abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 februari 2010 @ 10:37:07 #253
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  donderdag 18 februari 2010 @ 11:28:41 #254
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_78133057
quote:
geen ramp lijkt mij?
phluphy for president!
  donderdag 18 februari 2010 @ 14:34:08 #255
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_78138919
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 11:28 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

geen ramp lijkt mij?
Geen ramp, wel jammer
Frysk bloed tsjoch op!
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:00:33 #256
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
  donderdag 18 februari 2010 @ 17:12:11 #257
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_78145759
Het 1ste berichtje vanaf mijn Hero! Tijd om dit topic te gaan volgen!
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
  donderdag 18 februari 2010 @ 19:46:53 #258
84926 WyriHaximus
pi_78152979
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 14:34 schreef iFries het volgende:

[..]

Geen ramp, wel jammer
Idd ben nog niks tegengekomen waar ik perse flash voor nodig had op me hero .
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:12 schreef t_igger het volgende:
Welcome to the club .
phluphy for president!
  donderdag 18 februari 2010 @ 21:15:37 #259
291582 Nfct
Come on you boys in red!
pi_78157187
Hey, Iemand hier die de WiFi op Universiteit Twente aan de praat heeft gekregen? Hoe? Met Tweakers word ik ook niet veel wijzer..
Dutch Radio Scrobbler 4.0 beta!
http://www.megaupload.com/?d=O2VWO5R5 (Build 70)
pi_78174734
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:12 schreef t_igger het volgende:
Nu nog de mogelijkheid om fok een beetje "Hero-vriendelijker" weer te laten geven op je Hero.
  FOK!fotograaf vrijdag 19 februari 2010 @ 10:49:35 #261
145146 Andyy
pi_78175521
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:15 schreef Nfct het volgende:
Hey, Iemand hier die de WiFi op Universiteit Twente aan de praat heeft gekregen? Hoe? Met Tweakers word ik ook niet veel wijzer..
Werken jullie met Eduroam?
Dan kan het niet, had het een tijdje geleden ook al (wanhopig) geprobeerd en er zelfs hele collegeuren aan besteed
pi_78188448
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 10:26 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Nu nog de mogelijkheid om fok een beetje "Hero-vriendelijker" weer te laten geven op je Hero.
Hoezo? Baggerlayout ziet er gewoon goed uit, text-only gaat als een echte speer!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_78190275
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 16:07 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Hoezo? Baggerlayout ziet er gewoon goed uit, text-only gaat als een echte speer!
De laatste keer dat ik het probeerde kon ik niet text-only voor op de Hero doen en baggerlayout op de pc.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  Redactie Frontpage vrijdag 19 februari 2010 @ 17:36:21 #264
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_78191746
Volgens mij heb je daar een abo voor nodig
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:54:02 #265
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_78192307
Voor de mensen die het nog niet wisten, je kunt ook als je een Last.fm account hebt de nummers die je luistert scrobblen De app 'Simple Last.fm Scrobbler' doet precies wat die doen moet bij mij.
pi_78194267
Of je installeert gewoon de last.fm app . Werkt nog beter.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 00:50:44 #267
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_78212721
Iemand een idee hoe je kan voorkomen dat de spam mail van me ziggo account doorgestuurd word naar me telefoon? Thnx!
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
pi_78222456
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 00:50 schreef t_igger het volgende:
Iemand een idee hoe je kan voorkomen dat de spam mail van me ziggo account doorgestuurd word naar me telefoon? Thnx!
Hoe stel jij in dat je Ziggo mail kan ontvangen....?
pi_78222678
ik denk gewoon met de email pop3 functie van zijn foon
  Redactie Frontpage zaterdag 20 februari 2010 @ 11:15:08 #270
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_78222823
Abduction Heel slecht, maar in de kroeg zitten spelen gisteren Verslavend
With four other people
And aliens
pi_78225337
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 11:02 schreef Rekkie het volgende:

Hoe stel jij in dat je Ziggo mail kan ontvangen....?
Via: Kies een mailprovider
Keuze: Overig (pop3/IMAP)

SMTP-server installen als:
authsmtp.vodafone.nl Als je vodafone hebt natuurlijk.
Ik alleen geen mail verzenden, alleen ontvangen... Iemand idee waar dat aan ligt?!
pi_78226030
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 12:39 schreef p_iglet het volgende:

[..]

Via: Kies een mailprovider
Keuze: Overig (pop3/IMAP)

SMTP-server installen als:
authsmtp.vodafone.nl Als je vodafone hebt natuurlijk.
Ik alleen geen mail verzenden, alleen ontvangen... Iemand idee waar dat aan ligt?!
Ik kan vanaf mijn telefoon ook geen mail versturen (wel ontvangen) van mijn normale mail-account (chello)
Maar dat kan ik ook niet als ik met mijn laptop met gewoon Outlook erop bij iemand anders zit die geen chello-abonnee is. Chello blokt uitgaande mail als het niet van een chello-aansluiting verzonden wordt. Maar als ik dan de SMTP pak van de provider waar diegene mee aangesloten is (bijvoorbeeld de @Home instelling als ik bij mijn ouders zit die @Home als provider hebben) dan kan het wel.
Ik gok dan ook dat er meerdere (vast-internet) providers zijn die zoiets ingesteld hebben.

Wat ik vreemder vind is dat ik langs die weg ook geen Hotmail kan verzenden. Hotmail zou toch universeel moeten zijn... Als ik Hotmail wil versturen kan dat niet via de mail-app maar moet ik naar internet, daar inloggen op Hotmail en dan versturen. Dan kan het wel.
Hotmail zelf geeft aan daar niets aan te kunnen (willen?) doen.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_78234723
Ik stuur mijn Ziggo mail nu naar mijn gmail toe en lees het daar. Echter als ik dan beantwoord staat er natuurlijk het gmail account als afzender.

op zich niet verkeerd, zo blijft mij Ziggo mail ook lekker onbekend en exclusief (een mailadres waar zuinig op ben)
  zondag 21 februari 2010 @ 09:59:52 #274
84926 WyriHaximus
pi_78256566
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 17:42 schreef Rekkie het volgende:
Ik stuur mijn Ziggo mail nu naar mijn gmail toe en lees het daar. Echter als ik dan beantwoord staat er natuurlijk het gmail account als afzender.

op zich niet verkeerd, zo blijft mij Ziggo mail ook lekker onbekend en exclusief (een mailadres waar zuinig op ben)
je kan gmail btw ook instellen dat je uit de naam van je ziggo adres kan mailen
phluphy for president!
pi_78268057
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 13:00 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Ik kan vanaf mijn telefoon ook geen mail versturen (wel ontvangen) van mijn normale mail-account (chello)
Maar dat kan ik ook niet als ik met mijn laptop met gewoon Outlook erop bij iemand anders zit die geen chello-abonnee is. Chello blokt uitgaande mail als het niet van een chello-aansluiting verzonden wordt. Maar als ik dan de SMTP pak van de provider waar diegene mee aangesloten is (bijvoorbeeld de @Home instelling als ik bij mijn ouders zit die @Home als provider hebben) dan kan het wel.
Ik gok dan ook dat er meerdere (vast-internet) providers zijn die zoiets ingesteld hebben.

Wat ik vreemder vind is dat ik langs die weg ook geen Hotmail kan verzenden. Hotmail zou toch universeel moeten zijn... Als ik Hotmail wil versturen kan dat niet via de mail-app maar moet ik naar internet, daar inloggen op Hotmail en dan versturen. Dan kan het wel.
Hotmail zelf geeft aan daar niets aan te kunnen (willen?) doen.
Let vooral op bij mails die je wilt versturen:
- UItgaande mail instellingen! (deze moeten namelijk niet die van hotmail of ziggo zijn maar juist van de provider)
Op de meeste websites zijn die gegevens er wel uit te halen
All management is Strategic Management.
pi_78268522
Gisteren probeerde ik foto's van andere type toestellen te ontvangen via bluetooth maar dat ging niet helemaal lekker.
De andere toestellen konden mijn toestel wel vinden, maar verbinding maken was niet mogelijk.

Meer mensen die dat probleem hebben?
  zondag 21 februari 2010 @ 16:57:52 #277
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_78268595
Heb je wel die ene optie aangevinkt dat je Bluetooth bestanden wilt versturen / ontvangen? Als je dat doet, heb je iets van 120 seconden de tijd om apparaat te vinden.
pi_78269043
quote:
Op zondag 21 februari 2010 16:57 schreef Slickk het volgende:
Heb je wel die ene optie aangevinkt dat je Bluetooth bestanden wilt versturen / ontvangen? Als je dat doet, heb je iets van 120 seconden de tijd om apparaat te vinden.
Ja ik heb dan bluetooth aan staan, en de mogelijkheid om mijn telefoon te vinden.
Dus men ziet mijn telefoon ook wel, maar als ze dan een bestand willen verzenden krijgen ze de melding "verbinding mislukt" oid.
pi_78271726
quote:
Op zondag 21 februari 2010 16:42 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Let vooral op bij mails die je wilt versturen:
- UItgaande mail instellingen! (deze moeten namelijk niet die van hotmail of ziggo zijn maar juist van de provider)
Op de meeste websites zijn die gegevens er wel uit te halen

Wat bedoel je met "van de provider"?

Mijn hotmail heb ik van de provider hotmail, mijn privé mail via provider chello/UPC, mijn gmail via provider gmail, enzovoorts. Dat heb ik allemaal volgens hun instellingen ingesteld, maar uitgaande mail (afgezien van gmail dan, die gaat via een app) heb ik volgens de door hun opgegeven instellingen ingesteld.
Of bedoel je dat ik overal de SMTP-instellingen van de provider van mijn mobiele abonnement (Vodafone in dit geval) in moet vullen? Maar als ik dan via een WiFi werk werkt het nog niet natuurlijk, want dat loopt niet via Vodafone.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_78272957
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:38 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Wat bedoel je met "van de provider"?

Mijn hotmail heb ik van de provider hotmail, mijn privé mail via provider chello/UPC, mijn gmail via provider gmail, enzovoorts. Dat heb ik allemaal volgens hun instellingen ingesteld, maar uitgaande mail (afgezien van gmail dan, die gaat via een app) heb ik volgens de door hun opgegeven instellingen ingesteld.
Of bedoel je dat ik overal de SMTP-instellingen van de provider van mijn mobiele abonnement (Vodafone in dit geval) in moet vullen? Maar als ik dan via een WiFi werk werkt het nog niet natuurlijk, want dat loopt niet via Vodafone.
Je hebt idd de instellingen van vodafone nodig met als emailadres je eigen adres:
# SMTP server: authsmtp.vodafone.nl
# Port: 25
# Security type: None
# Require sign-in: aanvinken
# Username: Gebruikersnaam My Vodafone-account Dit is het gedeelte van het e-mailadres vóór '@vodafone.nl'
# Password: Wachtwoord My Vodafone-account
# Kies 'Next' om naar het volgende scherm te gaan
# Email checking frequency: Naar eigen wens in te stellen
# Send email from this account by default: aanvinken
# Notify me when email arrives: aanvinken
# Geef het e-mailaccount een naam
# Your name (displayed on outgoing messages) : Je naam
# Kies 'Done' om het account aan te maken

Deze instellingen zijn voor de magic, denk niet dat de hero veel verschil maakt.

Het gaat hierbij vooral om de username (myvodafone account gegevens) en de smtp gegevens van vodafone.

Via wifi durf ik geen uitspraak over te doen, mijn gevoel zegt dat je gelijk hebt (maar je kan niet alles hebben )
pi_78283021
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:20 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Je hebt idd de instellingen van vodafone nodig met als emailadres je eigen adres:
# SMTP server: authsmtp.vodafone.nl
# Port: 25
# Security type: None
# Require sign-in: aanvinken
# Username: Gebruikersnaam My Vodafone-account Dit is het gedeelte van het e-mailadres vóór '@vodafone.nl'
# Password: Wachtwoord My Vodafone-account
# Email checking frequency: Naar eigen wens in te stellen
# Send email from this account by default: aanvinken
# Notify me when email arrives: aanvinken
# Geef het e-mailaccount een naam
# Your name (displayed on outgoing messages) : Je naam
# Kies 'Done' om het account aan te maken

Deze instellingen zijn voor de magic, denk niet dat de hero veel verschil maakt.

Het gaat hierbij vooral om de username (myvodafone account gegevens) en de smtp gegevens van vodafone.

Via wifi durf ik geen uitspraak over te doen, mijn gevoel zegt dat je gelijk hebt (maar je kan niet alles hebben )
Ik heb helemaal geen MyVodafone account, nou ja wel om mijn rekening/verbruik te kunnen checken maar in geen @vodafone e-mailadres
Maar volgens jou heb ik deze instellingen dus nodig voor alle uitgaande mail, ook hotmail, chello enzovoorts?
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_78283350
Je hebt het wel, je weet het alleen niet
Je emailadres is dan: mail0600000000@vodafone.nl

Dan ingevuld met je eigen mobiele nummer, wachtwoord is het wachtwoord van my vodafone...
pi_78286618
Ik krijg nu ineens de oranje mobile layout op mn Hero
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_78286785
Voordeeltje: het is wel lekker snel!
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_78287246
En ondertussen is voor de zoveelste keer mijn SD-kaart vernaggeld door mijn Hero... Deze keer heb ik hem 5 keer moeten formatteren voor het hele spul weer bereikbaar was voor het plaatsen van de back-up. Zelfs mijn laptop wilde hem dus niet lezen als ik hem in de SD-slot stak.
Ik word er echt totaal gestoord van!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_78288337
Ik was er al geen fan van dat er een balletje opzat. Nu zit dat ding ook vast als ik naar rechts wil scrollen.
Live out of your imagination, not your history.
pi_78290925
quote:
Op maandag 22 februari 2010 00:34 schreef Sj0rs het volgende:
Ik was er al geen fan van dat er een balletje opzat. Nu zit dat ding ook vast als ik naar rechts wil scrollen.
Mijne doet het nog prima, maar ik vind het een slimme zet van HTC om over te gaan op optische scroll.
pi_78292733
quote:
Op maandag 22 februari 2010 00:05 schreef Pandora73 het volgende:
En ondertussen is voor de zoveelste keer mijn SD-kaart vernaggeld door mijn Hero... Deze keer heb ik hem 5 keer moeten formatteren voor het hele spul weer bereikbaar was voor het plaatsen van de back-up. Zelfs mijn laptop wilde hem dus niet lezen als ik hem in de SD-slot stak.
Ik word er echt totaal gestoord van!
misschien effe de contacten schoonmaken met nagellakremover o.i.d.?
  Redactie Frontpage maandag 22 februari 2010 @ 10:40:27 #289
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_78295307
quote:
Op zondag 21 februari 2010 23:50 schreef 9611Niels het volgende:
Ik krijg nu ineens de oranje mobile layout op mn Hero
ik ook en ik weet niet of ik er blij van wordt
With four other people
And aliens
pi_78295352
Ik vind het 10x beter
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 22 februari 2010 @ 10:49:40 #291
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_78295582
Ik vind het jammer ...
Frysk bloed tsjoch op!
  Redactie Frontpage maandag 22 februari 2010 @ 10:54:47 #292
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_78295743
Ik vind het lelijk en onoverzichtelijk
With four other people
And aliens
pi_78295809

http://www.androidguys.co(...)emma-android-fanatic
quote:
But then I thought; do I actually need a new device? What's wrong with the Hero? Sure, it would be really nice to browse the web and watch pictures and movies on that huge and vivid AMOLED display. I could play games with great hardware accelerated 3-D graphics; the entire system would be a lot faster with that Snapdragon CPU and multi-tasking would be smoother thanks to the massive amount of RAM. I could enjoy all this longer without recharging as well, since both the processor and the display have power saving features. But do I really need all this? No. The Hero can do most of what the Desire can (especially when the Éclair update arrives), albeit on a smaller scale.
quote:
I am determined to not buy a new device for all 2010, and if I'm truly good at my new philosophical, Zen-like approach to technological advances, I will not even want to buy one either. Will I succeed? Only time will tell.
Herkenbaar.
  maandag 22 februari 2010 @ 11:23:55 #294
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_78296777
Weet iemand hoe je de foto's van je footprints kunt uitvergroten? Als ik een footprint open zie ik alleen een thumbnailtje maar geen optie om te bekijken.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_78297051
Waarvoor kun je Footprints eigenlijk gebruiken? Dat is toch voor als je op reis bent of zoiets? Ik kill het altijd gelijk, en zou het er het liefst helemaal afgooien, maar zonder rooten (wat ik toch iets te tricky vind) gaat dat nou eenmaal niet.

Ik vind het net zoiets als Foursquare: eigenlijk alleen leuk als je in Amsterdam woont of in andere toeristische plekken komt in het buitenland. Maar Nederland bestaat gek genoeg uit meer dan alleen Amsterdam...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  maandag 22 februari 2010 @ 11:38:41 #296
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_78297280
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 11:15 schreef Etcetera het volgende:
Abduction Heel slecht, maar in de kroeg zitten spelen gisteren Verslavend
Idd
Alleen jat me vriendin steeds mijn hero in omdat zij ook verslaafd is eraan..
I picture your face.. In the back of my eyes
  maandag 22 februari 2010 @ 12:00:04 #297
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_78298034
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:31 schreef Pandora73 het volgende:
Waarvoor kun je Footprints eigenlijk gebruiken? Dat is toch voor als je op reis bent of zoiets?
Als je een foto maakt slaat hij de GPS gegevens + adres erbij op (en eventueel meer info zoals een opgenomen geluid). Dit weekend in Antwerpen gebruikt maar nu kan ik de foto's dus eigenlijk niet bekijken.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_78298278
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:31 schreef Pandora73 het volgende:

Ik vind het net zoiets als Foursquare: eigenlijk alleen leuk als je in Amsterdam woont of in andere toeristische plekken komt in het buitenland. Maar Nederland bestaat gek genoeg uit meer dan alleen Amsterdam...
FourSquare werkt nu overal
  Redactie Frontpage maandag 22 februari 2010 @ 12:08:54 #299
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_78298312
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:38 schreef Moron het volgende:

[..]

Idd
Alleen jat me vriendin steeds mijn hero in omdat zij ook verslaafd is eraan..
Ik wil het volledige spel hebben, maar heb geen cc en heb nog niet echt een andere ( ) versie gevonden
With four other people
And aliens
pi_78298726
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:07 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

FourSquare werkt nu overal
Ah oke... Maar volgens mij ben ik al mijn gegevens van FourSquare al weer kwijt. Effe zoeken dus!

Maar komt Gowalla ook nog naar Android/Hero of is dat toch ijdele hoop van mijn kant? Omdat sommige van mijn vrienden helaas wel gevoelig bleken voor de Apple-marketing in combinatie met de T-Mobile sponsoring zitten degenen in mijn kringetje die het meest met dit soort apps klooien helaas op de iPhone/Gowalla. Het zou voor mij dus leuker zijn als ik Gowalla zou kunnen gebruiken.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')