook weer regelen
Gaaat lekker

Geen dalen zonder pieken!
pi_78139250
ff een tvp-tje dat ik weet waar ik was

* mrPanerai is ff popcorn halen
pi_78139528
Mailtje gehad van mn advocaat!

Tot mij wendde zich de ******** met betrekking tot het geschil dat hij met u heeft.

De heer ******* huurt sinds september 2009 de bovenwoning aan de ************ van u. Dhr. ************ voorzag dat het moeizaam zou worden de huur te voldoen . U hebt hier kennelijk anders over gedacht en op 15 februari 2010 besloten de sloten te vervangen en alle spullen van cliënt uit het gehuurde te verwijderen c.q. te vernielen. U hebt dit zonder enige titel gedaan. Dit is onrechtmatig.

Cliënt is evenwel bereid af te zien van het terugdraaien van de onrechtmatige ontruiming en het vorderen van een schadevergoeding, indien u per omgaande de eigendommen van cliënt retourneert.

Ik maan u bij dezen aan binnen 5 dagen na heden de eigendommen van cliënt aan hem terug te geven, bij gebreke waarvan ik direct bijgaande dagvaarding uit zal brengen.

Hoogachtend,

Of wel?
  donderdag 18 februari 2010 @ 14:52:30 #194
6941 APK
Factual, I think.
pi_78139563
Vaag verhaal.
Maar even volgen om te kijken hoe lang het de politie lukt om koffie te drinken ipv iets aan vermeend onrecht te doen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 18 februari 2010 @ 14:54:33 #195
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_78139637
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:51 schreef Pikachu21 het volgende:

Tot mij wendde zich de ******** met betrekking tot het geschil dat hij met u heeft.

De heer ******* huurt sinds september 2009 de bovenwoning aan de ************ van u. Dhr. ************ voorzag dat het moeizaam zou worden de huur te voldoen . U hebt hier kennelijk anders over gedacht en op 15 februari 2010 besloten de sloten te vervangen en alle spullen van cliënt uit het gehuurde te verwijderen c.q. te vernielen. U hebt dit zonder enige titel gedaan. Dit is onrechtmatig.

Cliënt is evenwel bereid af te zien van het terugdraaien van de onrechtmatige ontruiming en het vorderen van een schadevergoeding, indien u per omgaande de eigendommen van cliënt retourneert.

Ik maan u bij dezen aan binnen 5 dagen na heden de eigendommen van cliënt aan hem terug te geven, bij gebreke waarvan ik direct bijgaande dagvaarding uit zal brengen.

Hoogachtend,

Dat was zeker een hele goedkope advocaat?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  donderdag 18 februari 2010 @ 14:56:03 #196
6941 APK
Factual, I think.
pi_78139687
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:51 schreef Pikachu21 het volgende:

Dhr. ************ voorzag dat het moeizaam zou worden de huur te voldoen . U hebt hier kennelijk anders over gedacht en op 15 februari 2010 besloten de sloten te vervangen en alle spullen van cliënt uit het gehuurde te verwijderen c.q. te vernielen.
Volgens mij dacht die man er juist ook zo over, daarom heeft hij het leeggehaald.

En 'moeizaam worden'?
Wat een kutbrief.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 18 februari 2010 @ 14:56:37 #197
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_78139708
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:56 schreef APK het volgende:

[..]

Volgens mij dacht die man er juist ook zo over, daarom heeft hij het leeggehaald.

En 'moeizaam worden'?
Wat een kutbrief.
Ja het staat vol met fouten
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_78139726
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:54 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Dat was zeker een hele goedkope advocaat?

Gewoon aangepast aan het IQ van de verhuurder lijkt me...
pi_78139756
lekker boeie! ik zie tenminste nu n beetje voorruit gang!
Of wel?
pi_78139797
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:56 schreef Babs_voor_intimi het volgende:

[..]

Gewoon aangepast aan het IQ van de verhuurder lijkt me...
En aan die van Pikachu21
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')