Nice!quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:31 schreef Rekkie het volgende:
Ah Qlikview komt ook op de Android.......
http://www.qlikview.com/u(...)plication-on-android
http://www.biplatform.nl/(...)catie-voor-Google-An
geen ramp lijkt mij?quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:56 schreef DancePlaza het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-geen-flash-101.html
Idd ben nog niks tegengekomen waar ik perse flash voor nodig had op me heroquote:
Welcome to the clubquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:12 schreef t_igger het volgende:
Het 1ste berichtje vanaf mijn Hero! Tijd om dit topic te gaan volgen!
Nu nog de mogelijkheid om fok een beetje "Hero-vriendelijker" weer te laten geven op je Hero.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:12 schreef t_igger het volgende:
Het 1ste berichtje vanaf mijn Hero! Tijd om dit topic te gaan volgen!
Werken jullie met Eduroam?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:15 schreef Nfct het volgende:
Hey, Iemand hier die de WiFi op Universiteit Twente aan de praat heeft gekregen? Hoe? Met Tweakers word ik ook niet veel wijzer..
Hoezo? Baggerlayout ziet er gewoon goed uit, text-only gaat als een echte speer!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:26 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Nu nog de mogelijkheid om fok een beetje "Hero-vriendelijker" weer te laten geven op je Hero.
De laatste keer dat ik het probeerde kon ik niet text-only voor op de Hero doen en baggerlayout op de pc.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hoezo? Baggerlayout ziet er gewoon goed uit, text-only gaat als een echte speer!
Hoe stel jij in dat je Ziggo mail kan ontvangen....?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:50 schreef t_igger het volgende:
Iemand een idee hoe je kan voorkomen dat de spam mail van me ziggo account doorgestuurd word naar me telefoon? Thnx!
Via: Kies een mailproviderquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:02 schreef Rekkie het volgende:
Hoe stel jij in dat je Ziggo mail kan ontvangen....?
Ik kan vanaf mijn telefoon ook geen mail versturen (wel ontvangen) van mijn normale mail-account (chello)quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:39 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Via: Kies een mailprovider
Keuze: Overig (pop3/IMAP)![]()
SMTP-server installen als:
authsmtp.vodafone.nl Als je vodafone hebt natuurlijk.
Ik alleen geen mail verzenden, alleen ontvangen... Iemand idee waar dat aan ligt?!
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:42 schreef Rekkie het volgende:
Ik stuur mijn Ziggo mail nu naar mijn gmail toe en lees het daar. Echter als ik dan beantwoord staat er natuurlijk het gmail account als afzender.
op zich niet verkeerd, zo blijft mij Ziggo mail ook lekker onbekend en exclusief (een mailadres waar zuinig op ben)
Let vooral op bij mails die je wilt versturen:quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:00 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Ik kan vanaf mijn telefoon ook geen mail versturen (wel ontvangen) van mijn normale mail-account (chello)
Maar dat kan ik ook niet als ik met mijn laptop met gewoon Outlook erop bij iemand anders zit die geen chello-abonnee is. Chello blokt uitgaande mail als het niet van een chello-aansluiting verzonden wordt. Maar als ik dan de SMTP pak van de provider waar diegene mee aangesloten is (bijvoorbeeld de @Home instelling als ik bij mijn ouders zit die @Home als provider hebben) dan kan het wel.
Ik gok dan ook dat er meerdere (vast-internet) providers zijn die zoiets ingesteld hebben.
Wat ik vreemder vind is dat ik langs die weg ook geen Hotmail kan verzenden. Hotmail zou toch universeel moeten zijn... Als ik Hotmail wil versturen kan dat niet via de mail-app maar moet ik naar internet, daar inloggen op Hotmail en dan versturen. Dan kan het wel.
Hotmail zelf geeft aan daar niets aan te kunnen (willen?) doen.
Ja ik heb dan bluetooth aan staan, en de mogelijkheid om mijn telefoon te vinden.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:57 schreef Slickk het volgende:
Heb je wel die ene optie aangevinkt dat je Bluetooth bestanden wilt versturen / ontvangen? Als je dat doet, heb je iets van 120 seconden de tijd om apparaat te vinden.
Wat bedoel je met "van de provider"?quote:Op zondag 21 februari 2010 16:42 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Let vooral op bij mails die je wilt versturen:
- UItgaande mail instellingen! (deze moeten namelijk niet die van hotmail of ziggo zijn maar juist van de provider)
Op de meeste websites zijn die gegevens er wel uit te halen
Je hebt idd de instellingen van vodafone nodig met als emailadres je eigen adres:quote:Op zondag 21 februari 2010 18:38 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "van de provider"?
Mijn hotmail heb ik van de provider hotmail, mijn privé mail via provider chello/UPC, mijn gmail via provider gmail, enzovoorts. Dat heb ik allemaal volgens hun instellingen ingesteld, maar uitgaande mail (afgezien van gmail dan, die gaat via een app) heb ik volgens de door hun opgegeven instellingen ingesteld.
Of bedoel je dat ik overal de SMTP-instellingen van de provider van mijn mobiele abonnement (Vodafone in dit geval) in moet vullen? Maar als ik dan via een WiFi werk werkt het nog niet natuurlijk, want dat loopt niet via Vodafone.
Ik heb helemaal geen MyVodafone account, nou ja wel om mijn rekening/verbruik te kunnen checken maar in geen @vodafone e-mailadresquote:Op zondag 21 februari 2010 19:20 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Je hebt idd de instellingen van vodafone nodig met als emailadres je eigen adres:
# SMTP server: authsmtp.vodafone.nl
# Port: 25
# Security type: None
# Require sign-in: aanvinken
# Username: Gebruikersnaam My Vodafone-account Dit is het gedeelte van het e-mailadres vóór '@vodafone.nl'
# Password: Wachtwoord My Vodafone-account
# Kies 'Next' om naar het volgende scherm te gaan
# Email checking frequency: Naar eigen wens in te stellen
# Send email from this account by default: aanvinken
# Notify me when email arrives: aanvinken
# Kies 'Next' om naar het volgende scherm te gaan
# Geef het e-mailaccount een naam
# Your name (displayed on outgoing messages) : Je naam
# Kies 'Done' om het account aan te maken
Deze instellingen zijn voor de magic, denk niet dat de hero veel verschil maakt.
Het gaat hierbij vooral om de username (myvodafone account gegevens) en de smtp gegevens van vodafone.
Via wifi durf ik geen uitspraak over te doen, mijn gevoel zegt dat je gelijk hebt (maar je kan niet alles hebben)
Mijne doet het nog prima, maar ik vind het een slimme zet van HTC om over te gaan op optische scroll.quote:Op maandag 22 februari 2010 00:34 schreef Sj0rs het volgende:
Ik was er al geen fan van dat er een balletje opzat.Nu zit dat ding ook vast als ik naar rechts wil scrollen.
misschien effe de contacten schoonmaken met nagellakremover o.i.d.?quote:Op maandag 22 februari 2010 00:05 schreef Pandora73 het volgende:
En ondertussen is voor de zoveelste keer mijn SD-kaart vernaggeld door mijn Hero... Deze keer heb ik hem 5 keer moeten formatteren voor het hele spul weer bereikbaar was voor het plaatsen van de back-up. Zelfs mijn laptop wilde hem dus niet lezen als ik hem in de SD-slot stak.
Ik word er echt totaal gestoord van!![]()
ik ook en ik weet niet of ik er blij van wordtquote:Op zondag 21 februari 2010 23:50 schreef 9611Niels het volgende:
Ik krijg nu ineens de oranje mobile layout op mn Hero
quote:But then I thought; do I actually need a new device? What's wrong with the Hero? Sure, it would be really nice to browse the web and watch pictures and movies on that huge and vivid AMOLED display. I could play games with great hardware accelerated 3-D graphics; the entire system would be a lot faster with that Snapdragon CPU and multi-tasking would be smoother thanks to the massive amount of RAM. I could enjoy all this longer without recharging as well, since both the processor and the display have power saving features. But do I really need all this? No. The Hero can do most of what the Desire can (especially when the Éclair update arrives), albeit on a smaller scale.
Herkenbaar.quote:I am determined to not buy a new device for all 2010, and if I'm truly good at my new philosophical, Zen-like approach to technological advances, I will not even want to buy one either. Will I succeed? Only time will tell.
Iddquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:15 schreef Etcetera het volgende:
AbductionHeel slecht, maar in de kroeg zitten spelen gisteren
Verslavend
Als je een foto maakt slaat hij de GPS gegevens + adres erbij op (en eventueel meer info zoals een opgenomen geluid). Dit weekend in Antwerpen gebruikt maar nu kan ik de foto's dus eigenlijk niet bekijken.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:31 schreef Pandora73 het volgende:
Waarvoor kun je Footprints eigenlijk gebruiken? Dat is toch voor als je op reis bent of zoiets?
FourSquare werkt nu overalquote:Op maandag 22 februari 2010 11:31 schreef Pandora73 het volgende:
Ik vind het net zoiets als Foursquare: eigenlijk alleen leuk als je in Amsterdam woont of in andere toeristische plekken komt in het buitenland. Maar Nederland bestaat gek genoeg uit meer dan alleen Amsterdam...
Ik wil het volledige spel hebben, maar heb geen cc en heb nog niet echt een andere (quote:Op maandag 22 februari 2010 11:38 schreef Moron het volgende:
[..]
Idd![]()
Alleen jat me vriendin steeds mijn hero in omdat zij ook verslaafd is eraan..
Ah oke... Maar volgens mij ben ik al mijn gegevens van FourSquare al weer kwijt. Effe zoeken dus!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |